Betreft nog domeinen van mijn vorige provider. Alleen de domeinen hangen daar nog. Zit al meer als jaar bij PCextreme met ook mijn domeinen en daar heb ik tot heden nog geen problemen mee gehad..quote:Op donderdag 26 april 2007 08:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zelfde bedrijf, maar de aandelen zijn verkocht aan 2 gasten. verder veranderd er niks. nu komen doe 2 gasten dus even kennis maken met het klootjesvolk....
en lekker dan met die server, je wilde mijn site toch ook gaan hosten![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:59 schreef IJsmuts het volgende:
ijsmeis, zou je de eerste 5 uit de TT kunnen halen?
![]()
huh?? praat niet zo wazig kerelquote:Op donderdag 26 april 2007 09:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Juist niets, alle topics staan er weer netjes in..![]()
![]()
Enige dat er mis is is je IP..
Feli!!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef BattleLies het volgende:
Wij zijn vanmorgen om 7 uur voor de 8ste keer Oom en Tante geworden!
Voor de gene die bij de bruiloft waren: jullie hebben de dame met d'r dikke buik vast wel gezien! Ze deed onder andere het spel coordineren. Zij is dus vanmorgen van een meisje bevallen .. ze heet Naimi.
quote:
dan moet je es wat vlotter zijn !!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Lama..
Ik had de Wiki vlak voor je topic opende aangepast met 4 extra topics die nog niet in de OP stonden..
![]()
Oee.. gefeliciteerd..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef BattleLies het volgende:
Voor de gene die bij de bruiloft waren: jullie hebben de dame met d'r dikke buik vast wel gezien! Ze deed onder andere het spel coordineren. Zij is dus vanmorgen van een meisje bevallen .. ze heet Naimi.
Het staat nu juist goed dodo..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dan moet je es wat vlotter zijn !!![]()
deze ff snel volspammen en dan zal het snel weer goed zijn![]()
Waarom zijn mensen zo blij als ze oom of tante worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef BattleLies het volgende:
Nog meer verjaardagen is nog meer "excuus" voor extra bier..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo blij als ze oom of tante worden.
Het betekent alleen maar dat je vaker op geroepen wordt als oppas. En dat je nog meer familie verjaardagen hebt.
Ik snap dat je het leuk vind voor de mensen waar het om gaat. Maar waarom het zelf zo geweldig vinden?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:14 schreef Keltie het volgende:
zo kan je alles wel negatief zien.
Vind je maar een beetje een zeiktrutje...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik snap dat je het leuk vind voor de mensen waar het om gaat. Maar waarom het zelf zo geweldig vinden?
Als je kinderen zo leuk vind bouw je er zelf toch een zooitje.
En nee, ik ben absoluut geen fan van familie verjaardagen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:59 schreef IJsmuts het volgende:
ijsmeis, zou je de eerste 5 uit de TT kunnen halen?
![]()
Mijn ouders hebben al ooit eens aangegeven dat zij niet elke week de oppas willen uithangenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo blij als ze oom of tante worden.
Het betekent alleen maar dat je vaker op geroepen wordt als oppas. En dat je nog meer familie verjaardagen hebt.
Wie niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind je maar een beetje een zeiktrutje...![]()
Dat heeft mijn moeder ook jarenlang volgehouden.._O-quote:Op donderdag 26 april 2007 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben al ooit eens aangegeven dat zij niet elke week de oppas willen uithangen. En dat begrijp ik volkomen. Maar ze hebben geluk! Ik wil geen kinders.
Edit: Ik krijg, als alles goed gaat uiteraard, er ook een achternichtje of neefje bij.
Dankjequote:Op donderdag 26 april 2007 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Alle XBOX fanboys, maar dat is van het zelfde soort, allemaal zeikerds..![]()
waarom zie ik dan nog steeds niet de klassieker Het Grote BoF! BF2 Topic, Nu Met BlowJOP & JOPpie Saus!quote:
Jij bent een vrouw, die zeiken per definitie al.. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen bij dat Xbox-fanboy geneuzel.quote:
quote:
Whehe.. Zie m'n avater..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die zeiken per definitie al.. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen bij dat Xbox-fanboy geneuzel.
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waarom zie ik dan nog steeds niet de klassieker Het Grote BoF! BF2 Topic, Nu Met BlowJOP & JOPpie Saus!
ik kan het nietzo goed, jij daarentegen bent de master in het wiki aanpassenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:13 schreef ursel het volgende:
[..], Ja, zover was ik niet en die is er nooit en te nimmer door iemand in gezet..
Ik zou zeggen, wat let je..
Mensen die BMH kennen.quote:
Mannen zeiken juist over het gerucht/mening/hoejehetookwiltnoemen dat vrouwen altijd zeikenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, die zeiken per definitie al.. Dus je hoeft je niet aangesproken te voelen bij dat Xbox-fanboy geneuzel.
![]()
Oef, daar kan ik niet tegenop hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mannen zeiken juist over het gerucht/mening/hoejehetookwiltnoemen dat vrouwen altijd zeiken![]()
.
Eigenlijk zeik je nu dus over mannen!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mannen zeiken juist over het gerucht/mening/hoejehetookwiltnoemen dat vrouwen altijd zeiken![]()
.
Touchéquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Eigenlijk zeik je nu dus over mannen!
Nee hoor, want ik vind het niet erg dat ze zeiken. Ze doen maarquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Eigenlijk zeik je nu dus over mannen!
Feit.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Done, op specialer verzoekquote:Op donderdag 26 april 2007 10:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik kan het nietzo goed, jij daarentegen bent de master in het wiki aanpassen![]()
Zeiken vrouwen dan niet altijd?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Roddel in dit geval..
![]()
In jou logica zal het ongetwijfeld als feit bestempeld worden..![]()
Mannen zijn echter echte zeurders. Ze kunnen maar doorzagen over voetbal, over de gheoveelheid meiden/vrouwen die ze versierd hebben en hoe, over hoezeer ze uitgekeken zijn op eigen vrouw, over politiek, economie, wetenschap en kunst enz… In een gezelschap met mannen en hun vrouwelijke partners, hebben de heren der schapping (wat een vreselijke uitdrukking!) altijd de interessantste verhalen. Als je als vrouw probeert ook iets interessants te zeggen, luisteren ze beleefd, maar nemen zo spoedig mogelijk het heft weer in handen.quote:
Ik dacht al, als man zeg je dat niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Mannen zijn echter echte zeurders. Ze kunnen maar doorzagen over voetbal, over de gheoveelheid meiden/vrouwen die ze versierd hebben en hoe, over hoezeer ze uitgekeken zijn op eigen vrouw, over politiek, economie, wetenschap en kunst enz… In een gezelschap met mannen en hun vrouwelijke partners, hebben de heren der schapping (wat een vreselijke uitdrukking!) altijd de interessantste verhalen. Als je als vrouw probeert ook iets interessants te zeggen, luisteren ze beleefd, maar nemen zo spoedig mogelijk het heft weer in handen.
![]()
Mja, ff vluchtig nog verder gelezen, maar tis dus geschreven door een vrouw..
Waar is toch die tijd gebleven dat ambtenaren net als de rest van de wereld gewoon om half 9 begonnen en minstens tot 5 uur doorgingen?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Toch weer teveel bier gedronken gisterWas wel een vet optreden! Nu ff gamen en dan nog naar 't werk om een collega te feliciteren
Feliciteren omdat die je eruit gedronken heeft??quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Toch weer teveel bier gedronken gisterWas wel een vet optreden! Nu ff gamen en dan nog naar 't werk om een collega te feliciteren
Aangepastquote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
Als je als vrouw probeert ook iets interessants te zeggen, luisteren ze beleefd, komen ze tot de conclusie dat het echt niet interessant is en nemen daarom zo spoedig mogelijk het heft weer in handen.
Je weet toch dat ik t gewoon leuk vind om je een beetje te stangenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ Ferdi: ik heb gewoon een vrije dag muts
Scheld mij eens uit dan.. Ik wil mee bier drinken..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik t gewoon leuk vind om je een beetje te stangenIk scheld je uit voor kutambtenaar, jij mij voor kutstudent en daarna gaan we gewoon weer bier drinken
kuflikker dat je dr bentquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Scheld mij eens uit dan.. Ik wil mee bier drinken..
mmm, een lekker biertjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Kut-spammerd.. Post nou eens wat foto's joh..![]()
* Biertje??![]()
Hetero!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ursel het volgende:
Scheld mij eens uit dan.. Ik wil mee bier drinken..
Wat doet ie op het bed van Urselquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
kijk nou !!! de pasfoto van Viro's zn hyves![]()
![]()
[afbeelding]
Ja die kwam ik tegen op de 2Fast4You server, ik had 6 keer goud op rij en zeker 2 keer daarvan had ik meer dan het dubbele aantal punten als de nummer 2quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
@ chiel, speel je nog op de24/7 n00bserver? geef ik het IP ff door aan mn collega andries131313, die was gisteravond terug gekomen van 4 weken backpacken uit zuid amerika, is het eerste wattie doet BF2 opstarten en volgens mij is hij jou tegen het lijf gelopen![]()
mijn goldmedal streak is 69quote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja die kwam ik tegen op de 2Fast4You server, ik had 6 keer goud op rij en zeker 2 keer daarvan had ik meer dan het dubbele aantal punten als de nummer 2![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Suikermais het volgende:
Hoe weet jij dat 't Ursel z'n bed is ?
Hij wou niet eens z'n sokke voor me uitdoen..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
kijk nou !!! de pasfoto van Viro's zn hyves![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag er anders best voor uit komen hoor. Je zal niet de enigste geweest zijn die hem gezien heeft..quote:
Deze mag een ander verbeterenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag er anders best voor uit komen hoor. Je zal niet de enigste geweest zijn die hem gezien heeft..
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag er anders best voor uit komen hoor. Je zal niet de enigste enige geweest zijn die hem gezien heeft..
nee ik ga zo ff rokenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Was allang verbeterd man.. Ga foto's posten ofzo..
![]()
Op een tank station?quote:
Kick. Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Stefan740 het volgende:
http://carsmedia.ign.com/(...)0060510035318254.jpg
daar gaat stefannetje mee rijden woensdag![]()
das toch gewoon een autoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Stefan740 het volgende:
http://carsmedia.ign.com/(...)0060510035318254.jpg
daar gaat stefannetje mee rijden woensdag![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Heintje: Ben jij misschien een beetje emotieloos![]()
Ik bedoel, ik zou hartstikke blij zijn voor mijn zus als ze een kleine zou krijgen
Toffe bak is dat, je moet natuurlijk wel een paar mooie slinger weggetjes opzoekenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Stefan740 het volgende:
Nou ik heb vakantie en ga niet weg ofzo dan maar een autootje huren met me pa die ook autogek is![]()
199 euro voor een dag, met 200km elke km meer 85 eurocent. voor een 2de rijder nog eens iets van 20 euro erbij
Ijs, 4.2 liter V8 met 420pktjes bij 7800 toeren zodat ie in 4,8 sec naar de 100 gaat en toch meer bagageruimte dan jouw focus![]()
ow, das dan wel weer ganz geilquote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Stefan740 het volgende:
Ijs, 4.2 liter V8 met 420pktjes bij 7800 toeren zodat ie in 4,8 sec naar de 100 gaat en toch meer bagageruimte dan jouw focus![]()
ow is dit de RS4quote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
---, denk alleen dat een RS4 een beetje lastiger is om mee te krijgen voor een dagje...
Blazen is even leuk, maar het mooiste in zo'n auto is het ontiegelijk hard door de bochten gassenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, das dan wel weer ganz geil![]()
![]()
ga je dan wel in duitsland blazen![]()
Maar dan wel met roze remklauwenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:23 schreef IJsmuts het volgende:
dis mijn favo bak, een witte (zooo p0rno) 911 turbo![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar dan wel met roze remklauwen
Spelfoutjequote:
Volgens mij is Heintje een beetje depressief..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Heintje: Ben jij misschien een beetje emotieloos![]()
Ik bedoel, ik zou hartstikke blij zijn voor mijn zus als ze een kleine zou krijgen
Jullie zijn lekker bezig he, iedereen verbeteren op spelfouten..quote:
mag hopen van niet, vanaf gisteren max 4 weken zei tele2. maar dan heb ik ook een uberlijntjequote:
Ga je ook Dolphin Diven??quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mag hopen van niet, vanaf gisteren max 4 weken zei tele2. maar dan heb ik ook een uberlijntje![]()
ga ik je toch zo voor je kanis schieten![]()
gast ga eerst die briljante grap van gans even snappenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig he, iedereen verbeteren op spelfouten..
Jullie lijken wel doorgewinterde fokkers man..![]()
Ja maar dit was een inkoppertjequote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig he, iedereen verbeteren op spelfouten..
Jullie lijken wel doorgewinterde fokkers man..![]()
Die zijn oud joh, tegenwoordig is vooral de godmode leuk. gaan ze allemaal huilen dat ze je niet dood kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
en wallhacken, aimboffen en spawnkillen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die zijn oud joh, tegenwoordig is vooral de godmode leuk. gaan ze allemaal huilen dat ze je niet dood kunnen krijgen![]()
IDKFA..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
is dat nog steeds eerst op ` rammen en dan godmode tikken?![]()
IDKFA is ook een topper![]()
Die is nog niet geimplementeerd in BF2quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef ursel het volgende:
[..]
IDKFA..
Ga ik liever voor de IDDQD..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die is nog niet geimplementeerd in BF2
Is voor de jeugd he, anders snappen ze het nietquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef IJsmuts het volgende:
idclip is ook wel ok, dat noemen ze nu dus wallhacken, de losers![]()
tja, jammer hoor...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is voor de jeugd he, anders snappen ze het niet
Dat wil ik ook wel, maar hier is nog te veel werk en te weinig tijd, dus voorlopig geen mooi weer voor mijquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, jammer hoor...
nou, ik ben weer weg, tis veels te mooi weer en er moet nog een boel gebeuren![]()
tot morgen![]()
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij is Heintje een beetje depressief..
Ben je bang dat ze de kiddo's komt droppen zonder iets te zeggen ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Ik moet alleen niet te veel van kinderen hebben. Zeker niet van een ander die ik maar leuk moet vinden.
Dus als mijn schoonzus kinderen zou krijgen zou ik nog best op willen passen. Maar wel in overleg.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze de kiddo's komt droppen zonder iets te zeggen ofzo?
Stiekem door het kattenluikje proppend.
Of zo, hop, over de schutting.
In dat geval gaan ze gewoon retour, op de zelfde wijze.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze de kiddo's komt droppen zonder iets te zeggen ofzo?
Stiekem door het kattenluikje proppend.
Of zo, hop, over de schutting.
Nee ik heb geen broer.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Maare, Heintje, je hebt dus een broer [afbeelding] ?
Volgens mij wordt er van babysitten binnen de directe familie van uit gegaan dat je dat kosten loos doet. (omdat het toch leuk is...)quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zelf ook geen kinderen, maar babysitten doe ik met liefde. Met liefde voor het geld dus
.
Ik verdien er ook vrij weinig mee. Het is voor een mevrouw, die mij vroeger, toen ik nog jong was (quote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er van babysitten binnen de directe familie van uit gegaan dat je dat kosten loos doet. (omdat het toch leuk is...)
Ik denk dat ze binnen jouw familie wel door hebben dat je niet dol op kinderen bent. Dat hoop ik althansquote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er van babysitten binnen de directe familie van uit gegaan dat je dat kosten loos doet. (omdat het toch leuk is...)
Probleem is alleen dat mijn vriendin dat waarschijnlijk wel weer leuk vind.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnen jouw familie wel door hebben dat je niet dol op kinderen bent. Dat hoop ik althans
Ik hoop het ook voor die kinderen..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze binnen jouw familie wel door hebben dat je niet dol op kinderen bent. Dat hoop ik althans
gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef BattleLies het volgende:
hoe weet je nu al al dat je geen kinderen wil? voor het zelfde geld kom je de man van je dromen tegen (quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zelf ook geen kinderen, maar babysitten doe ik met liefde. Met liefde voor het geld dus
.
Volgens mij heeft een kinderwens niet echt met een man te maken.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoe weet je nu al al dat je geen kinderen wil? voor het zelfde geld kom je de man van je dromen tegen () en wil je wel kinderen
.
wel erg 5 pagina's gemist. vandaag moest ik naar leuven, vlakbij brussel voor een presentatie. echter is het frans/nederlands. sommige delen waren de slides frans en werd de presentatie in het nederlands gehouden niets mis mee.
maar de andere waren nederlandse slides en werd alles in het frans besrpoken. dan mis je het hele verhaal omdat je geen frans kent. echt niet heel erg geslaagd dus
Ik verwacht niet dat ik ooit nog een kinderwens zal krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De kinderwens kan komen en gaan. Het ergste is wel wanneer de kinderwens gaat, wanneer je net een kind hebt "gekregen".
Whehe.. jankerds ook allemaal..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:10 schreef staticdata het volgende:
Deze Avatar
ursel je avatar wordt afgekraakt
Hier was er een paar weken terug een seminar georganiseerd door een Nederlands bedrijf, allemaal buitenlandse bedrijven uitgenodigd en wat doet de minister van vervoer: Die geeft z'n presentatie in het Roemeensquote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef staticdata het volgende:
maar de andere waren nederlandse slides en werd alles in het frans besrpoken. dan mis je het hele verhaal omdat je geen frans kent. echt niet heel erg geslaagd dus
Voor ongeveer 15 minutenquote:
Als je iets nuttigs zoek, moet je google hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:21 schreef BugWorks het volgende:
Zo te zien niet echt veel nuttigs gepost vandaag (as usual)
![]()
![]()
Foutje bedankt...quote:
Goed idee, winterkleding is nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 april 2007 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een bezoekje aan de binnenstad brengen... kleding kopen!
ah kom maar hier horquote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef staticdata het volgende:
leuk topic over hoe FOK! moet worden geschreven, wijs ik ze op een fout wordt ik gewoon genegeerd, dat snap je toch niet
tja lopen ze te zeggen dat het FOK! moet zijn kijk je naar de sport banner.....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gevonden:
Voor eens en voor altijd.. FOK!
Hee gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb eindelijk een doorbraak met de laatste performance problemen. Ik ben van 11 uur naar 2 minuten gegaan.
Ik helemaal verbaasd dat het zoveel winst opleverde. Ik blij juichen springen, schreeuwen. Maar er is gewoon helemaal niemand meer op kantoor om te delen in mijn feestvreugde dus dan maar op f0k![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef je nu voortaan ook maar 2 minuten te werken??quote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb eindelijk een doorbraak met de laatste performance problemen. Ik ben van 11 uur naar 2 minuten gegaan.
Ik helemaal verbaasd dat het zoveel winst opleverde. Ik blij juichen springen, schreeuwen. Maar er is gewoon helemaal niemand meer op kantoor om te delen in mijn feestvreugde dus dan maar op f0k![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het maar waarquote:Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoef je nu voortaan ook maar 2 minuten te werken??![]()
Die zal zo wel komen, maar ik kan lekker naar huisquote:Op donderdag 26 april 2007 19:24 schreef escape_nl het volgende:
de bewaker?
Dank je, ik mag niet vertellen waar het over gaat, maar het heeft wel te maken met ambtenaren, dus of zij ook blij zijn met de snelheidswinst weet ik nietquote:Op donderdag 26 april 2007 19:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee gefeliciteerd![]()
al weet ik niet waar het over gaat
Trek je thuis wel een schone broek aan dan...quote:Op donderdag 26 april 2007 19:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was het maar waar
Maar ik kan nu wel met een voldaan gevoel naar huis. Ook belangrijk
tja blijkbaar post ik te serieus in haar topic, maar ja als ze zo zeikt over fok, moet het wel consequent zijn zoals jorrit al zegt....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:24 schreef -chiel- het volgende:
Ik ben altijd blij als jullie het over een ander topic hebben, jullie weten altijd de kwaliteitstopics te vinden wat mij zelf nooit echt lukt![]()
Bedankt jullie allen![]()
Goeie filmquote:Op donderdag 26 april 2007 20:31 schreef escape_nl het volgende:
![]()
![]()
Tears Of The Sun (Blu-Ray)
![]()
![]()
![]()
net besteld![]()
Ik ben helaas geen rijksambtenaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef escape_nl het volgende:
Frank, je gaat meer verdienen
De ambtenarenbonden en het ministerie van Binnenlandse Zaken hebben donderdag een akkoord bereikt over een nieuwe cao voor de rijksambtenaren.
De cao heeft een looptijd van vier jaar en in die tijd gaan de ambtenaren er in inkomen in totaal 13,2 procent op vooruit. Over drie jaar wordt bekeken of de lonen naar boven toe moeten worden bijgesteld.
Vette film met good old Bruce!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:31 schreef escape_nl het volgende:
![]()
![]()
Tears Of The Sun (Blu-Ray)
![]()
![]()
![]()
net besteld![]()
quote:
Wordt je al bang?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen rijksambtenaar.
Nee want ik fraudeer nietquote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wordt je al bang?
Kliklijn tegen frauderende ambtenaren
![]()
Wie is dat dan op mijn bed??quote:Op donderdag 26 april 2007 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Mijn moment even lekker verpesten heDank je wel
![]()
@ ijsmuts :Dat ben ik helemaal niet, en wtf is hyves ofzo
1 of andere geslachtziekte
Dat is de enige wat ik kan opmaken uit het naam.
N00b server ip is : 84.244.171.95:16567. Naam begint altijd met : 24/7 en eindigt met [FF=OFF]
K ben nu niet thuis dus ik ga niet komen kunnen knallen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef 3lmo het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07174/screen218.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Wat is er kut aan dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef ursel het volgende:
[..].. ik blijf het kut vinden, die nederlandse versie..
Ja dankje, moest nog heel veel punten vandaag, iets van 1300 :x Maar ik wilde per sè vandaag dus maar even doorgespeeld (aka nade spammen op 64 player servers waar teamdamage uitstaatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Staat gewoon niet..
Verder wel feli natuurlijk..
Ik moet nog steeds 20 explosive killsquote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja dankje, moest nog heel veel punten vandaag, iets van 1300 :x Maar ik wilde per sè vandaag dus maar even doorgespeeld (aka nade spammen op 64 player servers waar teamdamage uitstaat)
Gefeliquote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef 3lmo het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07174/screen218.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef staticdata het volgende:
leuk topic over hoe FOK! moet worden geschreven, wijs ik ze op een fout wordt ik gewoon genegeerd, dat snap je toch niet
En?? Gewonnen??quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Zo net weer terug van voetballen. Nu richting bed, tis alweer veels te laat![]()
Trusten en tot morgen
Lijkt niet echt op zero tolerancequote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was echt lachen net op de server
Ik heb me een partij bans uitgedeeld
De log van het potje. Ik denk het is prettig als de commander veel spot, misschien deed ik het iets te veel
-knip-
2x warning
1x kick
4x ban
In eerdere potjes heb ik ook al een ban uitgedeeld voor teamkilling.
Ik kan wel zeggen ik hem me prima vermaakt en het hadden meer kicken moeten zijn, maar ik kon niet achter de namen komen van de uncap attackers![]()
En nu hoor je die andere klootzak niet, wel over ons zeiken dat ie gebannen is om een beetje hoppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie nu in de ban list dat die wazza geband is voor het woord kanker. Die komt dus nooit meer terug
Ik snap dat gezeik nooit zo. Ik heb m geloof ik ook wel eens geband omdat ze goed waren in de chopper. Sue mequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:48 schreef -chiel- het volgende:
En nu hoor je die andere klootzak niet, wel over ons zeiken dat ie gebannen is om een beetje hoppen.
Goedemorgen allen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik nooit zo. Ik heb m geloof ik ook wel eens geband omdat ze goed waren in de chopper. Sue meUiteindelijk was het zo erg dat BoFers eerst gingen kijken of hun aan het heli-en waren en gingen weg als hun de server op kwamen. Dus de mensen die betalen om de server in de lucht te houden gaan weg. Daar was ik heel makkelijk in hoor
Daarnaast zijn het twee irritante kutventjes die hun piemeltje waarschijnlijk met 20cm zien groeien naar 22cm zodra ze heel goed zijn in BF2 en doen ze hun best om dat tentoon te spreiden op verschillende foraen staan ze er om bekend dat ze gerust teamkillen voor een voertuig. Nou ik mis ze niet hoor
Stelletje kutkoters.
Zo goedemorgen allemaal
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was echt lachen net op de server
Ik heb me een partij bans uitgedeeld
De log van het potje. Ik denk het is prettig als de commander veel spot, misschien deed ik het iets te veel
[
2x warning
1x kick
4x ban
In eerdere potjes heb ik ook al een ban uitgedeeld voor teamkilling.
Ik kan wel zeggen ik hem me prima vermaakt en het hadden meer kicken moeten zijn, maar ik kon niet achter de namen komen van de uncap attackers![]()
ff kijken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef ursel het volgende:
IJs, Ik heb een bier en tieten topicje voor je
Meer dan 150000 topic en 7500000 reacties
Ik kom toch niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thnx for banning the man. Hij knalde me steeds neer, toen ik commander was![]()
In ieder geval top die twee potjes van gisteravond. Zeker fanatistisch dat eerste gevecht om de homebasis van de meccies in te nemen met zijn vieren.![]()
En uiteraard voor alle geinteresseerde Boffers en Ursel in het bijzonder![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
De nieuwe uitdaging om Postman bij te houden gedurende een weekend aan de huistap![]()
en, leuke kleertjes gekocht? misschien wel zo'n lekkerer strakke jeans waar de knopwn moeijlijk van los gaan en die ja van je benen moet afstropen ??quote:Op donderdag 26 april 2007 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een bezoekje aan de binnenstad brengen... kleding kopen!
Durf je uitdaging tegen Postman niet aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kom toch niet..![]()
En van mij mag je gewoon doorspammen hoor..
NL versie pwnd manquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef ursel het volgende:
[..].. ik blijf het kut vinden, die nederlandse versie..
Precies wie verwacht er nu dat er in zjin achtertuin gevochten wordt.quote:
Je bent zeker ook zo'n kneus die hem in ut nederlands geinstalleerd hebt.. jij wereldvreemde burger..quote:
Winnen van Jorrit..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Durf je uitdaging tegen Postman niet aanof geef je van te voren alvast gewonnen
![]()
Ach wat het spammen betreft, zie je tot oktober af en toe nog wel eens berichtje voorbijkomen![]()
tuurlijk, ben tenminste niet zo'n loser die in gebrekkig engels zegt dat de NL versiequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bent zeker ook zo'n kneus die hem in ut nederlands geinstalleerd hebt.. jij wereldvreemde burger..
Guttegut, meneer is ook eens in Polen geweest hoor..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tuurlijk, ben tenminste niet zo'n loser die in gebrekkig engels zegt dat de NL versieis
![]()
al die kindjes die dat roepen zijn nog niet eens over onze eigen landsgrenzen heen geweest![]()
Misschien is de Duitse versie dan geschikt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Guttegut, meneer is ook eens in Polen geweest hoor..![]()
Alsof ze daar zo goed engels kunnen..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef Heintje het volgende:
-blabla-
(alleen moet gesproken tekst wel ondertitelt worden. (in het engels))
hee, ik heb de halve wereld gezien johquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Guttegut, meneer is ook eens in Polen geweest hoor..![]()
Alsof ze daar zo goed engels kunnen..
Over de NL-se versie van BF2 die gewoon ruk is..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee, ik heb de halve wereld gezien joh![]()
en WTF gaat dit eigenlijk over![]()
Over hoe goed je arabisch en/of je chinees isquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:47 schreef ursel het volgende:
Voor eens en voor altijd.. FOK!
Wordt dannie ff flink owned..
En dat kan die dan niet hebben en gaat die altijd zeggen dat we geen leven hebben..
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
goed bezig pik!
![]()
over polski, krijg net een fotootje binnen van mn collegaatjes, dis dus in de frantic, zie er wel verrot uit na 20 gin tonics van 2 euro ps in mn mik![]()
![]()
en er zaten dus 300 van zulke meisjes om me heen![]()
deze 2 zijn mn directe collega's, die moesten mee. die andere 298 mochten niet met buitenlanders naar de discoquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar omdat 300 niet op een foto passen, heb je de twee beste maar uitgekozen![]()
Als dat de twee beste zijn wil ik niet weten hoe de slechte er uit zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar omdat 300 niet op een foto passen, heb je de twee beste maar uitgekozen![]()
gaat ook om de tieten joh homoquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als dat de twee beste zijn wil ik niet weten hoe de slechte er uit zien.
n00b, post je ook weer es watquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Pfff had grote plannen voor vandaag maar ben alweer ruim twee uur bezig om m'n laptop geboot te krijgen
Zit ondertussen op ongeveer 500fouten in memtestZo maar eens kijken wat een bios reset gaat brengen en anders net zo lang booten tot ik al m'n bestanden heb weg kunnen schrijven
Je gaat toch niet zeggen dat je geen back-up hebt van je scriptie toch..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Pfff had grote plannen voor vandaag maar ben alweer ruim twee uur bezig om m'n laptop geboot te krijgen
Zit ondertussen op ongeveer 500fouten in memtestZo maar eens kijken wat een bios reset gaat brengen en anders net zo lang booten tot ik al m'n bestanden heb weg kunnen schrijven
Was dat voor of na jou komst dat dat werd besloten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze 2 zijn mn directe collega's, die moesten mee. die andere 298 mochten niet met buitenlanders naar de disco![]()
tja, 4 dagen schrijfwerk weg danquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je geen back-up hebt van je scriptie toch..
Dat zou echt heel zuur wezen..
Ik ben niet zo geobserdeerd door tieten. Ze zijn een leuk extratje aan een vrouw maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gaat ook om de tieten joh homoblijven nog altijd polski's
![]()
euh, voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Was dat voor of na jou komst dat dat werd besloten..
Dan mag die blonde blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gaat ook om de tieten joh homoblijven nog altijd polski's
![]()
Heb je het papier bij oudpapier gegooid?quote:
Fer wel, die is student en kon er een dubbie op verdienen voor oud-papier..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan mag die blonde blijven![]()
![]()
[..]
Heb je het papier bij oudpapier gegooid?
Ik had gelukkig een paar dagen terug m'n laptop opgeruimd dus het was een kwestie van My DocumentsThese Selecteren op bestandstype en alle Words naar de USB stick schrijven. Meeste stonden er sowieso al op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je geen back-up hebt van je scriptie toch..
Dat zou echt heel zuur wezen..
toen je nog een klein jongetje was kon je toch ook prima buiten spelen zonder laptop?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
Maar goed de pest is nu ook dat ik straks vier dagen vrij heb en zonder fatsoenlijke laptop kan ik wel fijn van de zon genieten maar daar heb ik niet zo veel aan...
Volgens mij is dat de essentie ook van vrij zijn. Niet hoeven werken en dus ook geen laptop nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed de pest is nu ook dat ik straks vier dagen vrij heb en zonder fatsoenlijke laptop kan ik wel fijn van de zon genieten maar daar heb ik niet zo veel aan...
Vaak belt Fer mij dan ook met wat ik moet posten. En meestal zijn dat dan ook weer de meest geniale posts van mij..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
Hij heeft zijn laptop toch nodig om hier te spammen.
Stukje eigen initiatief inzake creativiteit is dus ver wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Vaak belt Fer mij dan ook met wat ik moet posten. En meestal zijn dat dan ook weer de meest geniale posts van mij..
Hmmm misschien iets te laat begonnen???quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
Buitenspelen is leuk als je weet dat je je werk ook later wel kan doen. Met nog drie weken op de teller moet er nog een hoop gebeuren. Als daar dan vier dagen vanaf vallen dan is dat best wel irritant zeg maar
Just in Time managementquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hmmm misschien iets te laat begonnen???![]()
BIOS = Ben Ik Op Schemaquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Just in Time management
Na een BIOS reset heb ik nu iig weer voorzichtige hoop.
Euhhh volgens mij was die LAN-boot van jullie dit weekend nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:50 schreef -chiel- het volgende:
Zo stelletje spamnichten, ik ga nu lekker weg voor een lang weekend op de boot.![]()
Misschien kom ik nog een draadloos netwerkje tegen zodat ik jullie onderweg nog wat kan irriteren maar anders meld ik me maandagavond wel weer.
Dag schatjes![]()
Ach ja, een ochtend met weinig zin en niet veel druk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering, wat is die cardinal ineens aan het spammen zeg
Zo even reageren op het een en ander, maar eerst weer werken.
Gisteren helemaal blij dat ik een groot probleem heb opgelost, wordt ik vanmorgen gebeld dat er een nieuw probleem is
Ik hoop dat ik die snel getackeld heb, aangezien ik vanmorgen mijn nieuwe fiets heb opgehaalden ik vanmiddag een borrel heb
quote:Verbatim DVD+R 16X (100st)
Prijs /stuk : ¤ 33,50
Prijs /3 : ¤ 32,50
Prijs /4 : ¤ 31,95
Gebruik : 16X
Verpakking : Cakebox 100st
Label : Ja
Mediacode : MCC004
quote:Taiyo Yuden DVD+R 16x Full printable (100st)
Prijs /stuk : ¤ 54,50
Prijs /3 : ¤ 54,00
Prijs /6 : ¤ 53,50
Gebruik : 16X
Verpakking : Spindel 100st
Label : Full Printable
Mediacode : YUDEN000T03
-10% korting via mij.quote:Verbatim Photo Printable DVD+R 16X (25st)
Prijs /stuk : ¤ 10,50
Prijs /2 : ¤ 9,95
Prijs /4 : ¤ 9,75
Gebruik : 16x
Verpakking : Cakebox 25st
Label : Printable (met ID)
Mediacode : MCC 004
Hmmm wat klopt er hier niet. Vrij maar toch naar de zaak. Krijgt de definitie van vrij wel een hele andere wending.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Doe nou eens even normaal man homo`s...krijg het gewoon niet meer bijgelezen terwijl ik maar 3 dagen weg was.![]()
Lekker vrij vandaag.. moet alleen even naar de zaak om te lunchen. Eigenlijk weinig zin in maar het schijnt ter gelegenheid van mijzelf te zijn.
Als je met het oplossen van een probleem niet een nieuw probleem creeerd ben je zo werkeloos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach ja, een ochtend met weinig zin en niet veel druk.
Ach ja met het oplossen van het ene probleem, creeer je automatisch het volgende probleem. Anders was het namelijk wel makkelijk. Los een probleem op en je hebt totaal geen probleem meer. Had BF2 ook al uitstekend gewerkt![]()
Vandaar die fiets, die is nodig ivm de borrel![]()
Ik neem zelfs vrij om te kunnen werken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hmmm wat klopt er hier niet. Vrij maar toch naar de zaak. Krijgt de definitie van vrij wel een hele andere wending.
Maar in ieder geval veel lunch plezier.
vrij en werk lopen bij mij naadloos over.. Werk internationaal in alle tijdzones dus wanneer ik koffie drink ben ik vrij en belt er iemand dan werk ik weer, Ik word betaald voor de functie en niet voor een bepaald aantal uren ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hmmm wat klopt er hier niet. Vrij maar toch naar de zaak. Krijgt de definitie van vrij wel een hele andere wending.
Maar in ieder geval veel lunch plezier.
Laat me raden, iets met een falende spellingscontrole?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteren helemaal blij dat ik een groot probleem heb opgelost, wordt ik vanmorgen gebeld dat er een nieuw probleem is
Wil niet stoken hoor, maar bij Opus:quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Doe nou eens even normaal man homo`s...krijg het gewoon niet meer bijgelezen terwijl ik maar 3 dagen weg was.![]()
Lekker vrij vandaag.. moet alleen even naar de zaak om te lunchen. Eigenlijk weinig zin in maar het schijnt ter gelegenheid van mijzelf te zijn.
@Escape en URsel, Ik zoek vandaag ff die DVD bestelling uit zodat we die compleet kunnen maken. Voor de duidelijkheid, het gaat dus om non-printable Verbatims, 30 euro voor 100.
[..]
[..]
[..]
-10% korting via mij.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me raden, iets met een falende spellingscontrole?
Anyway. Laptopje staat weer braaf te brommenen de BootLAN is idd niet dit weekend maar ergens in September afhankelijk van wanneer die scoutingknaapjes er niet zijn
Voor IJs toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef ursel het volgende:
wil niet lullig doen maar platinum 16 speed zijn de slechtste in de markt en worden niet door alle spelers gepakt. 8 speed waren oke maar 16 is crap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor, maar bij Opus:
Platinum DVD+R 4.7Gb 16x / 100-pack cakebox ¤ 24,95
Dat begrijp ik zolang het voor een klant is en overkomt mij ook (muv tijdzones).quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
vrij en werk lopen bij mij naadloos over.. Werk internationaal in alle tijdzones dus wanneer ik koffie drink ben ik vrij en belt er iemand dan werk ik weer, Ik word betaald voor de functie en niet voor een bepaald aantal uren ofzo.
Verder moeilijk uit te leggen zeg maar..![]()
Had het als het goed is al aan Lies doorgegeven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wil niet lullig doen maar platinum 16 speed zijn de slechtste in de markt en worden niet door alle spelers gepakt. 8 speed waren oke maar 16 is crap.
info www.cdfreaks.com
Have funquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:50 schreef -chiel- het volgende:
Zo stelletje spamnichten, ik ga nu lekker weg voor een lang weekend op de boot.![]()
Misschien kom ik nog een draadloos netwerkje tegen zodat ik jullie onderweg nog wat kan irriteren maar anders meld ik me maandagavond wel weer.
Dag schatjes![]()
Heb jij een snellere boot danquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Have fun![]()
![]()
Ga je lekker inhalen dit weekend![]()
Tja ik zal vast niet de enige zijn inderdaad. maar probleem is ook vaak dat ik dus zelf in die tijdzones ben en dat je dus als het ware je kantoor bij je hebt. Je trekt dan niet een deur achter je dicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zolang het voor een klant is en overkomt mij ook (muv tijdzones).
Alleen op een vrije dag een lunch plannen door je eigen werkgever![]()
Heeft Frank jou ook al bekeerd?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef ursel het volgende:
Dus komt beetje op zelfde verhaal neer als wat Fer zegt..![]()
Ik gebruik al jaren Platinums en nog nooit problemen mee gehad!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wil niet lullig doen maar platinum 16 speed zijn de slechtste in de markt en worden niet door alle spelers gepakt. 8 speed waren oke maar 16 is crap.
info www.cdfreaks.com
Vraag is waarvoor gebruik je ze....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik gebruik al jaren Platinums en nog nooit problemen mee gehad!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft Frank jou ook al bekeerd?
Ik brandde best veel maar opeens ging de bel dus ik doe de deur open zie ik Frank staanNou ja goed
Frankie wat kom je doen? "Ja ik wil het eens hebben over je brandgedrag" Dus ik gooi die deur dicht, zit z'n voet er tussen
Nou ja toen maar snel zo'n foldertje aangenomen en doorgelezen en ik ben bekeerd hoor.
niet dus
Wij hebben hier alleen uitvallers omdat files corrupt waren die we brandden. En van de eerste DVD's die gebrand zijn moet ik de eerste nog tegenkomen die niet meer werkt vanwege ouderdom, en niet vanwege krassen door nalatigheid..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vraag is waarvoor gebruik je ze....
Als je ze als onderzetters gebruikt kunnen ze heeeeeeel lang mee![]()
Pfieuw!! Hij is er weer!quote:
Naaldhakken helpt heel goed..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Heeft Frank jou ook al bekeerd?
Ik brandde best veel maar opeens ging de bel dus ik doe de deur open zie ik Frank staanNou ja goed
Frankie wat kom je doen? "Ja ik wil het eens hebben over je brandgedrag" Dus ik gooi die deur dicht, zit z'n voet er tussen
Nou ja toen maar snel zo'n foldertje aangenomen en doorgelezen en ik ben bekeerd hoor.
niet dus
En ik maar denken dat BF staat voor boot fuckenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
BF2 joh, dis toch het BF2 topic, dan praat ik toch over BF2![]()
Je kan hier van de straat eten. Maar lid van een eenheid dat klinkt voor geen meter.quote:
Mocht je niet eens meelunchen......quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef BattleLies het volgende:Pfieuw!! Hij is er weer!
En nu is hij gelijk ook weer weg .. maar over een uur verwacht ik hem wel weer terug! En dan wil ik hem wel weer eens helemaal voor mezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
nee ... ik mag thuis wachten tot hij klaar is ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:40 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Mocht je niet eens meelunchen......
Dus je kan printables leveren?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef jpjedi het volgende:
@Escape en URsel, Ik zoek vandaag ff die DVD bestelling uit zodat we die compleet kunnen maken. Voor de duidelijkheid, het gaat dus om non-printable Verbatims, 30 euro voor 100.
[..]
[..]
[..]
-10% korting via mij.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:44 schreef escape_nl het volgende:
Dus je kan printables leveren?
Als printables benoemt als krassen dan kan Ursel ze vast leverenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef ursel het volgende:Wij hebben hier alleen uitvallers omdat files corrupt waren die we brandden. En van de eerste DVD's die gebrand zijn moet ik de eerste nog tegenkomen die niet meer werkt vanwege ouderdom, en niet vanwege krassen door nalatigheid..
Jewel, vraag maar aan ijs!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En ik maar denken dat BF staat voor boot fucken![]()
[..]
Je kan hier van de straat eten. Maar lid van een eenheid dat klinkt voor geen meter.![]()
Dat vroeg ik dus ook aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef ursel het volgende:
Naaldhakken helpt heel goed..Wedden dat die voet zo weg is..
![]()
Lid eenheid. Ik mag aannemen dat je LID 1 eenheid isquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef 3lmo het volgende:Jewel, vraag maar aan ijs!![]()
Mag jij wel meelunchen met jpquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef FJD het volgende:Dat vroeg ik dus ook aanmaar dat mocht, dat vond ze zielig voor Frankie
Zo nu lunchen, lekkere bammies![]()
Iddquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
IddBF2 PWNEN in NL
![]()
en al die mietjes die zeuren dat en engelse versie zo stoer is, fuk toch een eind op![]()
welk gedeelte van een eind op fukken met je antie NL versie snap je nietquote:
Ik dacht dat jij chieltje inhalen moest dit weekend..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
welk gedeelte van een eind op fukken met je antie NL versie snap je niet![]()
![]()
zo nu naar egmond, vriendin uit zwitserland die ik in pindaland heb ontmoet heeft daar een huisje gehuurd, 3 jaar niet gezien/gesproken![]()
goed weekend ieders, enjoy queensday en tot dinsdag![]()
lezen Frank..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren Platinums en nog nooit problemen mee gehad!
quote:
Info, foto's Hyves, telefoonnummers, adres. Geef ons allesquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Info, foto's Hyves, telefoonnummers, adres. Geef ons alles
Die foto's hebben we nog steeds niet gezien. Die zou je iig nu wel veilig kunnen posten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:55 schreef Incolumis het volgende:
no fucking way he!
heb nog trauma's van de vorige
zie mijn onderschrift..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Die foto's hebben we nog steeds niet gezien. Die zou je iig nu wel veilig kunnen posten..
quote:JeePee zegt:
cupmaat?
JeePee zegt:
Frank | Inco zegt:
neeeeeeeeeeeeeeee
JeePee zegt:
dan zal het wel A zijn
ah, die zijn nog naief en kneedbaar..quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
Is t die ene van net 18?
lol nee, ze is 26quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
Is t die ene van net 18?
Hoezo heb je cup a soup overquote:
Hij weet niet meer of het inhalen op het water of inhalen op het slagveld is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij chieltje inhalen moest dit weekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |