dan moet je de mp3bak opendoen of internetradio luisteren waar ze geen racoon draaienquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Racoon komt me ook al de strot uit. Ik moet echt minder 3FM luisteren![]()
*klik*quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je de mp3bak opendoen of internetradio luisteren waar ze geen racoon draaien![]()
precies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai is wel een goedmakertje voor Racoon.
Ik heb de theatertour gezien van Racoon... Die was echt zo goehoed!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai is wel een goedmakertje voor Racoon.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
How to shave a wife!
Hiquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een zeurstem, die zangert.
Valt mee hoorquote:
Ja klopt. De muziek is over het algemeen wel goed maar er zou wat meer variatie bij mogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Het album van The Fray vind ik iig lekker wegluisteren
En over Racoon gesproken: ik vind ze geweldigHoewel ik het ook wel fijn zou vinden als 3FM wat meer variatie in de Racoon nummers zou gooien, dus ook oud werk enzo..nu hoor je weer de hele tijd hun hit..
Hetzelfde geldt voor de Red Hot Chili Peppers..
Ja, dingen zoals Ali B, the Sugababes enzo hoeven van mij ook niet. En dan iets meer progressieve muziek erin..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ja, Radio3 beperkt altijd weer tot die bepaalde hits. Ze willen natuurlijk een breed publiek aanspreken, muziek waarvoor niemand de radio uit zou zetten.
Toch was er ooit een tijd dat St.Anger overdag op 3 gedraaid werd. Niet dat dat zo geweldig was, maar dat was toch wel redelijk extreem vergeleken bij de Pinkjes () en Ali B'tjes van nu.
Wel leuk hè, lekker zomersquote:
Nee het is nog geen 5 uur ! Maar 4 uur is voor mij vandaag ook al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel leuk hè, lekker zomers![]()
Net van een klant een lekkere fles rosé gekregen.. hmmm...... is het al vijf uur?
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Wel leuk hè, lekker zomers![]()
Net van een klant een lekkere fles rosé gekregen.. hmmm...... is het al vijf uur?
ah joh.. je mag tegenwoordig 6 vragen fout hebben tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb net m'n theorie-examen gepland.
Ik ben zenuwachtig.![]()
gok dat ie nog 1x voorbij komt voor 4 uurquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wel goed nummer toch, maar wel erg vaak gehoord nu
Man, ik droomde er vannacht over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:18 schreef TIM-846 het volgende:
daar is the fray alweer! kunnen jullie hem meezingen?
hehequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef cosmick het volgende:
Maxïmo Park.
Weergaloos. Fuck The Fray, dit is de shit.
Le nouveau stagiair de Rabradio!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Welke procucer in opleiding? zit naast Kinie? Wie het weet mag het zeggen.
10 puntenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Le nouveau stagiair de Rabradio!
Aha!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Le nouveau stagiair de Rabradio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |