quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:32 schreef Qunak het volgende:
Nou, die van Bommels vielen als model toch erg tegen.
Inmiddels heb ik wel andere van Bommels gezien die er ongeveer hetzelfde uitzien. Het enige verschil is dat de nieuwe drie klittenbandsluitingen hebben en geen veters. Nu moet ik ze nog vinden in appeltjesgroen, anders worden het bruine.
naiz nikes mooie kleeur veters ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor totaal iets minder dan 60 euro. Half Cabs zijn iets te groot, maar daar leren we wel mee leven.
Kopen voor de heb, daar begint het toch echt op te lijkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor totaal iets minder dan 60 euro. Half Cabs zijn iets te groot, maar daar leren we wel mee leven.
Deze zag ik laatst bij de BIjenkorf A'dam (Chillout) zou overigens niet weten in welke maten ze ze hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef MeneerTim het volgende:
Iemand enig idee waar je deze schoenen in maat 33,5 zou kunnen krijgen? Misschien online? In Amsterdam zijn ze overal uitverkocht in die maat en Converse zelf schijnt ook leveringsproblemen te hebben.
[afbeelding]
Vintagekicks heeft ze voor rond de 125 en ik zie ze af en toe op ebay langskomen voor onder de $100. No way dat je daar ¤ 175 voor moet gaan neerleggen.quote:
24-7 in Nijmegen. Al het toffe ik 12 heb ik al meegenomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Minder dan 60 euro? Waar?
retail super resell action praiz only for you spezial praiz for spezial lady/ ensche is dr aardig duur mee jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Vintagekicks heeft ze voor rond de 125 en ik zie ze af en toe op ebay langskomen voor onder de $100. No way dat je daar ¤ 175 voor moet gaan neerleggen.
Dan hoef ik er dus niet meer heen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:12 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
24-7 in Nijmegen. Al het toffe ik 12 heb ik al meegenomen.
Wat is er nu weer mis met puma, oke ze hebben het een beetje links laten ligge met speedcats e.d. Maar ze doen nu sinds een tijdje toch wel weer dingen met clydes en suedes.quote:
Verdomme had mezelf voorgenomen deze maand verder zuinig te doen maar als ze dus gewoon zonder te campen of wat dan ook verkrijgbaar zijn wordt het wel erg verleidelijk. Misschien morgen toch maar ff in A´dam bij de Britain langs gaan na school ofzo. Daar dus ook gewoon verkrijgbaar, die Britain daar in die straat achter de C&A? (Is dat nog kalver?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:43 schreef Cloud_SB het volgende:
BMP pack ligt nu overigens bij Britain voor 200 euro.
Bij nader inzien laat ik ze schieten, tenzij ik van iemand enkel de rode kan regelen of waarneer ik een financiele meevaller heb.
Zowieso in de Britain in Haarlem te halen bij me boi's Mike en Armand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Verdomme had mezelf voorgenomen deze maand verder zuinig te doen maar als ze dus gewoon zonder te campen of wat dan ook verkrijgbaar zijn wordt het wel erg verleidelijk. Misschien morgen toch maar ff in A´dam bij de Britain langs gaan na school ofzo. Daar dus ook gewoon verkrijgbaar, die Britain daar in die straat achter de C&A? (Is dat nog kalver?)
nice 60!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
boeien snever heeft ook ergens wat gelezenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:02 schreef Shortzz het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met puma, oke ze hebben het een beetje links laten ligge met speedcats e.d. Maar ze doen nu sinds een tijdje toch wel weer dingen met clydes en suedes.
Safari pack, elephants, cements, polka dots, stabs, skulls, jamaica en nog een paarquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:27 schreef Luie-princes het volgende:
Pizzakoppo, wat voor am's ze nog meer bij dat ene winkeltje?
Heb het net even snel gelezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Safari pack, elephants, cements, polka dots, stabs, skulls, jamaica en nog een paar
Had je trouwens mijn reactie gelezen op jouw roze met grijze am1´s in het vorige topic?
Ik zal het morgen even voor je navragen ok?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:07 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Heb het net even snel gelezen.
Maar hoe duur dan? Of weet je dat niet?
Want als ze ¤110 zijn ofzo dan bestel ik ze liever online want ik kom daar voorlopig niet.
Ja graag!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even voor je navragen ok?
wow, netjes gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Score van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
rodolfos sarphatistraat heeft een paar DD66' Neck-facequote:Op woensdag 18 april 2007 08:23 schreef thaWarhead het volgende:
Ikke.
jewaidsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Die nieuwe witte met een beetje rood en zwart liggen bij de Foot Locker en de Britain hier in Utka.
Hoe vallen ze tov Half Cabs? Daar heb ik een 11 in.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:07 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
rodolfos sarphatistraat heeft een paar DD66' Neck-face
ik ga vanmiddag ff checken welke maat het is.
welke maat hebbie?
laat ik het zo zeggen van de classic vans heb ik alles in 9 en de skate vans alles ( no skool, AV era, DD66) in 9,5quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Hoe vallen ze tov Half Cabs? Daar heb ik een 11 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |