Vuile homo dat je der bent..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef Mr_Baus het volgende:
eindelijk!
Nieuw? Bier halen!quote:
quote:
Was leuk, had zo waar weer eens een award of iets gewonnen, met 10 heals. Beste teamworkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:09 schreef Mr_Baus het volgende:
oh, en we zijn lekker aan het knallen op de BoF! servert
Stuur me voor de zekerheid even een mail met je telefoonnummer. Dan heb ik je goede mailadres en je telefoonnummer (wel mobiel he). Je wordt opgepikt op de snelweg/weg die door Maastricht het land uit gaat. Daar zul je dus even doorheen moeten fietsen. Vorige keer vertrokken we ergens rond 7 uur/half 8 vanaf Eindhoven dus een uur/anderhalf later zouden we ongeveer bij jou moeten zijn. Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:26 schreef BugWorks het volgende:
Hoop dat het nog goedkomt wat betreft airsoft en bbq. Is nog 2 weken, dus ik wacht wel af hoe en wat. Ik weet alleen niet waar ik wordt opgepikt door (een van) jullie, dus dat moet ook ff verduidelijkt worden.
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:26 schreef BugWorks het volgende:
![]()
Hoop dat het nog goedkomt wat betreft airsoft en bbq. Is nog 2 weken, dus ik wacht wel af hoe en wat. Ik weet alleen niet waar ik wordt opgepikt door (een van) jullie, dus dat moet ook ff verduidelijkt worden.
Kun je niet gewoon gezellig houden met hooguit 10 man (geloof dat dat het hoogst werkbare is op een tafel?)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef jpjedi het volgende:
Ik probeer op 1 juni een multitable tournooitje te houden voor bekenden waarvan de helft zowat boffer is.
Ja maar dan moet je mensen weigeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon gezellig houden met hooguit 10 man (geloof dat dat het hoogst werkbare is op een tafel?)
Voor mij hoeft het multitable iig niet zo. Ik kom voor de gezelligheid en het bier, niet voor het spelelementZolang ik maar van
win dan is alles goed
Maar goed dat is mijn idee misschien hebben anderen daar weer een andere visie op.
Lastige afweging inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar dan moet je mensen weigeren.
Mail en 06 stuur ik je straks wel ff door. En dat stukje fietsen wordt een stuk lastiger aangezien ik tussen Venlo en Roermond woon (Noord- en Midden Limburg), ik zal dus op z'n minst met de trein naar Maastricht moeten gaan aangezien ikzelf geen vervoer (rijbewijs) heb. Volgens 9292ov.nl kan ik op z'n vroegst om 9.05u op het station zijn (tenzij vertraging, verder komt er ieder half uur een trein), waar ik dan naar toe moet zou ik (nog) niet weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Stuur me voor de zekerheid even een mail met je telefoonnummer. Dan heb ik je goede mailadres en je telefoonnummer (wel mobiel he). Je wordt opgepikt op de snelweg/weg die door Maastricht het land uit gaat. Daar zul je dus even doorheen moeten fietsen. Vorige keer vertrokken we ergens rond 7 uur/half 8 vanaf Eindhoven dus een uur/anderhalf later zouden we ongeveer bij jou moeten zijn. Komt helemaal goedAlleen idd even die terugreis maar daarover houden we contact met Stefan, die kan je op de terugweg na de BBQ makkelijk even afzetten op dezelfde plek.
En reactie geplaatst, met aanvulling hoe het echt is gegaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:27 schreef jpjedi het volgende:
Pokerverslag is af..![]()
Elke boffer is uitgenodigd en als je zin hebt schrijf je gewoon in! Ik probeer op 1 juni een multitable tournooitje te houden voor bekenden waarvan de helft zowat boffer is.
Komt allen en schrijf je in!![]()
Ja, beetje jammer dat er geen incremental update isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:46 schreef Monstarr het volgende:
Sjezus...wil ik weer een keertje ragge op de bof server...moet ik podverdie een update van 550 mb downloaden ala 1 uur download tijd![]()
![]()
![]()
mn laptop trekt t niet dus ik ben gedoemd om bf2 te spelen bij mn ouders in t weekend
dan maar counterstrike![]()
![]()
Nou ik krijg onderhand wat teveel aanmeldingen en de vaste spelers hebben voorrang. Wat dus min of meer betekend dat jij buiten de boot zou vallen en dat is iets dat niet de voorkeur heeft.quote:
Of (downloaden en) op cd zetten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer dat er geen incremental update is
Volgende keer meer geluk. Van te voren even de download aanzetten
Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En reactie geplaatst, met aanvulling hoe het echt is gegaan
Mail meteen even je precieze woonplaats door.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:48 schreef BugWorks het volgende:
Mail en 06 stuur ik je straks wel ff door. En dat stukje fietsen wordt een stuk lastiger aangezien ik tussen Venlo en Roermond woon (Noord- en Midden Limburg), ik zal dus op z'n minst met de trein naar Maastricht moeten gaan aangezien ikzelf geen vervoer (rijbewijs) heb. Volgens 9292ov.nl kan ik op z'n vroegst om 9.05u op het station zijn (tenzij vertraging, verder komt er ieder half uur een trein), waar ik dan naar toe moet zou ik (nog) niet weten.
Mail is verstuurdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Mail meteen even je precieze woonplaats door.
We komen over de snelweg van Eindhoven naar door Maastricht (geen idee welk nummer) ergens oppikken is natuurlijk geen probleem en of dat dat Maastricht is of ergens anders maakt ook niet uit
Kan je metal gear acid voor me vast houdenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:03 schreef BugWorks het volgende:
Indien iemand van jullie interesse heeft: [TK] XBox, PSP en Games
Xit toch niet te xeiken diekkeried ik heb verdomme hartstrikke veel tieten gepost. En ja ik heb gedronkenquote:
doe net zoals mij, sta om 8:00 al te strijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 07:56 schreef Viro het volgende:
Mensen wakker worden ik verveel me![]()
-edit-
btw : ik heb uit verveling de top 5 bof spelers geupdate in de wiki![]()
Als er nog meer moet veranderen laat het me even weten dan pas ik het aan, ik verveel me toch.
Ik moet wat doen als ik zo weinig slaap![]()
Ben je er vanmiddag weer met Ursel?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:55 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
Ik heb een verjaardag..quote:Op zondag 6 mei 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je er vanmiddag weer met Ursel?![]()
Helemaal niets in Amsterdam![]()
-edit-
Ow wacht jullie hebben natuurlijk allemaal beeld
hij doet het niet eens bij mijquote:Op zondag 6 mei 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
http://www.vtm.be/asx/index.php?/agility/20070505_hn19
Niet voor mensen met een zwakke maag
Even openen in VLC en dan eventjes afwachten. Laden duurt eventjes.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef dekkered het volgende:
hij doet het niet eens bij mij
Mensen kunnen echt ziek zijn..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
Houd hem voor je vastquote:Op zondag 6 mei 2007 03:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je metal gear acid voor me vast houden![]()
Dan maak ik maandag het geld over![]()
die gasten mogen aan een betonblok zo de zee in worden gedumptquote:Op zondag 6 mei 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
Eerst wel ff een paar keer op hun tenen laten stuiteren natuurlijk..quote:Op zondag 6 mei 2007 13:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
die gasten mogen aan een betonblok zo de zee in worden gedumpt![]()
Zoiets als dit ?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:05 schreef ursel het volgende:
Eerst wel ff een paar keer op hun tenen laten stuiteren natuurlijk..
Is goed.. Ik ga al..quote:Op zondag 6 mei 2007 14:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoiets als dit ?
Ook zo'n heerlijk voorbeeld van wat mensen elkaar aan kunnen doen.
maar goed, laten we t vooral gezellig houden hier
Ah mooi dus je gaat bier halen?quote:
Geen woorden voor, slechte jeugd gehad zeker.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:11 schreef FJD het volgende:
Ik heb nog wel wat van die pindasticks staan, telt dat ook?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:29 schreef Mr_Baus het volgende:
bier!![]()
neem meteen ff een zakje pinda's mee als je wilt![]()
nou vooruit, omdat je daar zo lekker op kan sabbelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van die pindasticks staan, telt dat ook?
Alles onder de rivieren zijn boeren en niet van belangquote:Op zondag 6 mei 2007 15:32 schreef Stefan740 het volgende:
Die snelweg van eindhoven naar maastricht is de A2, zon beetje de belangrijkste verkeersader van nederland![]()
Maar Maastricht nietquote:
Steenput......volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2007 16:08 schreef Stefan740 het volgende:
Het is overigens niet in ayewaille he, waar moet ik de navi op instellen?
Daar houden we jullie nog even van op de hoogtequote:Op zondag 6 mei 2007 16:08 schreef Stefan740 het volgende:
Het is overigens niet in ayewaille he, waar moet ik de navi op instellen?
Nu nog bier leren drinken en dan ben je een echte BoFerquote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef Stefan740 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=yj8j6nYjIAg&mode=related&search=
ik begin een spammer te worden zeg![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu nog bier leren drinken en dan ben je een echte BoFer
Harde kern krijgt vrijstelling voor het spammen.quote:
Het halen van de playoffs?quote:
eerst zien dan geloven. Met dit ajax weet je het maar nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wij gaan gewoon CL spelen dalijk en die beker komt ook wel goed![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven. Met dit ajax weet je het maar nooit
Is dat voor of nadat Feyenoord kampioen wordt?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wij gaan gewoon CL spelen dalijk en die beker komt ook wel goed![]()
Whahaha geen tijd om nu even een zinnig antwoord te gevenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat Feyenoord kampioen wordt?
Lijkt feyenoord wel.. "het lied van feyenoord" heb ik anders heel het seizoen niet gehoord terwijl dat daarvoor anders was.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef FJD het volgende:
Je hoort ze de hele wedstrijd niet tot de 50e minuut, dan gaan ze opeens zingen
Potver3dickies zeg. Al dat bier smaakte me toch wel goed. Beetje pinda's erbij gegeten.. Echter ik heb een beetje last van bodem-drift.. Dat heb ik volgens mij toen verteld tijdens de BBQ in prinsenbeek..quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Harde kern krijgt vrijstelling voor het spammen.
AA is idd wel lachen. Vorig jaar ook eens geweest.. Blijf het inderdaad maar wazig vinden wat er allemaal gebeurd, maar de sfeer is erg goed..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
11% van de Nederlanders voorspelde een verlenging..Altijd al willen weten.
Leuke wedstrijd en lucky Ajax dat ze al niet met 2 rode kaarten zitten.![]()
Wij zijn naar Amsterdam Admirals geweest vanmiddag. Was wel indrukwekkende show maar om nou van topsport te spreken..(Tis meer een musical). Stonden trouwens meer mensen op het veld dan dat er op de tribune zaten.
![]()
Der zullen zometeen wel een hoop gaan vallen..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is wachten op de goal van az
Whehe.. pingels..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als Lindenbergh er eentje moet nemen mistie
Ik ben bij episode 17quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar belangrijker dan het voetbal is...
Jack Bauer 22:30
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die is nog helemaal niet uit op DVD!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben bij episode 17En 24 op de TV kijken zonder DD5.1 is ruk...
Nee, november pas helaasquote:
En daarna wel dat die hem dan ook wel moest scoren tochquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef FJD het volgende:
Ik zei nog tegen Ursel dat ik morgen iedereen op m'n werk een biertje zou geven als de Roemeen van Ajax zou missen
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef FJD het volgende:
Toch wel weer fijn dat deze prijs dan weer de blamage van vorige week een beetje kan verbloemen in Amsterdam
Je geheugen laat je een beetje in de steek:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Moet zeggen dat AJAX de laatste jaren wel de baas is in de kuip
Met name het afgelopen seizoen zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja dat komt omdat ze graag in een echt stadion spelen waar een voetbalsfeer hangt!
Die staat in je favorieten zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Je geheugen laat je een beetje in de steek:
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/85388/index.html
Vorig jaar
Ik had het over het stadion, niet over Feyenoord. Nergens in Nederland in een voetbalstadion kan er zo'n sfeer gemaakt worden zoals in de Kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Met name het afgelopen seizoen zekerPlayoffs, competitie, finale ...
![]()
In m'n geheugen gegriftquote:
Met de nadruk op KAN?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had het over het stadion, niet over Feyenoord. Nergens in Nederland in een voetbalstadion kan er zo'n sfeer gemaakt worden zoals in de Kuip.
Nu alleen Ruben nog en dan hebben we alles en iedereen gehadquote:
Valt nog mee dat die nog niet langs geweest is..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu alleen Ruben nog en dan hebben we alles en iedereen gehad
quote:
Wazig? wazig??quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef ursel het volgende:
[..]
AA is idd wel lachen. Vorig jaar ook eens geweest.. Blijf het inderdaad maar wazig vinden wat er allemaal gebeurd, maar de sfeer is erg goed..
Nou het afgelopen seizoen was het nou niet bepaald sfeervol in de kuip...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo blind dat je de ArenA een sfeervoller en mooier stadion vind dan de Kuip?
Niet zozeer die regels, gewoon het hele gebeuren. Dan wordt het gewoon weer stil gelegd voor wat reclame enzo Al dat gewissel. Spel ligt meer stil dan dat het loopt..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wazig? wazig??Dan moet je eens uitleg vragen aan iemand die weet hoe het in elkaar zit!!
Dan wordt alles gewoon duidelijk! En als je je dan ook ff inleeft sta je binnen de korste keren te springen en te schreeuwen .. net als ik
Ik ben sinds 2000 fan en ik heb uitgerekend dat dit mijn 19 wedstrijd was. Ik blijf het leuk vinden
Erg leuk! En vooral als we winnen!
![]()
![]()
...
Thuis hebben we voetbal gekeken. Wie was nou die oude vent die steeds in beeld kwam ????????
welk ouwe manquote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Thuis hebben we voetbal gekeken. Wie was nou die oude vent die steeds in beeld kwam ????????
Hoeveel heeft die er al gedood??quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Rambo!!
Ja, Rambo 3 nu op veronica, ik zag het en ik moest gelijk aan jou denkenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Rambo!!
Kerel en kleinzoon (?) op tribune, werd wel 10 keer in beeld genomen. Ajax kerel met jong blond ventje ernaast met lang haar en petje.quote:
gewoon een ajaxfan. Hij was alleen beetje vaak in beeldquote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kerel en kleinzoon (?) op tribune, werd wel 10 keer in beeld genomen. Ajax kerel met jong blond ventje ernaast met lang haar en petje.![]()
Het wordt nog veel mooierquote:
Bausje heb je weer een job ?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
welterusten homo's!
Morgen ben ik er pas weer in de avond want ik ga overdag lekker werken![]()
Wehehe.. Zaten je pijpenkrullen zeker in je oren?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lijkt feyenoord wel.. "het lied van feyenoord" heb ik anders heel het seizoen niet gehoord terwijl dat daarvoor anders was.
Echte supporters in Rotterdam.quote:
Pas op hoor want dat kunnen echten rakkers zijn! Als je je even omdraait dan breken ze de tent oranjerie af!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:03 schreef Mr_Baus het volgende:
http://landgoedfairbeeckestijn.estateevents.nl/
Beetje beveiligen enzo. Vandaag en morgen het terein afzetten. Lekker weertje
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas op hoor want dat kunnen echten rakkers zijn! Als je je even omdraait dan breken ze de tent oranjerie af!
ik dacht dat regen altijd funest was voor stoffige ambtenarenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook weer op 't werk. Super weer buiten!
Voor, want Feyenoord wordt voorlopig nog geen kampioenquote:
Laat me raden, tot die tijd had jij het geluid uit staanquote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef FJD het volgende:
Je hoort ze de hele wedstrijd niet tot de 50e minuut, dan gaan ze opeens zingen
En daarna het vervolg van Prisonbreakquote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Erg mooi spel. In die tijd dat ik in de VS woonde nog de Pittsburgh Steelers en de Cleveland Browns gekeken.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef BattleLies het volgende:
Wazig? wazig??Dan moet je eens uitleg vragen aan iemand die weet hoe het in elkaar zit!!
Dan wordt alles gewoon duidelijk! En als je je dan ook ff inleeft sta je binnen de korste keren te springen en te schreeuwen .. net als ik
Ik ben sinds 2000 fan en ik heb uitgerekend dat dit mijn 19 wedstrijd was. Ik blijf het leuk vinden
Erg leuk! En vooral als we winnen!
![]()
![]()
Dat klinkt al een heel stuk beterquote:Op maandag 7 mei 2007 08:08 schreef Keltie het volgende:Echte supporters in Rotterdam. =
Kansloos tyfuspubliek
waar niets gebeurt, daar ligt ook zelden stof. Dus dat kan wel kloppenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe gelukkig ben ik nog net niet stoffig
Inbreng van de ajaksietjes was minimaal, zeker in de eerste helft.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Laat me raden, tot die tijd had jij het geluid uit staan![]()
[..]
Dat klinkt al een heel stuk beter
Dat zou ook wat zijn, vorige week nog wezen zwemmen, nu al stoffigquote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe gelukkig ben ik nog net niet stoffig
gaat lekker he?! ben je nu blij?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
Ga eens spammen man! Homo's!
Ik spring een gat in de luchtquote:
Mijn vriendin gaat deze week op vakantie.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:16 schreef Silver_Shark het volgende:
je zou nog maar vakantie hebben
Ik ben net een jankmailtje aan 't doen naar m'n 'baas'/ 'teamleider'/ 'whatever'quote:Op maandag 7 mei 2007 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen.
Kijk ik net in mijn inbox, zie ik een mailtje van mijn manager of ik even een urenschatting wil maken voor een project. Ik zou dan wel even naar de klant kunnen gaan, die in Den Haag zit![]()
Dat gaan we dus even niet doen
Het is niet eerlijk dat Ajax heeft gewonnen?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef Keltie het volgende:
Ik ben net een jankmailtje aan 't doen naar m'n 'baas'/ 'teamleider'/ 'whatever'
Neuh.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk dat Ajax heeft gewonnen?
Nou als je het zo formuleert kun je zeker gaan solliciterenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Eerder iets in de trent van:
"Jullie willen dat ik studeer. Ik wil eens werk doen waar ik op m'n MBO al voor aan het leren geslagen ben en ik kots op de servicedesk".
Helpdesker zijn okey, maar dan wil ik wel leuke vragen en van die debieltjes die hier werken.
Motivatie is dan ook al weer enige tijd 0,0 ... Wat er voor zorgt dat ik ook gewoon geen ene flikker uitvoer en het interesseert me gewoon helemaal niets meer.
Nu kijken hoe ze dit op gaan pakken, heb het al eens wat andere keren aangegeven... Zo niet, vrees ik toch dat ik weer de sollicitatieshit in moet.
Volg een cursus ' Communiceren in een professionele omgeving'quote:Op maandag 7 mei 2007 10:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Eerder iets in de trent van:
"Jullie willen dat ik studeer. Ik wil eens werk doen waar ik op m'n MBO al voor aan het leren geslagen ben en ik kots op de servicedesk".
Helpdesker zijn okey, maar dan wil ik wel leuke vragen en van die debieltjes die hier werken.
Motivatie is dan ook al weer enige tijd 0,0 ... Wat er voor zorgt dat ik ook gewoon geen ene flikker uitvoer en het interesseert me gewoon helemaal niets meer.
Nu kijken hoe ze dit op gaan pakken, heb het al eens wat andere keren aangegeven... Zo niet, vrees ik toch dat ik weer de sollicitatieshit in moet.
Ben je nou nog niet verhuist naar Venezuela?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
kom maar lekker bij de rode boffers hoor, wij schuiven je met liefde eeb dikke uitkering toe als je op straat staat![]()
nee, moet vanmiddag na 3 gemiste semesters weer naar schoolquote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet verhuist naar Venezuela?
Ow, jij denkt dat ik dit ook zo heb doorgespeeld aan hun?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Volg een cursus ' Communiceren in een professionele omgeving'![]()
Denk niet dat ik daarvan de hypotheek kan betalenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
kom maar lekker bij de rode boffers hoor, wij schuiven je met liefde eeb dikke uitkering toe als je op straat staat![]()
Euh, jah zo formuleer ik het ook echtquote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou als je het zo formuleert kun je zeker gaan solliciteren
Die hebben ze daar ook hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef IJsmuts het volgende:
nee, moet vanmiddag na 3 gemiste semesters weer naar school![]()
Wie heeft er nou Feyenoord als onderschrift?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, jij denkt dat ik dit ook zo heb doorgespeeld aan hun?
Kansloosje
Hoho, Feijenoord.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wie heeft er nou Feyenoord als onderschrift?Dat schept toch een beeld.
![]()
en dat van de man die het hardst steigert als we een vooroordeel oproepen over mensen van onder de rivierenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er nou Feyenoord als onderschrift?Dat schept toch een beeld.
![]()
ent weer schijnt daar ook vaak goed te zijn of niet?!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Die hebben ze daar ook hoorSterker nog, dat is een van de weinige dingen die ze wel altijd goed hebben gedaan
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef IJsmuts het volgende:
ent weer schijnt daar ook vaak goed te zijn of niet?!
afdwingenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]Alhoewel ik me afvraag in hoeverre ze dat zelf voor elkaar gekregen hebben.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
afdwingendat die willem van oranje het koninkrijk der nederlanden nou is begonnen op een modderpoel aan de noordzee
![]()
quote:The Fans: "Hated and Loved. Feared and Respected"
[FEYENOORD TILL WE DIE!]
We didn't won the most prices in the land.
We don't have the most money in the land.
We don't have a roof on our stadium.
We have the best supporters in the land.
We have the most fanatic.
We have the hardest.
We have the best grass in our stadium.
We won as first the Europe and World Cup in the land.
Don't tell us what is more important, we already know it.
And we are proud of it too.
niet om het een of ander hoor, maar al heb ik nog zo'n mooi bureau met een hele fancy rekenmachine, aan het eind van de dag moet ik gewoon wat centjes verdiend hebben voor de baasquote:
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet om het een of ander hoor, maar al heb ik nog zo'n mooi bureau met een hele fancy rekenmachine, aan het eind van de dag moet ik gewoon wat centjes verdiend hebben voor de baas![]()
as long as you get the pointquote:Op maandag 7 mei 2007 12:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt.
Al verdien ik die met telefoon en email.
Multitasken
Waarom wil iedereen dat geile geheugen, je moet dan direct een raampje in je pc maken anders kun je er niet naar kijken en zelfs dan is het lastig om te zienquote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef IJsmuts het volgende:
voor de computernerds:
ik zit even rond te kijken naar een nieuw setje, die moet toch ergens in de zomer komen![]()
wordt sowieso een E6600 met 2GB GEIL geheugen![]()
Intel Core 2 Duo, E6600, Socket 775, Boxed ¤ 197,42
G.E.I.L GX21GB6400UDC, 1024 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x ¤ 79,22 ¤ 158,44
Alleen zit ik nu te zoeken naar een geschikt MOBO. er zijn wel mooie Asus bordjes, maar die kosten rond de 200. Iemand een idee wat een goed bord is om mee te gamen?
ik wil het alleen om de naamquote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen dat geile geheugen, je moet dan direct een raampje in je pc maken anders kun je er niet naar kijken en zelfs dan is het lastig om te zien
Heel slecht gechreven dus..quote:The Fans: "Hated and Loved. Feared and Respected"
[FEYENOORD TILL WE DIE!]
We didn't won win the most prices in the land country.
We don't have the most money in the land country.
We don't have a roof on our stadium.
We have the best supporters in the land of our country.
We have the most fanatic. We are the most fanatic.
We have the hardest. We are the hardest.
We have the best grass in our stadium.
We won as first the Europe and World Cup in the land. We were the first to win the European and World Cup.
Don't tell us what is more important, we already know it.
And we are proud of it too.
Ik was me er pas een beetje over aan het inlezen en bij Ome Tom kwam GEIL niet echt goed uit de verf. Ik neem gewoon een setje Kingston HyperXquote:
ow, maar wat voor een mobo neem je dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was me er pas een beetje over aan het inlezen en bij Ome Tom kwam GEIL niet echt goed uit de verf. Ik neem gewoon een setje Kingston HyperX
Als Mobo koop ik de MSI P965 Platinum oid. Die kwam uit de benchmarks als best uit de test en dat voor 120,-quote:
Mooi geschreven, dat ze literair niet zo goed onderlegt zijn is een heel ander verhaal.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Mobo koop ik de MSI P965 Platinum oid. Die kwam uit de benchmarks als best uit de test en dat voor 120,-
Had ik er al bij ge-editCheck Ome Toms pagina maar
http://www.tomshardware.c(...)t_the_core_2_corral/
Je gaat me toch niet naapen he?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet naapen he?Dan neem ik echt wel een andere!
wifi/netwerk/geluid knal ik ook altijd separaat erin vanwege dat deze onboard componenten CPU belasten.. en dat willen we niet he!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
maar ik wil gewoon een goed, betaalbaar bordjemoet snel zijn, een E6600 in kunnen en een dikke kaart. WIFI + XFI kaart zet ik er zelf in. bordje van rond de 100 euro zou mooi zijn, scheelt toch weer 100 euro met zo'n extreme asus bordje
![]()
quote:
Je hebt groot gelijkquote:maar ik wil gewoon een goed, betaalbaar bordjemoet snel zijn, een E6600 in kunnen en een dikke kaart.
M'n moeder zei altijd dat ik eerst het oude weer werkend in elkaar moest zetten voor ik een nieuwe mocht kopenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef jpjedi het volgende:
Het jeukt bij mij ook al wel weer om te verbouwen.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wifi/netwerk/geluid knal ik ook altijd separaat erin vanwege dat deze ik m'n onboard componenten dan al gesloopt heb CPU belasten.. en dat willen we niet he!!![]()
Haha we zitten op 1 lijnquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Je hebt groot gelijkWifi komt er bij mij sowieso niet in, ligt toch al een UTP kabel die 100% werkt dus ik zie niet in waarom. Netwerk gaat gewoon onboard dat zit wel goed. Xfi zit er in voor de extra kwaliteit en dan idd nog een dikke 8800GTS
[..]
M'n moeder zei altijd dat ik eerst het oude weer werkend in elkaar moest zetten voor ik een nieuwe mocht kopen
Kut dan zit ik dus zeker weten op de verkeerde lijnquote:
Tis de beste optie zo dus dan moet t maar!!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut dan zit ik dus zeker weten op de verkeerde lijn
Anyway het airsoften is nu echt helemaal rond. GelukkigJust in time management noemen wij studenten dat altijd.
We gaan de 19e airsoften bij Military Xperience en na het airsoften rijden we een half uurtje terug en gaan we BBQ en slapen bij Little Creek. Dit heeft als groot voordeel dat we kunnen zuipen waar we slapen, anders hadden we namelijk drie extra Bobs aan moeten wijzen en gezien het aantal drankorgels dat blijft slapen zou dat op rellen zijn uitgelopenHet heeft als groot nadeel dat de bierprijzen weer gewoon die van de kroeg worden. Niet ontzettend hoog maar ook niet op het tankniveau van Military Xperience.
Ik neem aan dat de organisatie het prijsverschil in bier compenseert.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut dan zit ik dus zeker weten op de verkeerde lijn
Anyway het airsoften is nu echt helemaal rond. GelukkigJust in time management noemen wij studenten dat altijd.
We gaan de 19e airsoften bij Military Xperience en na het airsoften rijden we een half uurtje terug en gaan we BBQ en slapen bij Little Creek. Dit heeft als groot voordeel dat we kunnen zuipen waar we slapen, anders hadden we namelijk drie extra Bobs aan moeten wijzen en gezien het aantal drankorgels dat blijft slapen zou dat op rellen zijn uitgelopenHet heeft als groot nadeel dat de bierprijzen weer gewoon die van de kroeg worden. Niet ontzettend hoog maar ook niet op het tankniveau van Military Xperience.
Prijzen blijven gelijk. De prijzen waarmee we in eerste instantie gerekend hebben zijn namelijk de LC prijzen. Verder hoef je je over t geld geen zorgen te maken, we hebben idd wat ruimte om kleine dingetjes nog te regelen maar alles wat over is gaat rechtstreeks de drankpot inquote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik neem aan dat de organisatie het prijsverschil in bier compenseert.
Wat gebeurd er met de prijzen verder?
Kun je inzicht geven wat ik krijg voor die 100 euro die ik heb betaald?
Airsoften was toch goedkoper geworden?
hoe staat het met de 74GB raptor inkoopactie? is daar nog iets mee gedaan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef FJD het volgende:
Voor 100,- krijg je dan het airsoften, BBQen, slaapplaats, wat extra randdingetjes en het moet wel lukken (maar onder voorbehoud) om er een biertje of 3 a 4 bij te doen.
We waren daar niet zo mee bezig neequote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef IJsmuts het volgende:
hoe staat het met de 74GB raptor inkoopactie? is daar nog iets mee gedaan?![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef dekkered het volgende:
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67246
Tis gewoon je reinste competitievervalsing!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
'Ajax beloofde Excelsior winstpremie'en dan gewoon minder willen betalen omdat je toch geen kampioen bent geworden he
Gelulquote:Op maandag 7 mei 2007 15:49 schreef RudyCarell het volgende:
Tis gewoon je reinste competitievervalsing!
En 3-0 was zeker genoeg geweest?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Wel geinig dat ze dan zelf verspeeld hebben door maar met 2-0 te winnen van Willem II
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:07 schreef Heintje het volgende:
En 3-0 was zeker genoeg geweest?
Zuur.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan was Raffie ook kampioen van de voetbalpoule geworden
Prutsers. Sinds wanneer heeft Jack Bauer een kogelvrij vest nodigquote:
misschien in seizoen 1, omdat ze toen nog niet wisten dat ze hem nog 5x nodig zouden hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Prutsers. Sinds wanneer heeft Jack Bauer een kogelvrij vest nodig
En ik heb je net een pm gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Viro het volgende:
@ bugs : gegevens nodig om te overmakenStuur maar een pm'tje
ik heb al een mailjte gestuurd
bugswork@home.nl, staat in je profielquote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En ik heb je net een pm gestuurd![]()
Naar welk adres heb je hem gestuurd, heb nog niks ontvangen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echte supporters in Rotterdam.
Kennen die joodjes en kaasjoodjes nog wat van leren.
Kansloos tyfuspubliek
Wanneer kom jij nou eens meeten?quote:
Update 19.41 uurquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
[upd] 'Ajax beloofde Excelsior winstpremie'en dan gewoon minder willen betalen omdat je toch geen kampioen bent geworden he
Ja mag wel eens tijd worden zo lang zit ik al bij BoF.. moet me schamenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens meeten?![]()
3 juni Neude?
Dan krijg je of een mail terug dat die niet afgeleverd kon worden of je heb zojuist je gegevens naar iemand anders gestuurdquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
bugswork@home.nl, staat in je profiel
en pm terug![]()
dat is een typfout, k heb de adres gekopieerd uit je profielquote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Dan krijg je of een mail terug dat die niet afgeleverd kon worden of je heb zojuist je gegevens naar iemand anders gestuurd![]()
Het is namelijk niet bugswork@... maar bugworks@...
3 juni Neude dus?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja mag wel eens tijd worden zo lang zit ik al bij BoF.. moet me schamen![]()
Nog steeds geen mail. Je PM heb ik inmiddels al beantwoordquote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is een typfout, k heb de adres gekopieerd uit je profiel
Hotmail hequote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nog steeds geen mail. Je PM heb ik inmiddels al beantwoord
GAM meeting in Utrecht maar goed er komen nu al 5 BoFers geloof ik dus tis meer een GAM/BoF meetquote:Op maandag 7 mei 2007 20:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is er dan?
Hmm kijk wel even zeg nog nietsquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM meeting in Utrecht maar goed er komen nu al 5 BoFers geloof ik dus tis meer een GAM/BoF meet
Gewoon 's middags een biertje drinken en daarna voor de liefhebbers een hapje eten
10 tot 20% aan FPS verliezen omdat MS dat OS steeds maar zwaarder maaktquote:
Jij draait Vista? Vraagje; Hoe draait BF2 op Vista?quote:
jij gamed op je xboxquote:
nog iets minder dan 2 weekjes, dan mag je weer helemaal losquote:
op pagina 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |