Jij denkt werkelijk dat ze Di-Rect een goede band vinden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet het geval is hoor, de enige sponsoring komt volgens mij uit de prijsvragen en de zogenoemde wekelijkse 'plug' (gratis singles).
Ik geloof er niet in dat de keuze voor de megahit beïnvloed wordt door platenmaatschappijen. Waarom zouden ze dat uberhaupt doen?
Nederlands product krijgt natuurlijk voorrang. Ook bij 3FM hebben ze te maken met een bepaald format.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:48 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat de DJ's echt zelf de MH kiezen. Bij de P.O. speelt de commercie veel minder een rol. Dat wil niet zeggen dat ik niet denk dat er voor gelobbyd wordt voor bepaalde platen. Maar de DJ's die ook bij 3FM zitten zijn veel te eigenwijs om zich door een platenmaatschappij te laten beinvloeden.
Het is nu eenmaal een Nederlandse zender, dus Nederlandse artiesten zullen af en toe extra worden gepromoot. Dat vind ik helemaal niet zo erg. En het blijft een popzender hè. Daar wordt een bandje als Di-rect ook onder verstaan.
Het is ook niet mijn keuze, maar blijkbaar is dat toch wel zo....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat ze Di-Rect een goede band vinden?
Een band die wel een steuntje in de rug kan gebruiken en ze daarom steunen d.m.v. MH
Dat vind ik nou juist zo jammer aan 3FMquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:48 schreef Toad het volgende:
.. dus Nederlandse artiesten zullen af en toe extra worden gepromoot.
Da's nu eenmaal de taak van de Publieke Omroep. Ook op de TV-zenders zie je dat. De commercieelen hebben véél meer aangekochte buitenlandse series, terwijl de NPO heel erg veel zelf maakt (vaak wel naar aanleiding van een aangekocht buitenlands format).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist zo jammer aan 3FMHet lijkt wel alsof Nederlandse artiesten niet zo hard hoeven
te werken om airplay te krijgen, en dat gaat ten koste van artiesten die wel goed zijn.
Ik luister muziek die ik goed vind, en niet omdat ze toevallig uit Nederland komen.
Het valt toch ook wel mee. Voor het grootste deel wordt er muziek gedraaid uit het buitenland. Ik weet niet precies het format, maar ik vermoed dat het 70/30 is. In Nederland weken artiesten volgens mij keihard om voet aan de grond te kijken. Heel veel bandjes lukt dat niet. En degene die het verdienen doorgaans wel. Ik vind dat bijv. een band als Within Temptation of een bijv. zangeres als Ilse DeLange echt niet onderdoet voor buitenlands product. Het niveau ligt toch vrij hoog.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist zo jammer aan 3FMHet lijkt wel alsof Nederlandse artiesten niet zo hard hoeven
te werken om airplay te krijgen, en dat gaat ten koste van artiesten die wel goed zijn.
Ik luister muziek die ik goed vind, en niet omdat ze toevallig uit Nederland komen.
Wel raar dat ze 'samen' tot Di-Rect als MH komen, maar afzonderlijk hoor je niemand zeggen dat Di-Rect nou zo'n goede band is. En héééél toevallig is het een week later Di-Rect week en geven ze kaartjes weg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn keuze, maar blijkbaar is dat toch wel zo....
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ook geen goede reden imho.quote:Gerard is nu helemaal weg van de heruitgave van In The Morning, maar wij hier vinden er dan (zoals gewoonlijk overigens) weer weinig aan. En zo gebeurd dat dus vaker.
Je hoeft 'm vooraf echt niet te kennen hoor, na een week komt ie toch wel je strot uit. Uitzonderingen daargelaten, maar het is voor iedere plaat een overdosisquote:Trouwens, als ze elke week een onbekend nummer gaan draaien in elk programma heb je het risico dat luisteraars gaan wegzappen omdat ze 'de muziek niet kennen'. Voor de duidelijkheid: wij zijn GEEN gemiddelde luisteraars, dus dat kan je niet echt vergelijken.
Op zich is het ook niet erg, maar dan moeten ze daar gewoon voor uitkomen. Nu doen ze net of het goede muziek is terwijl en maar weinig kan tippen aan de muziek die wereldwijd populair is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nu eenmaal de taak van de Publieke Omroep. Ook op de TV-zenders zie je dat. De commercieelen hebben véél meer aangekochte buitenlandse series, terwijl de NPO heel erg veel zelf maakt (vaak wel naar aanleiding van een aangekocht buitenlands format).
70/30 is best veel als je kijkt wat een klein landje Nederland is, zeker muzikaal gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Het valt toch ook wel mee. Voor het grootste deel wordt er muziek gedraaid uit het buitenland. Ik weet niet precies het format, maar ik vermoed dat het 70/30 is. In Nederland weken artiesten volgens mij keihard om voet aan de grond te kijken. Heel veel bandjes lukt dat niet. En degene die het verdienen doorgaans wel. Ik vind dat bijv. een band als Within Temptation of een bijv. zangeres als Ilse DeLange echt niet onderdoet voor buitenlands product. Het niveau ligt toch vrij hoog.
Zeg nou zelf, als ze het aankondigen met "Ja, we vinden het zelf ook niet super, maar we draaien het omdat het Nederlands product is" denk ik dat je ze niet langer serieus neemt hoor...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet erg, maar dan moeten ze daar gewoon voor uitkomen. Nu doen ze net of het goede muziek is terwijl en maar weinig kan tippen aan de muziek die wereldwijd populair is.
Zo hoeft het dan ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, als ze het aankondigen met "Ja, we vinden het zelf ook niet super, maar we draaien het omdat het Nederlands product is" denk ik dat je ze niet langer serieus neemt hoor...
Dan vind je waarschijnlijk weer dat ze raar doen, omdat ze het ondanks dat ze het niet super vinden dan toch kiezen...
Is toch door de luisteraars samengesteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo hoeft het dan ook niet
Maar bijv. de hemelse 100
De beste 100 albums aller tijden roepen ze, en daar staat dan bijna de helft Nederlands in, en bijv. Ilse de Lange 4 keer
kom op, dan zet je je als radiozender gewoon voor lul hoor
En die konden kiezen uit alle albums aller tijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Toad het volgende:
De hemelse 100 is samengesteld door de luisteraars, niet door 3FM...
We hadden je al bijna verbannen naar het MIDNR-topic...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:16 schreef D.Rose het volgende:
Zo, nu weer genoeg geklaagd, het blijft toch mijn favoriete zender he
quequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hadden je al bijna verbannen naar het MIDNR-topic...
Dat stelletje IRC-mannetjes is gewoon jaloers, gebeurd wel vaker daar (als ze eens niet in een uitzending worden genoemd of als de DJ in een andere server gaat zitten bijvoorbeeld)...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:
hmm ik mag geen foklinks meer geven in de chat
Niemand overtreft mark in the dark, en MIDNR is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:12 schreef Qunix het volgende:
Nachtegiel is wel aardig. Toch hoor ik liever Mark in de nacht of zie ik MIDNR op tv.
Giel is een beetje eenzaam... Het programma heeft een leeg gevoel. Naja... Eerste keer dat ik dit programma luister/zie... Giel niet.![]()
Giel en Rick zijn op één lijn. Allebei niet al te best.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Niemand overtreft mark in the dark, en MIDNR is verschrikkelijkdat je dat hier durft te zeggen
Nou eeeeeeeeh vind het niet vergelijkbaar hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Giel en Rick zijn op één lijn. Allebei niet al te best.
Rick:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou eeeeeeeeh vind het niet vergelijkbaar hoor
Welkom terug, DaMook!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:07 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Ik ben weer terug in het koude nederland.
Da's tv, da's off-topicquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Maaaj
[..]
Moke is vanavond te gast in Rayman is Laat.![]()
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:27 schreef Timo20 het volgende:
Middag![]()
gisteren de cocktail party bij Ekstra Weekend gemist
is het nog ergens terug te luisteren? evt. met cam?
Ff bookmarken. Heb gister alleen het stukje gehoord dat Michiel zelf een coctail aan het maken was. (rond 20.45).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Helaas niet met cam, maar er staan nog wel wat pics van de uitzending in de vorige 2 topics.![]()
Uitzending terug luisteren kan *hier*
Dat was wel leuk inderdaad en volgens mij zat er nog smaak aan ook. Althans, Gerard heeft de cocktail als het goed is helemaal opgedronken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff bookmarken. Heb gister alleen het stukje gehoord dat Michiel zelf een coctail aan het maken was. (rond 20.45).
Hij deed dan ook wat de dames zeiden dat ie moest doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was wel leuk inderdaad en volgens mij zat er nog smaak aan ook.
Jammer dat er geen cam bij zitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Helaas niet met cam, maar er staan nog wel wat pics van de uitzending in de vorige 2 topics.![]()
Uitzending terug luisteren kan *hier*
Nieuwe avater -Hans- ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was wel leuk inderdaad en volgens mij zat er nog smaak aan ook. Althans, Gerard heeft de cocktail als het goed is helemaal opgedronken.![]()
Foto's van het gebeuren staan hier: http://www.flickr.com/photos/domien/sets/72157600231342680/
Bron: Verschuuren Verschuuren
Dat is wel jammer idd want de beelden van de cam voegde gisteren echt wat toe.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef Timo20 het volgende:
Jammer dat er geen cam bij zit
eens kijken of ik de goede heb gekozen om bij het begin te beginnen
Heb ook geen flauw idee wie het zou zijn geweest, maar ben er wel redelijk zeker van dat het geen 3FM topics bezoeker/poster is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:13 schreef Toad het volgende:
We weten nog steeds niet wie nou de Fokker was onder de dames. Ik had zelfs nog gisternacht het gevoel dat ze op de chat waren van lichtsnel.
Jup! had deze nog ergens op de hd van pc staan en voor de afwisseling is het een keer wat anders dan een 3FM avatar.quote:
hehehequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
Hij deed dan ook wat de dames zeiden dat ie moest doen.
Een kind kan de was doen
Ik moet het begin nog een keertje terugzien. Maar het einde klonkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En wat vond je ervan? Ik vond het wel goed klinken.![]()
Als het goed is dan komt de uitzending wel op Uitzendinggemist.nl te staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik moet het begin nog een keertje terugzien. Maar het einde klonk.
thnx iig. voor de reminder
Ik draag nooit laarzenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor de laarzenfetisjisten hier![]()
.
Ik denk dat ik nu aan de 130 zit ongeveer. Maar dat kan veranderen als het stoplicht op rood staat natuurlijkquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Pinkpop2007 @ 3FM
(met de laatste twee uur campingradio)
Alleen zondag campingradio?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Pinkpop2007 @ 3FM
Zaterdag 26 mei >> 18:00 – 20:00
Zondag 27 mei >> 15:00 – 01:00 (met de laatste twee uur campingradio)
Maandag 28 mei >> 09:00 – 01:00
Kijk eens op http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/los/ voor de podcast.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Lucien draait lekkere plaatjes, maar ik ga toch maar eens richting bed...![]()
Heeft hij ook een playlist online? Uitzending terug luisteren mogelijk?
Even bijwerken.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Pinkpop2007 @ 3FM
Zaterdag 26 mei >> 18:00 – 20:00
Zondag 27 mei >> 15:00 – 01:00 (met de laatste twee uur campingradio)
Maandag 28 mei >> 09:00 – 01:00
Ik denk Guis.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef Remzz het volgende:
Sander Lantinga of de Heer?
Vrees van niet!quote:
ik luister het eigenlijk ook nooit, maar zit lekker te luisteren nuquote:Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Leuk programma met Barbaraluister het eigenlijk nooit, maar bevalt goed. Barbara mag er ook wezen trouwens
Klonk goed iddquote:
Heejjj D.Rose!quote:
Jep, de Maandag! Heb er zin in!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iemand van jullie op Pinkpop?
Me2! al had het mij geweldig geleken om er live bij aanwezig te zijn.. Volgend jaar maar eens Pinkpop houden in het Noorden van het land tussen dequote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
Nope, ik niet. Ga wel op die dagen bijna fulltime 3fm luisteren, Pinkpop op TV volgen en zo...
Was Ilse er ookquote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie trouwens de keuze van Dolf Jansen gezien? dat was gisteren op tv. Heb een stukje gezien met o.a. een optreden van Ilse op Pinkpop ' 99. Was wel aardig.
Alweer vergeten danquote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef Toad het volgende:
Dolf liet gister ook Ilse zien hoor.
Glacier en ik gaan het hele weekendquote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iemand van jullie op Pinkpop?
Ik zie alleen een lege gangquote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Toad het volgende:
Zo te zien is Miranda naar de kapper geweest.
Ik ken de linkquote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef Toad het volgende:
Net als vorige week laat ze weer The Tellers horen.
http://www.thetellers.be/
Wel geinig bandje.
Damook: http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 mei 2007 00:49 schreef Cool_Runner het volgende:
wat een varken
Is dat die Miranda?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig is ze heel serieus bezig met d'r muziek.
is het de megahit?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hebben ze opnieuw uitgebracht. Beetje jammer wat mij betreft om er ook nog eens de megahit van te maken. Al blijft de plaat fijn.
Het is idd de MH... Wss met het oog op Pinkpop en dat die opnieuw uitgebracht is...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het de megahit?![]()
Ik dacht dat 'ie zo vaak langs kwam omdat 'ie een jaartje geleden was uitgebracht, je ziet wel vaker dat ze platen draaien van een jaar terug. alsof ze de playlist van toen weer even uit de kast trekken.
Nee, de platenmaatschappij is er ZOOOOO van overtuigd dat dit een superplaat is dat ze 'm ons nog maar es door de strot duwenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het de megahit?![]()
Ik dacht dat 'ie zo vaak langs kwam omdat 'ie een jaartje geleden was uitgebracht, je ziet wel vaker dat ze platen draaien van een jaar terug. alsof ze de playlist van toen weer even uit de kast trekken.
quote:
quote:
Ik vind het ook niet zo boeiend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef Serendips het volgende:
Die show van Rob Stenders is echt geen vooruitgang voor de programmering van 3FM. Tjemig, wat is die kerel flauw. Het stevent af op niveau Jensen...
*mening deeltquote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo boeiend om eerlijk te zijn.
Steve Copelandquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
Wat een vragen.
Nee idd, ik heb toevallig vandaag helemaal geluisterd maar ik vind er maar weinig aan. 'Is nooit grappig' komt echt uit 1984, en dat afmaken van die plaat kan ook veel grappiger worden gebracht. En dan was vandaag Leon Polman(die man moeten ze gewoon zijn eigen programma gevenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die Stenders Eetvermaak tamelijk niet geniaal vind..
.
Ik hoorde alleen die laatste vraag niet, want toen ging de telefoonquote:
daarom had ik er ook 4 goedquote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen die laatste vraag niet, want toen ging de telefoonWel heul makkelijk verder vond ik.
Wat ik ervan gehoord heb vind ik het ook niet zo boeiendquote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee idd, ik heb toevallig vandaag helemaal geluisterd maar ik vind er maar weinig aan. 'Is nooit grappig' komt echt uit 1984, en dat afmaken van die plaat kan ook veel grappiger worden gebracht. En dan was vandaag Leon Polman(die man moeten ze gewoon zijn eigen programma geven) er ook nog eens niet bij... Ik vond het echt niets.
...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef -Hans- het volgende:
19:00 Veenstra Veenstra time! en morgen Verschuuren Verschuuren.![]()
Ik zit ook al te kijken, op je weblog zeg je alleen dat je dinsdag iets gaat doen waar je heel erg zin aan hebt...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Heb ik dat al ergens gepost?
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, op je weblog zeg je alleen dat je dinsdag iets gaat doen waar je heel erg zin aan hebt...
Maar het is dus zo? Tof!![]()
Ook, maar morgen is Maricha 1 jaar de producer van MetMichiel en ze gaf een tijdje geleden hier al aan dat Michiel die dag niet aanwezig zou zijn. Dus dan moest iemand anders het overnemen en dat kon er maar 1 zijn... JIJ ! Gaat vast wel leuk worden, Domien.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.
Eh, ja! Morgen mag ik het doen!!![]()
![]()
![]()
He, cool manquote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.
Eh, ja! Morgen mag ik het doen!!![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad erg gaaf!
En de Fokkers gaan je er wel doorheen slepen (als je onze requests draait)
Meet the Fokkersquote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad erg gaaf!
En de Fokkers gaan je er wel doorheen slepen (als je onze requests draait)
Verbieden vind ik ook wat overdreven, maar wmb mogen spaarlampen best gepromoot worden... Het scheelt natuurlijk behoorlijk qua verbruik...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Gloeilampen verbieden... Wat een ON-ZIN!![]()
(zat net in de headlines)
nogal betuttelend idd. Gooi gewoon een energieheffing op gloeilampen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Gloeilampen verbieden... Wat een ON-ZIN!![]()
(zat net in de headlines)
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef MutZ het volgende:
Weet je wat wel verboden moet worden? Die centraal beheer achmea reclames...
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef MutZ het volgende:
Weet je wat wel verboden moet worden? Die centraal beheer achmea reclames...
quote:
heyyy hans! en domienquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.![]()
Hoi biggetje!
Daar heb ik om moeten lachen de eerste keerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.![]()
Hoi biggetje!
quote:
Ik vind die van Bizner en Beertender inderdaad een stuk erger dan die van Centraal Beheer...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi biggetje!
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
De camera-clown zit er vandaag ook weer bij lijkt het.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Haaaaaaaiiiiii!
Blijft een schitterend nummerquote:
Ik wil de nieuwe GD!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zometeen Linkin Park, dan de Megahit (Razorlight) en dan Maria Mena (Miss You Love).
Had zelf de eerste keer echt zo iets van WTF gebeurt hier nou weer?! Zat toen net van afstand een gebruiker te helpen met een pc probleem en dan is het wel enigszins storend als er ineens zo'n sirene is te horen. Snap ook niet dat dit soort reclames gewoon mogen.quote:
Hoe gaat die van Bizner ook alweer? Dat is toch niet die vervelende reclame waar je een vrouw hoort "zingen" ?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind die van Bizner en Beertender inderdaad een stuk erger dan die van Centraal Beheer...
Bizner is die superirritant fluisterende vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had zelf de eerste keer echt zo iets van WTF gebeurt hier nou weer?! Zat toen net van afstand een gebruiker te helpen met een pc probleem en dan is het wel enigszins storend als er ineens zo'n sirene is te horen. Snap ook niet dat dit soort reclames gewoon mogen.
[..]
Hoe gaat die van Bizner ook alweer? Dat is toch niet die vervelende reclame waar je een vrouw hoort "zingen" ?
Ook hoi Maricha en Michiel !![]()
Sorry Michiel, maar je moet het vanavond zonder deze mensen doen. Huldiging FC Groningen op de Grote Markt.![]()
Tussen de megahit en Maria komt nog een requestquote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van zometeen is:
- Huidige single Linkin Park
- Megahit
- Miss You Love Maria Mena
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tussen de megahit en Maria komt nog een request
quote:Relish (1995)
Early Recordings (1996)
Righteous Love (2000)
How Sweet It Is (2002)
One of Us (2005)
Christmas Means Love (2005)
Pretty Little Stranger (2006)
Breakfast in Bed (2007)
Dat ga je nu horenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp voor de request? Dan kan ik alvast ff wat gaan bedenken
uuhhm, zegt mij zo niets. Die andere is van van Brunel geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bizner is die superirritant fluisterende vrouw.
Maar die zing-reclame is idd ook irritant, ben kwijt van wie die was (averechts werkende reclame).
Het moet een Nederlandse request / band zijn, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tussen de megahit en Maria komt nog een request
Dat liedjequote:Op maandag 21 mei 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, zegt mij zo niets. Die andere is van van Brunel geloof ik
Ik dacht ff dat het de kant van een klimaatrequest op zou gaan... Dus ik zat al helemaal in die richting te denken...quote:
Oeps, ik request net een buitenlandsequote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het moet een Nederlandse request / band zijn, ben benieuwd!
De klimaatrequests hebben we de laatste tijd wel genoeg gehad gok ik zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het de kant van een klimaatrequest op zou gaan... Dus ik zat al helemaal in die richting te denken...
Daarom dacht ik dat dit er weer 1 zou wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De klimaatrequests hebben we de laatste tijd wel genoeg gehad gok ik zo.
Nee dus... dat staat alleen zo in de computerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee dus, zie ikquote:Op maandag 21 mei 2007 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, dat eten kan dat niet in de bedrijfskantine in plaats van zo ongegeneerd in beeld?
Dat staat er nog door het Weekend van de NL Pop, haha!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef MutZ het volgende:
Ga jij nog naar Pinkpop Maricha?
ROFL!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat staat er nog door het Weekend van de NL Pop, haha!
Kewl!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
zaterdag t/m maandag (wel werken tussen door, maar ook dat is
)
Veel plezier daarquote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, ik skip nu toch even MetMichiel want de huldiging van FC Groningen is toch wel heeeeeeeel erg gaaf! 20.000 ? fans op de Grote Markt en een heerlijke sfeer! Boeruh!
Zuip ze!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, ik skip nu toch even MetMichiel want de huldiging van FC Groningen is toch wel heeeeeeeel erg gaaf! 20.000 ? fans op de Grote Markt en een heerlijke sfeer! Boeruh!
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
boriszquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Timo20quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Helaas, dit jaar volg ik het via RTV Noord (snik). Was vorig jaar echt GEWELDIG en ook nu ziet het er werkelijk fantastisch uit! Bengaals vuurwerk, feestende mensen, mooi weer... Prachtig!quote:
Dat gaat wel lukken.quote:
Geen bier dus?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas, dit jaar volg ik het via RTV Noord (snik). Was vorig jaar echt GEWELDIG en ook nu ziet het er werkelijk fantastisch uit! Bengaals vuurwerk, feestende mensen, mooi weer... Prachtig!
[afbeelding]
Moooooooooi![]()
[..]
Dat gaat wel lukken.![]()
Heeeej Borisz!![]()
![]()
Ja, maar de platenmaatschappij vindt dat deze single gedraaid moet worden. Of zoietsquote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
Waarom draait 3FM nog steeds deze oude, kapotgedraaide single van VanVelzen als er allang een nieuwe is...?
Ik kan deze eigenlijk niet meer aanhoren, terwijl ik de nieuwe best goed vind (nu nog iig, als die teveel wordt gedraaid ook niet meer denk ik).
Kijk, dat is het betere werkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe, nee ik heb hier nog wel een voorraadje liggen.![]()
Boriszquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Nope, jammergenoeg nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
MutZ, was jij toevallig die Anneke die net op de radio kaartjes voor Pinkpop won?![]()
ChatGirlquote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Borisz, Michiel
, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Borisz, Michiel
, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Ze heette Hannekequote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
MutZ, was jij toevallig die Anneke die net op de radio kaartjes voor Pinkpop won?![]()
Was moeilijk verstaanbaar in die chaos.quote:
Eeeej ChatGirl.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Borisz, Michiel
, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Gisteren even het origineel gehoord.. beide versies doen mij vrij weinig.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Destination Calabria! [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |