Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:06 schreef just me het volgende:
Ach je bent van 1958, zo oud ben je nog niet
127 MB idd. Dat waren nog eens harde schijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:07 schreef daReaper het volgende:
Bij mij begon het met Super Mario Bros, toen ik 7 was, hoewel ik, als ik me niet vergis, daarvoor ook nog wel eens een spelletje "Castle" wilde spelen op een... 386 ofzo? Hij had in elk geval 127MB harde schijf ruimte, dat weet ik gek genoeg dan nog wel
edit- maar ik weet niet of dit je oud genoeg is...
Haha jaja, net zoals een Duke Nukem 1 en Duke Nukem 2quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]
Nooit geweten dat er ooit een DOOM 2d is geweest![]()
Stunts? Maar dat was geen kermisauto..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:26 schreef janrad het volgende:
[..]
127 MB idd. Dat waren nog eens harde schijven. Ik kan me ook nog een spelletje herinneren waarin je met een soort kermis auto over een verhoogde baan moest racen met allerlei rare sprongen erin. Geen idee meer hoe het heet maar ik ben er uren zoet mee geweest.
Daarom is TrackMania Nations ook zo leuk ^^ Doet me ERG veel denken aan Stunts en ook gratisquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]
Stunts dat was hem idd. Ik heb er joysticks op kapot gespeeld. Als je van de baan af donderde duurde het zo tergend lang voor je er weer op stond.
Je kunt hem hier gratis downloaden, de verleiding is groot.
Oeh, bekend beeld. Veel gespeeld en ik hing ook de meeste tijd in de takels om weer op de baan te worden gehezenquote:
Was er ook niet, niet van id Software zelf in elk geval. Het lijkt me eerder een telefoonspelletje gebaseerd op Doom, aan dat plaatje te zien, of misschien is het een gimmick-feature van een van de vele source ports die na het vrijgeven van de broncode in 1997 zijn verschenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]
Nooit geweten dat er ooit een DOOM 2d is geweest![]()
OOoooooooohhhhhhhh......quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef janrad het volgende:
[afbeelding]
Stunts dat was hem idd. Ik heb er joysticks op kapot gespeeld. Als je van de baan af donderde duurde het zo tergend lang voor je er weer op stond.
Je kunt hem hier gratis downloaden, de verleiding is groot.
Tja, dat lijkt wel een beetje op mij. Ben nu 33, begonnen met een of ander vaag monochroom spelcomputertje maar pas echt fanatiek met games geworden met een Spectrum 48K. Ben nu nog steeds veel met games bezig, hoewel qua tijd wel iets minder dat een paar jaar terug. Heb vrijwel alle consoles (de laatste generatie nog niet, wacht op wat meer goede games) en daar spelen de kids ook op. We hebben ook 5 DS'en thuis, en spelen regelmatig en/of tegen elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Edit: Ik heb trouwens een neef, van eind 30, en die koopt wel een PS3 voor zijn zoons enzo, maar ik weet zeker dat ie er zelf ook heel veel op speelt(idem dito voor de PS2 en al die andere dingen die ie gekocht heeft).
Jij bent niet oud manquote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Poit het volgende:
1982 represent.
Ja lachen is dat. Toen ik Rainbow Six' Rogue Spear speelde zat ik in een clan met een een Amerikaan van +55 jaar oud. Hij werkte overdag voor de Republikeinse partij, had zelfs een talkshow op de regionale omroep, maar 's avonds kon ie niet laten om toch nog wat te fraggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:18 schreef Pritt het volgende:
Ach tijdens World of Warcraft was de main tank in een goeie guild waar een vriend van mij in zat ook 70 jaar oud. Hij deed het prima. Tof toch dat het je blijft boeien.
Nee, da's waar. Maar ik mag me denk best wel een oude rot in het gamen noemen. Maar jullie mogen mij een corrigerende tik verkopen indien jullie het oneens met me zijn hoorquote:
WinUAE & AIAB. Doen het prima volgens mij, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf ge-emuleerd heb.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef Enchanter het volgende:
ik zoek nog een goede Amiga emulator![]()
Stond er pas een in V&A, wel prijzig.... 100 euro ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:42 schreef Poit het volgende:
Ik wil eigenlijk stiekem nog een Vectrex hebben. Vond ik wel zo'n geniaal ding met die kleurplaatjes voor dat schermpje![]()
Dan heeft hij je erin geluisd met een smoesje. Voor je dieptegevoel maakt het geen drol uit of je met een of twee ogen naar een tv kijktquote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef ach het volgende:
Mijn vader deed vroeger altijd mee met Mario Kart 64Ik won altijd want hij heeft maar 1 oog en kan afstanden niet echt goed schatten enzo
![]()
Inderdaad, was prijzig, maar volgens mij boxed en al, dat gaat me dan net iets te ver. Wil er gewoon lekker af en toe mee gamen. En hij ziet er natuurlijk gewoon erg stoer uitquote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stond er pas een in V&A, wel prijzig.... 100 euro ofzo.
Neequote:Op woensdag 25 april 2007 10:46 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren jij ook niet toch![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:52 schreef remcheese het volgende:
Tuurlijk, je loopt hier al zo lang mee op het forum dat je een beetje het uberschatje van fok geworden bent hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |