Ah, dan ben ik al thuis.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef IedeK. het volgende:
Tussen *ploing 9 en *ploing 10 uur.
hij komt om 21:13uquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof, hoelaat is dat? Dan zet ik het volume van m'n pc hier nog wat harder.
quote:
Ah, dan ben je er vanavond weer eens?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog niet besloten wat ik vanavond ga requesten...
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, dan ben je er vanavond weer eens?
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef D.Rose het volgende:
...of was dat een week daarvoor?
Ah, nevermind
En daarna kom ik ook nog wel meehelpen hoorquote:
daarna?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
En daarna kom ik ook nog wel meehelpen hoor
je kent me tochquote:Op woensdag 11 april 2007 16:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet zo he
Volgens mij was het vorige week
Tip: koop ook wat, want anders eet je vanavond nietsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef D.Rose het volgende:
ik ga even in de supermarkt kijken wat wij vanavond gaan eten
Gewoon requesten!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:55 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga Shea Seger requesten.
He verrek. Nee, vanavond zit ik zelf on air
We kunnen ook opnieuw beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarna?
Oja, we gaan natuurlijk gewoon verder
Dankjequote:
Met Veronica op vrijdag en de Tros op zaterdag! dat waren nog eens tijden.quote:
Gijs Staverman, leeft die nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Veronica op vrijdag en de Tros op zaterdag! dat waren nog eens tijden.
Mega top 50 toen met dj Gijs Staverman (toen nog met staart!) en als vast item een toffe mix van een plaat uit de Top 50. Ze hadden o.a. ooit een vette mix van 2 Unlimited - Tribal Dance.
Ah, Q-music. Verklaart een hoop.quote:
geluktquote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tip: koop ook wat, want anders eet je vanavond niets
Gijs was volgens mij al Radio 3 hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mega top 50 toen met dj Gijs Staverman (toen nog met staart!) en als vast item een toffe mix van een plaat uit de Top 50. Ze hadden o.a. ooit een vette mix van 2 Unlimited - Tribal Dance.
hehequote:
Toen was ik 3 jaar. Dan was Gijs inderdaad Radio 3.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff nagekeken Hilversum 3 was van '65 tot '85
En wat schaft de pot vanavond (en morgenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gelukt
Het eten voor morgen ook alvast gekocht
Zie je nou wel, oudquote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff nagekeken Hilversum 3 was van '65 tot '85
Ik hoor nu echt wat anders (wat overigens ook in de categoriequote:
Hoiquote:Op woensdag 11 april 2007 17:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heej,
Burrito's, en spaghettiquote:Op woensdag 11 april 2007 17:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
En wat schaft de pot vanavond (en morgen)?
Klinkt lekkerquote:
Vroegâh was alles beterquote:
He, jammer joh! Maar als ik zo je log lees is het misschien voorlopig wel het beste. Een mens kan nou eenmaal niet alles tegelijk doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wow, jullie zijn snel!
Nee, het is niet anders. Maar ik denk dat dit voorlopig even het beste is. Heb het enorm naar m'n zin gehad bij KX, maar ja.. Dit is nu eenmaal de beslissing geweest. Jammer en balen!
in mijn Hilversum 3 tijd zat de TROS op donderdag (Soulshow!) Veronica op vrijdag (Curry&Van Inkel!) .quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was toch met Ferry Maat?? Lees net op de Wiki pagina van 3FM dat de TROS anno 1992 op zondag zat en Veronica op zaterdag. Kan dus best zijn dat ik het e.e. a heb omgewisseld, maar het is dan ook al wel een tijdje geleden.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
in mijn Hilversum 3 tijd zat de TROS op donderdag (Soulshow!) Veronica op vrijdag (Curry&Van Inkel!) .
Welke? BABIE GET HAAAIIIGHJEEEERRRR of BUUUHUUURN?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Aargh. Ik ben die Van Velzen echt heel beu.
BUUUHUUURN!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke? BABIE GET HAAAIIIGHJEEEERRRR of BUUUHUUURN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |