abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49572079
Nee, ik vind wel meer dingen niet zo erg. Maar het is nou eenmaal een woord dat WE niet in VBL willen zien he.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:35:48 #52
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49572165
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, ik vind wel meer dingen niet zo erg. Maar het is nou eenmaal een woord dat WE niet in VBL willen zien he.
Voortaan zal ik de zin neerzetten met de voorstanders en de tegenstanders van het woord erin vermeldt, dan ben jij ook weer tevreden
pi_49572349
Graag, dan snap ik het ook.
pi_49572471
Nou waarom heb ik de pik op Raymania???

Heel simpel. Ik krijg een ban van 2 weken omdat ik een paar keer een trol zou hebben gezet in het Ajax topic. Dat ik dat gedaan heb zal ik ook niet ontkennen. Er was een nieuw beleid bla bla bla.... Nou ja dan denk je... Het zal wel.
En dan nog geen dag later scheld Pizzakoppo 3 keer met kanker dit kanker dat en dan gebeurd er niets. Omdat het te laat is gemeld Al word het over een jaar gemeld, wat maakt het uit? Lekker consequent weer. Dan kom je bij mij niet geloofwaardig over.
Maar het mooie is dat een Jood altijd weg komt met getrol in het Feyenoord topic of gekanker in het Ajax topic. Altijd is het net niet genoeg, of het werd gezegd op een emotioneel moment (dan mag het wel ofzo).
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49572574
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar het mooie is dat een Jood altijd weg komt met getrol in het Feyenoord topic of gekanker in het Ajax topic. Altijd is het net niet genoeg, of het werd gezegd op een emotioneel moment (dan mag het wel ofzo).
Briljant. Je weet er gewoon weer een Calimero-reactie van te maken. Zal ik je een geheimpje verklappen? Er zijn soms, heeeeel soms ook wel eens feyenoorders die er mee wegkomen!!

Over pizzakoppo, hoe dwars kun je nou zijn? RayMania bant niemand. RayMania draagt mensen voor voor een ban.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49572797
De FA's die uiteindelijk over de bans gaan vonden het te laat, toen pizzakoppo gemeld werd. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_49572804
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
RayMania draagt mensen voor voor een ban.
Dat deed hij juist te laat
pi_49572852
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:52 schreef dndiek het volgende:
De FA's die uiteindelijk over de bans gaan vonden het te laat, toen pizzakoppo gemeld werd. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Waarom was het te laat dan? Als ik iets steel in een winkel en ze komen er pas een jaar later achter dat ik het heb gedaan, dan is het toch ook niet te laat.

Het komt gewoon niet geloofwaardig over allemaal.
pi_49572888
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Waarom was het te laat dan? Als ik iets steel in een winkel en ze komen er pas een jaar later achter dat ik het heb gedaan, dan is het toch ook niet te laat.
Het gaat niet om deze vraag, het gaat erom dat jij boos bent op RayMania om iets waar hij niets aan heeft kunnen doen. De FA's hebben beslist...
In Southern Sun
pi_49572922
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat niet om deze vraag, het gaat erom dat jij boos bent op RayMania om iets waar hij niets aan heeft kunnen doen. De FA's hebben beslist...
Reargeer eens op mijn reactie op jou
pi_49572967
Daar waar eerst "Dat deed hij juist niet" stond?
In Southern Sun
pi_49573328
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Nou waarom heb ik de pik op Raymania???

Heel simpel. Ik krijg een ban van 2 weken omdat ik een paar keer een trol zou hebben gezet in het Ajax topic. Dat ik dat gedaan heb zal ik ook niet ontkennen. Er was een nieuw beleid bla bla bla.... Nou ja dan denk je... Het zal wel.
Je praat onzin. Jouw ban was een opstelsom, zie ik in je notes. Ik zie een paar keer kanker en trolls in het Ajax topic, Feyenoord topic, en Livescoretopic.
quote:
En dan nog geen dag later scheld Pizzakoppo 3 keer met kanker dit kanker dat en dan gebeurd er niets. Omdat het te laat is gemeld Al word het over een jaar gemeld, wat maakt het uit? Lekker consequent weer. Dan kom je bij mij niet geloofwaardig over.
Klopt niet. Het was helemaal geen dag later. Jij bent geband op 13-04-2007 09:31. Rubbereend heeft op dinsdag 1 mei 2007 @ 13:14 een ban gevraagd voor pizzakoppo. Dat is meer dan een halve maand later. Hoe kom jij daarbij dan?

Verder was het in de ogen van de FA's te laat gemeld (over de 48 uur). Wat kunnen wij daar aan doen? Op de knieeën bij de FA's? Ik wist niet dat er een tijdslimiet was om iemand voor een ban te melden. Jammer, maar helaas. Bij de eerstvolgende overtreding zou pizzakoppa er onmiddelijk af zijn gevlogen. Maar ja, Ajacied is niet geband, en RayMania is Ajacied. 1 + 1 = 2 .
quote:
In de maand mei (zover heb ik nu even teruggekeken) zijn er meer Ajacieden geband dan Feyenoorders.
Waar komt een Ajacied weg met getrol of gekanker, waar zeggen wij dat het op een emotioneel moment wel mag?
Voorbeelden, voorbeelden.

Allemaal flauwekul wat je zegt. Heilig boontje uithangen, terwijl je zelf geen haar beter bent. Alleen maar omdat ik Ajacied ben. Bij deze reageer ik niet meer op jouw flauwekul, voordat je met voorbeelden komt van posts .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_49573593
Bans worden toch niet besproken op het forum
pi_49573716
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Bans worden toch niet besproken op het forum
Nee, eigenlijk niet, ook niet helemaal juist van mij. Veel vermelden doe ik trouwens ook niet, alleen de tijd en trolls/kanker. Kan misschien nog net. Maar je hebt wel gelijk .
pi_49573845
Laat zo maar mooi zitten hoor Ray, jammer om je tijd aan die druif te verspillen.
That's all folks!
pi_49573906
Ah, Mister-niets-toevoegende-oneliners heeft zich ook gemeld.
pi_49573973
Ja, ik heb er nu ook genoeg van. Bekritiseren okay, maar dan wel legitiem .
Niet om het Ajacied zijn.
pi_49574023
Met Messenga waren we beter af.
pi_49574068
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Die was namelijk niet voor Ajax natuurlijk .
In Southern Sun
pi_49574110
Daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld.
pi_49574144
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Klopt helemaal.
pi_49574154
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die was namelijk niet voor Ajax natuurlijk .
Was ook niet serieus natuurlijk
Ik heb Messenga ook niet echt lang mee gemaakt op dit forum.
  zondag 20 mei 2007 @ 17:29:22 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49576766
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef Vakkie_W het volgende:

Ik heb Messenga ook niet echt lang mee gemaakt op dit forum.
Maar die is ook meer als ex-mod actief in FB dan in de tijd dat ie mod was
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_49578150
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar die is ook meer als ex-mod actief in FB dan in de tijd dat ie mod was
Kan jij niet weer blauw worden?
  zondag 20 mei 2007 @ 19:10:39 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49580204