Zitten hier zoveel bejaarden dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef -chiel- het volgende:
Voor de ouderen onder ons Ouwe lullen gamen ook Ursel zijn vriend (ikhebeenvraagje) zit er ook![]()
Als er na 22:00 geen bus meer rijd dan moet je idd wel vroeg beginnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Best wel naatje van je eigenlijk om daar te gaan wonen..
Bedoel, hebben we straks een zuip-meet bij jou en zijn we verplicht te blijven slapen omdat er na 22:00 geen bus meer gaat..
In Dordrecht.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk allemaal zo'n beetje vandaan?
(zonder homofiele ondertoon gevraagd natuurlijk)
Ik zelf uit Apeldoorn, daar was de nieuwjaarszuipmeet, maar we komen ook vaak naar Breda voor een drankjequote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk allemaal zo'n beetje vandaan?
(zonder homofiele ondertoon gevraagd natuurlijk)
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Apart, ach we hebben toch geen heli's meer op onze server
ja helemaal gelijk, tief nu maar weer op!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Robo0 het volgende:
[..]
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildo
Volgens mij had hij vroeger (op de oude server) al een ban, en de enige dildo die ik ooit bij hem in de buurt gezien heb, dat ben jijquote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Robo0 het volgende:
[..]
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildo
Kijk aan, maar feit blijft dat studie en volleybal een zeer goede voorbereiding vormen tot een gedegen voedingsbodem voor bierquote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey Francis
Er zitten hier wel een paar bier drinkers tussen hoor. Ik heb ze live in actie gezien. Sommige moeten nog veel leren, maar er zit potentieele toppertjes tussen
Ik weet nog wel een goede zuipmeet LET OP komt tie:quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoor ik een zuipmeet?
(euh.. Meets, dat is voor nerds)
Nooit van gehoord eigenlijk..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Keltie het volgende:
Meteren, het midden van Nederland zeg maar
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Ik poste hier ook alleen omdat ik me verveel op me werk.
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers, pas na een halve pagina hier gelezen te hebben snap ik waarom got zo zwaar gemod wordt. Mensen zwaar onder drugs in luidruchtige disco’s geven interessantere info.
Waarom komen mensen hiero voor interessante info.. Tis toch geen BF2 topic of wat dan..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers, pas na een halve pagina hier gelezen te hebben snap ik waarom got zo zwaar gemod wordt. Mensen zwaar onder drugs in luidruchtige disco’s geven interessantere info.
Ik zeg ook niet dat het groot isquote:
Bij Jomanda en fliepke..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het groot is
Ligt bij Culemborg/ Geldermalsen/ Tiel/ Waardenburg in de buurt.
Dat is dus voor nerdsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kijk aan, maar feit blijft dat studie en volleybal een zeer goede voorbereiding vormen tot een gedegen voedingsbodem voor bier![]()
![]()
[..]
Ik weet nog wel een goede zuipmeet LET OP komt tie:
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
Twee tapjes per gamehuisje staat garant voor een doorlopende straal aan bier![]()
![]()
Ik heb het hier beter naar mijn zin dan op GoT.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Troetel Keltie...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straal je de tering in
Bedacht me opeens dat het de troetelberen waren..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Homo. Een beetje "Super" veranderen in "Troetel"![]()
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.quote:
Daar ging het ook om.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.
Ze moeten gewoon vaker zonder publiek spelen..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.
Jah, lachen was dat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef ursel het volgende:
Stelletje prutsers zijn het..
Net zoals ajax.. Die wou ook een monsterscore zetten. Stonden ze opeens met maar 3-2 voor..
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, lachen was dat.
Jammer dat die Synagogeklanten er toch nog 2 inprikken.. Stinkjunkies hebben niets over voor Rotterdam.
sparta
ajax
Ik ben geen voetbal club.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef ursel het volgende:
[..]. Je vergeet Heintje in het rijtje te zetten..
![]()
![]()
Nou moet ik zeker 1 van deze smileys gebruiken:quote:
*kuch* Bullshit *kuch*quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef Heintje het volgende:
Voor monserscores moet je niet in de ere divisie gaan spelen.
Dan moet je je laten degraderen naar de eerste of lager.
Dan hanteren wij denk ik een andere defenitie van "monsterscore"quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou moet ik zeker 1 van deze smileys gebruiken:![]()
![]()
Lekker vlotquote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Tegen ado ookquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord is namelijk alles mogelijk..
Of jij kijkt ander JPL-voetbal? zovaak zie ik daar geen 10-0/ 0-10 uitslagen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan hanteren wij denk ik een andere defenitie van "monsterscore"
brabant = homolandquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Maar wat een homo die arts hier in Breda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn wat dat betreft ook al halve ambtenaren..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Even afreageren!!!![]()
![]()
--- knip ---
Maar wat een homo die arts hier in Breda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |