He, cool manquote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.
Eh, ja! Morgen mag ik het doen!!![]()
![]()
![]()
Zou leuk zijn!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad erg gaaf!
En de Fokkers gaan je er wel doorheen slepen (als je onze requests draait)
Meet the Fokkersquote:Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad erg gaaf!
En de Fokkers gaan je er wel doorheen slepen (als je onze requests draait)
Verbieden vind ik ook wat overdreven, maar wmb mogen spaarlampen best gepromoot worden... Het scheelt natuurlijk behoorlijk qua verbruik...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Gloeilampen verbieden... Wat een ON-ZIN!![]()
(zat net in de headlines)
nogal betuttelend idd. Gooi gewoon een energieheffing op gloeilampen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
Gloeilampen verbieden... Wat een ON-ZIN!![]()
(zat net in de headlines)
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef MutZ het volgende:
Weet je wat wel verboden moet worden? Die centraal beheer achmea reclames...
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:04 schreef MutZ het volgende:
Weet je wat wel verboden moet worden? Die centraal beheer achmea reclames...
quote:
heyyy hans! en domienquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.![]()
Hoi biggetje!
Daar heb ik om moeten lachen de eerste keerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ook, maar w.m.b. ook die van de beertender met zo'n irritante sirene erin.![]()
Hoi biggetje!
quote:
Ik vind die van Bizner en Beertender inderdaad een stuk erger dan die van Centraal Beheer...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi biggetje!
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
De camera-clown zit er vandaag ook weer bij lijkt het.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Haaaaaaaiiiiii!
Blijft een schitterend nummerquote:
Ik wil de nieuwe GD!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zometeen Linkin Park, dan de Megahit (Razorlight) en dan Maria Mena (Miss You Love).
Had zelf de eerste keer echt zo iets van WTF gebeurt hier nou weer?! Zat toen net van afstand een gebruiker te helpen met een pc probleem en dan is het wel enigszins storend als er ineens zo'n sirene is te horen. Snap ook niet dat dit soort reclames gewoon mogen.quote:
Hoe gaat die van Bizner ook alweer? Dat is toch niet die vervelende reclame waar je een vrouw hoort "zingen" ?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind die van Bizner en Beertender inderdaad een stuk erger dan die van Centraal Beheer...
Bizner is die superirritant fluisterende vrouw.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had zelf de eerste keer echt zo iets van WTF gebeurt hier nou weer?! Zat toen net van afstand een gebruiker te helpen met een pc probleem en dan is het wel enigszins storend als er ineens zo'n sirene is te horen. Snap ook niet dat dit soort reclames gewoon mogen.
[..]
Hoe gaat die van Bizner ook alweer? Dat is toch niet die vervelende reclame waar je een vrouw hoort "zingen" ?
Ook hoi Maricha en Michiel !![]()
Sorry Michiel, maar je moet het vanavond zonder deze mensen doen. Huldiging FC Groningen op de Grote Markt.![]()
Tussen de megahit en Maria komt nog een requestquote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Playlist van zometeen is:
- Huidige single Linkin Park
- Megahit
- Miss You Love Maria Mena
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tussen de megahit en Maria komt nog een request
quote:Relish (1995)
Early Recordings (1996)
Righteous Love (2000)
How Sweet It Is (2002)
One of Us (2005)
Christmas Means Love (2005)
Pretty Little Stranger (2006)
Breakfast in Bed (2007)
Dat ga je nu horenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp voor de request? Dan kan ik alvast ff wat gaan bedenken
uuhhm, zegt mij zo niets. Die andere is van van Brunel geloof ikquote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bizner is die superirritant fluisterende vrouw.
Maar die zing-reclame is idd ook irritant, ben kwijt van wie die was (averechts werkende reclame).
Het moet een Nederlandse request / band zijn, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Tussen de megahit en Maria komt nog een request
Dat liedjequote:Op maandag 21 mei 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, zegt mij zo niets. Die andere is van van Brunel geloof ik
Ik dacht ff dat het de kant van een klimaatrequest op zou gaan... Dus ik zat al helemaal in die richting te denken...quote:
Oeps, ik request net een buitenlandsequote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het moet een Nederlandse request / band zijn, ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |