Ik heb ook lang blond haar.....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef jslavenburg het volgende:
*kijkt naar Avatar ursel, en leest tevens Heintje's reply*
[afbeelding]
Ik heb het over het haar op mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vertel me niet waar je dat hebt
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vertel me niet waar je dat hebt
damn, paar dagen weg, nieuwe aanwas, ferdi ook nog niet gezien vandaagquote:
Volgens mij is het niet echt een GAMer.quote:
Fer is bezig met een sabbat.. Zonderd zich overdag af van het internet.. Hij spamde teveel..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn, paar dagen weg, nieuwe aanwas, ferdi ook nog niet gezien vandaag![]()
wat gaathet toch snel allemaal![]()
BF2 wordt hier sowieso amper besproken..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een GAMer.
Maar misschien vind hij het wel leuk om BF2 te spelen maar niet om er over te posten.
Zeg maar het tegenovergestelde van mij.
wie gaat mij dan antwoord geven of het airsoften nog steeds 100 pleuro is ???? ik kan 's avonds nog niet internettenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer is bezig met een sabbat.. Zonderd zich overdag af van het internet.. Hij spamde teveel..
Ikquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wie gaat mij dan antwoord geven of het airsoften nog steeds 100 pleuro is ???? ik kan 's avonds nog niet internetten![]()
ik pwn je zowieso met mn uberh4x0rrrr skilllzzz je weet toch swaquote:Op woensdag 25 april 2007 12:26 schreef valek het volgende:
Heb onlangs BF2 weer eens geinstalleerd. Kijken of ik er nog iets van kan.
A.s. vrijdag melden. Clanwar-trainingquote:Op woensdag 25 april 2007 12:26 schreef valek het volgende:
Heb onlangs BF2 weer eens geinstalleerd. Kijken of ik er nog iets van kan.
Nu nog internet hebben..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik pwn je zowieso met mn uberh4x0rrrr skilllzzz je weet toch swa![]()
details johquote:
Ik heb niet meer dan mijn mes nodig om je te pwnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik pwn je zowieso met mn uberh4x0rrrr skilllzzz je weet toch swa![]()
Schiet dan eens op man..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
details johik IJsmuts, grote visionair, alleen maar bezig met long term strategic global decissions, let daar niet op
![]()
Dat zou nergens voor hoeven. Iedereen kan die avatar gebruiken.quote:
ik schiet je dan toch gewoon van 150000 meter met mn L95A156 700mm door je knarquote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb niet meer dan mijn mes nodig om je te pwnen.![]()
jaja, ben nu eerst even bezig de economische richting voor de komende 10.000jaar op nieuw ontdekte aarde uit te stippelenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Schiet dan eens op man..![]()
Ik heb mijn tenue al lang klaar staan om u te kunnen dienen, Ooh grote toekomstige wereldheerser..![]()
Ik ben nog maar Korporaal, maar al op de helft om Sergeant te worden. Goed he.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik schiet je dan toch gewoon van 150000 meter met mn L95A156 700mm door je knar![]()
ow, klopt het nou dat ik in die 4 dagen offline ofzo, geen een topic heb gemist ??!!![]()
afgezien van die brute topic kick![]()
korporaal is kick man!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben nog maar Korporaal, maar al op de helft om Sergeant te worden. Goed he.![]()
Ik denk het heel veel zegt bij de meeste hier. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel punten je dan hebtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben nog maar Korporaal, maar al op de helft om Sergeant te worden. Goed he.![]()
Kun je een user ook shift-deleten ?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:00 schreef Heintje het volgende:
Ik zal in dit topic niet gaan proberen grappig te zijn.
Misschien dat julie dan nog kunnen lachen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef Robo0 het volgende:
Ter info: wzza is dus gebanend op de bof server omdat hij te vaak sprong, gg. Een server niveau kwestie imo
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik had gehoopt dat dit een kwaliteitstopic zou worden, maar wat denk je.IJsmuts is terug
kutn00bs die ook altijd voor de trein springen als het even niet lekker gaatquote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef Robo0 het volgende:
Ter info: wzza is dus gebanend op de bof server omdat hij te vaak sprong, gg. Een server niveau kwestie imo
Hij zegt niet veel maar wat ie zegt...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef Suikermais het volgende:
Kun je een user ook shift-deleten ?
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef
JMPoSTMaN het volgende:
Ik had gehoopt dat dit een kwaliteitstopic zou worden, maar wat denk je.IJsmuts is terug
Sorry lievierquote:Op woensdag 25 april 2007 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
damn, paar dagen weg, nieuwe aanwas, ferdi ook nog niet gezien vandaag![]()
wat gaathet toch snel allemaal![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef Suikermais het volgende:
[..]
1 |
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
4 dagen over 1 topic
![]()
ik jas ze dr tenminste weer doorheen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef dekkered het volgende:
IJSMUTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie heeft dat gedaan??? krijgt van mij een biertjequote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef Robo0 het volgende:
heeft die jongen dan toch neit voor 80 euro zijn user account kunnen verkopen via marktplaatsquote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef Robo0 het volgende:
Dan weet je straks precies hoe en wanneer je smilies kan gebruikenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owja, AZ kampioen, doe moet ik nog even terug lezen![]()
Hij post niet meer bij onsquote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb je je een beetje gedragen de laatste dagen?
Iemand moet de eerste zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 13:01 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wie heeft dat gedaan??? krijgt van mij een biertje![]()
Volgens mij is er nog nooit iemand gebannen van de BoF! server wegens springen/hoppen.
Ow, ben ik daardoor aan deze topicreeks gekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef ursel het volgende:
[..]
BF2 wordt hier sowieso amper besproken..
Moet ik nog gaan verhuizen ook dan??quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, ben nu eerst even bezig de economische richting voor de komende 10.000jaar op nieuw ontdekte aarde uit te stippelen![]()
Dat is een afleidings manouvre..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ow, ben ik daardoor aan deze topicreeks gekomen![]()
Nog een feature request indient..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:43 schreef Suikermais het volgende:
[..]
jah, hoe staat het met de kelder?! en waar is je wife? heb je dr van Fok! getrapt?!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ik nog gaan verhuizen ook dan??
Ik wil toch eerst wel ff van mijn keldertje kunnen genieten hoor..
Ik heb toch echt heel hard mijn best gedaan ..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
4 dagen over 1 topic
![]()
ik jas ze dr tenminste weer doorheen![]()
Je moet zowiezo aardig je best doen op de Top-ONZ'ers de baas te zijn...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een afleidings manouvre..![]()
Als hij onder ONZ zou komen komen we nooit in de top van de Top-user-posters..
Ik dacht dat je geen topic gemist had..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah, hoe staat het met de kelder?! en waar is je wife? heb je dr van Fok! getrapt?!![]()
Met een gemiddelde van 4 posts per dag gaat mij dat nooit lukken..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je moet zowiezo aardig je best doen op de Top-ONZ'ers de baas te zijn...![]()
Als julie hem in ONZ hadden staan had je waarschijnlijk geen last van mij gehad.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een afleidings manouvre..![]()
Als hij onder ONZ zou komen komen we nooit in de top van de Top-user-posters..
Ik probeer enigszins mijn best te doen, maar elke keer als ik weer een post schrijf staat er weer een collega aan mijn buro, zich af te vragen wat ik aan het doen ben, helemaal als ze die ava zien van IJsmutsquote:Op woensdag 25 april 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb toch echt heel hard mijn best gedaan ..
Maar de personele bezetting onder de full-time spammers was dermate laag, dat ik de totale werkdruk niet meer aankon..
Helaas laat onze part-time spamster het ook al afweten..
Nee hoor wij gaan hier nooit meer weg. Wij overleven iedereen en alles.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als julie hem in ONZ hadden staan had je waarschijnlijk geen last van mij gehad.
Dus misschein toch maar ONZ gaan overwegen?
"Kakkerlakken!" schiet mij zomaar binnenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee hoor wij gaan hier nooit meer weg. Wij overleven iedereen en alles.
We hebben IJsmeis ook overleefd, dus dan moet Heintje een eitje zijn..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee hoor wij gaan hier nooit meer weg. Wij overleven iedereen en alles.
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Kakkerlakken!" schiet mij zomaar binnen
Sneltoetsen uit je hoofd leren en de teksten in word alvast voorbereiden..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik probeer enigszins mijn best te doen, maar elke keer als ik weer een post schrijf staat er weer een collega aan mijn buro, zich af te vragen wat ik aan het doen ben, helemaal als ze die ava zien van IJsmuts![]()
De Poes van Puni is ook populair onder mijn collega's
Zat eerder aan parasiet te denken...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
Heintje is eigenwijzer hoor.
Autistisch noemen ze dat.
quote:
quote:
Dan word je vanzelf een keer opgesloten...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
Autistisch noemen ze dat.
ziet er al aardig uit, maar het is nog niet af he?!quote:
Nee hoor, en als ze me opsluiten dan toch zeker op een plaats waar ze internet hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan word je vanzelf een keer opgesloten...
Maar daar mag je dan niet fulltime opquote:Op woensdag 25 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee hoor, en als ze me opsluiten dan toch zeker op een plaats waar ze internet hebben.
Er zit nogal een hoop verschil tussen de ene en de andere authist.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar daar mag je dan niet fulltime op
Jeps, ik ken een 'opgesloten' authist
Tnx.. Nog paar weekies schat ik..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ziet er al aardig uit, maar het is nog niet af he?!![]()
en wat ziet mijn oog??!!![]()
MONTAGEKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
echt briljant spul!!![]()
Copy-Paste is tha bombquote:Op woensdag 25 april 2007 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Sneltoetsen uit je hoofd leren en de teksten in word alvast voorbereiden..
Dan CTRL-A (alles selecteren)
CTRLC-X (knippen)
ALT-TAB (wissel venster)
CTRV-V (plakken)
ALT-TAB (Terug naar word)
Kan je binnen 3 seconde wat posten..
quote:
Dat hele bunnyhoopen verhaal snap ik nog niet helemaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dries is ook oud BoF-er, maar sinds het bunnyhoppen eruit is gehaald is hij niet meer
Hey Francisquote:Op woensdag 25 april 2007 13:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
@ Ursul, no hard feelings. Maar misschien zijn jullie wel kort van geheugen, of is het misschien een kweste van volspammen. But anyway hier is tie weer:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
@Stefan, your welcome voor het vullen
@Postman, misschien moeten die jongens ook maar eens gaan volleyballen leren ze dan eindelijk wat bier drinken is
Ik zal het even voor je uitleggen ik ben de beroerste niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hele bunnyhoopen verhaal snap ik nog niet helemaal.
Als iemand wil springen dan mag dat toch?
Ik vind het een hele verbetering.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uitleggen ik ben de beroerste niet.
In versie "vroegah" van BF2 kon je springen en schieten tegelijk. Wat je dan krijgt is een aantal spelers die springend door het veld bewegen en alle n00b vonden dat niet eerlijk.
Dezelfde n00bs begonnen nog harder te huilen toen het dolphin diving werd uitgevonden. Je springt en in de lucht ga je liggen en schiet heel nauwkeurig iedereen door het hoofdje.
Aangezien er bij EA/DiCE ook veel huilebakjes werken dachten ze laten we die huilies helpen. We lossen gewoon geen bugs op, maar brengen gewoon nog een patch uit met extra bugs.
Tegenwoordig kun je niet meer schieten als je springt.
Einde uitleg.
Hoor ik een zuipmeet?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey Francis
Er zitten hier wel een paar bier drinkers tussen hoor. Ik heb ze live in actie gezien. Sommige moeten nog veel leren, maar er zit potentieele toppertjes tussen
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Heintje het volgende:
Ik weet niet beter dan dat je goed moet springen richten in een FPS om een beetje kans te maken.
Alleen dat liggen als je springt klinkt wel een beetje als een glitch.
Met het bunnyhoppen had ik nooit zo'n probleem, het dolphin diving was wel irritant.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind het een hele verbetering.
Vervelende gehop de hele tijd
Om dan maar even offtopic te gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar goed we gaan nu wel erg ontopic
We doen vaak genoeg zuipmeets.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoor ik een zuipmeet?
(euh.. Meets, dat is voor nerds)
Ik bied Eindhoven.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk allemaal zo'n beetje vandaan?
(zonder homofiele ondertoon gevraagd natuurlijk)
De meeste overal, sommige nergens..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Heb je wat tegen homo's dan??quote:Op woensdag 25 april 2007 14:05 schreef Keltie het volgende:
echt waar, het woordje "homo's" ... Brrr...
schubbekutteveen FTW!!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Fotoboek:quote:
van je vrienden moet je het hebbenquote:Vreemdste wat je ooit gezegd is?
"Je bent extreem homofoob"
Klopt dat?
Euh..
Best wel naatje van je eigenlijk om daar te gaan wonen..quote:
Zitten hier zoveel bejaarden dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef -chiel- het volgende:
Voor de ouderen onder ons Ouwe lullen gamen ook Ursel zijn vriend (ikhebeenvraagje) zit er ook![]()
Als er na 22:00 geen bus meer rijd dan moet je idd wel vroeg beginnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Best wel naatje van je eigenlijk om daar te gaan wonen..
Bedoel, hebben we straks een zuip-meet bij jou en zijn we verplicht te blijven slapen omdat er na 22:00 geen bus meer gaat..
In Dordrecht.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Ik zelf uit Apeldoorn, daar was de nieuwjaarszuipmeet, maar we komen ook vaak naar Breda voor een drankjequote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Apart, ach we hebben toch geen heli's meer op onze server
ja helemaal gelijk, tief nu maar weer op!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Robo0 het volgende:
[..]
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildo
Volgens mij had hij vroeger (op de oude server) al een ban, en de enige dildo die ik ooit bij hem in de buurt gezien heb, dat ben jijquote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Robo0 het volgende:
[..]
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildo
Kijk aan, maar feit blijft dat studie en volleybal een zeer goede voorbereiding vormen tot een gedegen voedingsbodem voor bierquote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey Francis
Er zitten hier wel een paar bier drinkers tussen hoor. Ik heb ze live in actie gezien. Sommige moeten nog veel leren, maar er zit potentieele toppertjes tussen
Ik weet nog wel een goede zuipmeet LET OP komt tie:quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoor ik een zuipmeet?
(euh.. Meets, dat is voor nerds)
Nooit van gehoord eigenlijk..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Keltie het volgende:
Meteren, het midden van Nederland zeg maar
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Ik poste hier ook alleen omdat ik me verveel op me werk.
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers, pas na een halve pagina hier gelezen te hebben snap ik waarom got zo zwaar gemod wordt. Mensen zwaar onder drugs in luidruchtige disco’s geven interessantere info.
Waarom komen mensen hiero voor interessante info.. Tis toch geen BF2 topic of wat dan..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers, pas na een halve pagina hier gelezen te hebben snap ik waarom got zo zwaar gemod wordt. Mensen zwaar onder drugs in luidruchtige disco’s geven interessantere info.
Ik zeg ook niet dat het groot isquote:
Bij Jomanda en fliepke..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het groot is
Ligt bij Culemborg/ Geldermalsen/ Tiel/ Waardenburg in de buurt.
Dat is dus voor nerdsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kijk aan, maar feit blijft dat studie en volleybal een zeer goede voorbereiding vormen tot een gedegen voedingsbodem voor bier![]()
![]()
[..]
Ik weet nog wel een goede zuipmeet LET OP komt tie:
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
Twee tapjes per gamehuisje staat garant voor een doorlopende straal aan bier![]()
![]()
Ik heb het hier beter naar mijn zin dan op GoT.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Troetel Keltie...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straal je de tering in
Bedacht me opeens dat het de troetelberen waren..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Homo. Een beetje "Super" veranderen in "Troetel"![]()
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.quote:
Daar ging het ook om.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.
Ze moeten gewoon vaker zonder publiek spelen..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.
Jah, lachen was dat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef ursel het volgende:
Stelletje prutsers zijn het..
Net zoals ajax.. Die wou ook een monsterscore zetten. Stonden ze opeens met maar 3-2 voor..
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, lachen was dat.
Jammer dat die Synagogeklanten er toch nog 2 inprikken.. Stinkjunkies hebben niets over voor Rotterdam.
sparta
ajax
Ik ben geen voetbal club.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef ursel het volgende:
[..]. Je vergeet Heintje in het rijtje te zetten..
![]()
![]()
Nou moet ik zeker 1 van deze smileys gebruiken:quote:
*kuch* Bullshit *kuch*quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef Heintje het volgende:
Voor monserscores moet je niet in de ere divisie gaan spelen.
Dan moet je je laten degraderen naar de eerste of lager.
Dan hanteren wij denk ik een andere defenitie van "monsterscore"quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou moet ik zeker 1 van deze smileys gebruiken:![]()
![]()
Lekker vlotquote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Tegen ado ookquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord is namelijk alles mogelijk..
Of jij kijkt ander JPL-voetbal? zovaak zie ik daar geen 10-0/ 0-10 uitslagen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan hanteren wij denk ik een andere defenitie van "monsterscore"
brabant = homolandquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Maar wat een homo die arts hier in Breda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn wat dat betreft ook al halve ambtenaren..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Even afreageren!!!![]()
![]()
--- knip ---
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar betaal je de zorgverzekering voorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Even afreageren!!!![]()
![]()
Ik ben vandaag voor mijn voet naar het ziekenhuis geweest.
Ik kwam binnen bij die orthopeed dus hij vraagt wat het probleem is, dus ik leg het uit en vertel van india.
Zegt hij heel bot: "ja dat jij naar india gaat is jouw keus! daar ga ik echt geen haast voor maken hoor!"
ik:![]()
Vervolgens zegt hij: "ik ga er prednison inspuiten"
ik: "nou liever niet"
hij; ja als je overal nee tegen gaat zeggen kan ik niks met je!!
ik: "nou eeh ik ben gewoon voorzichtig met prednison, ik heb namelijk het 10 jaar lang geslikt, zou dat er trouwens wat mee te maken kunnen hebben?"
hij: je denkt toch niet dat je van een beetje prednison pijn in je voet krijgt???
ik:![]()
Hij heeft vervolgens naar de foto's van mijn voet gekeken en was er niet van overtuigd dat het wel wildgroei van bot was, wat het wel was wist hij ook niet. Zag er in ieder geval niet netjes uit. Hij wilde een botscan en een MRI en ik moest maar gewoon zoals iedereen wachten
De botscan zou dus pas 21 mei kunnen en de mri niet eerder. Kortom: stel dat ze daarna nog willen opereren ofzo dan heb ik nog maar 1 maand in NL .. dus dat zou niet echt heel handig zijn.
Dus ik naar huis ... met verzekering gebeld. Zo van; kan ik ergens die onderzoeken eerder laten doen ofzo? Zij raden me aan naar belgie te gaan .. en dat kon gelijk! dus ik naar Turnhout!
Ik heb 2,5 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was (dat is normaal daar .. sommige mensen zaten al 5 uur te wachten!!!)
Deze dokter zei eigenlijk bijna niks, hij keek naar mijn voet en gaat volgende week foto's en een CT scan laten maken en ik kan dan gelijk voor de uitslag bij hem terecht. Dan moet ik dus wel weer lang wachten maar dan weten we in ieder geval meer! Hij gaat er juist vanuit NIET te gaan opereren ... maar hij wil eerst de onderzoeken afwachten ..
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |