Is dat voor of nadat Feyenoord kampioen wordt?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wij gaan gewoon CL spelen dalijk en die beker komt ook wel goed![]()
Whahaha geen tijd om nu even een zinnig antwoord te gevenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat Feyenoord kampioen wordt?
Lijkt feyenoord wel.. "het lied van feyenoord" heb ik anders heel het seizoen niet gehoord terwijl dat daarvoor anders was.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef FJD het volgende:
Je hoort ze de hele wedstrijd niet tot de 50e minuut, dan gaan ze opeens zingen
Potver3dickies zeg. Al dat bier smaakte me toch wel goed. Beetje pinda's erbij gegeten.. Echter ik heb een beetje last van bodem-drift.. Dat heb ik volgens mij toen verteld tijdens de BBQ in prinsenbeek..quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Harde kern krijgt vrijstelling voor het spammen.
AA is idd wel lachen. Vorig jaar ook eens geweest.. Blijf het inderdaad maar wazig vinden wat er allemaal gebeurd, maar de sfeer is erg goed..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
11% van de Nederlanders voorspelde een verlenging..Altijd al willen weten.
Leuke wedstrijd en lucky Ajax dat ze al niet met 2 rode kaarten zitten.![]()
Wij zijn naar Amsterdam Admirals geweest vanmiddag. Was wel indrukwekkende show maar om nou van topsport te spreken..(Tis meer een musical). Stonden trouwens meer mensen op het veld dan dat er op de tribune zaten.
![]()
Der zullen zometeen wel een hoop gaan vallen..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is wachten op de goal van az
Whehe.. pingels..quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als Lindenbergh er eentje moet nemen mistie
Ik ben bij episode 17quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar belangrijker dan het voetbal is...
Jack Bauer 22:30
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar belangrijker dan het voetbal is...
Jack Bauer 22:30
Die is nog helemaal niet uit op DVD!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben bij episode 17En 24 op de TV kijken zonder DD5.1 is ruk...
Nee, november pas helaasquote:
En daarna wel dat die hem dan ook wel moest scoren tochquote:Op zondag 6 mei 2007 21:04 schreef FJD het volgende:
Ik zei nog tegen Ursel dat ik morgen iedereen op m'n werk een biertje zou geven als de Roemeen van Ajax zou missen
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef FJD het volgende:
Toch wel weer fijn dat deze prijs dan weer de blamage van vorige week een beetje kan verbloemen in Amsterdam
Je geheugen laat je een beetje in de steek:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Moet zeggen dat AJAX de laatste jaren wel de baas is in de kuip
Met name het afgelopen seizoen zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja dat komt omdat ze graag in een echt stadion spelen waar een voetbalsfeer hangt!
Die staat in je favorieten zekerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Je geheugen laat je een beetje in de steek:
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/85388/index.html
Vorig jaar
Ik had het over het stadion, niet over Feyenoord. Nergens in Nederland in een voetbalstadion kan er zo'n sfeer gemaakt worden zoals in de Kuip.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Met name het afgelopen seizoen zekerPlayoffs, competitie, finale ...
![]()
In m'n geheugen gegriftquote:
Met de nadruk op KAN?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had het over het stadion, niet over Feyenoord. Nergens in Nederland in een voetbalstadion kan er zo'n sfeer gemaakt worden zoals in de Kuip.
Nu alleen Ruben nog en dan hebben we alles en iedereen gehadquote:
Valt nog mee dat die nog niet langs geweest is..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu alleen Ruben nog en dan hebben we alles en iedereen gehad
quote:
Wazig? wazig??quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef ursel het volgende:
[..]
AA is idd wel lachen. Vorig jaar ook eens geweest.. Blijf het inderdaad maar wazig vinden wat er allemaal gebeurd, maar de sfeer is erg goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |