tja, 4 dagen schrijfwerk weg danquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je geen back-up hebt van je scriptie toch..
Dat zou echt heel zuur wezen..
Ik ben niet zo geobserdeerd door tieten. Ze zijn een leuk extratje aan een vrouw maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gaat ook om de tieten joh homoblijven nog altijd polski's
![]()
euh, voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Was dat voor of na jou komst dat dat werd besloten..
Dan mag die blonde blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gaat ook om de tieten joh homoblijven nog altijd polski's
![]()
Heb je het papier bij oudpapier gegooid?quote:
Fer wel, die is student en kon er een dubbie op verdienen voor oud-papier..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dan mag die blonde blijven![]()
![]()
[..]
Heb je het papier bij oudpapier gegooid?
Ik had gelukkig een paar dagen terug m'n laptop opgeruimd dus het was een kwestie van My DocumentsThese Selecteren op bestandstype en alle Words naar de USB stick schrijven. Meeste stonden er sowieso al op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je geen back-up hebt van je scriptie toch..
Dat zou echt heel zuur wezen..
toen je nog een klein jongetje was kon je toch ook prima buiten spelen zonder laptop?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
Maar goed de pest is nu ook dat ik straks vier dagen vrij heb en zonder fatsoenlijke laptop kan ik wel fijn van de zon genieten maar daar heb ik niet zo veel aan...
Volgens mij is dat de essentie ook van vrij zijn. Niet hoeven werken en dus ook geen laptop nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar goed de pest is nu ook dat ik straks vier dagen vrij heb en zonder fatsoenlijke laptop kan ik wel fijn van de zon genieten maar daar heb ik niet zo veel aan...
Vaak belt Fer mij dan ook met wat ik moet posten. En meestal zijn dat dan ook weer de meest geniale posts van mij..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
Hij heeft zijn laptop toch nodig om hier te spammen.
Stukje eigen initiatief inzake creativiteit is dus ver wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Vaak belt Fer mij dan ook met wat ik moet posten. En meestal zijn dat dan ook weer de meest geniale posts van mij..
Hmmm misschien iets te laat begonnen???quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef FJD het volgende:
Buitenspelen is leuk als je weet dat je je werk ook later wel kan doen. Met nog drie weken op de teller moet er nog een hoop gebeuren. Als daar dan vier dagen vanaf vallen dan is dat best wel irritant zeg maar
Just in Time managementquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hmmm misschien iets te laat begonnen???![]()
BIOS = Ben Ik Op Schemaquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Just in Time management
Na een BIOS reset heb ik nu iig weer voorzichtige hoop.
Euhhh volgens mij was die LAN-boot van jullie dit weekend nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:50 schreef -chiel- het volgende:
Zo stelletje spamnichten, ik ga nu lekker weg voor een lang weekend op de boot.![]()
Misschien kom ik nog een draadloos netwerkje tegen zodat ik jullie onderweg nog wat kan irriteren maar anders meld ik me maandagavond wel weer.
Dag schatjes![]()
Ach ja, een ochtend met weinig zin en niet veel druk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering, wat is die cardinal ineens aan het spammen zeg
Zo even reageren op het een en ander, maar eerst weer werken.
Gisteren helemaal blij dat ik een groot probleem heb opgelost, wordt ik vanmorgen gebeld dat er een nieuw probleem is
Ik hoop dat ik die snel getackeld heb, aangezien ik vanmorgen mijn nieuwe fiets heb opgehaalden ik vanmiddag een borrel heb
quote:Verbatim DVD+R 16X (100st)
Prijs /stuk : ¤ 33,50
Prijs /3 : ¤ 32,50
Prijs /4 : ¤ 31,95
Gebruik : 16X
Verpakking : Cakebox 100st
Label : Ja
Mediacode : MCC004
quote:Taiyo Yuden DVD+R 16x Full printable (100st)
Prijs /stuk : ¤ 54,50
Prijs /3 : ¤ 54,00
Prijs /6 : ¤ 53,50
Gebruik : 16X
Verpakking : Spindel 100st
Label : Full Printable
Mediacode : YUDEN000T03
-10% korting via mij.quote:Verbatim Photo Printable DVD+R 16X (25st)
Prijs /stuk : ¤ 10,50
Prijs /2 : ¤ 9,95
Prijs /4 : ¤ 9,75
Gebruik : 16x
Verpakking : Cakebox 25st
Label : Printable (met ID)
Mediacode : MCC 004
Hmmm wat klopt er hier niet. Vrij maar toch naar de zaak. Krijgt de definitie van vrij wel een hele andere wending.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Doe nou eens even normaal man homo`s...krijg het gewoon niet meer bijgelezen terwijl ik maar 3 dagen weg was.![]()
Lekker vrij vandaag.. moet alleen even naar de zaak om te lunchen. Eigenlijk weinig zin in maar het schijnt ter gelegenheid van mijzelf te zijn.
Als je met het oplossen van een probleem niet een nieuw probleem creeerd ben je zo werkeloos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ach ja, een ochtend met weinig zin en niet veel druk.
Ach ja met het oplossen van het ene probleem, creeer je automatisch het volgende probleem. Anders was het namelijk wel makkelijk. Los een probleem op en je hebt totaal geen probleem meer. Had BF2 ook al uitstekend gewerkt![]()
Vandaar die fiets, die is nodig ivm de borrel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |