En wat een geweldig begin van Lust for lifequote:Op donderdag 26 april 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
Wat een geweldige eerste 30 minuten van het requestuurtje net zeg!
Waar doen we zo'n shirt kopen doen en hoe werktie precies?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/26/thumb/img52.jpg]afbeelding][/url]
http://www.megagadgets.nl/equalizer-tshirt-p-492.htmlquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar doen we zo'n shirt kopen doen en hoe werktie precies?
Is het niet IJsbeer?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ich muchte ein eisberg zein?
Cool ja!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
ya... vond de leukste dag toch wel gisteren...
Hoewel, maandag was ook leuk, met die gast die als laatste mee deed aan pim pam pool..........ik dus:P
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/26/thumb/img57.jpg]afbeelding][/url]
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
wie is er nu aan het inbellen? een fokker?
Simon?! Da's Tijo de cameraman hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Het oor van Simon wordt aan een grondige inspectie onderworpen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Meen je?! Hoe kom ik nou weer bij Simonquote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Simon?! Da's Tijo de cameraman hoor.
Logisch dat ze gaan afronden als ze morgen heel vroeg moeten opstaan.quote:
Ik heb het hele bonus-uur opgenomen mét video, dus ik hoop morgen wat fragmentjes op YouTube te zetten.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Logisch dat ze gaan afronden als ze morgen heel vroeg moeten opstaan.
Helaas heb ik het bonus uur bijna helemaal gemist. Behalve de laatste minuten
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het hele bonus-uur opgenomen mét video, dus ik hoop morgen wat fragmentjes op YouTube te zetten.
Ongetwijfeld met een 1337 streamrip programma'tje ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kan ik het dan mooi even terug bekijken.
Hoe heb je dat bonus uur met video opgenomen dan? (of is dat een domme vraag?)
Met een programma genaamd NetTransport.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kan ik het dan mooi even terug bekijken.
Hoe heb je dat bonus uur met video opgenomen dan? (of is dat een domme vraag?)
Die zat er echt helemaal doorheen. Ook op het einde toen de cam op hem was gericht zag je hem bijna inslaap vallen.. Vette muziek op 3FM.quote:
Aah, dankjequote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een programma genaamd NetTransport.
Er zou eens een echt talk radio moeten komen in nederlandquote:Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik baal juist als er een plaat komt, heb ik trouwens sowieso veel met de radio... Als ik muziek wil horen zet ik mijn MP3 speler wel aan radio luister ik echt voor het slappe geouwehoer. Daarom vind ik de programma´s van Giel en Claudia ook veel beter dan Michiel en Gerard bijvoorbeeld(Ekstra weekend is dan natuurlijk wel weer erg tof).
Ik snap niet zo goed dat je radio luistert voor de muziek aangezien 10 minuten per uur al reclame+nieuws is en van de 10 platen je zeker de helft nooit zelf had uitgekozen....
Ik nietquote:Op donderdag 26 april 2007 19:43 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tijdens de Noordpool-uitzendingen kon/kun je elke dag 100 bonuspunten verdienen.
Dat luister ik dan ook regelmatig 's nachtsquote:
ik ben voorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat luister ik dan ook regelmatig 's nachtshangt een beetje van de 3fm jock af, maar soms ook niet en luister ik gewoon midnr.
Maar een echte talkradio zonder muziek lijkt me wel wat.
Koop jij de frequenties van Radio 10 Gold of Caz! even over? Die zenders hebben toch al wat problemen (de ene met hun ether-frequentie en de andere met de luistercijfers).quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat luister ik dan ook regelmatig 's nachtshangt een beetje van de 3fm jock af, maar soms ook niet en luister ik gewoon midnr.
Maar een echte talkradio zonder muziek lijkt me wel wat.
Helaas laten mijn financien dat momenteel niet toequote:Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Koop jij de frequenties van Radio 10 Gold of Caz! even over? Die zenders hebben toch al wat problemen (de ene met hun ether-frequentie en de andere met de luistercijfers).
quote:Marathonuitzending op 3FM met Arbeidsvitaminen
Het radioprogramma Arbeidsvitaminen bestaat al weer 61 jaar. Een jaar geleden werd het 3FM programma eindelijk officieel erkend recordhouder, als het gaat om het langstlopende landelijke radioprogramma ter wereld. De radioshow kreeg daarmee ook een vermelding in het 'Guinness Book of World Records'.
Dit record in het 'Guinness Book of World Records' stond wereldwijd nog niet eerder op naam van een ander radioprogramma en werd speciaal voor de Arbeidsvitaminen in het leven geroepen.
1 mei marathonuitzending
De AVRO presenteert maandag (1 mei) dertien uur Arbeidsvitaminen op de Dag van de Arbeid. Gerard Ekdom start om 9.00 uur het dertien uur durende programma.
Multivitaminenmix
De marathonuitzending wordt afgesloten met een uur durende 'Multivitaminenmix' van club-dj Luciën Foort. De Multivitaminenmix is te horen tussen 21.00 en 22.00 uur op 3FM. Het radioprogramma introduceert op dinsdag (1 mei) ook een nieuwe website. [Radio.NL]
Op verschillende gadget shops op internet hebben ze die. Google maar eens op gadget shop of iets dergelijks (ik kijk die site's regelmatigquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar doen we zo'n shirt kopen doen en hoe werktie precies?
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Komende maandag 13 uur lang de Arbeidsvitaminen op 3FM !
[..]
Vet.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Komende maandag 13 uur lang de Arbeidsvitaminen op 3FM !
[..]
upside downquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Ja D. Leg dat nummer eens uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |