ik ook ! Dan is het helemaal bijna weekend!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Glacier het volgende:
Ik heb al weer zin in de show van Dolf morgenmiddag![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
FILELIED. Ben ik de enige die wel eens heeft meegezwaaid?
Oja! Natuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Dan ben je niet blij!
Nee hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
FILELIED. Ben ik de enige die wel eens heeft meegezwaaid?
tis iig leuker dan dat gezwam van Evers op 538 waar iedereen altijd zo leuk over doetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef RayMania het volgende:
Wordt er nog muziek gedraaid.
Walgelijke Coen & Sander Show.
eens.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis iig leuker dan dat gezwam van Evers op 538 waar iedereen altijd zo leuk over doet
Die was vorige week al megahit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
eens.
How To Save A Life is een perfecte week plaat trouwens...Ben benieuwd wat´m morgen wordt... De nieuwe Linkin Park misschien? (hoop van niet, maar you never know).
Mwah, paar wekenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Glacier het volgende:
OMG, je hebt dat zinnetje van Kips in je subtitle ImpryHeb je die al lang?
uuuhhm dat klinkt allemaal niet echt hoopgevend..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef D.Rose het volgende:
D'r zit een scheur van 15 meter in het ijs van de landingsbaan en een bulldozer die het wilde repareren is al door het ijs gezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |