Niet overdreven nee, maar ze gaan nu al wel voor meer dan dat ik ervoor betaald heb, dus da's altijd goed.quote:Op maandag 16 april 2007 22:59 schreef SHOOOTO het volgende:
infrareds zijn toch niet zo duur of wel?
ah, misschien had je de originele infrareds, maar die infra's kan je voor 100 euro al kopenquote:Op maandag 16 april 2007 23:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet overdreven nee, maar ze gaan nu al wel voor meer dan dat ik ervoor betaald heb, dus da's altijd goed.
Moet ie terug? Ik vind van wel.quote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat is er gebeurd met de 'enzo'?
Fijn dat je ook een maat kan kiezenquote:Op maandag 16 april 2007 23:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ah, misschien had je de originele infrareds, maar die infra's kan je voor 100 euro al kopen
ja he, gare site. op plutosport staan ze ook, maat 40 en 40.5.quote:Op maandag 16 april 2007 23:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Fijn dat je ook een maat kan kiezen
ff quotenquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Modus het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.
21 april.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:41 schreef DoeMijMaarSlippers het volgende:
weet iemand wanneer het MANEKI NEKO/MONEY CAT pack dropt??
Kwaliteit hoeft niet echt beter, maar gewoon dat je de hele schoen duidelijk ziet aubquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef jovink het volgende:
eigenlijk nietheb kut telefoon maar kan kijken wat ik kan doen
u roept wij draaienquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef Teije het volgende:
[..]
Kwaliteit hoeft niet echt beter, maar gewoon dat je de hele schoen duidelijk ziet aub![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |