Gelukkig welquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 2 dagen volhouden dan is 'ie Megahit af.![]()
Roel - Jewel! INTUITION
En Chelsea Dagger dan, daar is de tekst ook veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het wel lekker klinken maar de tekst is wel veel van hetzelfde.. Denk dat ik de plaat over een paar weken echt zat ben.
Chatgirl en D.Rose.
Vanmiddag twijfelde ik daar een beetje aanquote:Op woensdag 11 april 2007 19:48 schreef Glacier het volgende:
* Glacier is Chelsea Dagger ook een beetje zat
Maar die vond ik in het begin wel leuk
Maar gelukkig draait 3FM genoeg leuke muziek![]()
![]()
Het zijn dan ook programmaonderdelen, niet DJ-onderdelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Stom eigenlijk dat als Michiel er niet is de programmaonderdelen hetzelfde blijven
*falloutboy ook wel een beetjequote:
Jep. Gister de hele dag in bed liggen stomen, dus ik hoop dat ik nu toch wel het grootste gedeelte kwijt benquote:
Chelsea Dagger die ben ik allang zat. 't is leuk als de plaat voorbij komt in Martiniplaza waar 3000/4000 mensen staan mee te zingen en springen als de plaatselijke basketbalvereniging (Hanzevast Capitals) moet spelen, maar verder heb ik het eigenlijk wel gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En Chelsea Dagger dan, daar is de tekst ook veel van hetzelfde.
Ik vind het wel meevallen, heb 'm al een aantal keer op m'n MP3-speler langs horen komen en dat gaat echt nog niet vervelen.
klopt, maar een beetje afwijken van de normale gang van zaken kan geen kwaadquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zijn dan ook programmaonderdelen, niet DJ-onderdelen.
Als je ook naar de ActionRadio-meet komtquote:
.quote:Nieuwe Tiesto vind ik trouwens steeds beter worden, en dat had ik niet verwacht want ik was een beetje Tiesto moe
Het album is ook erg prettigquote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
.
De remix die ook op de single staat is nog beter![]()
Waarom dan? Het is toch eigenlijk hetzelfde programma maar dan met een andere djquote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef D.Rose het volgende:
Stom eigenlijk dat als Michiel er niet is de programmaonderdelen hetzelfde blijven
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is toch eigenlijk hetzelfde programma maar dan met een andere dj
Subtielquote:Op woensdag 11 april 2007 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
Als je ook naar de ActionRadio-meet komt![]()
hint
Zo kan je het ook zien jaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al
MetMichiel zonder Michiel is geen MetMichiel, alle programmaonderdelen horen zo bij Michiel dat ze
'raar' klinken als anderen ze presenteren
Maar da's vast weer een van mijn rare kronkels
moet hij wel lid wordenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Martijn hier?
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/apr/11/thumb/img34.jpg]afbeelding][/url]
Doen? Als in... wie de OP maakt?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef D.Rose het volgende:
Zijn we er al uit wie #100 gaat doen?
quote:
Goeie oplossing.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie 99 volgooit.
beetje raar om die regel bij 99 te gaan invoerenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wie 99 volgooid
Vond ik ook alquote:
Dat invoeren is al eerder misluktquote:Op woensdag 11 april 2007 20:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nou dan voeren we hem nu toch in.. beetje niks om je druk over te maken
Niet iedereen die er een volmaakt heeft ook zin om een nieuwe te openenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:14 schreef JDude het volgende:
Meestal is degene die een deeltje volmikt daarna nog wel online om een nieuwe te fixen.
o.a.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef IedeK. het volgende:
De OP moet wel iets leuks worden.
Hoogtepunten in de vorm van screencaps ofzo?
Jaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer request time! gaan jullie nog een request doorgeven?
gewoon Michiel neem ik aanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
martijn @ 3fm (punt) nl vandaag ?
ook michiel@3fm.nl hoor, die kan ik ook gewoon lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
martijn @ 3fm (punt) nl vandaag ?
De atmosfeer staat op ontploffen #196 Lente en zulks!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Goede vraag Borisz!
* -Hans- gaat ook maar een request bedenken.
Moke - Last chance.![]()
Vrijdag 22 graden, zaterdag 23 graden, zondag 24 graden!!!!!![]()
Die vroeg ik vanmorgen aan, maar het werd een of andere gare Nederlandse plaat over zandvoortquote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Goede vraag Borisz!
* -Hans- gaat ook maar een request bedenken.
Moke - Last chance.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |