Heel simpel, een goeie vriend hebben die het leuk vindt om je een kilo paaseitjes voor je verjaardag te geven en van een andere vriend een chocoladepaashaas krijgen van 35 cm grootquote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef Jerommeke.nl het volgende:
En hoe hou je 40 paaseitjes over na de paasdagen?
Jammer, want dat niet gebonden zijn aan formats is altijd wel lekker... Maar tijd hebben, dat is toch wel heel belangrijk en als je dat niet meer hebt, dan moet je daar je conclusies uit trekken...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Niet meer hier.![]()
Domien doet niet meer aan love of music
welke michiel?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Die uuropener was wel grappig, maar waar was Michiel?![]()
Wow, jullie zijn snel!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Niet meer hier.![]()
Domien doet niet meer aan love of music
En wie weet wat de toekomst je allemaal nog gaat brengen... Hoewel ik het me wel kan voorstellen dat je het heel erg jammer vindt...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wow, jullie zijn snel!
Nee, het is niet anders. Maar ik denk dat dit voorlopig even het beste is. Heb het enorm naar m'n zin gehad bij KX, maar ja.. Dit is nu eenmaal de beslissing geweest. Jammer en balen!
Tududu tududu tudududu dududu. Etc.quote:
Dat nummer jaquote:
Dat was wel een hele makkelijke inkopperquote:
Gamma.quote:
De muziek die ik nu voorbij hoor komen vind ik toch echt meer bij 538 passen dan bij 3FM... Hoe eng het ook klinktquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
Húúú. 538.
aaliyahquote:
sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo vloeken.
amen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:
Tot een jaar geleden vond ik 538 leuk.![]()
Maar toen zag ik het licht!![]()
Roosjequote:
gelukkig wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
Nu AC/DC. Al wat alternatiever dan Aaliyah hu.
Groen aub.quote:
Da's wel om te janken jaquote:
Ben je dan al zooooo oud?quote:
Pauperbuurgehalte. Maar vanmiddag was ook Bloodhound Gang op de radio!quote:
nee, ik ben alleen iets minder jongquote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben je dan al zooooo oud?
*Hard wegrent
Nu welquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pauperbuurgehalte. Maar vanmiddag was ook Bloodhound Gang op de radio!
Tof, hoelaat is dat? Dan zet ik het volume van m'n pc hier nog wat harder.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef D.Rose het volgende:
Toen besloten dat ik The Bad Touch ga requesten vanavond
Geen idee.quote:
Ik heb nog niet besloten wat ik vanavond ga requesten...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik al thuis.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef IedeK. het volgende:
Tussen *ploing 9 en *ploing 10 uur.
hij komt om 21:13uquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof, hoelaat is dat? Dan zet ik het volume van m'n pc hier nog wat harder.
quote:
Ah, dan ben je er vanavond weer eens?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet besloten wat ik vanavond ga requesten...
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, dan ben je er vanavond weer eens?
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef D.Rose het volgende:
...of was dat een week daarvoor?
Ah, nevermind
En daarna kom ik ook nog wel meehelpen hoorquote:
daarna?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
En daarna kom ik ook nog wel meehelpen hoor
je kent me tochquote:Op woensdag 11 april 2007 16:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet zo he
Volgens mij was het vorige week
Tip: koop ook wat, want anders eet je vanavond nietsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef D.Rose het volgende:
ik ga even in de supermarkt kijken wat wij vanavond gaan eten
Gewoon requesten!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:55 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga Shea Seger requesten.
He verrek. Nee, vanavond zit ik zelf on air
We kunnen ook opnieuw beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarna?
Oja, we gaan natuurlijk gewoon verder
Dankjequote:
Met Veronica op vrijdag en de Tros op zaterdag! dat waren nog eens tijden.quote:
Gijs Staverman, leeft die nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Veronica op vrijdag en de Tros op zaterdag! dat waren nog eens tijden.
Mega top 50 toen met dj Gijs Staverman (toen nog met staart!) en als vast item een toffe mix van een plaat uit de Top 50. Ze hadden o.a. ooit een vette mix van 2 Unlimited - Tribal Dance.
Ah, Q-music. Verklaart een hoop.quote:
geluktquote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tip: koop ook wat, want anders eet je vanavond niets
Gijs was volgens mij al Radio 3 hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mega top 50 toen met dj Gijs Staverman (toen nog met staart!) en als vast item een toffe mix van een plaat uit de Top 50. Ze hadden o.a. ooit een vette mix van 2 Unlimited - Tribal Dance.
hehequote:
Toen was ik 3 jaar. Dan was Gijs inderdaad Radio 3.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff nagekeken Hilversum 3 was van '65 tot '85
En wat schaft de pot vanavond (en morgenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gelukt
Het eten voor morgen ook alvast gekocht
Zie je nou wel, oudquote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff nagekeken Hilversum 3 was van '65 tot '85
Ik hoor nu echt wat anders (wat overigens ook in de categoriequote:
Hoiquote:Op woensdag 11 april 2007 17:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heej,
Burrito's, en spaghettiquote:Op woensdag 11 april 2007 17:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
En wat schaft de pot vanavond (en morgen)?
Klinkt lekkerquote:
Vroegâh was alles beterquote:
He, jammer joh! Maar als ik zo je log lees is het misschien voorlopig wel het beste. Een mens kan nou eenmaal niet alles tegelijk doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wow, jullie zijn snel!
Nee, het is niet anders. Maar ik denk dat dit voorlopig even het beste is. Heb het enorm naar m'n zin gehad bij KX, maar ja.. Dit is nu eenmaal de beslissing geweest. Jammer en balen!
in mijn Hilversum 3 tijd zat de TROS op donderdag (Soulshow!) Veronica op vrijdag (Curry&Van Inkel!) .quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was toch met Ferry Maat?? Lees net op de Wiki pagina van 3FM dat de TROS anno 1992 op zondag zat en Veronica op zaterdag. Kan dus best zijn dat ik het e.e. a heb omgewisseld, maar het is dan ook al wel een tijdje geleden.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
in mijn Hilversum 3 tijd zat de TROS op donderdag (Soulshow!) Veronica op vrijdag (Curry&Van Inkel!) .
Welke? BABIE GET HAAAIIIGHJEEEERRRR of BUUUHUUURN?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Aargh. Ik ben die Van Velzen echt heel beu.
BUUUHUUURN!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke? BABIE GET HAAAIIIGHJEEEERRRR of BUUUHUUURN?
Jup!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
die van fedde le grand is wel erg lekker
In Parijs.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, waar is Michiel? Ik zie Martijn Muijs en Maricha in de studio.
Vanaf www.metmichiel.nl:quote:
quote:Woensdag is er weer een nieuwe Met Michiel, maar dan...zonder Michiel. Die zit ergens in Parijs...en we zeggen niet waar, maar als je Michiel een beetje kent, zou je het zomaar kunnen raden. Collega Martijn Muys neemt de honneurs waar!
Hij was er een week geleden toch ook al?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Disneyland bestaat morgen precies 15 jaar. Daar moet Michiel bijzijn natuurlijk!
Eeej Glacier!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:51 schreef Glacier het volgende:
Avond
Tijdens het 538 moment sliep ik gelukkig
Domien.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Disneyland bestaat morgen precies 15 jaar. Daar moet Michiel bij zijn natuurlijk!
Toen werd het gevierd voor genodigden. Morgen is het grote feest, geloof ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij was er een week geleden toch ook al?![]()
Michiel had het gisteren te druk met van een berg sneeuw afglijden met een wok/slee.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien.
Maar is Michiel morgen wel weer terug dan?? Had Michiel gisteren niet hier moeten zijn?
Bedoelde eigenlijk eergisteren! ben een beetje in de war met de dagen..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel had het gisteren te druk met van een berg sneeuw afglijden met een wok/slee.
met de bond van doorstarters, doodoodoodoodoorstartersquote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
in mijn Hilversum 3 tijd zat de TROS op donderdag (Soulshow!) Veronica op vrijdag (Curry&Van Inkel!) .
Als jij het organiseert vind ik het best.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
nog 3 delen te gaan, die meet moet toch binnenkort eens gehouden worden![]()
in de 3fm studioquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij het organiseert vind ik het best.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef Glacier het volgende:
Deze week kan mij niet snel genoeg afgelopen zijn..ik vind de megahit echt zuigen
Glacierquote:
en ik vind hem heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Deze week kan mij niet snel genoeg afgelopen zijn..ik vind de megahit echt zuigen
Iddquote:
Vind het wel lekker klinken maar de tekst is wel veel van hetzelfde.. Denk dat ik de plaat over een paar weken echt zat ben.quote:
Alweer wat beterder?quote:
Ik vind hem nu al niets meerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het wel lekker klinken maar de tekst is wel veel van hetzelfde.. Denk dat ik de plaat over een paar weken echt zat ben.
Chatgirl en D.Rose.
count me inquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
nog 3 delen te gaan, die meet moet toch binnenkort eens gehouden worden![]()
Dat kanquote:
Hier ben ik het volledig mee eens (maar dat had ik al ergens een keer gemeld volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vond de oude stijl van Krezip juist zo leuk, lekker rockend..hun vorige CD was al wat minder, beetje de commerciele kant op..en hun nieuwe sound vind ik echt nix..
* Glacier geeft Krezip weer gitaren en sloopt hun keyboard
Gelukkig welquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 2 dagen volhouden dan is 'ie Megahit af.![]()
Roel - Jewel! INTUITION
En Chelsea Dagger dan, daar is de tekst ook veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het wel lekker klinken maar de tekst is wel veel van hetzelfde.. Denk dat ik de plaat over een paar weken echt zat ben.
Chatgirl en D.Rose.
Vanmiddag twijfelde ik daar een beetje aanquote:Op woensdag 11 april 2007 19:48 schreef Glacier het volgende:
* Glacier is Chelsea Dagger ook een beetje zat
Maar die vond ik in het begin wel leuk
Maar gelukkig draait 3FM genoeg leuke muziek![]()
![]()
Het zijn dan ook programmaonderdelen, niet DJ-onderdelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Stom eigenlijk dat als Michiel er niet is de programmaonderdelen hetzelfde blijven
*falloutboy ook wel een beetjequote:
Jep. Gister de hele dag in bed liggen stomen, dus ik hoop dat ik nu toch wel het grootste gedeelte kwijt benquote:
Chelsea Dagger die ben ik allang zat. 't is leuk als de plaat voorbij komt in Martiniplaza waar 3000/4000 mensen staan mee te zingen en springen als de plaatselijke basketbalvereniging (Hanzevast Capitals) moet spelen, maar verder heb ik het eigenlijk wel gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Chelsea Dagger dan, daar is de tekst ook veel van hetzelfde.
Ik vind het wel meevallen, heb 'm al een aantal keer op m'n MP3-speler langs horen komen en dat gaat echt nog niet vervelen.
klopt, maar een beetje afwijken van de normale gang van zaken kan geen kwaadquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn dan ook programmaonderdelen, niet DJ-onderdelen.
Als je ook naar de ActionRadio-meet komtquote:
.quote:Nieuwe Tiesto vind ik trouwens steeds beter worden, en dat had ik niet verwacht want ik was een beetje Tiesto moe
Het album is ook erg prettigquote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
.
De remix die ook op de single staat is nog beter![]()
Waarom dan? Het is toch eigenlijk hetzelfde programma maar dan met een andere djquote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Stom eigenlijk dat als Michiel er niet is de programmaonderdelen hetzelfde blijven
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is toch eigenlijk hetzelfde programma maar dan met een andere dj
Subtielquote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
Als je ook naar de ActionRadio-meet komt![]()
hint
Zo kan je het ook zien jaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al
MetMichiel zonder Michiel is geen MetMichiel, alle programmaonderdelen horen zo bij Michiel dat ze
'raar' klinken als anderen ze presenteren
Maar da's vast weer een van mijn rare kronkels
moet hij wel lid wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Martijn hier?
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/11/thumb/img34.jpg]afbeelding][/url]
Doen? Als in... wie de OP maakt?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef D.Rose het volgende:
Zijn we er al uit wie #100 gaat doen?
quote:
Goeie oplossing.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie 99 volgooit.
beetje raar om die regel bij 99 te gaan invoerenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie 99 volgooid
Vond ik ook alquote:
Dat invoeren is al eerder misluktquote:Op woensdag 11 april 2007 20:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nou dan voeren we hem nu toch in.. beetje niks om je druk over te maken
Niet iedereen die er een volmaakt heeft ook zin om een nieuwe te openenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef JDude het volgende:
Meestal is degene die een deeltje volmikt daarna nog wel online om een nieuwe te fixen.
o.a.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef IedeK. het volgende:
De OP moet wel iets leuks worden.
Hoogtepunten in de vorm van screencaps ofzo?
Jaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer request time! gaan jullie nog een request doorgeven?
gewoon Michiel neem ik aanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
martijn @ 3fm (punt) nl vandaag ?
ook michiel@3fm.nl hoor, die kan ik ook gewoon lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
martijn @ 3fm (punt) nl vandaag ?
De atmosfeer staat op ontploffen #196 Lente en zulks!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Goede vraag Borisz!
* -Hans- gaat ook maar een request bedenken.
Moke - Last chance.![]()
Vrijdag 22 graden, zaterdag 23 graden, zondag 24 graden!!!!!![]()
Die vroeg ik vanmorgen aan, maar het werd een of andere gare Nederlandse plaat over zandvoortquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Goede vraag Borisz!
* -Hans- gaat ook maar een request bedenken.
Moke - Last chance.![]()
ik stuur het wel naar beidequote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
ook michiel@3fm.nl hoor, die kan ik ook gewoon lezen
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast aan het prutsen geweest in Photoshop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die afbeelding is gemaakt in de tijd dat Bart dagelijks in de nacht zat, nu Martijn daar weer zit vond ik het wel zo logisch om hem nu erin te zetten.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie ook dat je Bart eraf hebt gegooid
alleen staan ze nu niet meer op volgordequote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemaakt in de tijd dat Bart dagelijks in de nacht zat, nu Martijn daar weer zit vond ik het wel zo logisch om hem nu erin te zetten.
Ik kon geen beter gelijkend lettertype vinden. Bokka (het lettertype dat 3FM overal voor gebruikt) is me te duur om hiervoor aan te schaffen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
Zekers leuk ja!![]()
Ben alleen niet zo'n fan van Comic Sans
[afbeelding]
Zeer strak! Geweldig, ik wilde in eerste instantie gaan voor The Killers, maar ik heb al een andere request opgestuurd via de mail. Dit is trouwens de originele versie van Read My Mind, ook erg lekker.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en een badeendquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef IedeK. het volgende:
Wel lachen die avaters van iedereen:
3 pinguins, een kat, een kuiken, een mol en een everzwijn
Laatst was er iemand van Radiobitches die heeft een boel foto's geschoten. Dus binnenkort zullen die wel online verschijnen (item ' een kijkje bij ' denk ik op voorpagina van de site)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gepost is en zo nee dan bij deze![]()
Was dat jouw requestje, Bucketheads?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
jep
Cool man!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
Dat was mijn request
....wel niet vandaag aangevraagd
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Zal voorlopig nog wel een populaire plaat blijven.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nummer staat hartstikke hoog in de Top 50, dus voorlopig zal de plaat nog wel vaak voorbij gaan komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Da's het enige nadeel aan veel 3FM luisteren, soms kunnen ze geen maat houden.
Is er eens een leuke plaat, gaan ze die een paar keer per dag draaien tot je er misselijk van wordt
Volgens mij was het geen jingle, maar was het livequote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe jingles met Maricha ("Dat is goed, Bijna!")![]()
Klonk goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen jingle, maar was het live
Klopt, pure improvisatiequote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen jingle, maar was het live
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
sorry mensen...kom wel weer terug hoor.
Sterkte!! eenuuh, tot ziens.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden! Anyway, ik ben retedruk, weinig radio geluisterd ook wegens veel aan mijn hoofd, sorry mensen...kom wel weer terug hoor.
Alvast heeeeeeeeeel veel succes op de Noordpool Michiel!!!
De webcam verbergt nietsquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Martijn, we zien je wel meelezen!
Waarom maak je niet een account aan? Kan je gezellig meeposten.
Och, ik kan het op z'n minst proberen...
UW DJ heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De webcam verbergt niets.
Hup, maak es een accountant aan!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was dat jouw requestje, Bucketheads?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Val in de HH modus: maar C-Mon & Kypski - Make My Day = een erg vette plaat.![]()
Ik heb zo'n idee van wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
Gaat snel opeens met de 3FM topics. Wil iedereen zo snel mogelijk naar de 100?
De plaat is inderdaad al wel een tijdje uit maar kan misschien nog wel wat meer extra support gebruiken. Laat ik het zo zeggen dat de plaat van mij wel Megahit mag worden. Aan de andere kant zou ik het jammer vinden als de plaat kapot wordt gedraaid. * -Hans- draait de plaat in repeat modus, vooral het scratch stukje is erg vet!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
-Hans-, ik vrees dat 'Make my day' te 'oud' is om MH te worden.
chapeau chapeau! Ik vind deze persoonlijk de mooiste, knap werk!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog een versie dan maar. Dit keer mét het speciale lettertype.
[afbeelding]
Domien heeft blijkbaar een nachtje vrij, dus trekken ze maar weer eens een invaller uit de kast.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
Ludo op de radio.
Ken jij hem wel? Heb hem nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft blijkbaar een nachtje vrij, dus trekken ze maar weer eens een invaller uit de kast.
Domien is geen nachtje vrij! Domien werkt deze week tussen 04 en 06 uur. *gaaaaaapt*quote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft blijkbaar een nachtje vrij, dus trekken ze maar weer eens een invaller uit de kast.
Da's maar goed ook, want anders kan ik een week niet luisterenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
-Hans-, ik vrees dat 'Make my day' te 'oud' is om MH te worden.
Dat heb je vandeweek zelfs gezegd in je uitzending, dat je heeeeeeel de week van 4 tot 6 zit deze week. Sommige mensen luisteren gewoon niet goed en op de verkeerde momentenquote:Op donderdag 12 april 2007 03:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien is geen nachtje vrij! Domien werkt deze week tussen 04 en 06 uur. *gaaaaaapt*
De invaller heet trouwens Rudo -inderdaad Toad- en die kunt u kennen van FunX! Hij is onze vaste nachtinvaller
Goedemorgen
Lijkt meer op Patty Brard, en die's lelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 07:58 schreef DaMook het volgende:
Jacqueline van krezip nu bij Giel. Lekker ding geworden hoor
.
Ik probeer duurdere dingen te kopen, maar het lukt nog niet echtquote:Op donderdag 12 april 2007 08:09 schreef D.Rose het volgende:
He DaMook, wat heb je met je F1 team gedaan?
Ja die is meer in beeld als Jacquelinequote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt meer op Patty Brard, en die's lelijk
Owquote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef Impry het volgende:
MJa, ik blijf die Jacqueline gewoon een muts vindenZe zingt wel leuk hoor, maar hoe ze daar alleen al staat te dansen
![]()
Dat willen we allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik probeer duurdere dingen te kopen, maar het lukt nog niet echt. Ik wil de topteams hebben
.
Daaromquote:
Tja, je stond na race 1 vooraan in de subleague, nu niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom. Helaas ging ik zelfs de min in geloof ik
.
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, je stond na race 1 vooraan in de subleague, nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |