ik had verwacht dat het er beter uit zou zien dan de alpha-versie, maar nog niet zo mooi als de uiteindelijke versie. Dit is een beta-versie om de gameplay-bugs eruit te halen en de gameplay te tweaken, dus hij moet gewoon soepel draaien. Daarom ga ik er dan vanuit dat ze een aantal effecten er gewoon uitgelaten hebben om de beta soepel te laten draaien, en gebruiken ze de komende maanden om en de gameplay aan de wensen van de beta-testers aan te passen en om de effecten soepeltjes te laten draaien. Ik vind het er nu al prima uit zien (heb alleen de low-quality gezien) en ik denk dus dat Bungie veel meer kan dan ze nu laten zienquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:26 schreef BMH het volgende:
Mensen die niet willen toegeven dat deze beta er niet zo mooi uit ziet als men had verwacht zijn hypocriet. Waarschijnlijk word het uiteindelijke spel wel mooi, maar dit is grafisch teleurstellend. Punt.
en dan gooien ze de nieuwe Cry-tek-defeating gfx-engine erin en kunnen ze van voren af aan beginnen met de betaquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had verwacht dat het er beter uit zou zien dan de alpha-versie, maar nog niet zo mooi als de uiteindelijke versie. Dit is een beta-versie om de gameplay-bugs eruit te halen en de gameplay te tweaken, dus hij moet gewoon soepel draaien. Daarom ga ik er dan vanuit dat ze een aantal effecten er gewoon uitgelaten hebben om de beta soepel te laten draaien, en gebruiken ze de komende maanden om en de gameplay aan de wensen van de beta-testers aan te passen en om de effecten soepeltjes te laten draaien. Ik vind het er nu al prima uit zien (heb alleen de low-quality gezien) en ik denk dus dat Bungie veel meer kan dan ze nu laten zien
Maar we zullen het zien over een aantal maanden, of binnenkort als Bungie met officiele beelden komt
Het is duidelijk te zien dat er nog maar weinig shaders zijn los gelaten op deze beta. Als die eenmaal aanstaan ziet het er meteen next gen uit. Absoluut.. Maar dat neemt niet weg dat alles in het level statisch is. Het enige dat next gen word zijn dan de graphics. En dat vind ik te matig. Waarom geen verwoestbare omgevingen? Waarom is er niets dynamisch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik had verwacht dat het er beter uit zou zien dan de alpha-versie, maar nog niet zo mooi als de uiteindelijke versie. Dit is een beta-versie om de gameplay-bugs eruit te halen en de gameplay te tweaken, dus hij moet gewoon soepel draaien. Daarom ga ik er dan vanuit dat ze een aantal effecten er gewoon uitgelaten hebben om de beta soepel te laten draaien, en gebruiken ze de komende maanden om en de gameplay aan de wensen van de beta-testers aan te passen en om de effecten soepeltjes te laten draaien. Ik vind het er nu al prima uit zien (heb alleen de low-quality gezien) en ik denk dus dat Bungie veel meer kan dan ze nu laten zien
Yesh. Meer gestagede screenshotsquote:Maar we zullen het zien over een aantal maanden, of binnenkort als Bungie met officiele beelden komt
Ik vind het verhaal van die Halo boeken vrij tof hoor. Oke het is geen LOTR of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
Halo is niet overgewaardeerd, Halo is best heel goed. Maar als mensen al helemaal lijp raken over een Rambo is een space-suit, tsja, dan kan je wel nagaan dat het vergelijkingsmateriaal al helemaal bagger is.
Zo bijzonder is het verhaal van Halo niet. Het is een stripboekverhaal dat 13-jarigen doorgaans leuk vinden. Niks mis met comics, maar van een hoog niveau is het niet. Behandel het dan ook niet op die manier. En de gameplay...Ach, toen was het allemaal nieuw en goed, maar tegenwoordig al honderd keer dunnetjes overgedaan. Dat maakt Halo 3 nu een normale console shooter.
Ja..........9/11 dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
1. Kobe Asks: I heard that you can’t fly in Liberty City anymore. What is up with that?! Flying is one of my favorite parts of this series!
This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan pointed out, this is just one city and a plane really doesn’t fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game.
Nu heb ik nooit meer dan een paar bladzijden gelezen, maar waar het mij om gaat is dat mensen de game ophemelen als een wonder der gametechniek met een verhaallijn die alle grote literaire werken in hun hemd laat staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal van die Halo boeken vrij tof hoor. Oke het is geen LOTR of iets dergelijks.
Gelukkig, heli's waren zoveel fijner dan vliegtuigen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
1. Kobe Asks: I heard that you can’t fly in Liberty City anymore. What is up with that?! Flying is one of my favorite parts of this series!
This is incorrect. There are no airplanes in the game, but flying is still there. One means of this is the helicopter. As Dan pointed out, this is just one city and a plane really doesn’t fit into that very well for gameplay. Flying is still very much a large part of the game.
Helemaal waar, zie de userscores die voor de game gegeven worden. De groep die het leuk vind geeft een score tussen de 90 en 100 en de andere zo laag mogelijk om de score laag te houden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:40 schreef Heintje het volgende:
Is het ook niet zo dat als veel mensen iets helemaal geweldig vinden dan andere zich daar jusit tegen af gaan zetten.
En dat daarom de meningen zo verdeelt liggen.
Ja leuk, maar ik ga geen 60 euro uittrekken voor een halo 2 SP & MP mappack. Of 100 euro voor die mappacks + een lelijke helm.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een gezeik zeg over halo.
halo 2 had de beste multiplayer van alle xbox games bij elkaar. en nog altijd veel beter als die online shooters van nu op de 360
your lossquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik ga geen 60 euro uittrekken voor een halo 2 SP & MP mappack. Of 100 euro voor die mappacks + een lelijke helm..
Ik geef mijn geld liever uit aan iets vernieuwends als Shadowrun.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
halo 2 had de beste multiplayer van alle xbox games bij elkaar. en nog altijd veel beter als die online shooters van nu op de 360
Je krijgt er ook nog Halo 2.5 graphics bij.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik ga geen 60 euro uittrekken voor een halo 2 SP & MP mappack. Of 100 euro voor die mappacks + een lelijke helm..
Je zegt niet vaak wat zinnigs maar dit is inderdaad waarheidquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook work in progress zekerquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hooray
Waarom post je dan PS2 graphics in het 360 topic?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Bovendien weet je nog helemaal niet hoe KZ er uit gaat zien, tenzij je meer weet dan de complete wereld uitgezonderd Sony-personeel.
Ach ik ben er van overtuigd dat de SP er sowieso goed uit gaat zien, zo was het ook bij halo 2.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
sooo close.
Omdat het spel tof is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom post je dan PS2 graphics in het 360 topic?
En alles wat er lekt is natuurlijk MP.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
Ach ik ben er van overtuigd dat de SP er sowieso goed uit gaat zien, zo was het ook bij halo 2.
SP super mooi, de MP wat minder.
Ach je ziet het steeds meer, ik snap het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
En alles wat er lekt is natuurlijk MP.
Maar toch vind ik het vreemd dat SP en MP niet de gfx kunnen hebben.
Ik kan me alleen voorstellen dat je in de MP grotere gebieden hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach je ziet het steeds meer, ik snap het ook niet helemaal.
Rainbow six vegas flikt hetzelfde
GRAW 1 ook
GRAW 2 in mindere mate...
De game heeft maar 8 maps ofzo, microtransactions ftlquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan iets vernieuwends als Shadowrun.
Had ik al gezegd dat Shadowrun top wordt ?![]()
Hoeveel maps heeft GoW ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De game heeft maar 8 maps ofzo, microtransactions ftl![]()
Ik dacht dat dat een RTS ging wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:56 schreef Retuobak het volgende:
Enemy Territory: Quake Wars lijkt mij één van de leukere aankomende MP shooters. Al weet ik niet precies wat er allemaal uitkomt
. Volg de schietspelletjes niet zo.
Maar Gears suckt dan ook..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoeveel maps heeft GoW ?
Shadowrun lijkt mij iig erg tof, die special powers lijken echt wat toe te voegen, en die ‘Love’ trailer op de Marketplace is ERG gaaf.
(‘’Not me , I am smart’’ ‘’and I am waiting for you’’)
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
...quote:Gister trouwens een filmpje van Bioshock op marketplace gezien waarin er zo'n big daddy gekilled wordt.
En ik ben helemaal niet meer enthausiast over deze game. Het lijkt me zo'n saai, steriel, characterloos spel.![]()
Niet echt.quote:
Whoop-di-doo, 4 meer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Niet echt.
En ik kan zo 12 maps in Gears op noemen.
Tsja, ik volg die shooters ook niet echt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Enemy Territory is één van de populairste MP shooters ooit, dacht je nou echt dat de betaalde sequel ineens een RTS ging worden?
[..]
...
Welke PC gamers?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Whoop-di-doo, 4 meer.
Ach ja, dan speel ik Shadowrun straks wel in mijn eentje tegen PC gamers.
Ik ook niet echt, maar ja, de echt enorme titels als ET:QW natuurlijk wel. Tis wel de sequel van een MP game die waarschijnlijk aanzienlijk populairder is dan een Halo 2 (Het prijsverschil zal daar ook vast mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:08 schreef piet_pelle het volgende:
Tsja, ik volg die shooters ook niet echt.
Maar Bioshock viel me echt tegen, lijkt me saai.
Misschien moet er eens een fps van Japanse afkomst komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je bij dat Big Daddy filmpje begint over karakterloos, saai en steriel dan vraag ik me echt af wat je dan in hemelsnaam nog verwacht van een game…
qftquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welke PC gamers?
Ik mag toch hopen dat je geen mensen hebt die zo gek zijn om 60 euro per jaar te betalen om te kunnen spelen tegen 360 eigenaren. MS moet toch voor dat geld iets meer bieden aan PC-only subscribers
. Zie het vooralsnog meer als een extraatje voor 360 owners die toch al live gold hebben.
[..]
Ik ook niet echt, maar ja, de echt enorme titels als ET:QW natuurlijk wel. Tis wel de sequel van een MP game die waarschijnlijk aanzienlijk populairder is dan een Halo 2 (Het prijsverschil zal daar ook vast mee te maken hebben).
En tja, Bioshock lijkt mij juist een stuk leuker dan de meeste shooters. Sfeer, unieke gameplay, toffe vijanden, mooie setting. Zeg maar alles wat die Halo 3 beta footage niet heeft.
Dat kan nooit goed aflopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef piet_pelle het volgende:
Misschien moet er eens een fps van Japanse afkomst komen.
Nee man, die jappen die kunnen niet normaaaal doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Heintje het volgende:
Doe maar uit europa.
Daar komen vaak de wat orginelere titels vandaan.
Dan krijg je zulke crap als Killer7quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Heerlijk, vliegen in helikopters geweldig !quote:Nieuwe info over GTA IV (X360, PS3)
Nieuws | 24 april 2007 - Het Amerikaanse Game Informer heeft na een presentatie van een GTA IV demo nieuwe informatie vrijgegeven over Rockstars aankomende toptitel:
* Hoewel GTA IV geen vliegtuigen heeft, zul je wel onder andere met helikopters kunnen vliegen door Liberty City.
* De demo duurt 15 minuten lang en tijdens die 15 minuten werd duidelijk dat ook deze GTA verschillende dagdelen onderscheid. Of de game ook verschillende jaargetijden zal hebben is niet duidelijk..
* De demo ziet er beter uit dan de trailer en Rockstar is nog aan het werk om alles nog mooier te maken. Pop-up was er niet te zien in de demo en de framerate was stabiel. Met name de framerate was een behoorlijk probleem in GTA: San Andreas.
* Voetgangers op straat zullen allerlei dingen zeggen en praten soms ook met elkaar. Het hoofdpersonage Niko kan ze echter niet aanspreken.
* Net als in San Andreas zul je ook in dit deel vriendinnen kunnen krijgen.
* Om een voertuig te stelen kun je in GTA IV ook een ruit inslaan.
* GTA IV speelt zich alleen af in de stad, de game bevat dus geen landelijke gebieden zoals in San Andreas wel het geval was.
* Libery City is geen 1:1 kopie van New York.
* Personages uit eerdere GTA-delen komen misschien terug in GTA IV (we verwachten eigenlijk niet anders).
* Game Informer denkt niet dat Niko kan sporten, dus verwacht niet dat je net als met CJ in San Andreas kunt boksen en fitnessen. De mogelijkheid om een ander kapsel te nemen en nieuwe kleding te kopen zit waarschijnlijk wel in de game verwerkt.
* Er waren geen laadtijden in de demo te zien, ook niet toen er twee verschillende gebouwen werden betreden.
Tis alleen voor de animatie..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef Heintje het volgende:
* Net als in San Andreas zul je ook in dit deel vriendinnen kunnen krijgen.
Kun je ook homo worden. Altijd leuk om te zien wat voor rel dat op leverd in the USA
* Om een voertuig te stelen kun je in GTA IV ook een ruit inslaan.
Vond het eigenlijk wel makkelijk dat alle auto's gewoon open waren.
Nou moet je zeker ook nog in een mini game gaan hotwiren.
Als ze net zo kut vliegen als in alle andere spellen nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwijl jongens![]()
![]()
[..]
Heerlijk, vliegen in helikopters geweldig !
Behalve die radiografisch shit. Die was niet te besturen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
In GTA vlogen ze altijd goed, tis ook geen heli sim![]()
Die opdachten waren echt fucking irritant jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Behalve die radiografisch shit. Die was niet te besturen.
Vond ik prima gaan hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:32 schreef Heintje het volgende:
ze vlogen goed hoor, prachtig om over vice heen te vliegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef existenz het volgende:
[..]
Als ze net zo kut vliegen als in alle andere spellen niet
Inderdaad, heb die missies vervloektquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
voor de 360 heb je niet veel aan een FullHD dan kun je beter HDready tv kopen (720p)quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef Markster het volgende:
hey als ik een lcd wil kopen he, is een fullHD nou aan te raden voor de 360? Of gewoon voor een veel goedkopere 1388x768 gaan?
Bronquote:Dinsdag 24 april 2007 - Ubisoft heeft vandaag officieel bevestigd dat het momenteel werkt aan een game genaamd EndWar. Net als onder andere Splinter Cell, Ghost Recon en Rainbow Six valt deze game binnen de populaire Tom Clancy franchise. De game moet dit financiële jaar, dat loopt van 1 april 2007 tot en met 31 maart 2008, gaan verschijnen op de next-gen consoles.
Het project wordt geleid door creative director Michael de Plater en ontwikkeld door de Ubisoft afdeling in Shanghai. Het gaat om een strategie-game die zich afspeelt rondom de Derde Wereldoorlog. Hierbij zal de speler zijn leger ook online tegen honderden andere spelers kunnen inzetten.
Eerder gingen er al geruchten dat Ubisoft werkzaam zou zijn aan een nieuwe game aan de hand van een geheimzinnige website. Tot nu toe werd aangenomen dat de game Firehawk zou gaan heten, maar het is dus EndWar geworden.
Hieronder vind je alvast het officiële logo van de game. Verdere details zijn helaas nog niet bekend gemaakt.
Dat ene WO II spel wat net op gamekings zag er mooi uit zeg, hopelijk komt die op de xbox 360.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef devv05 het volgende:
WO II ben ik wel zat, het is tijd voor WO III
Ubisoft + Tom Clancy = Must have.
thx die jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
Hour of Victory! Leek wel als 2 druppels water op Call of Duty
Klopt ja zag er erg goed uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
thx die ja
op tv was veel mooier
http://xboxmovies.teamxbo(...)6/Teaser-Trailer-HD/
Pinball FX en UNOquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef devv05 het volgende:
Webcam heb je nog helemaal niets aan. Er is nog geen één game waar het ding echt belangrijk of een toegevoegde waarde in is.
Oh die, boring. Net zo afgezaagd als CoD en MoH. Doe dan BiA of Saboteur, tenminste nog enige vernieuwing.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
Hour of Victory! Leek wel als 2 druppels water op Call of Duty
In Uno voegt de camera ook niks toe, Pinball FX vast ook niet. C&C3 ondersteunt het ding ook, maar ook weer iets waarvan je zegt, wat is daar nou de toegevoegde waarde van. Nee, de Vision is nog niet bepaald een succes.quote:
het voegt gezelligheid toe en laat het daar nu om gaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
In Uno voegt de camera ook niks toe, Pinball FX vast ook niet. C&C3 ondersteunt het ding ook, maar ook weer iets waarvan je zegt, wat is daar nou de toegevoegde waarde van. Nee, de Vision is nog niet bepaald een succes.
Pokeren zonder geld is als neuken zonder klaarkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef existenz het volgende:
Texas Hold'em daar zou het wel wat aan toevoegen
World Champion chip Poker 2:All in , spel wat afgelopen week uitgekomen zou zijn maar is verschoven naar volgende maand, ondersteund de cam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:49 schreef existenz het volgende:
Texas Hold'em daar zou het wel wat aan toevoegen
Is van een nieuw tom clancy spel. Geen idee meer hoe 't heet maar is laatst wel gepost.quote:
Tom Clancy's Firehawkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Is van een nieuw tom clancy spel. Geen idee meer hoe 't heet maar is laatst wel gepost.
Klinkt goedquote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef Chocobo het volgende:
WWIII dus
Geen idee, maar zoveel zat er niet bij de LE van de PC versie hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een LE van C&C3? Die was er voor de PC wel.
Ik zou het niet weten. Ik heb vandaag de normale versie besteld, dus als die nog komt dan is dat te laat.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Komt er eigenlijk nog een LE van C&C3? Die was er voor de PC wel.
Heb je een HD tv.. Kun je nog niets in de verte zien door al die blurquote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Operation Flashpoint 2 van Codemasters ziet er ook goed uit
[afbeelding]
No way dat dat ingame isquote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Operation Flashpoint 2 van Codemasters ziet er ook goed uit
[afbeelding]
Stel je voor dat die rook in de verte ook nog eens zo mooi beweegt als het er nu uitzietquote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
No way dat dat ingame is
Gok dat het artwork is.
Dat of Codemasters heeft magische coders en OFP2 lijkt op geen enkele manier op zijn briljante voorganger.
scheelt je iig een red ring of deathquote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Stel je voor dat die rook in de verte ook nog eens zo mooi beweegt als het er nu uitziet
Particle effects die je 360 laten ontploffen.
Zelfde engine als DIRT, dus zou best ingame kunnen zijn lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
No way dat dat ingame is
Gok dat het artwork is.
Dat of Codemasters heeft magische coders en OFP2 lijkt op geen enkele manier op zijn briljante voorganger.
Jij weet duidelijk niet hoe groot OFP wasquote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfde engine als DIRT, dus zou best ingame kunnen zijn lijkt me.
quote:Een medewerker van Bungie met de naam KP heeft vandaag op het Bungie forum gereageerd op de gelekte video van de Halo 3 beta en de kritiek die hierop ontstond. Hij laat weten hier niet echt blij mee te zijn:
I shouldn't really comment on this stuff at all but it's bothering me. The game looks nothing like Halo 2. Some objects are the same in that they're the same shape and colors, but everything is so much more detailed. You can't see that because the video is a lo-res, poorly compressed leak of an unfinished product. Something never intended for public consumption, a part of a test that has nothing to do with graphics so the build isn't made to look as good as it could. If Bungie were showing you a video they would have released something in hidef showcasing only the things that're actually finished. You should not be judging the state of the game based off of this. You cannot compare a video that Bungie created for you versus a video which Bungie never intended for you to see.
Kortgezegd vindt hij dat de Halo 3 beta totaal niet op Halo 2 lijkt, iets wat boze tongen beweerden. Hij zegt dat door de slechte kwaliteit van de video het onmogelijk is om te zien hoe de game er echt uitziet. Bovendien is het een video van een product dat nog niet af is en die niet bedoeld was om publiekelijk te gaan. Daarom zegt hij dat Halo 3 niet beoordeeld mag worden aan de hand van de gelekte video.
Heb je het al gespeeld? Waarom twijfel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
hmmm zal ik Pinball FX kopen? Ik zit een beetje te twijfelen eigenlijk
iemand die het hele spel al heeft?
Ik heb enkel gezegd dat deze beta er niet uitziet zoals verwacht. Uiteraard is het niet final. Heb ik ook niet beweerd.quote:
Mja ziet er leuk jaquote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef devv05 het volgende:
Drie video's van Pirates of the Carribean Xbox 360 versie.
Wow, ik ben wel positief verrast eigenlijk. Grafisch best aardig en ziet er ook wel leuk uit. Eindelijk een goede filmgame?
Dat ziet er best wel leuk uit!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef devv05 het volgende:
Wow, ik ben wel positief verrast eigenlijk. Grafisch best aardig en ziet er ook wel leuk uit. Eindelijk een goede filmgame?
Believe!!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb enkel gezegd dat deze beta er niet uitziet zoals verwacht. Uiteraard is het niet final. Heb ik ook niet beweerd.
En wat deze kerel zegt is dat ze dit filmpje niet konden retoucheren en stagen om het mooier te laten lijken. Filmpjes en screenshot van Bungie zelf neem ik zo serieus als het christendom. Ze komen constant met belachelijke scenes of omgevingen die je toch niet in het spel zult tegenkomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oooh reaaally?
Alleen dat loopje van Jack in het derde filmpje is wel goed gedaanquote:
Kijk de ingame demonstratie van Bungie maar eensquote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef Retuobak het volgende:
Die screenshots BMH
Dat lijkt niet eens een beetje op hoe de game er echt uit ziet
Laatste paar minuten daarvan waren wel cool, lekker hectisch, toffe moves (zoals dat kapen van die ghost en die brute die op de warthog sprong)quote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Kijk de ingame demonstratie van Bungie maar eens
Echt een compleet ander spel
Beta. OMG ik mag het ook spelen van Bungie. Woop woop.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef -Dries- het volgende:
Wat is er 16 mei?
of beter nog wacht tot die echt uit isquote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
He dat gekanker over halo 3.. wacht lekker 16 mei af en begin dan te schelden.
ik heb de demo gespeeld, en het is wel leuk hoor. Maar dit is wel echt een game waarbij je veel kan profiteren van een HD-TVquote:Op woensdag 25 april 2007 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je het al gespeeld? Waarom twijfel je?
Ik kan hem komende week nog niet kopen....geen tv = geen gamen.
Kunnen ze niet beter gewoon wachten tot de final. Dat is de versie die door het publiek beoordeeld moet worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:03 schreef Gamedemon het volgende:
He dat gekanker over halo 3.. wacht lekker 16 mei af en begin dan te schelden.
Ik hoop mijn vriendin. Anders ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
Wie gaat er hier eigenlijk Catan kaufen?
Ik, hopen dat dat kutspel in mei nou eindelijk komt, na een half jaar vertraging.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
ikkequote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
Owja das waar ook. Ik mag em ook spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Beta. OMG ik mag het ook spelen van Bungie. Woop woop.
iedereen volgens mijquote:Op woensdag 25 april 2007 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb net geprobeerd Eets: Chowdown te spelen.
Maar als ik de trial download en wil opstarten geeft ie een error.
Andere mensen hier ook problemen mee?
Ik verwacht van wel. Bungie en haar achterlijke match making systeem.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk. Dan hoef ik niet per se tegen 'vreemden' te spelen
.
Vreemder dan jij kan toch niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk. Dan hoef ik niet per se tegen 'vreemden' te spelen
.
was goed hoor match making, tegenstanders van eigen niveau.. jammer dat mensen alleen zich zelf dood gingen maken. dat moet in halo 3 er uitquote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Bungie en haar achterlijke match making systeem.![]()
edit: ow catan. [afbeelding]
Beetje jammer dat je zwevende geldzakken moet verzamelenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef devv05 het volgende:
Doh, serieus? Kun je niet gewoon mensen inviten a la Rainbow Six, of GRAW? Moet toch simpel zijn..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Bungie en haar achterlijke match making systeem.![]()
OMFG! Heintje gebruikt een smiley!!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vreemder dan jij kan toch niet.(nee niet arrogant.)
Maar catan lijkt mij ook niet echt veel aan tegen onbekenden.
Tijdens zo'n spel moet je wel een beetje kunnen ouwe hoeren.
Dat wel, maar aangezien ik meer XBL vrienden heb dan IRL vrienden lijkt de XBL versie mij toch geschikter.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, het bordspel zal toch altijd leuker blijven. Tenminste, als je van bordspellen houdt
.
Hebben de Boffers me geleerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Doh, serieus? Kun je niet gewoon mensen inviten a la Rainbow Six, of GRAW? Moet toch simpel zijn..
[..]
OMFG! Heintje gebruikt een smiley!!![]()
Als je in Halo 2 een game hebt gemaakt kun je enkel friends inviten. Vreemden kunnen je game niet vinden omdat er geen gamebrowser is. Als je niet genoeg vrienden hebt MOET je match making gebruiken waardoor je in een random game komt. Na de game word je gekickt uit de server en mag je opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Doh, serieus? Kun je niet gewoon mensen inviten a la Rainbow Six, of GRAW? Moet toch simpel zijn..
[..]
Het is tenminste een begin.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hebben de Boffers me geleerd.
Maar verlopig ben ik nog niet ervaren genoeg om andere smileys te gebruiken.
Dus
True, ik ken ook maar weinig mensen die met mij bordspellen willen spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat wel, maar aangezien ik meer XBL vrienden heb dan IRL vrienden lijkt de XBL versie mij toch geschikter.
Ik heb je al ooit uitgenodigt om bord spelletjes te komen doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True, ik ken ook maar weinig mensen die met mij bordspellen willen spelen.
Ik denk dat ik gewoon te goed ben.
En als je via Match Making in een server komt, kun je dan niet een friendinvite sturen zodat hij ook in de server komt?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je in Halo 2 een game hebt gemaakt kun je enkel friends inviten. Vreemden kunnen je game niet vinden omdat er geen gamebrowser is. Als je niet genoeg vrienden hebt MOET je match making gebruiken waardoor je in een random game komt. Na de game word je gekickt uit de server en mag je opnieuw beginnen.![]()
Je kunt met vrienden gaan matchmaken. Dan zitten ze in je party. Neemt niet weg dat je altijd random games speelt met regels en levels die je vaker niet leuk vind dan wel. Je zult een hoop levels niet eens te zien krijgen omdat die nooit in de rotatie zitten.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En als je via Match Making in een server komt, kun je dan niet een friendinvite sturen zodat hij ook in de server komt?
Ach die BMH zevert weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
En als je via Match Making in een server komt, kun je dan niet een friendinvite sturen zodat hij ook in de server komt?
Nou, hopelijk wordt dat verholpen in deel 3.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt met vrienden gaan matchmaken. Dan zitten ze in je party. Neemt niet weg dat je altijd random games speelt met regels en levels die je vaker niet leuk vind dan wel. Je zult een hoop levels niet eens te zien krijgen omdat die nooit in de rotatie zitten.
Het is praktisch haast onmogelijk om gewoon lekker een eigen server te maken met je eigen gemaakte gamemode en regels om lekker met vrienden en wat vreemden te spelen.
Ow.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach die BMH zevert weer.
De matchmaking van halo 2 is beter dan welke online game op de xbox en 360 dan ook.
Je invite je vrienden, je zit met 4 man in een lobby bijvoorbeeld.
Je pakt de gamemode, je wordt gematcht aan mensen die ongeveer dezelfde rank als jij hebben en je speelt met jouw team tegen 4 onbekende.
Is de pot klaar dan kom je met je friends terug in een lobby en kan je weer verder.
Of je moet er een player match van maken dan kan je met je friends spelen en gewoon door blijven gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |