Uhu nog steeds bezig. Komt door die vrouwen die erbij zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Huh, zijn ze nog steeds bezig.![]()
Morgen inderdaad de laatste dag van Claudia bij 3FM.
Hej Michiel noemt het Fok! forum.![]()
Bijna wereld beroemdquote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben nu zelfs berucht in Spitsbergen...
Ze zijn ook wel erg leuk, vooral die in het midden met het blonde haar.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu nog steeds bezig. Komt door die vrouwen die erbij zijn![]()
Ik ben dan wel een vrouw, maar gelijk heb je.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel erg leuk, vooral die in het midden met het blonde haar.![]()
Hoi lurkertquote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ff steeds![]()
ik lurk een beetje alias
Goedeavond DaMookquote:Op woensdag 25 april 2007 23:34 schreef DaMook het volgende:
GoedenavondBoris, moge hij rusten in vrede
.
Dank je!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een vrouw, maar gelijk heb je.
Trustequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Nee hier wordt je vrolijk van
Wat gebruik jij voor de printscreens ? Ik krijg als ik 2x op prt scrn druk alleen de laatste en dan moet ik ook nog naar photoshop om er een jpg van te maken en dan moet ik ze nog uploaden.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand een brandweerwagen sturen? Volgens mij heb ik door de wrijving op mn PrintScreen-knop teveel wrijving veroorzaakt, waardoor die nu in brand staat...
Echt, ik heb er wel 250x op gedrukt het afgelopen uur...
Ik moest dus een selectie maken, anders ben ik morgen nog bezig (al is morgen al over een minuut of 10).
Truste Hansquote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Leuke pics Sirolf ! Terusten people en misschien tot morgen.![]()
Ik gebruik daar een klein programmaatje voor met de naam Gadwin Printscreen (google maar ff). Als je deze bij 'bron' instelt op 'klant venster' en voor het maken van de screen 1x OP de videostream klikt, kan je daarna met printscreen (of een andere toets die je zelf kan instellen) screenshots maken van enkel het webcam-beeld. Je kan dan ook meteen instellen dat 'ie direct opslaat onder een zelf te kiezen formaat en kwaliteit of dat je dit per screenshot handmatig wil doen bijv.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor de printscreens ? Ik krijg als ik 2x op prt scrn druk alleen de laatste en dan moet ik ook nog naar photoshop om er een jpg van te maken en dan moet ik ze nog uploaden.
Jij hebt ze veel sneller online..
Ah dan zal ik eens gaan zoekenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een klein programmaatje voor met de naam Gadwin Printscreen (google maar ff). Als je deze bij 'bron' instelt op 'klant venster' en voor het maken van de screen 1x OP de videostream klikt, kan je daarna met printscreen (of een andere toets die je zelf kan instellen) screenshots maken van enkel het webcam-beeld. Je kan dan ook meteen instellen dat 'ie direct opslaat onder een zelf te kiezen formaat en kwaliteit of dat je dit per screenshot handmatig wil doen bijv.
Bij mij zou het anders een screen van 2880px breed worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dan zal ik eens gaan zoeken. Ben namelijk vaak te laat met een screen nemen
en als het wel lukt moet ik heel de rest van het scherm eerst weg knippen omdat jullie anders een img van 2560 breed krijgen
.
Ik zal ook eens verder zoeken naar eentje die automatisch upload naar een ftpquote:Op donderdag 26 april 2007 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij zou het anders een screen van 2880px breed worden.
Maar dat programmaatje werkt inderdaad wel handig, volgens mij heb ik er ook ooit via D.Rose van gehoord en gebruik het sindsdien best vaak.
Bron: http://medialog.blogspot.com/2007/04/rob-stenders-smeert-m.htmlquote:Rob Stenders begint op 7 mei als opvolger van Claudia de Beij op 3FM. Volgens een tip is de voorlopige titel van zijn middagprogramma Rob Smeert 'M.
Die heet Henrietta.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:49 schreef DaMook het volgende:
The Fratellis. Weet nog steeds niet hoe het nummer heet, maar die nieuwe iig
![]()
.
Hmm dat wist ik welquote:
Claudia blijft ook gewoon de MaandagMatthijs bij DWDD hoor, daar stopt ze vooralsnog niet mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
TT.
Claudia blijft voor altijd in onze harten. Btw. gaat ze wel samen met Van Nieuwkerk de zomerse DWDD op TV presenteren las ik ergens.
Maar DWDD halverwege mei wel. Na de zomer gaan ze weer verder trouwens. Maar er komt dus een soort zomervariant live vanuit Artis.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Claudia blijft ook gewoon de MaandagMatthijs bij DWDD hoor, daar stopt ze vooralsnog niet mee.
En op het album wat ik hier heb liggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Voor de Kaiser Chiefliefhebber die uitgeruby't is:
NEW SINGLE DETAILS - "EVERYTHING IS AVERAGE NOWADAYS" - OUT 21st MAY
maar nu al op MTV en http://www.myspace.com/kaiserchiefs
Weggggggg met DJ's!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens HE-LE-MAAL NIEMAND vannacht in de studio...
Dat wordt een nachtje SkyRadio op 3FM dus...
Zoveel verder weg is dat niet, de DWDD-studio staat nu al bijna tussen de giraffen, is een meter of 50 lopen naar de ingang van Artis.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef Toad het volgende:
[..]
Maar DWDD halverwege mei wel. Na de zomer gaan ze weer verder trouwens. Maar er komt dus een soort zomervariant live vanuit Artis.
Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio! Domien is vannacht niet op de radio!quote:
* Toad kopt hem maar weer 'ns in...quote:Op donderdag 26 april 2007 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En op het album wat ik hier heb liggen.
Al staat daar de clip natuurlijk niet op, maar die staat ook al op YouTube.
Mij ookquote:Op donderdag 26 april 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En tóch lijkt andersom me handiger...
Ook geen Annemieke of Barbaraquote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens HE-LE-MAAL NIEMAND vannacht in de studio...
Dat wordt een nachtje SkyRadio op 3FM dus...
Ik wist het! Ik wist het!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:21 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad kopt hem maar weer 'ns in...
Doet me denken aan een leuk telefoongesprek tussen jou en euh...
Kijk maar op de alternatieve webcams (standaard webcam laat alleen gang zien). Het is helemaal leeg daarzo.quote:
Wordt er ook niet geluld dan ?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar op de alternatieve webcams (standaard webcam laat alleen gang zien). Het is helemaal leeg daarzo.
Nope, non-stop muziek.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wordt er ook niet geluld dan ?
(ik luister dus niet)
Ik weet 't.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoveel verder weg is dat niet, de DWDD-studio staat nu al bijna tussen de giraffen, is een meter of 50 lopen naar de ingang van Artis.
Schandalig dus... ze hebben niet eens de moeite genomen om te voicetrackenquote:Op donderdag 26 april 2007 01:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, non-stop muziek.
Af en toe een jingletje en that's it.
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het afmelden van Domien vannacht, anders was er wel een vervanger geregeld. Is kort geleden ook al een keer gebeurd bij een nacht-uitzending van Barbara.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schandalig dus... ze hebben niet eens de moeite genomen om te voicetracken![]()
![]()
Doen Giel en Gerard altijd wel trouwens als ze een keer niet live kunnen
quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het afmelden van Domien vannacht, anders was er wel een vervanger geregeld. Is kort geleden ook al een keer gebeurd bij een nacht-uitzending van Barbara.
Domien zit toch donderdag nacht normaal en niet woensdag nacht ?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan bij het afmelden van Domien vannacht, anders was er wel een vervanger geregeld. Is kort geleden ook al een keer gebeurd bij een nacht-uitzending van Barbara.
Tsja, ze wilden vast voor 50 cent op de eerste rang zitten.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erg gewoon
En dan ook nog 50 cent draaien
![]()
Ik weet niet welke fax jij gemist hebt, maar volgens mijn kalender is het toch echt al donderdag hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien zit toch donderdag nacht normaal en niet woensdag nacht ?
Bij mij is het nu woensdag nachtquote:Op donderdag 26 april 2007 01:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet welke fax jij gemist hebt, maar volgens mijn kalender is het toch echt al donderdag hoor.
Truste.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij is het nu woensdag nacht.
Naja ik ga toch slapen
Truste Sirolfen hobje
![]()
.
Je snapt het helemaal. Gevalletje miscommunicatie. Ach, heeft DJ Free deze maand ook weer een mooi salarisstrookje!quote:Op donderdag 26 april 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een warme dag vooral.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik voel aan m'n water dat dit een heeeeeeeeeerlijke dag gaat worden.
quote:
Jou kom ik ook overal tegen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:38 schreef Pheno het volgende:
Maar bewolkt
No shitquote:
Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Eindelijk, de laatste dag Claudia d'r op
Ik hoor als een van de weinigen hier bij de eerste groep. Claudia is tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep.
Mijn collega hier tegenover me vindt dat ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor als een van de weinigen hier bij de eerste groep. Claudia is tof!
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invallerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Wie zit er nou zometeen tussen 12 en 2?
Sandermanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invaller
Volgende week Sander de Heer, de week daarna begint Stenders al.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invaller
Ik lees niet alle topics terugquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Sander de Heer was toch vervanger, stond ergens in het vorige topic. Sander is ook wel leuk om te luisteren
@ Pheno, dat zal gezellig zijn bij jullie op kantoor. Hij wel fan van Claudia en jij niet.
Ik op een lokale overstroming ter hoogte van het Peperbus-gebouw op het mediapark.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik gok op een zeer lokale regenbui ergens in Hilversum rond een uur of 2
Toch maar thuisblijven dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik op een lokale overstroming ter hoogte van het Peperbus-gebouw op het mediapark.
Raam open, lekker zonnetjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Toch maar thuisblijven dan?
Nou zeg...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Impry het volgende:
Ja Floris, ik heb het heul snel gedaanWant wist dat jij hem ook ging plaatsen
![]()
Och, liever twee dan geen enkele.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
Anders maken jullie even identieke screenshots.
Rob Stenders ftw! Ik ben al blij dat hij weer terug is. Ipv dat Yorin gedoe toendertijdquote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Claudia, je verpest het. Geen slecht woord over de alternatieve smaak van Rob Stenders. Donder op met je kutpottenmuziek.
Je hoort me ook niet klagenquote:
Kwam ook door Yorin proc denk ik. Geluid klonk toch heel erg alsof ze voor 3 man radio aan het maken warenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rob Stenders ftw! Ik ben al blij dat hij weer terug is. Ipv dat Yorin gedoe toendertijd
Yorin, Caz, het is allemaal zooi. Hopelijk komt Fred ook weerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Kwam ook door Yorin proc denk ik. Geluid klonk toch heel erg alsof ze voor 3 man radio aan het maken waren
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yorin, Caz, het is allemaal zooi. Hopelijk komt Fred ook weer
Dan ga ik maar eens eten nu.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik honger krijg van al die snacks daaro.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
kutbløf
7 mei!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer begint Stenders?
die tranenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ze zullen er wel dik voor betaald worden hoor
Kan je niet even ophouden met zeiken hier...?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:41 schreef Jerommeke.nl het volgende:
*mute again*
Viel wel mee hoor, aftiteling zit altijd al aan het einde, dus is een logische afsluiting.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef TIM-846 het volgende:
Woow dat was een abrupt einde?
Om 13 uur ging ze juist 2 minuten te lang door.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:59 schreef calvobbes het volgende:
Ze was nog te vroeg klaar ook. "Dit is het nieuws van bijna 2 uur"
Mwoah, er gaat aan Cladia nou niet bepaald een 'radioster' verlorenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Sirolf het volgende:
Toepasselijke openingsplaat nu bij RabRadio...!
The Buggles - Video Killed The Radiostar
Oe-oh-oh-oh-oh-ohquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef cosmick het volgende:
Vre-se-lijk dit. Daaamn.
Je kan gewoon zelf de URL afmaken.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
Is het normaal dat je niks van de vara kan downloaden?
http://audio.omroep.nl/radio3/vara/
Ik wou nog ff wat van claudia downloaden
what the.Ik had dat net gedaan en toen werkte het nietquote:Op donderdag 26 april 2007 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan gewoon zelf de URL afmaken.
Die van vandaag wordt dus http://audio.omroep.nl/radio3/vara/claudia/20070426-12.mp3
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Straks weer die kutreclame: dan begin ik te kuilen? HUILEN
Wat dacht je van die reclame van UPC. Met die twee vrouwen inclusief irritante stemmenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
Die fluisterreclame vind ik erger, met dat schorre mens.
Die heeft hij al zoals je kan horen, alleen hij weet het niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef JDude het volgende:
Kane. Wanneer krijgt Dinand eens een goeie poliep op zijn stembanden?
ff een vraag met al die foto's... is dit normaal gedrag van volwassenen die hun jeugd gemist hebben of moet dit reclame-leuk zijn ala Sex&City gedragquote:
ik ook ! Dan is het helemaal bijna weekend!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Glacier het volgende:
Ik heb al weer zin in de show van Dolf morgenmiddag![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
FILELIED. Ben ik de enige die wel eens heeft meegezwaaid?
Oja! Natuurlijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Dan ben je niet blij!
Nee hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
FILELIED. Ben ik de enige die wel eens heeft meegezwaaid?
tis iig leuker dan dat gezwam van Evers op 538 waar iedereen altijd zo leuk over doetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef RayMania het volgende:
Wordt er nog muziek gedraaid.
Walgelijke Coen & Sander Show.
eens.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis iig leuker dan dat gezwam van Evers op 538 waar iedereen altijd zo leuk over doet
Die was vorige week al megahit.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
eens.
How To Save A Life is een perfecte week plaat trouwens...Ben benieuwd wat´m morgen wordt... De nieuwe Linkin Park misschien? (hoop van niet, maar you never know).
Mwah, paar wekenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Glacier het volgende:
OMG, je hebt dat zinnetje van Kips in je subtitle ImpryHeb je die al lang?
uuuhhm dat klinkt allemaal niet echt hoopgevend..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef D.Rose het volgende:
D'r zit een scheur van 15 meter in het ijs van de landingsbaan en een bulldozer die het wilde repareren is al door het ijs gezakt
Di-rect heeft een nieuwe singlequote:Op donderdag 26 april 2007 18:04 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren is trouwens de nieuwe Megahit gekozen, ben benieuwd waar de keuze op is gevallen.
Er word een Di-rect opmerking gemaakt en het hele topic valt stil, zo lijkt het.quote:
haha.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er word een Di-rect opmerking gemaakt en het hele topic valt stil, zo lijkt het.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is de ochtendshow er nu eenmaal voor bedoeld om op de hoogte te komen van wat er is gebeurd in de wereld. Om dat dat enigszins losjes te kunnen doen horen ook zulke gesprekken erbij. Veel muziek in de ochtendshow is toch niet echt gewenst bij vele stations. Na 9 uur is dat wél zo, omdat dan iedereen (mits er geen files zijn) is aangekomen op zijn/haar werk en dus muziek wil om de dag door te komen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha.
Hoop het toch niet D.Rose !
Zijn hier trouwens meer mensen die zich ergeren aan de ochtendshow van Giel Beelen? De laatste tijd stoor ik mij redelijk aan het zeer beperkte aantal platen wat is te horen. Gem. 6 platen in een uur! Terwijl het ratio na de show van Giel op 10+ zit. Vandaag ook weer. Belt Giel met de familie Bouwer (sowieso niet boeiend, imo), maar dan wordt er " gewoon" weer 10 minuten slap gelult over van alles en nog wat. Dieptepunt was toch wel een grap van F. Bouwer.
Ook het liedje van "Lekker belangrijk" en de items beginnen mij toch wel te irriteren. De laatste dagen zet ik veel vaker Regio FM en City FM op. Misschien moet ik toch maar even een andere zender opzetten in de ochtend want ik begin mij er steeds meer aan te irriteren. Giel gaat een beetje de kant op van Rob Stenders toen hij de ochtendshow deed. Te weinig muziek en te slap gelul over - imo - niet boeiende onderwerpen.
Verder is Giel wel tof hoor.![]()
Hier ook iemand die zich ergert aan de ochtendshow maar ook Giel Beelen. Ik vindt het fijn om 's ochtends wakker te worden met een plaatje..maar Giel lult gewoon teveel. Veel dingen zijn gewoon niet interessant en erg irritant. Maar gelukkig is het maar een half uurtje wat ik 's ochtends luister. Dat gaat verder in de bus, want we hebben buschauffeurs die naar 3fm luisterenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha.![]()
Hoop het toch niet D.Rose !
Zijn hier trouwens meer mensen die zich ergeren aan de ochtendshow van Giel Beelen? De laatste tijd stoor ik mij redelijk aan het zeer beperkte aantal platen wat is te horen. Gem. 6 platen in een uur! Terwijl het ratio na de show van Giel op 10+ zit. Vandaag ook weer. Belt Giel met de familie Bouwer (sowieso niet boeiend, imo), maar dan wordt er " gewoon" weer 10 minuten slap gelult over van alles en nog wat. Dieptepunt was toch wel een grap van F. Bouwer.
Ook het liedje van "Lekker belangrijk" en de items beginnen mij toch wel te irriteren. De laatste dagen zet ik veel vaker Regio FM en City FM op. Misschien moet ik toch maar even een andere zender opzetten in de ochtend want ik begin mij er steeds meer aan te irriteren. Giel gaat een beetje de kant op van Rob Stenders toen hij de ochtendshow deed. Te weinig muziek en te slap gelul over - imo - niet boeiende onderwerpen.
Verder is Giel wel tof hoor.![]()
Even opsturen naar de 3FM site ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
YESSSSSSSSS mijn favo liedje! Beautiful day![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die hier ook al een tijdje meelezen hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Even opsturen naar de 3FM site ofzo.
Dat meen je echtquote:Op donderdag 26 april 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
YESSSSSSSSS mijn favo liedje! Beautiful day![]()
Ik denk dat dit eerder door de warmte in die studioruimte/bezemhok komt.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Volgens mij is de kou niet goed voor Michiel.......
oh en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |