Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Eindelijk, de laatste dag Claudia d'r op
Ik hoor als een van de weinigen hier bij de eerste groep. Claudia is tof!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep.
Mijn collega hier tegenover me vindt dat ookquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoor als een van de weinigen hier bij de eerste groep. Claudia is tof!
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invallerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Wie zit er nou zometeen tussen 12 en 2?
Sandermanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invaller
Volgende week Sander de Heer, de week daarna begint Stenders al.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een paar weken stenders, maar die tussentijd weet ik niet. Vast Edwin Diergaarde, de vaste invaller
Ik lees niet alle topics terugquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Sander de Heer was toch vervanger, stond ergens in het vorige topic. Sander is ook wel leuk om te luisteren
@ Pheno, dat zal gezellig zijn bij jullie op kantoor. Hij wel fan van Claudia en jij niet.
Ik op een lokale overstroming ter hoogte van het Peperbus-gebouw op het mediapark.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik gok op een zeer lokale regenbui ergens in Hilversum rond een uur of 2
Toch maar thuisblijven dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik op een lokale overstroming ter hoogte van het Peperbus-gebouw op het mediapark.
Raam open, lekker zonnetjequote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Toch maar thuisblijven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |