Uhu nog steeds bezig. Komt door die vrouwen die erbij zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Huh, zijn ze nog steeds bezig.![]()
Morgen inderdaad de laatste dag van Claudia bij 3FM.
Hej Michiel noemt het Fok! forum.![]()
Bijna wereld beroemdquote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben nu zelfs berucht in Spitsbergen...
Ze zijn ook wel erg leuk, vooral die in het midden met het blonde haar.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu nog steeds bezig. Komt door die vrouwen die erbij zijn![]()
Ik ben dan wel een vrouw, maar gelijk heb je.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel erg leuk, vooral die in het midden met het blonde haar.![]()
Hoi lurkertquote:Op woensdag 25 april 2007 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ff steeds![]()
ik lurk een beetje alias
Goedeavond DaMookquote:Op woensdag 25 april 2007 23:34 schreef DaMook het volgende:
GoedenavondBoris, moge hij rusten in vrede
.
Dank je!quote:Op woensdag 25 april 2007 23:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een vrouw, maar gelijk heb je.
Trustequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Nee hier wordt je vrolijk van
Wat gebruik jij voor de printscreens ? Ik krijg als ik 2x op prt scrn druk alleen de laatste en dan moet ik ook nog naar photoshop om er een jpg van te maken en dan moet ik ze nog uploaden.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:50 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand een brandweerwagen sturen? Volgens mij heb ik door de wrijving op mn PrintScreen-knop teveel wrijving veroorzaakt, waardoor die nu in brand staat...
Echt, ik heb er wel 250x op gedrukt het afgelopen uur...
Ik moest dus een selectie maken, anders ben ik morgen nog bezig (al is morgen al over een minuut of 10).
Truste Hansquote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Leuke pics Sirolf ! Terusten people en misschien tot morgen.![]()
Ik gebruik daar een klein programmaatje voor met de naam Gadwin Printscreen (google maar ff). Als je deze bij 'bron' instelt op 'klant venster' en voor het maken van de screen 1x OP de videostream klikt, kan je daarna met printscreen (of een andere toets die je zelf kan instellen) screenshots maken van enkel het webcam-beeld. Je kan dan ook meteen instellen dat 'ie direct opslaat onder een zelf te kiezen formaat en kwaliteit of dat je dit per screenshot handmatig wil doen bijv.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat gebruik jij voor de printscreens ? Ik krijg als ik 2x op prt scrn druk alleen de laatste en dan moet ik ook nog naar photoshop om er een jpg van te maken en dan moet ik ze nog uploaden.
Jij hebt ze veel sneller online..
Ah dan zal ik eens gaan zoekenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een klein programmaatje voor met de naam Gadwin Printscreen (google maar ff). Als je deze bij 'bron' instelt op 'klant venster' en voor het maken van de screen 1x OP de videostream klikt, kan je daarna met printscreen (of een andere toets die je zelf kan instellen) screenshots maken van enkel het webcam-beeld. Je kan dan ook meteen instellen dat 'ie direct opslaat onder een zelf te kiezen formaat en kwaliteit of dat je dit per screenshot handmatig wil doen bijv.
Bij mij zou het anders een screen van 2880px breed worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dan zal ik eens gaan zoeken. Ben namelijk vaak te laat met een screen nemen
en als het wel lukt moet ik heel de rest van het scherm eerst weg knippen omdat jullie anders een img van 2560 breed krijgen
.
Ik zal ook eens verder zoeken naar eentje die automatisch upload naar een ftpquote:Op donderdag 26 april 2007 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij zou het anders een screen van 2880px breed worden.
Maar dat programmaatje werkt inderdaad wel handig, volgens mij heb ik er ook ooit via D.Rose van gehoord en gebruik het sindsdien best vaak.
Bron: http://medialog.blogspot.com/2007/04/rob-stenders-smeert-m.htmlquote:Rob Stenders begint op 7 mei als opvolger van Claudia de Beij op 3FM. Volgens een tip is de voorlopige titel van zijn middagprogramma Rob Smeert 'M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |