Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Eindelijk, de laatste dag Claudia d'r op
Ik hoor als een van de weinigen hier bij de eerste groep. Claudia is tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep.
Mijn collega hier tegenover me vindt dat ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor als een van de weinigen hier bij de eerste groep. Claudia is tof!
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invallerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Wie zit er nou zometeen tussen 12 en 2?
Sandermanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invaller
Volgende week Sander de Heer, de week daarna begint Stenders al.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invaller
Ik lees niet alle topics terugquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Sander de Heer was toch vervanger, stond ergens in het vorige topic. Sander is ook wel leuk om te luisteren
@ Pheno, dat zal gezellig zijn bij jullie op kantoor. Hij wel fan van Claudia en jij niet.
Ik op een lokale overstroming ter hoogte van het Peperbus-gebouw op het mediapark.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik gok op een zeer lokale regenbui ergens in Hilversum rond een uur of 2
Toch maar thuisblijven dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik op een lokale overstroming ter hoogte van het Peperbus-gebouw op het mediapark.
Raam open, lekker zonnetjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Toch maar thuisblijven dan?
Nou zeg...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Impry het volgende:
Ja Floris, ik heb het heul snel gedaanWant wist dat jij hem ook ging plaatsen
![]()
Och, liever twee dan geen enkele.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
Anders maken jullie even identieke screenshots.
Rob Stenders ftw! Ik ben al blij dat hij weer terug is. Ipv dat Yorin gedoe toendertijdquote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Claudia, je verpest het. Geen slecht woord over de alternatieve smaak van Rob Stenders. Donder op met je kutpottenmuziek.
Kwam ook door Yorin proc denk ik. Geluid klonk toch heel erg alsof ze voor 3 man radio aan het maken warenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rob Stenders ftw! Ik ben al blij dat hij weer terug is. Ipv dat Yorin gedoe toendertijd
Yorin, Caz, het is allemaal zooi. Hopelijk komt Fred ook weerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Kwam ook door Yorin proc denk ik. Geluid klonk toch heel erg alsof ze voor 3 man radio aan het maken waren
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yorin, Caz, het is allemaal zooi. Hopelijk komt Fred ook weer
Dan ga ik maar eens eten nu.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik honger krijg van al die snacks daaro.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
kutbløf
7 mei!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer begint Stenders?
die tranenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ze zullen er wel dik voor betaald worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |