Goed idee, winterkleding is nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 april 2007 18:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga een bezoekje aan de binnenstad brengen... kleding kopen!

ah kom maar hier horquote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef staticdata het volgende:
leuk topic over hoe FOK! moet worden geschreven, wijs ik ze op een fout wordt ik gewoon genegeerd, dat snap je toch niet

tja lopen ze te zeggen dat het FOK! moet zijn kijk je naar de sport banner.....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gevonden:
Voor eens en voor altijd.. FOK!

Hee gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb eindelijk een doorbraak met de laatste performance problemen. Ik ben van 11 uur naar 2 minuten gegaan.
Ik helemaal verbaasd dat het zoveel winst opleverde. Ik blij juichen springen, schreeuwen. Maar er is gewoon helemaal niemand meer op kantoor om te delen in mijn feestvreugde dus dan maar op f0k![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hoef je nu voortaan ook maar 2 minuten te werken??quote:Op donderdag 26 april 2007 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb eindelijk een doorbraak met de laatste performance problemen. Ik ben van 11 uur naar 2 minuten gegaan.
Ik helemaal verbaasd dat het zoveel winst opleverde. Ik blij juichen springen, schreeuwen. Maar er is gewoon helemaal niemand meer op kantoor om te delen in mijn feestvreugde dus dan maar op f0k![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Was het maar waarquote:Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoef je nu voortaan ook maar 2 minuten te werken??![]()

Die zal zo wel komen, maar ik kan lekker naar huisquote:Op donderdag 26 april 2007 19:24 schreef escape_nl het volgende:
de bewaker?

Dank je, ik mag niet vertellen waar het over gaat, maar het heeft wel te maken met ambtenaren, dus of zij ook blij zijn met de snelheidswinst weet ik nietquote:Op donderdag 26 april 2007 19:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee gefeliciteerd![]()
al weet ik niet waar het over gaat

Trek je thuis wel een schone broek aan dan...quote:Op donderdag 26 april 2007 19:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was het maar waar
Maar ik kan nu wel met een voldaan gevoel naar huis. Ook belangrijk

tja blijkbaar post ik te serieus in haar topic, maar ja als ze zo zeikt over fok, moet het wel consequent zijn zoals jorrit al zegt....quote:Op donderdag 26 april 2007 19:24 schreef -chiel- het volgende:
Ik ben altijd blij als jullie het over een ander topic hebben, jullie weten altijd de kwaliteitstopics te vinden wat mij zelf nooit echt lukt![]()
Bedankt jullie allen![]()

Goeie filmquote:Op donderdag 26 april 2007 20:31 schreef escape_nl het volgende:
![]()
![]()
Tears Of The Sun (Blu-Ray)
![]()
![]()
![]()
net besteld![]()

Ik ben helaas geen rijksambtenaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:30 schreef escape_nl het volgende:
Frank, je gaat meer verdienen
De ambtenarenbonden en het ministerie van Binnenlandse Zaken hebben donderdag een akkoord bereikt over een nieuwe cao voor de rijksambtenaren.
De cao heeft een looptijd van vier jaar en in die tijd gaan de ambtenaren er in inkomen in totaal 13,2 procent op vooruit. Over drie jaar wordt bekeken of de lonen naar boven toe moeten worden bijgesteld.

Vette film met good old Bruce!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:31 schreef escape_nl het volgende:
![]()
![]()
Tears Of The Sun (Blu-Ray)
![]()
![]()
![]()
net besteld![]()

quote:

Wordt je al bang?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen rijksambtenaar.

Nee want ik fraudeer nietquote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wordt je al bang?
Kliklijn tegen frauderende ambtenaren
![]()

Wie is dat dan op mijn bed??quote:Op donderdag 26 april 2007 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Mijn moment even lekker verpesten heDank je wel
![]()
@ ijsmuts :Dat ben ik helemaal niet, en wtf is hyves ofzo
1 of andere geslachtziekte
Dat is de enige wat ik kan opmaken uit het naam.
N00b server ip is : 84.244.171.95:16567. Naam begint altijd met : 24/7 en eindigt met [FF=OFF]
K ben nu niet thuis dus ik ga niet komen kunnen knallen![]()

quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef 3lmo het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07174/screen218.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()

Wat is er kut aan dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef ursel het volgende:
[..].. ik blijf het kut vinden, die nederlandse versie..

Ja dankje, moest nog heel veel punten vandaag, iets van 1300 :x Maar ik wilde per sè vandaag dus maar even doorgespeeld (aka nade spammen op 64 player servers waar teamdamage uitstaatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Staat gewoon niet..
Verder wel feli natuurlijk..

Ik moet nog steeds 20 explosive killsquote:Op donderdag 26 april 2007 22:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja dankje, moest nog heel veel punten vandaag, iets van 1300 :x Maar ik wilde per sè vandaag dus maar even doorgespeeld (aka nade spammen op 64 player servers waar teamdamage uitstaat)

Gefeliquote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef 3lmo het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07174/screen218.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()

quote:Op donderdag 26 april 2007 19:06 schreef staticdata het volgende:
leuk topic over hoe FOK! moet worden geschreven, wijs ik ze op een fout wordt ik gewoon genegeerd, dat snap je toch niet

En?? Gewonnen??quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Zo net weer terug van voetballen. Nu richting bed, tis alweer veels te laat![]()
Trusten en tot morgen

Lijkt niet echt op zero tolerancequote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was echt lachen net op de server
Ik heb me een partij bans uitgedeeld
De log van het potje. Ik denk het is prettig als de commander veel spot, misschien deed ik het iets te veel
-knip-
2x warning
1x kick
4x ban
In eerdere potjes heb ik ook al een ban uitgedeeld voor teamkilling.
Ik kan wel zeggen ik hem me prima vermaakt en het hadden meer kicken moeten zijn, maar ik kon niet achter de namen komen van de uncap attackers![]()

En nu hoor je die andere klootzak niet, wel over ons zeiken dat ie gebannen is om een beetje hoppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie nu in de ban list dat die wazza geband is voor het woord kanker. Die komt dus nooit meer terug

Ik snap dat gezeik nooit zo. Ik heb m geloof ik ook wel eens geband omdat ze goed waren in de chopper. Sue mequote:Op vrijdag 27 april 2007 03:48 schreef -chiel- het volgende:
En nu hoor je die andere klootzak niet, wel over ons zeiken dat ie gebannen is om een beetje hoppen.

Goedemorgen allen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik nooit zo. Ik heb m geloof ik ook wel eens geband omdat ze goed waren in de chopper. Sue meUiteindelijk was het zo erg dat BoFers eerst gingen kijken of hun aan het heli-en waren en gingen weg als hun de server op kwamen. Dus de mensen die betalen om de server in de lucht te houden gaan weg. Daar was ik heel makkelijk in hoor
Daarnaast zijn het twee irritante kutventjes die hun piemeltje waarschijnlijk met 20cm zien groeien naar 22cm zodra ze heel goed zijn in BF2 en doen ze hun best om dat tentoon te spreiden op verschillende foraen staan ze er om bekend dat ze gerust teamkillen voor een voertuig. Nou ik mis ze niet hoor
Stelletje kutkoters.
Zo goedemorgen allemaal

quote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was echt lachen net op de server
Ik heb me een partij bans uitgedeeld
De log van het potje. Ik denk het is prettig als de commander veel spot, misschien deed ik het iets te veel
[
2x warning
1x kick
4x ban
In eerdere potjes heb ik ook al een ban uitgedeeld voor teamkilling.
Ik kan wel zeggen ik hem me prima vermaakt en het hadden meer kicken moeten zijn, maar ik kon niet achter de namen komen van de uncap attackers![]()

ff kijken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:33 schreef ursel het volgende:
IJs, Ik heb een bier en tieten topicje voor je
Meer dan 150000 topic en 7500000 reacties

Ik kom toch niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thnx for banning the man. Hij knalde me steeds neer, toen ik commander was![]()
In ieder geval top die twee potjes van gisteravond. Zeker fanatistisch dat eerste gevecht om de homebasis van de meccies in te nemen met zijn vieren.![]()
En uiteraard voor alle geinteresseerde Boffers en Ursel in het bijzonder![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
De nieuwe uitdaging om Postman bij te houden gedurende een weekend aan de huistap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |