Jup!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
die van fedde le grand is wel erg lekker

In Parijs.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, waar is Michiel? Ik zie Martijn Muijs en Maricha in de studio.

Vanaf www.metmichiel.nl:quote:
quote:Woensdag is er weer een nieuwe Met Michiel, maar dan...zonder Michiel. Die zit ergens in Parijs...en we zeggen niet waar, maar als je Michiel een beetje kent, zou je het zomaar kunnen raden. Collega Martijn Muys neemt de honneurs waar!

Hij was er een week geleden toch ook al?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Disneyland bestaat morgen precies 15 jaar. Daar moet Michiel bijzijn natuurlijk!

Eeej Glacier!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:51 schreef Glacier het volgende:
Avond
Tijdens het 538 moment sliep ik gelukkig

Domien.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Disneyland bestaat morgen precies 15 jaar. Daar moet Michiel bij zijn natuurlijk!

Toen werd het gevierd voor genodigden. Morgen is het grote feest, geloof ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Hij was er een week geleden toch ook al?![]()

Michiel had het gisteren te druk met van een berg sneeuw afglijden met een wok/slee.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien.
Maar is Michiel morgen wel weer terug dan?? Had Michiel gisteren niet hier moeten zijn?

Bedoelde eigenlijk eergisteren! ben een beetje in de war met de dagen..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel had het gisteren te druk met van een berg sneeuw afglijden met een wok/slee.

met de bond van doorstarters, doodoodoodoodoorstartersquote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
in mijn Hilversum 3 tijd zat de TROS op donderdag (Soulshow!) Veronica op vrijdag (Curry&Van Inkel!) .

Als jij het organiseert vind ik het best.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
nog 3 delen te gaan, die meet moet toch binnenkort eens gehouden worden![]()

in de 3fm studioquote:Op woensdag 11 april 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij het organiseert vind ik het best.

Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef Glacier het volgende:
Deze week kan mij niet snel genoeg afgelopen zijn..ik vind de megahit echt zuigen

Glacierquote:

en ik vind hem heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Deze week kan mij niet snel genoeg afgelopen zijn..ik vind de megahit echt zuigen

Iddquote:

Vind het wel lekker klinken maar de tekst is wel veel van hetzelfde.. Denk dat ik de plaat over een paar weken echt zat ben.quote:

Alweer wat beterder?quote:

Ik vind hem nu al niets meerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het wel lekker klinken maar de tekst is wel veel van hetzelfde.. Denk dat ik de plaat over een paar weken echt zat ben.
Chatgirl en D.Rose.

count me inquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef borisz het volgende:
nog 3 delen te gaan, die meet moet toch binnenkort eens gehouden worden![]()

Dat kanquote:

Hier ben ik het volledig mee eens (maar dat had ik al ergens een keer gemeld volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vond de oude stijl van Krezip juist zo leuk, lekker rockend..hun vorige CD was al wat minder, beetje de commerciele kant op..en hun nieuwe sound vind ik echt nix..
* Glacier geeft Krezip weer gitaren en sloopt hun keyboard

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |