Retail op de atmos site was iets van 90 euro.quote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat kosten de elephants normaliter dan? 200 ofzo?
140 dollar is een ok prijs, St Patty's zijn niet zo heel duur, lagen een half jaar geleden voor 4 tientjes nog in een Duitse outlet.quote:Op maandag 16 april 2007 19:42 schreef jovink het volgende:
nike st patrivcks uit china 140 dollar incl shipping. valt kwa prijs nog wel mee maar ben bang dat ze of nep zijn of niet overkomen hij heeft wel allemaal positieve feedback
what the do
Je kan wel 10-15 paar kopen ofzo maar uiteindelijk houd je altijd wel 2-3 favoriete over ofzo die je het meeste draagt. Althans, zo heb ik dat zelf ervaren. Heb hier teveel staan dat ik (bijna) nooit draag en da's dan toch zonde. Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef Z het volgende:
Ik heb alle bovenstaande sites eens 'doorgenomen' en ik zou er zo maar eens een dure hobby bij gekregen kunnen hebben. Ik ben me vooralsnog aan het inhouden.
ja komt neer op 100 incl dat is wel te doen ja 4 tientjes?? dat is wel zioek goedkoop maar maak me meer zorgen over of ze wel aankomen eigenlijk.. en niet fake zijn ze komen uit hog kongquote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
140 dollar is een ok prijs, St Patty's zijn niet zo heel duur, lagen een half jaar geleden voor 4 tientjes nog in een Duitse outlet.
Ik zou geen 10-tallen paren kopen hoor maar ik zou er zo een stuk of drie kunnen bestellen. Gelukkig kan ik mezelf redelijk inhouden.quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel 10-15 paar kopen ofzo maar uiteindelijk houd je altijd wel 2-3 favoriete over ofzo die je het meeste draagt. Althans, zo heb ik dat zelf ervaren. Heb hier teveel staan dat ik (bijna) nooit draag en da's dan toch zonde. Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.
Als je het maar uit je hoofd laat 180 retro's te kopen. De Scapino had ze nog beter nagemaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Z het volgende:
Ik zou geen 10-tallen paren kopen hoor maar ik zou er zo een stuk of drie kunnen bestellen. Gelukkig kan ik mezelf redelijk inhouden.
haha ja iddquote:
Damn, dat scheelt net zo veel! Enig idee waar ik ze nog kan bestellen tegen die prijs? (of kan kopen)quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Retail op de atmos site was iets van 90 euro.
Als ze ooit nog bij Patta komen zou 150 euro een te verwachten minimum prijs zijn.
Op ebay gaan ze voor rond de 200 dollar volgens mij.
Nergens volgens mij. Overal worden hogere prijzen voor die AM1 gevraagd.quote:Op maandag 16 april 2007 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Damn, dat scheelt net zo veel! Enig idee waar ik ze nog kan bestellen tegen die prijs? (of kan kopen)
Volgens mij wordt tegenwoordig helemaal niks meer goedkoperquote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Nergens volgens mij. Overal worden hogere prijzen voor die AM1 gevraagd.
Ebay lijkt me het beste of misschien een moment wachten tot dat ze misschien goedkoper (of juist duurder worden)
en wat vind jij er nog meer van?quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind van niet.
Die heb ik dus, kut schoenen inderdaad, gelukkig waren ze maar 60 euro. Pure nostalgie aankoop, toentertijd had ik ze ook, en wat een lekkere schoenen waren dat.quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat 180 retro's te kopen. De Scapino had ze nog beter nagemaakt..
Nee vind ik ook niet.quote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef jovink het volgende:
valt een am90 nou hetzelfde als een sb high?
moet ik morgen nog gaan passen ook nog is ff kijken wanneer de veiling aflooptquote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet.
Een AM90 zit losser..
Oh, we hebben het over andere schoenen. Jij over AM90's, ik over Dunk SB's.quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef jovink het volgende:
[..]
ja komt neer op 100 incl dat is wel te doen ja 4 tientjes?? dat is wel zioek goedkoop maar maak me meer zorgen over of ze wel aankomen eigenlijk.. en niet fake zijn ze komen uit hog kong
Welk maat heb je dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel 10-15 paar kopen ofzo maar uiteindelijk houd je altijd wel 2-3 favoriete over ofzo die je het meeste draagt. Althans, zo heb ik dat zelf ervaren. Heb hier teveel staan dat ik (bijna) nooit draag en da's dan toch zonde. Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.
Niet overdreven nee, maar ze gaan nu al wel voor meer dan dat ik ervoor betaald heb, dus da's altijd goed.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef SHOOOTO het volgende:
infrareds zijn toch niet zo duur of wel?
ah, misschien had je de originele infrareds, maar die infra's kan je voor 100 euro al kopenquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet overdreven nee, maar ze gaan nu al wel voor meer dan dat ik ervoor betaald heb, dus da's altijd goed.
Moet ie terug? Ik vind van wel.quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat is er gebeurd met de 'enzo'?
Fijn dat je ook een maat kan kiezenquote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ah, misschien had je de originele infrareds, maar die infra's kan je voor 100 euro al kopen
ja he, gare site. op plutosport staan ze ook, maat 40 en 40.5.quote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Fijn dat je ook een maat kan kiezen
ff quotenquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Modus het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.
21 april.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef DoeMijMaarSlippers het volgende:
weet iemand wanneer het MANEKI NEKO/MONEY CAT pack dropt??
Kwaliteit hoeft niet echt beter, maar gewoon dat je de hele schoen duidelijk ziet aubquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef jovink het volgende:
eigenlijk nietheb kut telefoon maar kan kijken wat ik kan doen
u roept wij draaienquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef Teije het volgende:
[..]
Kwaliteit hoeft niet echt beter, maar gewoon dat je de hele schoen duidelijk ziet aub![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:32 schreef Qunak het volgende:
Nou, die van Bommels vielen als model toch erg tegen.
Inmiddels heb ik wel andere van Bommels gezien die er ongeveer hetzelfde uitzien. Het enige verschil is dat de nieuwe drie klittenbandsluitingen hebben en geen veters. Nu moet ik ze nog vinden in appeltjesgroen, anders worden het bruine.
naiz nikes mooie kleeur veters ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor totaal iets minder dan 60 euro. Half Cabs zijn iets te groot, maar daar leren we wel mee leven.
Kopen voor de heb, daar begint het toch echt op te lijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor totaal iets minder dan 60 euro. Half Cabs zijn iets te groot, maar daar leren we wel mee leven.
Deze zag ik laatst bij de BIjenkorf A'dam (Chillout) zou overigens niet weten in welke maten ze ze hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef MeneerTim het volgende:
Iemand enig idee waar je deze schoenen in maat 33,5 zou kunnen krijgen? Misschien online? In Amsterdam zijn ze overal uitverkocht in die maat en Converse zelf schijnt ook leveringsproblemen te hebben.
[afbeelding]
Vintagekicks heeft ze voor rond de 125 en ik zie ze af en toe op ebay langskomen voor onder de $100. No way dat je daar ¤ 175 voor moet gaan neerleggen.quote:
24-7 in Nijmegen. Al het toffe ik 12 heb ik al meegenomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Minder dan 60 euro? Waar?
retail super resell action praiz only for you spezial praiz for spezial lady/ ensche is dr aardig duur mee jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Vintagekicks heeft ze voor rond de 125 en ik zie ze af en toe op ebay langskomen voor onder de $100. No way dat je daar ¤ 175 voor moet gaan neerleggen.
Dan hoef ik er dus niet meer heen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
24-7 in Nijmegen. Al het toffe ik 12 heb ik al meegenomen.
Wat is er nu weer mis met puma, oke ze hebben het een beetje links laten ligge met speedcats e.d. Maar ze doen nu sinds een tijdje toch wel weer dingen met clydes en suedes.quote:
Verdomme had mezelf voorgenomen deze maand verder zuinig te doen maar als ze dus gewoon zonder te campen of wat dan ook verkrijgbaar zijn wordt het wel erg verleidelijk. Misschien morgen toch maar ff in A´dam bij de Britain langs gaan na school ofzo. Daar dus ook gewoon verkrijgbaar, die Britain daar in die straat achter de C&A? (Is dat nog kalver?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef Cloud_SB het volgende:
BMP pack ligt nu overigens bij Britain voor 200 euro.
Bij nader inzien laat ik ze schieten, tenzij ik van iemand enkel de rode kan regelen of waarneer ik een financiele meevaller heb.
Zowieso in de Britain in Haarlem te halen bij me boi's Mike en Armand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Verdomme had mezelf voorgenomen deze maand verder zuinig te doen maar als ze dus gewoon zonder te campen of wat dan ook verkrijgbaar zijn wordt het wel erg verleidelijk. Misschien morgen toch maar ff in A´dam bij de Britain langs gaan na school ofzo. Daar dus ook gewoon verkrijgbaar, die Britain daar in die straat achter de C&A? (Is dat nog kalver?)
nice 60!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
boeien snever heeft ook ergens wat gelezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:02 schreef Shortzz het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met puma, oke ze hebben het een beetje links laten ligge met speedcats e.d. Maar ze doen nu sinds een tijdje toch wel weer dingen met clydes en suedes.
Safari pack, elephants, cements, polka dots, stabs, skulls, jamaica en nog een paarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Luie-princes het volgende:
Pizzakoppo, wat voor am's ze nog meer bij dat ene winkeltje?
Heb het net even snel gelezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Safari pack, elephants, cements, polka dots, stabs, skulls, jamaica en nog een paar
Had je trouwens mijn reactie gelezen op jouw roze met grijze am1´s in het vorige topic?
Ik zal het morgen even voor je navragen ok?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:07 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Heb het net even snel gelezen.
Maar hoe duur dan? Of weet je dat niet?
Want als ze ¤110 zijn ofzo dan bestel ik ze liever online want ik kom daar voorlopig niet.
Ja graag!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even voor je navragen ok?
wow, netjes gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
rodolfos sarphatistraat heeft een paar DD66' Neck-facequote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef thaWarhead het volgende:
Ikke.
jewaidsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Die nieuwe witte met een beetje rood en zwart liggen bij de Foot Locker en de Britain hier in Utka.
Hoe vallen ze tov Half Cabs? Daar heb ik een 11 in.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:07 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
rodolfos sarphatistraat heeft een paar DD66' Neck-face
ik ga vanmiddag ff checken welke maat het is.
welke maat hebbie?
laat ik het zo zeggen van de classic vans heb ik alles in 9 en de skate vans alles ( no skool, AV era, DD66) in 9,5quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoe vallen ze tov Half Cabs? Daar heb ik een 11 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |