ik luister het eigenlijk ook nooit, maar zit lekker te luisteren nuquote:Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Leuk programma met Barbaraluister het eigenlijk nooit, maar bevalt goed. Barbara mag er ook wezen trouwens
Klonk goed iddquote:
Heejjj D.Rose!quote:
Jep, de Maandag! Heb er zin in!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iemand van jullie op Pinkpop?
Me2! al had het mij geweldig geleken om er live bij aanwezig te zijn.. Volgend jaar maar eens Pinkpop houden in het Noorden van het land tussen dequote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
Nope, ik niet. Ga wel op die dagen bijna fulltime 3fm luisteren, Pinkpop op TV volgen en zo...
Was Ilse er ookquote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie trouwens de keuze van Dolf Jansen gezien? dat was gisteren op tv. Heb een stukje gezien met o.a. een optreden van Ilse op Pinkpop ' 99. Was wel aardig.
Alweer vergeten danquote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef Toad het volgende:
Dolf liet gister ook Ilse zien hoor.
Glacier en ik gaan het hele weekendquote:Op zondag 20 mei 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iemand van jullie op Pinkpop?
Ik zie alleen een lege gangquote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef Toad het volgende:
Zo te zien is Miranda naar de kapper geweest.
Ik ken de linkquote:Op maandag 21 mei 2007 00:02 schreef Toad het volgende:
Net als vorige week laat ze weer The Tellers horen.
http://www.thetellers.be/
Wel geinig bandje.
Damook: http://sites.3fm.nl/page/tv_switchtv
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 mei 2007 00:49 schreef Cool_Runner het volgende:
wat een varken
Is dat die Miranda?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig is ze heel serieus bezig met d'r muziek.
is het de megahit?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Die hebben ze opnieuw uitgebracht. Beetje jammer wat mij betreft om er ook nog eens de megahit van te maken. Al blijft de plaat fijn.
Het is idd de MH... Wss met het oog op Pinkpop en dat die opnieuw uitgebracht is...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het de megahit?![]()
Ik dacht dat 'ie zo vaak langs kwam omdat 'ie een jaartje geleden was uitgebracht, je ziet wel vaker dat ze platen draaien van een jaar terug. alsof ze de playlist van toen weer even uit de kast trekken.
Nee, de platenmaatschappij is er ZOOOOO van overtuigd dat dit een superplaat is dat ze 'm ons nog maar es door de strot duwenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het de megahit?![]()
Ik dacht dat 'ie zo vaak langs kwam omdat 'ie een jaartje geleden was uitgebracht, je ziet wel vaker dat ze platen draaien van een jaar terug. alsof ze de playlist van toen weer even uit de kast trekken.
quote:
quote:
Ik vind het ook niet zo boeiend om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:43 schreef Serendips het volgende:
Die show van Rob Stenders is echt geen vooruitgang voor de programmering van 3FM. Tjemig, wat is die kerel flauw. Het stevent af op niveau Jensen...
*mening deeltquote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo boeiend om eerlijk te zijn.
Steve Copelandquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef cosmick het volgende:
Wat een vragen.
Nee idd, ik heb toevallig vandaag helemaal geluisterd maar ik vind er maar weinig aan. 'Is nooit grappig' komt echt uit 1984, en dat afmaken van die plaat kan ook veel grappiger worden gebracht. En dan was vandaag Leon Polman(die man moeten ze gewoon zijn eigen programma gevenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige ben die Stenders Eetvermaak tamelijk niet geniaal vind..
.
Ik hoorde alleen die laatste vraag niet, want toen ging de telefoonquote:
daarom had ik er ook 4 goedquote:Op maandag 21 mei 2007 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen die laatste vraag niet, want toen ging de telefoonWel heul makkelijk verder vond ik.
Wat ik ervan gehoord heb vind ik het ook niet zo boeiendquote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee idd, ik heb toevallig vandaag helemaal geluisterd maar ik vind er maar weinig aan. 'Is nooit grappig' komt echt uit 1984, en dat afmaken van die plaat kan ook veel grappiger worden gebracht. En dan was vandaag Leon Polman(die man moeten ze gewoon zijn eigen programma geven) er ook nog eens niet bij... Ik vond het echt niets.
...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:11 schreef -Hans- het volgende:
19:00 Veenstra Veenstra time! en morgen Verschuuren Verschuuren.![]()
Ik zit ook al te kijken, op je weblog zeg je alleen dat je dinsdag iets gaat doen waar je heel erg zin aan hebt...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Heb ik dat al ergens gepost?
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, op je weblog zeg je alleen dat je dinsdag iets gaat doen waar je heel erg zin aan hebt...
Maar het is dus zo? Tof!![]()
Ook, maar morgen is Maricha 1 jaar de producer van MetMichiel en ze gaf een tijdje geleden hier al aan dat Michiel die dag niet aanwezig zou zijn. Dus dan moest iemand anders het overnemen en dat kon er maar 1 zijn... JIJ ! Gaat vast wel leuk worden, Domien.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, in de reacties inderdaad. Stom van me.
Eh, ja! Morgen mag ik het doen!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |