Ik dacht al, als man zeg je dat niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Mannen zijn echter echte zeurders. Ze kunnen maar doorzagen over voetbal, over de gheoveelheid meiden/vrouwen die ze versierd hebben en hoe, over hoezeer ze uitgekeken zijn op eigen vrouw, over politiek, economie, wetenschap en kunst enz… In een gezelschap met mannen en hun vrouwelijke partners, hebben de heren der schapping (wat een vreselijke uitdrukking!) altijd de interessantste verhalen. Als je als vrouw probeert ook iets interessants te zeggen, luisteren ze beleefd, maar nemen zo spoedig mogelijk het heft weer in handen.
![]()
Mja, ff vluchtig nog verder gelezen, maar tis dus geschreven door een vrouw..
Waar is toch die tijd gebleven dat ambtenaren net als de rest van de wereld gewoon om half 9 begonnen en minstens tot 5 uur doorgingen?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Toch weer teveel bier gedronken gisterWas wel een vet optreden! Nu ff gamen en dan nog naar 't werk om een collega te feliciteren
Feliciteren omdat die je eruit gedronken heeft??quote:Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Toch weer teveel bier gedronken gisterWas wel een vet optreden! Nu ff gamen en dan nog naar 't werk om een collega te feliciteren
Aangepastquote:Op donderdag 26 april 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
Als je als vrouw probeert ook iets interessants te zeggen, luisteren ze beleefd, komen ze tot de conclusie dat het echt niet interessant is en nemen daarom zo spoedig mogelijk het heft weer in handen.
Je weet toch dat ik t gewoon leuk vind om je een beetje te stangenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ Ferdi: ik heb gewoon een vrije dag muts
Scheld mij eens uit dan.. Ik wil mee bier drinken..quote:Op donderdag 26 april 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik t gewoon leuk vind om je een beetje te stangenIk scheld je uit voor kutambtenaar, jij mij voor kutstudent en daarna gaan we gewoon weer bier drinken
kuflikker dat je dr bentquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Scheld mij eens uit dan.. Ik wil mee bier drinken..
mmm, een lekker biertjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Kut-spammerd.. Post nou eens wat foto's joh..![]()
* Biertje??![]()
Hetero!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ursel het volgende:
Scheld mij eens uit dan.. Ik wil mee bier drinken..
Wat doet ie op het bed van Urselquote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
kijk nou !!! de pasfoto van Viro's zn hyves![]()
![]()
[afbeelding]
Ja die kwam ik tegen op de 2Fast4You server, ik had 6 keer goud op rij en zeker 2 keer daarvan had ik meer dan het dubbele aantal punten als de nummer 2quote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef IJsmuts het volgende:
@ chiel, speel je nog op de24/7 n00bserver? geef ik het IP ff door aan mn collega andries131313, die was gisteravond terug gekomen van 4 weken backpacken uit zuid amerika, is het eerste wattie doet BF2 opstarten en volgens mij is hij jou tegen het lijf gelopen![]()
mijn goldmedal streak is 69quote:Op donderdag 26 april 2007 12:43 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja die kwam ik tegen op de 2Fast4You server, ik had 6 keer goud op rij en zeker 2 keer daarvan had ik meer dan het dubbele aantal punten als de nummer 2![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Suikermais het volgende:
Hoe weet jij dat 't Ursel z'n bed is ?
Hij wou niet eens z'n sokke voor me uitdoen..quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
kijk nou !!! de pasfoto van Viro's zn hyves![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag er anders best voor uit komen hoor. Je zal niet de enigste geweest zijn die hem gezien heeft..quote:
Deze mag een ander verbeterenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag er anders best voor uit komen hoor. Je zal niet de enigste geweest zijn die hem gezien heeft..
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag er anders best voor uit komen hoor. Je zal niet de enigste enige geweest zijn die hem gezien heeft..
nee ik ga zo ff rokenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Was allang verbeterd man.. Ga foto's posten ofzo..
![]()
Op een tank station?quote:
Kick. Hoe kom je daar zo bij?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Stefan740 het volgende:
http://carsmedia.ign.com/(...)0060510035318254.jpg
daar gaat stefannetje mee rijden woensdag![]()
das toch gewoon een autoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Stefan740 het volgende:
http://carsmedia.ign.com/(...)0060510035318254.jpg
daar gaat stefannetje mee rijden woensdag![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Heintje: Ben jij misschien een beetje emotieloos![]()
Ik bedoel, ik zou hartstikke blij zijn voor mijn zus als ze een kleine zou krijgen
Toffe bak is dat, je moet natuurlijk wel een paar mooie slinger weggetjes opzoekenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Stefan740 het volgende:
Nou ik heb vakantie en ga niet weg ofzo dan maar een autootje huren met me pa die ook autogek is![]()
199 euro voor een dag, met 200km elke km meer 85 eurocent. voor een 2de rijder nog eens iets van 20 euro erbij
Ijs, 4.2 liter V8 met 420pktjes bij 7800 toeren zodat ie in 4,8 sec naar de 100 gaat en toch meer bagageruimte dan jouw focus![]()
ow, das dan wel weer ganz geilquote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Stefan740 het volgende:
Ijs, 4.2 liter V8 met 420pktjes bij 7800 toeren zodat ie in 4,8 sec naar de 100 gaat en toch meer bagageruimte dan jouw focus![]()
ow is dit de RS4quote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
---, denk alleen dat een RS4 een beetje lastiger is om mee te krijgen voor een dagje...
Blazen is even leuk, maar het mooiste in zo'n auto is het ontiegelijk hard door de bochten gassenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow, das dan wel weer ganz geil![]()
![]()
ga je dan wel in duitsland blazen![]()
Maar dan wel met roze remklauwenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:23 schreef IJsmuts het volgende:
dis mijn favo bak, een witte (zooo p0rno) 911 turbo![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar dan wel met roze remklauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |