ik ook ! Dan is het helemaal bijna weekend!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Glacier het volgende:
Ik heb al weer zin in de show van Dolf morgenmiddag![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
FILELIED. Ben ik de enige die wel eens heeft meegezwaaid?
Oja! Natuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Dan ben je niet blij!
Nee hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
FILELIED. Ben ik de enige die wel eens heeft meegezwaaid?
tis iig leuker dan dat gezwam van Evers op 538 waar iedereen altijd zo leuk over doetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef RayMania het volgende:
Wordt er nog muziek gedraaid.
Walgelijke Coen & Sander Show.
eens.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis iig leuker dan dat gezwam van Evers op 538 waar iedereen altijd zo leuk over doet
Die was vorige week al megahit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
eens.
How To Save A Life is een perfecte week plaat trouwens...Ben benieuwd wat´m morgen wordt... De nieuwe Linkin Park misschien? (hoop van niet, maar you never know).
Mwah, paar wekenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Glacier het volgende:
OMG, je hebt dat zinnetje van Kips in je subtitle ImpryHeb je die al lang?
uuuhhm dat klinkt allemaal niet echt hoopgevend..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef D.Rose het volgende:
D'r zit een scheur van 15 meter in het ijs van de landingsbaan en een bulldozer die het wilde repareren is al door het ijs gezakt
Di-rect heeft een nieuwe singlequote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren is trouwens de nieuwe Megahit gekozen, ben benieuwd waar de keuze op is gevallen.
Er word een Di-rect opmerking gemaakt en het hele topic valt stil, zo lijkt het.quote:
haha.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er word een Di-rect opmerking gemaakt en het hele topic valt stil, zo lijkt het.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is de ochtendshow er nu eenmaal voor bedoeld om op de hoogte te komen van wat er is gebeurd in de wereld. Om dat dat enigszins losjes te kunnen doen horen ook zulke gesprekken erbij. Veel muziek in de ochtendshow is toch niet echt gewenst bij vele stations. Na 9 uur is dat wél zo, omdat dan iedereen (mits er geen files zijn) is aangekomen op zijn/haar werk en dus muziek wil om de dag door te komen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha.
Hoop het toch niet D.Rose !
Zijn hier trouwens meer mensen die zich ergeren aan de ochtendshow van Giel Beelen? De laatste tijd stoor ik mij redelijk aan het zeer beperkte aantal platen wat is te horen. Gem. 6 platen in een uur! Terwijl het ratio na de show van Giel op 10+ zit. Vandaag ook weer. Belt Giel met de familie Bouwer (sowieso niet boeiend, imo), maar dan wordt er " gewoon" weer 10 minuten slap gelult over van alles en nog wat. Dieptepunt was toch wel een grap van F. Bouwer.
Ook het liedje van "Lekker belangrijk" en de items beginnen mij toch wel te irriteren. De laatste dagen zet ik veel vaker Regio FM en City FM op. Misschien moet ik toch maar even een andere zender opzetten in de ochtend want ik begin mij er steeds meer aan te irriteren. Giel gaat een beetje de kant op van Rob Stenders toen hij de ochtendshow deed. Te weinig muziek en te slap gelul over - imo - niet boeiende onderwerpen.
Verder is Giel wel tof hoor.![]()
Hier ook iemand die zich ergert aan de ochtendshow maar ook Giel Beelen. Ik vindt het fijn om 's ochtends wakker te worden met een plaatje..maar Giel lult gewoon teveel. Veel dingen zijn gewoon niet interessant en erg irritant. Maar gelukkig is het maar een half uurtje wat ik 's ochtends luister. Dat gaat verder in de bus, want we hebben buschauffeurs die naar 3fm luisterenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha.![]()
Hoop het toch niet D.Rose !
Zijn hier trouwens meer mensen die zich ergeren aan de ochtendshow van Giel Beelen? De laatste tijd stoor ik mij redelijk aan het zeer beperkte aantal platen wat is te horen. Gem. 6 platen in een uur! Terwijl het ratio na de show van Giel op 10+ zit. Vandaag ook weer. Belt Giel met de familie Bouwer (sowieso niet boeiend, imo), maar dan wordt er " gewoon" weer 10 minuten slap gelult over van alles en nog wat. Dieptepunt was toch wel een grap van F. Bouwer.
Ook het liedje van "Lekker belangrijk" en de items beginnen mij toch wel te irriteren. De laatste dagen zet ik veel vaker Regio FM en City FM op. Misschien moet ik toch maar even een andere zender opzetten in de ochtend want ik begin mij er steeds meer aan te irriteren. Giel gaat een beetje de kant op van Rob Stenders toen hij de ochtendshow deed. Te weinig muziek en te slap gelul over - imo - niet boeiende onderwerpen.
Verder is Giel wel tof hoor.![]()
Even opsturen naar de 3FM site ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
YESSSSSSSSS mijn favo liedje! Beautiful day![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die hier ook al een tijdje meelezen hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Even opsturen naar de 3FM site ofzo.
Dat meen je echtquote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSS mijn favo liedje! Beautiful day![]()
Ik denk dat dit eerder door de warmte in die studioruimte/bezemhok komt.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Volgens mij is de kou niet goed voor Michiel.......
oh en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |