Een ochtendshow is inderdaad meer bedoelt om te informeren, maar kom dan ajb met nuttige informatie op te proppen en niet met hetgeen waar Giel, te vaak, mee aan komt zetten. Echt, ik hoor liever een goede plaat want dat blijft meer hangen dan een gesprek met wie dan ook. Af en toe gepraat hoort er gewoon bij en het hoeft ook echt niet altijd even serieus te zijn, maar ik merk aan mezelf (en zo te lezen zijn er meerquote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is de ochtendshow er nu eenmaal voor bedoeld om op de hoogte te komen van wat er is gebeurd in de wereld. Om dat dat enigszins losjes te kunnen doen horen ook zulke gesprekken erbij. Veel muziek in de ochtendshow is toch niet echt gewenst bij vele stations. Na 9 uur is dat wél zo, omdat dan iedereen (mits er geen files zijn) is aangekomen op zijn/haar werk en dus muziek wil om de dag door te komen.
Er zit logica in...
Al klopt het inderdaad wel dat er soms té veel wordt gepraat. 3FM is en blijft een muziekzender, al lijkt dat er tijdens GIEL niet altijd op...
Stenders!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111quote:
Als ze harde percentages in de vragen gebruiken is de vraag meestal niet al te moeilijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
De bonusvraag is een beetje rottig te lezen, maar de vraag is wel makkelijk
Ik luister naar de radio voor de muziek. Daarnaast komen erg genoeg nieuwe nummers voorbij...dat is ook voor mij een reden waarom ik daar naar luister. Als ik gepraat, etc wil hebben kijk ik wel naar de tv. Radio is voor muziek. Nieuws en filenieuws is handig en dat hoort er ook bij. Maar de radioshow van Giel kan mij niet zo heel erg boeien.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik baal juist als er een plaat komt, heb ik trouwens sowieso veel met de radio... Als ik muziek wil horen zet ik mijn MP3 speler wel aan radio luister ik echt voor het slappe geouwehoer. Daarom vind ik de programma´s van Giel en Claudia ook veel beter dan Michiel en Gerard bijvoorbeeld(Ekstra weekend is dan natuurlijk wel weer erg tof).
Ik snap niet zo goed dat je radio luistert voor de muziek aangezien 10 minuten per uur al reclame+nieuws is en van de 10 platen je zeker de helft nooit zelf had uitgekozen....
dan zit je goed hierquote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik baal juist als er een plaat komt,
Was een makkie, maar inderdaad beetje rottig om te lezen. 1210 puntenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
De bonusvraag is een beetje rottig te lezen, maar de vraag is wel makkelijk. 1205 punten
Als je de muziek op een station niet goed vind lijkt het me dat het tijd wordt om een ander station op te zoeken (waar meer gepraat wordt, radio 2 bijvoorbeeld). Ik vind het juist wel prettig dat ik niet zelf hoef uit te zoeken wat ik wil luisteren en dus ook niet zelf hitlijsten of wat er uitkomt qua muziek moet gaan bijhouden. Dat wordt voor mij gedaan in Hilversum.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik baal juist als er een plaat komt, heb ik trouwens sowieso veel met de radio... Als ik muziek wil horen zet ik mijn MP3 speler wel aan radio luister ik echt voor het slappe geouwehoer. Daarom vind ik de programma´s van Giel en Claudia ook veel beter dan Michiel en Gerard bijvoorbeeld(Ekstra weekend is dan natuurlijk wel weer erg tof).
Ik snap niet zo goed dat je radio luistert voor de muziek aangezien 10 minuten per uur al reclame+nieuws is en van de 10 platen je zeker de helft nooit zelf had uitgekozen....
Leuk om te lezen want ik denk ik weer totaal anders over en dat maakt de radio misschien ook wel zo leuk. Iedereen zijn ding en genoeg mensen die ergens heel anders over denken. Ik vind het bijv. wel leuk/verrassend om te horen welke muziek wordt gedraaid. Als ik mijn eigen muziek opzet dan weet ik wat er komt en op een of andere manier is de belevenig dan minder.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Remzz het volgende:
Nee dat heb ik ook wel een beetje hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de muziek op een station niet goed vind lijkt het me dat het tijd wordt om een ander station op te zoeken (waar meer gepraat wordt, radio 2 bijvoorbeeld). Ik vind het juist wel prettig dat ik niet zelf hoef uit te zoeken wat ik wil luisteren en dus ook niet zelf hitlijsten of wat er uitkomt qua muziek moet gaan bijhouden. Dat wordt voor mij gedaan in Hilversum.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik luister naar de radio voor de muziek. Daarnaast komen erg genoeg nieuwe nummers voorbij...dat is ook voor mij een reden waarom ik daar naar luister. Als ik gepraat, etc wil hebben kijk ik wel naar de tv. Radio is voor muziek. Nieuws en filenieuws is handig en dat hoort er ook bij. Maar de radioshow van Giel kan mij niet zo heel erg boeien.
Tijdens de Noordpool-uitzendingen kon/kun je elke dag 100 bonuspunten verdienen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
1200+ punten
Kennelijk heb ik het één en ander gemist
Heb je je wel geregistreerd op de site?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:46 schreef Pheno het volgende:
Wat kun je met die punten dan? Ik zit op de site te kijken, maar kan nergens wat vinden?
ah, dan heb ik er dus al 200 gemistquote:Op donderdag 26 april 2007 19:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tijdens de Noordpool-uitzendingen kon/kun je elke dag 100 bonuspunten verdienen.
Ik geloof dat ik scheel wordt, maar kan dat danquote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heb je je wel geregistreerd op de site?
Helemaal rechtsbovenin, er zijn 12.000+ mensen die die link al gevonden hebben (daarom zit Michiel daar nu ook).quote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik scheel wordt, maar kan dat dan
Dat Noordpool FM? Oh ik dacht dat je nog ergens echt lid kon worden van 3FMquote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal rechtsbovenin, er zijn 12.000+ mensen die die link al gevonden hebben (daarom zit Michiel daar nu ook).
www.noordpool.fmquote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat Noordpool FM? Oh ik dacht dat je nog ergens echt lid kon worden van 3FM
3FM zelf? Ik denk dat je dan http://radio3fm.hyves.nl bedoeld, iets anders is er namelijk niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat Noordpool FM? Oh ik dacht dat je nog ergens echt lid kon worden van 3FM
Met die punten kun je anders nog mooie prrrijzen winnen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:56 schreef Pheno het volgende:
Dus daar heb ik en Michiel niets meer aan, hij heeft zijn leden al
Afgelopen dagen werd het 3FN-geluid nog in slechte kwaliteit doorgegeven op de NoordpoolFM-videostream. Vandaag is dat inderdaad niet zo. Ik zie Jurre op zulke momenten ook met een telefoon aan z'n oor staan, dus blijkbaar doen ze dat vandaag anders.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:04 schreef diertjuh het volgende:
Ligt het aan mijn computer of is het geluid op de site weg?
Edit: is alweer terug
Momenteel is de noordpoolfm-videostream ook sneller dan op de radioquote:Op donderdag 26 april 2007 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Afgelopen dagen werd het 3FN-geluid nog in slechte kwaliteit doorgegeven op de NoordpoolFM-videostream. Vandaag is dat inderdaad niet zo. Ik zie Jurre op zulke momenten ook met een telefoon aan z'n oor staan, dus blijkbaar doen ze dat vandaag anders.
Ah, ze gebruiken vandaag dus niet meer de audio-verbinding die af en toe een paar seconden uitviel, maar de windows media-verbinding (misschien wel gewoon de webcam).quote:Op donderdag 26 april 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Momenteel is de noordpoolfm-videostream ook sneller dan op de radio.
aah, op die manier dus. Anders zat er een best aantal seconden tussen de radio en stream..quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ze gebruiken vandaag dus niet meer de audio-verbinding die af en toe een paar seconden uitviel, maar de windows media-verbinding (misschien wel gewoon de webcam).
[edit]
Het is inderdaad gewoon de videostream waarvan ze het geluid gebruiken. De geluidskwaliteit van de videostream is namelijk opgekrikt van 48kbps naar 320kbps.
De badeend helemaal alleen. Kdenk dat die eenzaam is..quote:
Er is misschien maar één eendje mee, de rest van de flightcase werd ingenomen door de kerstverlichting en het Senseo-apparaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
De badeend helemaal alleen. Kdenk dat die eenzaam is...Kan Michiel er niet nog 1 bij zetten?
Hmm...vindt ik niet kunnen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is misschien maar één eendje mee, de rest van de flightcase werd ingenomen door de kerstverlichting en het Senseo-apparaat.
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zie ik constant die kut badeend in beeld
Ah nu zie ik een lelijke, edoch zeer goede, radiomaker weer in beeldquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah nu zie ik een lelijke, edoch zeer goede, radiomaker weer in beeld
Jaaa! ga je die serieus requesten?!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ah requesten
Es kijken of Tribal Dance van 2 Unlimited erdoor komt.!!!
Ik vind je gewoon tofquote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
NOU NOU! Hahaha!
Heb je je ijsjes op?quote:
Een van de betere nummers van het album, vind Hard to Concentrate nog altijd de mooistequote:
Volgens het ' now on air ' gedeelte is dit Kelly Clarkson.quote:
Mijn ijsje viel toenstraks al helemaal uit elkaarquote:
Teveel ontdooid?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn ijsje viel toenstraks al helemaal uit elkaar![]()
Die informatie wordt sinds maandag al niet ge-update volgens mij. Spitsbergen heeft namelijk geen koppeling om die muziek-info door te sturen naar de site, volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens het ' now on air ' gedeelte is dit Kelly Clarkson.![]()
Now on air wordt zo te zien niet meer geupdate nu ze gebruik maken van het geluid wat bij de
videostream zit (klopt natuurlijk ook wel).
Nee, recht uit de vriezer, maar dat ik 'm in buiten in de zon op at zei ik er voor het gemak maar ff niet bijquote:
Nou, of ze de koppeling al dan niet hebben weet ik niet, maar de afgelopen dagen werd het ' Now on Air ' gedeelte absoluut wel geupdate. Maar wel was het zo dat je al > 2 minuten van te voren kon zien welke plaat gedraaid ging worden. Tussen 21:00 - 22:00 werd de pagina minder frequent geupdate, maar nog altijd meer dan nu het geval is.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die informatie wordt sinds maandag al niet ge-update volgens mij. Spitsbergen heeft namelijk geen koppeling om die muziek-info door te sturen naar de site, volgens mij.
Het was ook idd asociaal heet...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, recht uit de vriezer, maar dat ik 'm in buiten in de zon op at zei ik er voor het gemak maar ff niet bij
In de auto op max volumequote:Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Metallica![]()
7 minuten genietne
En wat een geweldig begin van Lust for lifequote:Op donderdag 26 april 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
Wat een geweldige eerste 30 minuten van het requestuurtje net zeg!
Waar doen we zo'n shirt kopen doen en hoe werktie precies?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/26/thumb/img52.jpg]afbeelding][/url]
http://www.megagadgets.nl/equalizer-tshirt-p-492.htmlquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar doen we zo'n shirt kopen doen en hoe werktie precies?
Is het niet IJsbeer?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ich muchte ein eisberg zein?
Cool ja!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
ya... vond de leukste dag toch wel gisteren...
Hoewel, maandag was ook leuk, met die gast die als laatste mee deed aan pim pam pool..........ik dus:P
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/26/thumb/img57.jpg]afbeelding][/url]
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
wie is er nu aan het inbellen? een fokker?
Simon?! Da's Tijo de cameraman hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Het oor van Simon wordt aan een grondige inspectie onderworpen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Meen je?! Hoe kom ik nou weer bij Simonquote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Simon?! Da's Tijo de cameraman hoor.
Logisch dat ze gaan afronden als ze morgen heel vroeg moeten opstaan.quote:
Ik heb het hele bonus-uur opgenomen mét video, dus ik hoop morgen wat fragmentjes op YouTube te zetten.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Logisch dat ze gaan afronden als ze morgen heel vroeg moeten opstaan.
Helaas heb ik het bonus uur bijna helemaal gemist. Behalve de laatste minuten
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het hele bonus-uur opgenomen mét video, dus ik hoop morgen wat fragmentjes op YouTube te zetten.
Ongetwijfeld met een 1337 streamrip programma'tje ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kan ik het dan mooi even terug bekijken.
Hoe heb je dat bonus uur met video opgenomen dan? (of is dat een domme vraag?)
Met een programma genaamd NetTransport.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kan ik het dan mooi even terug bekijken.
Hoe heb je dat bonus uur met video opgenomen dan? (of is dat een domme vraag?)
Die zat er echt helemaal doorheen. Ook op het einde toen de cam op hem was gericht zag je hem bijna inslaap vallen.. Vette muziek op 3FM.quote:
Aah, dankjequote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een programma genaamd NetTransport.
Er zou eens een echt talk radio moeten komen in nederlandquote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 26 april 2007 19:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tijdens de Noordpool-uitzendingen kon/kun je elke dag 100 bonuspunten verdienen.
Dat luister ik dan ook regelmatig 's nachtsquote:
ik ben voorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat luister ik dan ook regelmatig 's nachtshangt een beetje van de 3fm jock af, maar soms ook niet en luister ik gewoon midnr.
Maar een echte talkradio zonder muziek lijkt me wel wat.
Koop jij de frequenties van Radio 10 Gold of Caz! even over? Die zenders hebben toch al wat problemen (de ene met hun ether-frequentie en de andere met de luistercijfers).quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat luister ik dan ook regelmatig 's nachtshangt een beetje van de 3fm jock af, maar soms ook niet en luister ik gewoon midnr.
Maar een echte talkradio zonder muziek lijkt me wel wat.
Helaas laten mijn financien dat momenteel niet toequote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Koop jij de frequenties van Radio 10 Gold of Caz! even over? Die zenders hebben toch al wat problemen (de ene met hun ether-frequentie en de andere met de luistercijfers).
quote:Marathonuitzending op 3FM met Arbeidsvitaminen
Het radioprogramma Arbeidsvitaminen bestaat al weer 61 jaar. Een jaar geleden werd het 3FM programma eindelijk officieel erkend recordhouder, als het gaat om het langstlopende landelijke radioprogramma ter wereld. De radioshow kreeg daarmee ook een vermelding in het 'Guinness Book of World Records'.
Dit record in het 'Guinness Book of World Records' stond wereldwijd nog niet eerder op naam van een ander radioprogramma en werd speciaal voor de Arbeidsvitaminen in het leven geroepen.
1 mei marathonuitzending
De AVRO presenteert maandag (1 mei) dertien uur Arbeidsvitaminen op de Dag van de Arbeid. Gerard Ekdom start om 9.00 uur het dertien uur durende programma.
Multivitaminenmix
De marathonuitzending wordt afgesloten met een uur durende 'Multivitaminenmix' van club-dj Luciën Foort. De Multivitaminenmix is te horen tussen 21.00 en 22.00 uur op 3FM. Het radioprogramma introduceert op dinsdag (1 mei) ook een nieuwe website. [Radio.NL]
Op verschillende gadget shops op internet hebben ze die. Google maar eens op gadget shop of iets dergelijks (ik kijk die site's regelmatigquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar doen we zo'n shirt kopen doen en hoe werktie precies?
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Komende maandag 13 uur lang de Arbeidsvitaminen op 3FM !
[..]
Vet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Komende maandag 13 uur lang de Arbeidsvitaminen op 3FM !
[..]
upside downquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Ja D. Leg dat nummer eens uit.
dan moet je de mp3bak opendoen of internetradio luisteren waar ze geen racoon draaienquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Racoon komt me ook al de strot uit. Ik moet echt minder 3FM luisteren![]()
*klik*quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je de mp3bak opendoen of internetradio luisteren waar ze geen racoon draaien![]()
precies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai is wel een goedmakertje voor Racoon.
Ik heb de theatertour gezien van Racoon... Die was echt zo goehoed!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai is wel een goedmakertje voor Racoon.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
How to shave a wife!
Hiquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een zeurstem, die zangert.
Valt mee hoorquote:
Ja klopt. De muziek is over het algemeen wel goed maar er zou wat meer variatie bij mogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Het album van The Fray vind ik iig lekker wegluisteren
En over Racoon gesproken: ik vind ze geweldigHoewel ik het ook wel fijn zou vinden als 3FM wat meer variatie in de Racoon nummers zou gooien, dus ook oud werk enzo..nu hoor je weer de hele tijd hun hit..
Hetzelfde geldt voor de Red Hot Chili Peppers..
Ja, dingen zoals Ali B, the Sugababes enzo hoeven van mij ook niet. En dan iets meer progressieve muziek erin..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ja, Radio3 beperkt altijd weer tot die bepaalde hits. Ze willen natuurlijk een breed publiek aanspreken, muziek waarvoor niemand de radio uit zou zetten.
Toch was er ooit een tijd dat St.Anger overdag op 3 gedraaid werd. Niet dat dat zo geweldig was, maar dat was toch wel redelijk extreem vergeleken bij de Pinkjes () en Ali B'tjes van nu.
Wel leuk hè, lekker zomersquote:
Nee het is nog geen 5 uur ! Maar 4 uur is voor mij vandaag ook al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel leuk hè, lekker zomers![]()
Net van een klant een lekkere fles rosé gekregen.. hmmm...... is het al vijf uur?
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Wel leuk hè, lekker zomers![]()
Net van een klant een lekkere fles rosé gekregen.. hmmm...... is het al vijf uur?
ah joh.. je mag tegenwoordig 6 vragen fout hebben tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb net m'n theorie-examen gepland.
Ik ben zenuwachtig.![]()
gok dat ie nog 1x voorbij komt voor 4 uurquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wel goed nummer toch, maar wel erg vaak gehoord nu
Man, ik droomde er vannacht over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:18 schreef TIM-846 het volgende:
daar is the fray alweer! kunnen jullie hem meezingen?
hehequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef cosmick het volgende:
Maxïmo Park.
Weergaloos. Fuck The Fray, dit is de shit.
Le nouveau stagiair de Rabradio!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Welke procucer in opleiding? zit naast Kinie? Wie het weet mag het zeggen.
10 puntenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Le nouveau stagiair de Rabradio!
Aha!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Le nouveau stagiair de Rabradio!
She's my man is eigenlijk min of meer al geflopt. Kiss you off is de nieuwste single.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Maaaj.![]()
Scissor Sisters - She's My Man, misschien wel de nieuwe 3FM Megahit.
Welke procucer in opleiding? zit naast Kinie? Wie het weet mag het zeggen.
denk dat dat aan jou ligtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ligt het aan mij of is de intro van Chelsea Dagger hetzelfde als Ghost-Stay the night.
Meen je? Jammer ja! moet zeggen dat ik She's my man wel leuk vind klinken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef Toad het volgende:
[..]
She's my man is eigenlijk min of meer al geflopt. Kiss you off is de nieuwste single.
Hopelijk krijg je gelijk want wat een lekkere plaat zeg! Misschien (al corrigeerde hij zich snel) gaf Paul net wel een stille hint dat de plaat deze week Megahit is geworden!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn geld op als nieuwe megahit
Lekker nummer
Dat ben ik met je eens. Zeker in vergelijking met de vorige single Land of a thousand words. Maarrrrr Kiss you off klinkt nog leuker!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je? Jammer ja! moet zeggen dat ik She's my man wel leuk vind klinken.![]()
Tom Helsen - Sun in her eyes![]()
![]()
Moke zou toch nog best kunnen. The Fray was ook al lang uitgekomen toen hij megahit werd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
Moke wordt het denk ik niet meer, maar Di-Rect misschien (gelukkig korte week volgende week)![]()
screenshotjes aubquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Toad het volgende:
Leuke stagiaire idd.
KIJK.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Toad het volgende:
Of Your lone alone is not enough van de Manic Street Preachers.
Er staan er daar twee, is maar net wat die producer prettiger vind denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef Toad het volgende:
Waarom zit Maricha eigenlijk op een andere PC dan Kinie?
Heb de plaat nog niet eerder gehoord, maar het klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zeker in vergelijking met de vorige single Land of a thousand words. Maarrrrr Kiss you off klinkt nog leuker!
http://www.youtube.com/watch?v=bGvBuVH4cek
Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe MH wordt. Ik zou zo snel niet iets kunnen bedenken. Sun in her eyes is nl. ook alweer een tijdje uit. Het is wel een erg lekker zomers nummer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef cosmick het volgende:
In godsnaam, hou op met dit nummer!
Ik vind met name Andorra heel erg leuk Borisz... die hebben een Blink-182-achtig liedjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
ik luister toevallig wat plaatjes van het songfestival
ik geloof dat de gitaren het toch weer hebben overgenomen van de eurodance platen
Lordi van vorig jaar![]()
Andorra is leuk jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind met name Andorra heel erg leuk Borisz... die hebben een Blink-182-achtig liedje
Dj Bobo - Somebody Dance With Mequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Andorra is leuk ja
Zwitserland ook, DJ Bobo![]()
De clip van Zwitserland is sterk maar dat nummer is echt een heel slap aftreksel van 90-eurodance... ik denk ook dat het live totaal niet uit de verf komt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Andorra is leuk ja
Zwitserland ook, DJ Bobo![]()
de laatste weken zijn goed op dat misbaksel van The Fray na dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Rocky !
... Maar wat een lekkere Megahit zeg! Betreft de Megahits zijn ze wel goed bezig bij 3FM.![]()
Leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef Toad het volgende:
EVERYTHING IS AVERAGE TNOWADAYS!
MH van deze week!![]()
![]()
ik hoopte zeker op Dennis...
Meest verschrikkelijke programma van 3FM... dat constante gezeik tegen elkaar en over van alles en nog wat... het zijn net Waldorf & Staddler van de Muppets maar dan 30 keer irritanter en niet leukquote:
Mwa, vind de plaat van The Fray wel aardig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de laatste weken zijn goed op dat misbaksel van The Fray na dan....
Bovenstaande staat op de Noordpool FM site.quote:Michiel hier!
Hier Michiel vanaf de Noordpool. Het is hier veel kouder dan op Longyearbyen!
De windchill is min 25 graden Celcius. We hebben net gemeten. Het tentje van waar we vanavond uitzenden staat overeind op het ijs. Het is vreselijk afzien, maar de spanning van wat we vanavond gaan doen houdt me warm. Groeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |