dan moet je de mp3bak opendoen of internetradio luisteren waar ze geen racoon draaienquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Racoon komt me ook al de strot uit. Ik moet echt minder 3FM luisteren![]()
*klik*quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet je de mp3bak opendoen of internetradio luisteren waar ze geen racoon draaien![]()
precies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai is wel een goedmakertje voor Racoon.
Ik heb de theatertour gezien van Racoon... Die was echt zo goehoed!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Jamiroquai is wel een goedmakertje voor Racoon.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
How to shave a wife!
Hiquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een zeurstem, die zangert.
Valt mee hoorquote:
Ja klopt. De muziek is over het algemeen wel goed maar er zou wat meer variatie bij mogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef Glacier het volgende:
Het album van The Fray vind ik iig lekker wegluisteren
En over Racoon gesproken: ik vind ze geweldigHoewel ik het ook wel fijn zou vinden als 3FM wat meer variatie in de Racoon nummers zou gooien, dus ook oud werk enzo..nu hoor je weer de hele tijd hun hit..
Hetzelfde geldt voor de Red Hot Chili Peppers..
Ja, dingen zoals Ali B, the Sugababes enzo hoeven van mij ook niet. En dan iets meer progressieve muziek erin..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
Ja, Radio3 beperkt altijd weer tot die bepaalde hits. Ze willen natuurlijk een breed publiek aanspreken, muziek waarvoor niemand de radio uit zou zetten.
Toch was er ooit een tijd dat St.Anger overdag op 3 gedraaid werd. Niet dat dat zo geweldig was, maar dat was toch wel redelijk extreem vergeleken bij de Pinkjes () en Ali B'tjes van nu.
Wel leuk hè, lekker zomersquote:
Nee het is nog geen 5 uur ! Maar 4 uur is voor mij vandaag ook al genoegquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel leuk hè, lekker zomers![]()
Net van een klant een lekkere fles rosé gekregen.. hmmm...... is het al vijf uur?
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Wel leuk hè, lekker zomers![]()
Net van een klant een lekkere fles rosé gekregen.. hmmm...... is het al vijf uur?
ah joh.. je mag tegenwoordig 6 vragen fout hebben tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb net m'n theorie-examen gepland.
Ik ben zenuwachtig.![]()
gok dat ie nog 1x voorbij komt voor 4 uurquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
Wel goed nummer toch, maar wel erg vaak gehoord nu
Man, ik droomde er vannacht over.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:18 schreef TIM-846 het volgende:
daar is the fray alweer! kunnen jullie hem meezingen?
hehequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef cosmick het volgende:
Maxïmo Park.
Weergaloos. Fuck The Fray, dit is de shit.
Le nouveau stagiair de Rabradio!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Welke procucer in opleiding? zit naast Kinie? Wie het weet mag het zeggen.
10 puntenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Le nouveau stagiair de Rabradio!
Aha!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Le nouveau stagiair de Rabradio!
She's my man is eigenlijk min of meer al geflopt. Kiss you off is de nieuwste single.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:18 schreef -Hans- het volgende:
Maaaj.![]()
Scissor Sisters - She's My Man, misschien wel de nieuwe 3FM Megahit.
Welke procucer in opleiding? zit naast Kinie? Wie het weet mag het zeggen.
denk dat dat aan jou ligtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
Ligt het aan mij of is de intro van Chelsea Dagger hetzelfde als Ghost-Stay the night.
Meen je? Jammer ja! moet zeggen dat ik She's my man wel leuk vind klinken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef Toad het volgende:
[..]
She's my man is eigenlijk min of meer al geflopt. Kiss you off is de nieuwste single.
Hopelijk krijg je gelijk want wat een lekkere plaat zeg! Misschien (al corrigeerde hij zich snel) gaf Paul net wel een stille hint dat de plaat deze week Megahit is geworden!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn geld op als nieuwe megahit
Lekker nummer
Dat ben ik met je eens. Zeker in vergelijking met de vorige single Land of a thousand words. Maarrrrr Kiss you off klinkt nog leuker!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je? Jammer ja! moet zeggen dat ik She's my man wel leuk vind klinken.![]()
Tom Helsen - Sun in her eyes![]()
![]()
Moke zou toch nog best kunnen. The Fray was ook al lang uitgekomen toen hij megahit werd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef cosmick het volgende:
Moke wordt het denk ik niet meer, maar Di-Rect misschien (gelukkig korte week volgende week)![]()
screenshotjes aubquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:33 schreef Toad het volgende:
Leuke stagiaire idd.
KIJK.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:46 schreef Toad het volgende:
Of Your lone alone is not enough van de Manic Street Preachers.
Er staan er daar twee, is maar net wat die producer prettiger vind denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:55 schreef Toad het volgende:
Waarom zit Maricha eigenlijk op een andere PC dan Kinie?
Heb de plaat nog niet eerder gehoord, maar het klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Zeker in vergelijking met de vorige single Land of a thousand words. Maarrrrr Kiss you off klinkt nog leuker!
http://www.youtube.com/watch?v=bGvBuVH4cek
Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe MH wordt. Ik zou zo snel niet iets kunnen bedenken. Sun in her eyes is nl. ook alweer een tijdje uit. Het is wel een erg lekker zomers nummer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef cosmick het volgende:
In godsnaam, hou op met dit nummer!
Ik vind met name Andorra heel erg leuk Borisz... die hebben een Blink-182-achtig liedjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
ik luister toevallig wat plaatjes van het songfestival
ik geloof dat de gitaren het toch weer hebben overgenomen van de eurodance platen
Lordi van vorig jaar![]()
Andorra is leuk jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind met name Andorra heel erg leuk Borisz... die hebben een Blink-182-achtig liedje
Dj Bobo - Somebody Dance With Mequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Andorra is leuk ja
Zwitserland ook, DJ Bobo![]()
De clip van Zwitserland is sterk maar dat nummer is echt een heel slap aftreksel van 90-eurodance... ik denk ook dat het live totaal niet uit de verf komt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Andorra is leuk ja
Zwitserland ook, DJ Bobo![]()
de laatste weken zijn goed op dat misbaksel van The Fray na dan....quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:
Rocky !
... Maar wat een lekkere Megahit zeg! Betreft de Megahits zijn ze wel goed bezig bij 3FM.![]()
Leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef Toad het volgende:
EVERYTHING IS AVERAGE TNOWADAYS!
MH van deze week!![]()
![]()
ik hoopte zeker op Dennis...
Meest verschrikkelijke programma van 3FM... dat constante gezeik tegen elkaar en over van alles en nog wat... het zijn net Waldorf & Staddler van de Muppets maar dan 30 keer irritanter en niet leukquote:
Mwa, vind de plaat van The Fray wel aardig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de laatste weken zijn goed op dat misbaksel van The Fray na dan....
Bovenstaande staat op de Noordpool FM site.quote:Michiel hier!
Hier Michiel vanaf de Noordpool. Het is hier veel kouder dan op Longyearbyen!
De windchill is min 25 graden Celcius. We hebben net gemeten. Het tentje van waar we vanavond uitzenden staat overeind op het ijs. Het is vreselijk afzien, maar de spanning van wat we vanavond gaan doen houdt me warm. Groeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |