ik stuur het wel naar beidequote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef Maricha het volgende:
[..]
ook michiel@3fm.nl hoor, die kan ik ook gewoon lezen
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alvast aan het prutsen geweest in Photoshop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die afbeelding is gemaakt in de tijd dat Bart dagelijks in de nacht zat, nu Martijn daar weer zit vond ik het wel zo logisch om hem nu erin te zetten.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie ook dat je Bart eraf hebt gegooid
alleen staan ze nu niet meer op volgordequote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemaakt in de tijd dat Bart dagelijks in de nacht zat, nu Martijn daar weer zit vond ik het wel zo logisch om hem nu erin te zetten.
Ik kon geen beter gelijkend lettertype vinden. Bokka (het lettertype dat 3FM overal voor gebruikt) is me te duur om hiervoor aan te schaffen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
Zekers leuk ja!![]()
Ben alleen niet zo'n fan van Comic Sans
[afbeelding]
Zeer strak! Geweldig, ik wilde in eerste instantie gaan voor The Killers, maar ik heb al een andere request opgestuurd via de mail. Dit is trouwens de originele versie van Read My Mind, ook erg lekker.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en een badeendquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef IedeK. het volgende:
Wel lachen die avaters van iedereen:
3 pinguins, een kat, een kuiken, een mol en een everzwijn
Laatst was er iemand van Radiobitches die heeft een boel foto's geschoten. Dus binnenkort zullen die wel online verschijnen (item ' een kijkje bij ' denk ik op voorpagina van de site)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gepost is en zo nee dan bij deze![]()
Was dat jouw requestje, Bucketheads?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef borisz het volgende:
jep
Cool man!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
Dat was mijn request
....wel niet vandaag aangevraagd
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Zal voorlopig nog wel een populaire plaat blijven.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toen besloten dat ik The Bad Touch ga requesten vanavond
Nummer staat hartstikke hoog in de Top 50, dus voorlopig zal de plaat nog wel vaak voorbij gaan komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Da's het enige nadeel aan veel 3FM luisteren, soms kunnen ze geen maat houden.
Is er eens een leuke plaat, gaan ze die een paar keer per dag draaien tot je er misselijk van wordt
Volgens mij was het geen jingle, maar was het livequote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe jingles met Maricha ("Dat is goed, Bijna!")![]()
Klonk goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen jingle, maar was het live
Klopt, pure improvisatiequote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen jingle, maar was het live
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
sorry mensen...kom wel weer terug hoor.
Sterkte!! eenuuh, tot ziens.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Seraphina het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden! Anyway, ik ben retedruk, weinig radio geluisterd ook wegens veel aan mijn hoofd, sorry mensen...kom wel weer terug hoor.
Alvast heeeeeeeeeel veel succes op de Noordpool Michiel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |