De klimaatrequests hebben we de laatste tijd wel genoeg gehad gok ik zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het de kant van een klimaatrequest op zou gaan... Dus ik zat al helemaal in die richting te denken...
Daarom dacht ik dat dit er weer 1 zou wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De klimaatrequests hebben we de laatste tijd wel genoeg gehad gok ik zo.
Nee dus... dat staat alleen zo in de computerquote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het moet een Nederlandse request / band zijn, ben benieuwd!
Nee dus, zie ikquote:Op maandag 21 mei 2007 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, dat eten kan dat niet in de bedrijfskantine in plaats van zo ongegeneerd in beeld?
Dat staat er nog door het Weekend van de NL Pop, haha!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het moet een Nederlandse request / band zijn, ben benieuwd!
Jaaaaaaquote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef MutZ het volgende:
Ga jij nog naar Pinkpop Maricha?
ROFL!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat staat er nog door het Weekend van de NL Pop, haha!
Kewl!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
zaterdag t/m maandag (wel werken tussen door, maar ook dat is
)
Veel plezier daarquote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, ik skip nu toch even MetMichiel want de huldiging van FC Groningen is toch wel heeeeeeeel erg gaaf! 20.000 ? fans op de Grote Markt en een heerlijke sfeer! Boeruh!
Zuip ze!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, ik skip nu toch even MetMichiel want de huldiging van FC Groningen is toch wel heeeeeeeel erg gaaf! 20.000 ? fans op de Grote Markt en een heerlijke sfeer! Boeruh!
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
boriszquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Timo20quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Helaas, dit jaar volg ik het via RTV Noord (snik). Was vorig jaar echt GEWELDIG en ook nu ziet het er werkelijk fantastisch uit! Bengaals vuurwerk, feestende mensen, mooi weer... Prachtig!quote:
Dat gaat wel lukken.quote:
Geen bier dus?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas, dit jaar volg ik het via RTV Noord (snik). Was vorig jaar echt GEWELDIG en ook nu ziet het er werkelijk fantastisch uit! Bengaals vuurwerk, feestende mensen, mooi weer... Prachtig!
[afbeelding]
Moooooooooi![]()
[..]
Dat gaat wel lukken.![]()
Heeeej Borisz!![]()
![]()
Ja, maar de platenmaatschappij vindt dat deze single gedraaid moet worden. Of zoietsquote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Sirolf het volgende:
Waarom draait 3FM nog steeds deze oude, kapotgedraaide single van VanVelzen als er allang een nieuwe is...?
Ik kan deze eigenlijk niet meer aanhoren, terwijl ik de nieuwe best goed vind (nu nog iig, als die teveel wordt gedraaid ook niet meer denk ik).
Kijk, dat is het betere werkquote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe, nee ik heb hier nog wel een voorraadje liggen.![]()
Boriszquote:Op maandag 21 mei 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
Michiel, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Nope, jammergenoeg nietquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
MutZ, was jij toevallig die Anneke die net op de radio kaartjes voor Pinkpop won?![]()
ChatGirlquote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Borisz, Michiel
, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Borisz, Michiel
, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Ze heette Hannekequote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Sirolf het volgende:
MutZ, was jij toevallig die Anneke die net op de radio kaartjes voor Pinkpop won?![]()
Was moeilijk verstaanbaar in die chaos.quote:
Eeeej ChatGirl.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Borisz, Michiel
, Maricha
, Domien
, Roel
, MutZ
, Timo
, Hans
Sirolf
, De rest
Gisteren even het origineel gehoord.. beide versies doen mij vrij weinig.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Destination Calabria! [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |