De webcam verbergt nietsquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Martijn, we zien je wel meelezen!
Waarom maak je niet een account aan? Kan je gezellig meeposten.
Och, ik kan het op z'n minst proberen...
UW DJ heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De webcam verbergt niets.
Hup, maak es een accountant aan!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was dat jouw requestje, Bucketheads?
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Val in de HH modus: maar C-Mon & Kypski - Make My Day = een erg vette plaat.![]()
Ik heb zo'n idee van wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
Gaat snel opeens met de 3FM topics. Wil iedereen zo snel mogelijk naar de 100?
De plaat is inderdaad al wel een tijdje uit maar kan misschien nog wel wat meer extra support gebruiken. Laat ik het zo zeggen dat de plaat van mij wel Megahit mag worden. Aan de andere kant zou ik het jammer vinden als de plaat kapot wordt gedraaid. * -Hans- draait de plaat in repeat modus, vooral het scratch stukje is erg vet!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
-Hans-, ik vrees dat 'Make my day' te 'oud' is om MH te worden.
chapeau chapeau! Ik vind deze persoonlijk de mooiste, knap werk!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog een versie dan maar. Dit keer mét het speciale lettertype.
[afbeelding]
Domien heeft blijkbaar een nachtje vrij, dus trekken ze maar weer eens een invaller uit de kast.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:05 schreef Toad het volgende:
Ludo op de radio.
Ken jij hem wel? Heb hem nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft blijkbaar een nachtje vrij, dus trekken ze maar weer eens een invaller uit de kast.
Domien is geen nachtje vrij! Domien werkt deze week tussen 04 en 06 uur. *gaaaaaapt*quote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien heeft blijkbaar een nachtje vrij, dus trekken ze maar weer eens een invaller uit de kast.
Da's maar goed ook, want anders kan ik een week niet luisterenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:15 schreef Toad het volgende:
-Hans-, ik vrees dat 'Make my day' te 'oud' is om MH te worden.
Dat heb je vandeweek zelfs gezegd in je uitzending, dat je heeeeeeel de week van 4 tot 6 zit deze week. Sommige mensen luisteren gewoon niet goed en op de verkeerde momentenquote:Op donderdag 12 april 2007 03:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Domien is geen nachtje vrij! Domien werkt deze week tussen 04 en 06 uur. *gaaaaaapt*
De invaller heet trouwens Rudo -inderdaad Toad- en die kunt u kennen van FunX! Hij is onze vaste nachtinvaller
Goedemorgen
Lijkt meer op Patty Brard, en die's lelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 07:58 schreef DaMook het volgende:
Jacqueline van krezip nu bij Giel. Lekker ding geworden hoor
.
Ik probeer duurdere dingen te kopen, maar het lukt nog niet echtquote:Op donderdag 12 april 2007 08:09 schreef D.Rose het volgende:
He DaMook, wat heb je met je F1 team gedaan?
Ja die is meer in beeld als Jacquelinequote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt meer op Patty Brard, en die's lelijk
Owquote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef Impry het volgende:
MJa, ik blijf die Jacqueline gewoon een muts vindenZe zingt wel leuk hoor, maar hoe ze daar alleen al staat te dansen
![]()
Dat willen we allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik probeer duurdere dingen te kopen, maar het lukt nog niet echt. Ik wil de topteams hebben
.
Daaromquote:
Tja, je stond na race 1 vooraan in de subleague, nu niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom. Helaas ging ik zelfs de min in geloof ik
.
Komt wel weer goedquote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, je stond na race 1 vooraan in de subleague, nu niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |