Alsjeblieft alleen in het enige echt topic en niet op FOK!quote:Op maandag 2 april 2007 00:33 schreef IJsmuts het volgende:
zo tas staat ingepakt, ik zal mooi gaan posten de komende 2 weekjes![]()
Het einde is wat vaag ja... Ik denk aan het verhaal van de oude parfumist (Dustin Hoffman), waar hij les volgt, over dat de perfecte geur ooit is gemaakt, en duizenden mensen in het paradijs liet zijn... En dat de maker van dat parfum er ook niet mee kon leven...quote:Op zondag 1 april 2007 22:45 schreef jpjedi het volgende:
@Rudy:
Perfume is tot 90% een vette film zeker het moment dat die gast een kat probeert te destilleren.![]()
Echter het laatste stukje gaat helemaal nergens over zeg.![]()
Moet je nog steeds water drinken om een kater te voorkomenquote:Op maandag 2 april 2007 08:35 schreef FJD het volgende:
Zooo. Beetje verziekt maar geen katerWater
Bier
Het is vast een mooie en leuke mod, maar het is en blijft een mod en dus wordt het niks, aangezien het niet ranked is. Persoonlijk mogen ze het rankingsysteem opheffen, maar het grootste gedeelte van de BF2 spelers wil toch puntjes hebben.quote:
Als het toch een leuke mod is het toch goedquote:Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is vast een mooie en leuke mod, maar het is en blijft een mod en dus wordt het niks, aangezien het niet ranked is. Persoonlijk mogen ze het rankingsysteem opheffen, maar het grootste gedeelte van de BF2 spelers wil toch puntjes hebben.![]()
Na zo'n film als deze wil je gewoon een helder, duidelijk, knallend einde .. een einde waarna je zucht en denkt; wow! dat was een gave film !!quote:Op maandag 2 april 2007 09:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het einde is wat vaag ja... Ik denk aan het verhaal van de oude parfumist (Dustin Hoffman), waar hij les volgt, over dat de perfecte geur ooit is gemaakt, en duizenden mensen in het paradijs liet zijn... En dat de maker van dat parfum er ook niet mee kon leven...
Ook The Fountain gekeken tot 1.24.35 minuten maar die werd me echt te vaag...
Nee gaaf juist! Hij wilde gewoon niet dat anderen van het geurtje wistten en verspilde dus alles, en wilde niet blijven leven dus gooit alles over zich heen... Het was misschien wat raar... Maar het blijft moeijlijk om dit boek te verfilmen en geur uit te beelden in beeld...quote:Op maandag 2 april 2007 10:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Na zo'n film als deze wil je gewoon een helder, duidelijk, knallend einde .. een einde waarna je zucht en denkt; wow! dat was een gave film !!
Wij zaten echt zo van; sjonge jonge, wat een bout einde!
Nou van dat geurtje snapte ik welquote:Op maandag 2 april 2007 10:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee gaaf juist! Hij wilde gewoon niet dat anderen van het geurtje wistten en verspilde dus alles, en wilde niet blijven leven dus gooit alles over zich heen... Het was misschien wat raar... Maar het blijft moeijlijk om dit boek te verfilmen en geur uit te beelden in beeld...
Al met al denk ik dat ik dit de beste film van de laatste tijd vind... En the Departed...
POE is ook een leuke mod, maar geen server waar je een paar slachtoffers kan vindenquote:Op maandag 2 april 2007 10:09 schreef BMH het volgende:
Als het toch een leuke mod is het toch goed. Wat maken die puntjes nu uit
![]()
Afgelopen vrijdag heb je genoeg geoefend? Je was redelijk op tijd thuis te zien aan je post rond vijf uur.quote:Op maandag 2 april 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet je nog steeds water drinken om een kater te voorkomen![]()
Blijven oefenen zeg ik
Als je geen water nodig hebt dan heb je niet genoeg gezopenquote:Op maandag 2 april 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moet je nog steeds water drinken om een kater te voorkomen![]()
Blijven oefenen zeg ik
Tja, je blijft toch een blauwe...quote:
Mij maken ze niet zo gek veel uit, maar in je 1tje is het niet echt heel leuk spelenquote:Op maandag 2 april 2007 10:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het toch een leuke mod is het toch goed. Wat maken die puntjes nu uit
![]()
Ze hebben hem opgevroten! Het waren natuurlijk de armen... En met zon overvloed aan die geur...quote:Op maandag 2 april 2007 10:32 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou van dat geurtje snapte ik welMaar dat iedereen dan bovenop hem springt en je daarna niet ziet WAT ze nou met hem hebben gedaan is vaag
Kan dat dan???quote:Op maandag 2 april 2007 10:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je geen water nodig hebt dan heb je niet genoeg gezopen![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 11:53 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat is die 300 toch een reclamefolder voor de leprastichting zeg![]()
gewoon tegen het absurde aan, de gemiddelde kijker zal wel weer dezelfde zijn als degene die 2 Fast 2 Furious een goed verhaal vond![]()
Dat dachten we dus al maar konden er niet uit opmaken of het echt zo was of dat hij in de modder geduwd was ... getsie!quote:Op maandag 2 april 2007 11:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ze hebben hem opgevroten! Het waren natuurlijk de armen... En met zon overvloed aan die geur...
nee, kon gewoon aanloggenquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef SoA-Holic het volgende:
iemand anders problemen met inloggen?
Ik krijg de volgende foutmelding:
[afbeelding]
daar is een BF2142 topic voor Ruben euh i-spy24 euh Iwan Spyrosquote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] " Morgu ajac..[afbeelding] landstitel komt eraan " [afbeelding]
ff serieus: Zijn hier nog veel mensen die BF2142 spelen en wat zijn de ervaringen ivg met BF2?
Ik speel het nog af en toe, tis wel gaaf...quote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] " Morgu ajac..[afbeelding] landstitel komt eraan " [afbeelding]
ff serieus: Zijn hier nog veel mensen die BF2142 spelen en wat zijn de ervaringen ivg met BF2?
doei danquote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef sanni het volgende:
Oh ja, dat is een reden. Lekker makkelijk en kort door de bocht. Als dat de insteek wordt dan zijn we snel
uit geluld.
Nee, maar ik zat op een server en iedereen was private first class en mijn stats worden ook niet geupdate :xquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef SoA-Holic het volgende:
iemand anders problemen met inloggen?
Ik krijg de volgende foutmelding:
[afbeelding]
Tuurlijk mag dat wel. Even doorbijten sanniquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef sanni het volgende:
sorry,maar praat me gerust ff bij want ik heb dit al eerder zie langskomen en het blijkt nergens op te zijn gebaseerd.
Ik kom hier omdat ik BF2 speel en een geinige topic vind met toffe gasten. Het lijkt wel alsof ik hier niet mag komen.
juist niet, het is een hardnekkig gezwel die maar terug blijft komenquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Even doorbijten sanni, je laat je wel erg makkelijk wegjagen.
jij dan?quote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef 3lmo het volgende:
Inco, moet jij niet in 't centrum zitten in het zonnetje van een biertje genieten?
Ow, ben jij degene die bepaalt wie hier mag komen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
juist niet, het is een hardnekkig gezwel die maar terug blijft komen
oh ja, was editor2 nog vergeten![]()
zo triest is ie, dat ie moet liegen over zijn leven, en stiekem foto's maakt bij een meet waar hij officieel niet eens bij was
ik vind sanni ook een domme lulquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ben jij degene die bepaalt wie hier mag komen?
Ik vind zoveel FOK!kers kneuzen. Nah en. Als ie een vraagt heeft wat betrekking heeft op Battlefield 2, kan ie hier terecht. Wie het ook is.quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik vind sanni ook een domme lulmag van mij ook ver wegblijven
![]()
ja!quote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ben jij degene die bepaalt wie hier mag komen?
Zou eigenlijk wel moeten, maar m'n vrienden zitten nog @ school en ik ben al vrij (nou ja, heb vrijgenomen) probleem is dat we amper tegelijk vrij zijn, anders zou het inderdaad wel moetenquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij dan?
ik heb 2 tuinen waar ik dat kan doen
wat inco ook al zegt, dis geen BF2 topic, maar een BoF SC topicquote:Op maandag 2 april 2007 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind zoveel FOK!kers kneuzen. Nah en. Als ie een vraagt heeft wat betrekking heeft op Battlefield 2, kan ie hier terecht. Wie het ook is.
Punt.
Ik zie toch duidelijk: Het Grote BoF! BF2 Topic staan. Dus jullie zijn vast niet te lui om wat vraagjes te beantwoorden van medeusers.quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat inco ook al zegt, dis geen BF2 topic, maar een BoF SC topic
das nus helemaal niet voor BF2 vraagjes etc![]()
ijsmeis snapt dat nog nietquote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat inco ook al zegt, dis geen BF2 topic, maar een BoF SC topic
das nus helemaal niet voor BF2 vraagjes etc![]()
BF2 is een bijkomstigheid hier, ongeveer 70% van de BoF members spelen allang geen BF2 meerquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk: Het Grote BoF! BF2 Topic staan. Dus jullie zijn vast niet te lui om wat vraagjes te beantwoorden van medeusers.
okquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk: Het Grote BoF! BF2 Topic staan. Dus jullie zijn vast niet te lui om wat vraagjes te beantwoorden van medeusers.
Dus er zijn nog mensen die het wel spelenquote:Op maandag 2 april 2007 14:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
BF2 is een bijkomstigheid hier, ongeveer 70% van de BoF members spelen allang geen BF2 meer
er staat alleen maar BF2 in om nog een beetje naamsbekendheid te houden, maar zoals wij al zeiden in het begin va nde splitsing, hier is offtopic, andere topic in ontopic
+ waarom vraagt sanni hier in over BF2142, veel spelers hier hebben het nog nooit gespeeld. vraag het dan in het BF2142 topic, daar zitten veel BF2 veteranen
om je nog even te hulp te schieten: [PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :Pquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef sanni het volgende:
Ik heb dus gevraagd om mij bij te praten over e.e.a. Enige wat ik voor mijn kiezen krijg is dat ik spy/ruben en nog 300 namen ben en verder mijn bek moet houden. Zomaar iemand wegtrappen heet dat en de topic verkloten.Stoer hoor. Ik stel voor dat ze de dit topic lekker uitmesten want het ruikt onfris met dit reacties.
Braaf *aait*.quote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
om je nog even te hulp te schieten: [PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :P
daar is deze topic niet voorquote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus er zijn nog mensen die het wel spelen. Dus kunnen die vast wat vragen beantwoorden.
Wie ik?quote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Jij bent echt een vette kneus!
nee me buurvrouw nou goedquote:
hij is NU niet sfeerverziekend nee, maar ik ben ontzettend haatdragend als je mijn plezier vernaait en dat kan ik lang volhouden, erg lang.quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef NJ het volgende:
Een stelregel op FOK! is dat een SC altijd toegankelijk moet zijn voor iedereen die er in wenst te posten. Dus als die persoon niet sfeerverziekend bezig is, dan is hij gewoon welkom in de SC en als dat niet het geval is, zoals nu, dan gaat de SC dicht.
Wat is een SC ???quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef NJ het volgende:
Een stelregel op FOK! is dat een SC altijd toegankelijk moet zijn voor iedereen die er in wenst te posten. Dus als die persoon niet sfeerverziekend bezig is, dan is hij gewoon welkom in de SC en als dat niet het geval is, zoals nu, dan gaat de SC dicht.
Dus omdat jij haatdragend bent mag iemand anders hier niet posten?quote:Op maandag 2 april 2007 14:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hij is NU niet sfeerverziekend nee, maar ik ben ontzettend haatdragend als je mijn plezier vernaait en dat kan ik lang volhouden, erg lang.
de reden dat ik nu als enige post is dat de rest allemaal druk is, anders hadden ze wel achter me gestaan
quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef sanni het volgende:
Ik heb dus gevraagd om mij bij te praten over e.e.a. Enige wat ik voor mijn kiezen krijg is dat ik spy/ruben en nog 300 namen ben en verder mijn bek moet houden. Zomaar iemand wegtrappen heet dat en de topic verkloten.Stoer hoor. Ik stel voor dat ze de dit topic lekker uitmesten want het ruikt onfris met dit reacties.
wij (en dan bedoel ik heel de BoF clan) voeren al een hele tijd oorlog tegen hemquote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus omdat jij haatdragend bent mag iemand anders hier niet posten?
Ik vind onderstaande:quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wij (en dan bedoel ik heel de BoF clan) voeren al een hele tijd oorlog tegen hem
hij kan vragen wat ie wil, maar een fatsoenlijk antwoord krijgt ie toch niet. dat hij na 1.5 jaar nog niet snapt dat ie niet geliefd is hier, zegt meer over hem dan over ons
best veelzeggend over jullie.quote:hij kan vragen wat ie wil, maar een fatsoenlijk antwoord krijgt ie toch niet
wie scheldt em uit dan?quote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind onderstaande:
[..]
best veelzeggend over jullie.
Jullie bepalen niet wie er in deze reeks komt. Als een gebruiker jullie niet aan staat kan je hem natuurlijk altijd negeren, maar als hij zo wordt uitgescholden op het moment dat hij normaal de reeks binnenkomt dan is het heel leuk dat jullie allemaal tegen hem zijn, maar dan sta ik aan zijn kant.
nou poepoe ik zou me gelijk laten behandelen bij de psychiater bij zulk soort grove taal, zeg!quote:
Ik heb het meer over de toon die gezet wordt. En for the record, hem een hardnekkig gezwel noemen valt onder uitschelden.quote:Op maandag 2 april 2007 15:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie scheldt em uit dan?
hem huilie of triest noemen is bij lange na niet zo erg als sommige woorden die ik op Fok! lees
Ik weet dondersgoed wie het is. De specifieke link met BoF ken ik niet, maar ik weet uit de Apple slowchat dat het negen van de tien keer begint met de mensen die op hem reageren. Niet hijzelf.quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
NJ,
Met alle respect maar weet je wel wie i-spy24 aka editor02 aka sanni is? Ken je zoiezo de geschiedenis van BoF!?
quote:Op maandag 2 april 2007 15:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga hier niet over in discussie. Mocht iemand zich binnen deze reeks niet kunnen gedragen, dan kan je de mods inschakelen. Maar als iemand gewoon normaal deze reeks binnenkomt en er totaal uit het niets zó over hem gepost wordt, dan gaat de reeks dicht.
Toverwoord.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
negeren
En jij scheert nu elke vaste bezoeker van dit topic over 1 kam? Met je 'jullie' dit en 'jullie' dat ...quote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind onderstaande:
[..]
best veelzeggend over jullie.
Jullie bepalen niet wie er in deze reeks komt. Als een gebruiker jullie niet aan staat kan je hem natuurlijk altijd negeren, maar als hij zo wordt uitgescholden op het moment dat hij normaal de reeks binnenkomt dan is het heel leuk dat jullie allemaal tegen hem zijn, maar dan sta ik aan zijn kant.
Ik hoor dat Incolumis voor iedereen spreekt. Val hem daar maar op aan.quote:Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En jij scheert nu elke vaste bezoeker van dit topic over 1 kam? Met je 'jullie' dit en 'jullie' dat ...![]()
of??
Als jij je aangesproken voelt, bedoelen we jou ookquote:Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En jij scheert nu elke vaste bezoeker van dit topic over 1 kam? Met je 'jullie' dit en 'jullie' dat ...![]()
of??
kom maar op rotjong, ik schop je verrot!quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Bang om te posten nu ofzo
Spank my buttquote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kom maar op rotjong, ik schop je verrot!![]()
![]()
er zijn geen combatboots in kindermaat!quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Spank my butt
O nee we mochten niet Offtopic gaan anders moet deze SC dicht het moet over BF2
WACHT MAAR IK PWN JE WEL IN BF2
IK SCHOP JE IN BF2 MET ME MES
Ik vind het gewoon wat jammer dat er opeens twee extra mods hier opeens in het topic zijn en er opeens een discussie ontstaat die totaal onnodig is! Schijnbaar hebben bepaalde leden ervaringen met een zekere persoon en die uiten dat door hem/haar geen antwoord te willen geven ... sinds wanneer moeten daarvoor twee extra mods zich daarin gaan mengen? Volgens mij gebeurd het in verschillende topics wel eens dat er wat dingen voor gevallen zijn waardoor er soms wel eens iemand een beetje genegeerd wordt .. so what?quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken voelt, bedoelen we jou ook.
ja!quote:Op maandag 2 april 2007 15:41 schreef BattleLies het volgende:
Ik zou zeggen; laten we ons (= bof en mods) alsjeblieft druk maken om dingen die de moeite waard zijn!
Je mag geen kindjes pijn doenquote:
Geen antwoord geven en negeren vinden we prima! Een user bashen en wegjagen is niet de bedoelingquote:Op maandag 2 april 2007 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wat jammer dat er opeens twee extra mods hier opeens in het topic zijn en er opeens een discussie ontstaat die totaal onnodig is! Schijnbaar hebben bepaalde leden ervaringen met een zekere persoon en die uiten dat door hem/haar geen antwoord te willen geven ... sinds wanneer moeten daarvoor twee extra mods zich daarin gaan mengen? Volgens mij gebeurd het in verschillende topics wel eens dat er wat dingen voor gevallen zijn waardoor er soms wel eens iemand een beetje genegeerd wordt .. so what?
Dat Inco zegt voor iedereen te spreken .. sja hij bedoeld waarschijnlijk voor iedereen die die ervaring met die persoon heeft! Is dat niet meer dan logisch? hebben jullie (mods) die situaties ook terug gelezen/onderzocht? Jullie hebben nu gelijk een mening over 'ons boffers' maar is dat dan terecht? Moet hier nou opeens zo'n heisa ontstaan om iets wat in mijn ogen eigenlijk niet eens heisa waard is??
Ik zou zeggen; laten we ons (= bof en mods) alsjeblieft druk maken om dingen die de moeite waard zijn!
quote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen antwoord geven en negeren vinden we prima! Een user bashen en wegjagen is niet de bedoelingen dat is wat hier zojuist gebeurde. Daarom komen wij hier even binnenvallen. 'Jullie' (ja, ik zet het maar even tussen haakjes) vinden het misschien niet de moeite waard, omdat 'jullie' geen fluit om die user geven. Wij, daarentegen, stellen iedereen gelijk
, wat voor een geschiedenis die persoon ook heeft hier, zolang hij nu normaal doet is het best. Als hij abnormaal zou reageren was het een ander verhaal, maar dat is nu dus niet aan de orde.
ik wist wel dat je me leuk vindquote:Op maandag 2 april 2007 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het een puik idee, IJsmuts. Volgens mij is ieder zijn of haar boodschap nu wel duidelijk.
quote:Dear Mr. ,
We thank you very much for your order dated 03/26/2007.
We have charged already via your credit card. You will received a bill, the payee is TISNET Technology Inc.Taipei TW ( our cash transfer company). Due to the exchange rate, the amount will not in an integer.
We are pleased to inform you that we are sending on 04/02 your parcel by EMS ( ee449326882tw ).Which should reach you in 5 to 7 days.
https://postserv.prsb.gov.tw/Trade/post/CN_Postal50.htm
We remain at your disposal for any further information or future order.
Thank you !!
--------------------------------------------------------------------------------
Pro-forma invoice
No. Code Latin-Name Locality Sex US$ Quantity Total
1 Cer3002 Batocera hercules Sulawesi M+80mm Indonesia P 15 1 15
2 Cer3005 Batocera aeneonigra occidentalis Halmahera M+60mm Indonesia P 12 1 12
3 Cer3006 Batocera rosenbergi rosenbergi Flores Is. M+55mm Indonesia P 10 1 10
4 Cer3010 Rosenbergia straussi M+55mm,F+60mm P.N.G. P 18 1 18
5 Cer3013 Rosenbergia vetusta 55mmA2 P.N.G. F 18 1 18
6 Cer3016 Batocera numitor javanica E.Java A2,M+65mm Indonesia P 4 1 4
7 Cer3033 Batocera tigris tigris +55mm Malaysia M 6 1 6
8 Cer3038 Batocera bruyni Sanggir Is. M+55mm Indonesia P 12 1 12
9 Cer3057 Batocera laena gracilis Kei Is. M+45mm Indonesia P 9 1 9
10 Cer3096 Batocera gerstaeckeri Taliabu Is. M+60mm Indonesia P 12 1 NO
11 Cer3098 Batocera gigas E.Java M+50mm Indonesia P 6 1 6
12 Cer3113 Batocera rubus immaculipennis M+55mm Malaysia P 7 1 7
13 Cer3157 Batocera rubus ssp Banda Is. M+45mm Indonesia P 6 1 6
14 Cer3158 Batocera lineolata M+50mm Thailand P 8 1 8
15 Cer3163 Batocera laena papuana M+45mm P.N.G. P 6 1 6
16 Cer3173 Batocera rubus albofasciata Kalimantan M+45mm Indonesia P 6 1 6
17 Cer3219 Batocera porioni Makira Is. +55mmA2 Solomon F 3 1 3
18 Cer3228 Batocera numitor ferruginea M+55mm Malaysia P 7 1 7
19 Cer3245 Batocera parryi M+45mm Malaysia P 5 1 5
20 Cer3246 Batocera victoriana victoriana M+65mm Malaysia P 15 1 15
21 Cer3301 Rosenbergia xenium +60mmA2 P.N.G. F 20 1 20
22 Cer3303 Batocera tigris menelaus (E.Java) +50mm Indonesia M 4 1 4
23 Cer4007 Callipogon armillatus +100mm Peru M 30 1 30
Subtotal US$227
Postage( EMS Express ) & Package = US$ 25.00
Total amount = US$ 252.00
--------------------------------------------------------------------------------
Best regards from Taiwan.
F.Y. Huang -Manager
E-mail : Huang@insect-sale.com
Website : http://www.insect-sale.com
Heb ik een echoquote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef dekkered het volgende:
om nog heel even op dat vorige terug te komen..
Wij als BoFfers weten wat sanni heeft aangericht.. Weten jullie mod en admin dat ook?
quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wij weten wie Sanni is wij hebben er verleden mee en jullie weten niet wie het is dus
![]()
o kutquote:
Ik ben te oud voor kinderopvangquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
o kut
overgeslagen (ik sla altijd post van foxie over maaja)
maare jij zegt het ook nog heel anders
3jaar mee gestoptquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel de na schoolse opvang
verdere uitleg?quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch grappig dat de jeugd van BoF weer door blijft gaan terwijl het nu wel duidelijk is.
dat weet je dondersgoed pielequote:
leg het dan gewoon uitquote:Op maandag 2 april 2007 17:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat weet je dondersgoed piele![]()
zelfs ik weet het dan moet jij het helemaal weten![]()
Gewoon kappen om op gesloten discussie's een antwoord te geven als iedereen er mee is opgehouden.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vreest Hoopt nog voor op een lange post van FJD
Deze week ff mn team evalueren.. Heb toch geld zat en sta nog ruim bovenaan..quote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe de koning is van zn troon gevallen![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch grappig dat de jeugd van BoF weer door blijft gaan terwijl het nu wel duidelijk is.
En nu wil ik er niks meer over lezen, als die jongen hier wil posten, dan doet hij dat maar, boeit mij niks.
Ik wil trouwens ook niks meer over nieuwe films lezen. Oppervlakkige posts zoals "het is een kut film" prima, maar inhoudelijk helemaal niks en al helemaal niet over plotwendingen of het einde.
Ga dan of op ons eigen forum er over lullen of gebruik de spoilertags.
Dank u.
Ja, hier in Twente gebeurt tenminste wat, maargoed dat ik zaterdagavond niet in Nijverdal wasquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef IJsmuts het volgende:
die inco![]()
![]()
Tukker met 'ludduvuddu' rijdt auto aan puin
denk dat 3lmo eerder die doelgroep isquote:Op maandag 2 april 2007 16:28 schreef IJsmuts het volgende:
die inco![]()
![]()
Tukker met 'ludduvuddu' rijdt auto aan puin
Wie weet wat er over anderhalf jaar gaat gebeuren als ik plaatsneem achter het stuurquote:Op maandag 2 april 2007 19:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat 3lmo eerder die doelgroep is
't is maar goed dat ze die bomen tussen Wierden en Nijverdal verwijderd hebben, ze wisten het 16 jaar geleden al dat je er aan zat te komenquote:Op maandag 2 april 2007 19:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wie weet wat er over anderhalf jaar gaat gebeuren als ik plaatsneem achter het stuur
Lolquote:Op maandag 2 april 2007 19:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
't is maar goed dat ze die bomen tussen Wierden en Nijverdal verwijderd hebben, ze wisten het 16 jaar geleden al dat je er aan zat te komen
mja moesten ze wel aanpassen he, een van de gevaarlijkste plekken van Twente. en vooral nu de snelweg tot daar wordt doorgetrokken zou het echt een chaos worden als die bomen daar blevenquote:Op maandag 2 april 2007 19:11 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol
Het ziet er echt zooo kaal uit, als je daar nu met fietsje fietst, rijden die auto's je bijna aan lijkt het wel, geen gezicht naar mijn mening. Maarja als die stomme mensen die daar rijden niet kunnen autorijden moet je toch wat doen
Gevaarlijkste plek in Twente??quote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja moesten ze wel aanpassen he, een van de gevaarlijkste plekken van Twente. en vooral nu de snelweg tot daar wordt doorgetrokken zou het echt een chaos worden als die bomen daar bleven
Wil je even mee in het archief duiken?quote:Op maandag 2 april 2007 19:22 schreef staticdata het volgende:wat een gezeik zeg
ook al is het i-spy die een amerikaanse keuken heeft en een apple musuem, zulke rare post heb ik hem niet zien maken. en als ik die 3 pagina's teruglees snap ik niet waar iedereen zich zo druk over heeft gemaakt en zou ik de mods nog gelijk geven ook![]()
je weet dat op een algemeen forum mensen kunnen komen om te posten, dat is juist het leuke van een open forum. iedereen kan zijn zegje doen.
maar hoe kut het dan ook is. je kan niet iemand van een publiekelijk forum verwijderen, je kan hooguit een ban aanvraag doenquote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wil je even mee in het archief duiken?Gaat juist om dingen buiten het forum om die echt niet spoorden.
![]()
amen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Baus in da House!! w00t!!! oh noooooooooooo's OMFG 1337111one_0n3/3l3v3n!!!!
Godver de godver zeg... niet kunnen spammen wallah....terug moeten lezen, begin er aan te wennen...
Een Rel missen.. FUCK !!!!
Tring!! Na 154 topics proberen mods inene ons knusse schattige kontenbonk topic te sturen?![]()
![]()
Joh, wat er hier gepost is/wordt, dat is doodnormaal hier hoorEn dat gaat allemaal heel gebroederlijk
![]()
Waarom nu inene, om Sanni/Ispy/Ruben/Editor2 de fake gay?? Maar van Jopjuh mochten we wel Joppie saus maken?
Kom op zeg hee, 99% gaat allemaal nog met een knipoog ook.
BoF!fers zijn een stelletje ongeregelde kolere homo's, daarom zijn we verbannen naar een eigen topic![]()
Anything goes! het liefst hard en anaal![]()
Kijk, we hebben geen eigen subforum meer.. Maar we hebben nog wel ONS eigen BoF topicEn die is heilig!
Zo...![]()
En nu ga ik bier drinken en porno kijken!![]()
Ik ben goed bezig om positieve notes te scoren, maar ja dat moet ook wel ik heb een voorbeeldfunctiequote:Op maandag 2 april 2007 19:14 schreef jpjedi het volgende:
Wat een gerel..heb ik toch weer kansen op aantekeningen gemist..![]()
quote:@Jorrit:
Welke film heb je nog niet gezien?![]()
![]()
Ik ben Airsoftquote:
Misschien wil hij bierdrinkles krijgenquote:
Nee, in Twente is bier drinken toch wel echt iets wat een 16 jarige moet kunnen, dus dat kan ik al wel (vast niet zo goed als jullie, pro's, maar tochquote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wil hij bierdrinkles krijgen
Oh, simpel; graaf een "schutters"putje, prik een stok met witte vlag in de grond. Ga lekker onderuit gezakt in het putje liggen en zet het op een zuipen!quote:Op maandag 2 april 2007 19:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Misschien wil hij bierdrinkles krijgen
Zie het dan maar als een vervolgcursusquote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, in Twente is bier drinken toch wel echt iets wat een 16 jarige moet kunnen, dus dat kan ik al wel (vast niet zo goed als jullie, pro's, maar toch)
quote:Op maandag 2 april 2007 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh, simpel; graaf een "schutters"putje, prik een stok met witte vlag in de grond. Ga lekker onderuit gezakt in het putje liggen en zet het op een zuipen!
Easy..
Alleen geen Schutters bier drinken, het heeft een tactische naam maar het is niet te zuipen!
Joh, die Airsoftmeet wordt geniaal! Ik doe mijn roze bandana om en zorg voor een nieuw fenomeen in de Airsoft scenequote:Op maandag 2 april 2007 19:44 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weer een geniale post van the one and only Bof rambo![]()
![]()
Note to self: Bring pink tango.quote:Op maandag 2 april 2007 19:50 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Joh, die Airsoftmeet wordt geniaal! Ik doe mijn roze bandana om en zorg voor een nieuw fenomeen in de Airsoft scene![]()
Kijk, bij Airsoft bestaan ook Knive Kills.. dan ga je natuurlijk niet echt steken met een mes, maar dan besluip je iemand en tik je hem op de schouder.. Zeg er ff bij Knive Kill en je bent een held..
De enige echte BoF Rambo doet dat natuurlijk anders; ik introduceer de Dildo KillPrik een dikke grote dildo op mijn AEG als bajonet en ga daar Tango's mee prikken
![]()
Dan ben je pas echt goed bezig![]()
Verlengstukquote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zie mezelf al een dildo kopen bij een sexshop![]()
"euh ja, het is niet voor mezelf hoor! hij is voor op me gun!"![]()
Do you feel lucky, punk!quote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zie mezelf al een dildo kopen bij een sexshop![]()
"euh ja, het is niet voor mezelf hoor! hij is voor op me gun!"![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef IJsmuts het volgende:
kut man, paas happening in de stad, een miljoen mensen op de been en allemaal kut enzo![]()
wel net een rooster uniform voor he vrouwtje gekocht![]()
Kut voor jequote:Op maandag 2 april 2007 20:22 schreef IJsmuts het volgende:
kut man, paas happening in de stad, een miljoen mensen op de been en allemaal kut enzo![]()
wel net een rooster uniform voor he vrouwtje gekocht![]()
whehehe etenquote:Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef BugWorks het volgende:
[..]
![]()
, kom je wel aan eten toe in die tent?
kom dan g aik je lekker knifenquote:Op maandag 2 april 2007 20:41 schreef slakkie het volgende:
Start bf2 gewoon niet meer op.. feh feh feh
Nee geen paddestoelen, in dat gedeelte van het bos lopen ook vossen rond. En Foxie tegenkomen is wel het laatste wat ik wil als ik opzoek ben naar rustquote:Op maandag 2 april 2007 20:39 schreef IJsmuts het volgende:
@ baus, ga je weer 72 uur paddestoelen zoeken in het bos,mn boefje
![]()
ik zal ff kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef -chiel- het volgende:
@Baus; kan jij inloggen? (jij zit ook bij multikabel!)
koel man, ik ga wel een keer mee. gewoon lopen, kloten, beetje stil zijn enzo, pijpen neuken je weet tochquote:
Ja probleem heb ik ook al 24 uur. Best ruk...quote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef -chiel- het volgende:
GVD, kom niet meer ingelogd op mijn bf2 account, spel start veeeeel trager op en krijg steeds de melding, server has refused the connection.
Schijnt overal zo te zijn maar er kunnen er ook een hoop wel gewoon knallen.
@Baus; kan jij inloggen? (jij zit ook bij multikabel!)
gaan jullie elkaar nu aftrekken ?quote:Op maandag 2 april 2007 21:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ben wel blij dat jij het ook hebt trouwens...![]()
Ja is gaaf man! Als je het rustgebied ingaat is het helemaal te gekquote:Op maandag 2 april 2007 21:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel man, ik ga wel een keer mee. gewoon lopen, kloten, beetje stil zijn enzo, pijpen neuken je weet toch![]()
okquote:
Trusten!quote:
Kan ook niet inloggen, zelfs niet als je de map "Battlefield 2" weggooid lukt het niet.quote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef -chiel- het volgende:
GVD, kom niet meer ingelogd op mijn bf2 account, spel start veeeeel trager op en krijg steeds de melding, server has refused the connection.
Schijnt overal zo te zijn maar er kunnen er ook een hoop wel gewoon knallen.
Kutzooi, dan maar een pornootje kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 21:10 schreef Mr_Baus het volgende:
@Chiel, ik kom er ook niet op.. connection refused. Zaten er nog boekjes/stempels bij die S70, of heb je nog niet gekeken?
Als je alles van EA van je computer pleurt dan lukt het ook nietquote:Op maandag 2 april 2007 21:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Kan ook niet inloggen, zelfs niet als je de map "Battlefield 2" weggooid lukt het niet.![]()
Ben nu bezig Bf opnieuw te installeren, misschien dat dat wil helpen (tenzij je het al gedaan hebt en het nog niet werkt).quote:Op maandag 2 april 2007 21:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als je alles van EA van je computer pleurt dan lukt het ook niet![]()
hahaquote:Op maandag 2 april 2007 21:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kutzooi, dan maar een pornootje kijkenmaar ik heb net een nieuwe tv en het valt zo op voor iedereen die langsloopt, voor je het weet staat er 5 man hier voor de deur te rukken!
![]()
Boekjes zitten erbij, is alleen niet bij de dealer onderhouden (wel ergens anders gelukkig) de laatste 80k ofzo, wel net nieuwe d-riem open hij is echt mooi!
Dat helpt niet pik, het ligt niet aan jou of aan mij maar er schijnt iets te zijn met de server van gamespy ofzo.quote:Op maandag 2 april 2007 21:35 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ben nu bezig Bf opnieuw te installeren, misschien dat dat wil helpen (tenzij je het al gedaan hebt en het nog niet werkt).![]()
Zelfs een Lada kan mooi zijn, dat jij hem niet mooi vind, dat is wat anders!quote:Op maandag 2 april 2007 21:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
hahaeen S70 die echt echt echt heel mooi is... Tuurlijk
Idd! En persoonlijk vind ik een S70 echt wel stijlvol.. Tja, als je er in gaat zitten met een pet op, zonder gordel scheef in je stoel met DJ Corkey uit je 6000 watt stereo en een einddemper van 70 euro, dan ziet het er inderdaad niet uit.. Maar sommige mensen hebben wel klassequote:Op maandag 2 april 2007 21:38 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zelfs een Lada kan mooi zijn, dat jij hem niet mooi vind, dat is wat anders!
@ 1minuut 48 : welke noob gaat nou zulke trappen uitvoerenquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Viro!! Wanneer gaan we een keertje sparren?![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VNkU9zyHuWw check 1 minuut 48![]()
Krav maga ownedquote:
Hehehhequote:Op maandag 2 april 2007 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
@ 1minuut 48 : welke noob gaat nou zulke trappen uitvoerenDat is puur show off
![]()
![]()
[..]
Krav maga owned, binnenkort komt er een nieuwe sportschool bij mij in de buurt waar ook krav maga zal worden gegeven
![]()
Den haag :quote:Op maandag 2 april 2007 23:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
HehehheMaar ik vond het een mooi stukje
![]()
In Den Haag? Via de IKMF zeker? Sportschool HSW? (die moet je hebben!)
10 minuten fietsen van me huisquote:Sportcentrum Ockenburg
Wijndaelerduin 28
bahquote:Op dinsdag 3 april 2007 03:28 schreef BattleLies het volgende:
BOE!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:41 schreef Silver_Shark het volgende:
eigenlijk moeten we een meet houden op een homo ontmoeting plek
quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
[..].. Dat moeten we doen ja. En dan stiekem met z'n allen afspreken dat we toch in de kroeg zitten en dit niet tegen foxie zeggen..
Dat is nog eens een goed ideequote:Op dinsdag 3 april 2007 08:17 schreef ursel het volgende:
[..].. Dat moeten we doen ja. En dan stiekem met z'n allen afspreken dat we toch in de kroeg zitten en dit niet tegen foxie zeggen..
wil jij dan wel met zn allen op de bosberg afsprekenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Wat een niveau weer zeg... Denk dat ik weer een topic of 2 kan overslaan...
Als je maar zorgt dat je er wel weer bent bij het jubileum topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...![]()
Ik kan me geen topic van een hoger niveau herinnerenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:56 schreef RudyCarell het volgende:
Sinds mijn computer van de kelder naar de woonkamer is verhuisd is het niveau toch al zo'n 2 meter gestegen hoor..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:11 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik kan me geen topic van een hoger niveau herinneren![]()
Maar die van mij stond eerst op de 1ste verdieping en nu op de begane grond!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Sinds mijn computer van de kelder naar de woonkamer is verhuisd is het niveau toch al zo'n 2 meter gestegen hoor..
We zitten nu eindelijk op gelijk niveau..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar die van mij stond eerst op de 1ste verdieping en nu op de begane grond!
Compensatie voor jou![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 18:10 schreef -chiel- het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
VreestHoopt nog voor op een lange post van FJD
Voor jou dan lieverdquote:![]()
Je hebt pas teveel gezopen als je met de helicopter wordt weggebracht toch?quote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan dat dan???
Ik ga Frank nog pakkenquote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
Naam Team Punten Extra
UnleashMitch The Incredibles 87 (profiel)![]()
Nee Foxie. Dit topic is voor BoFfers en iedereen die BF2 speelt en gezellig mee wil doen. Iedereen is welkom op 1 persoon na.quote:Op maandag 2 april 2007 14:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Dit is een Topic voor Boffers en van Boffers die bf2 spelers er de rest moet maar de Echte bf2 topic
Ja want van dat M-verhaal horen we maar verdomd weinigquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
Ik ga Frank nog pakkenWel zuur dat ik veels te lang gewacht heb met het wijzigen van het team anders had ik je nog wel gepakt
[..]
M-verhaal..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja want van dat M-verhaal horen we maar verdomd weinig
Volgens seizoen een nieuwe kans..quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
- IJs-knipje-
Ik ga Frank nog pakkenWel zuur dat ik veels te lang gewacht heb met het wijzigen van het team anders had ik je nog wel gepakt
[..]
- IJs-knipje-
Mark, Michiel, Maikelquote:
Owkequote:
Hij heeft al teveel verteld..quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Owkein ruil voor een update over je escapades op de parkeerplaats
Ik weet van niks en nu opdonderenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Owkein ruil voor een update over je escapades op de parkeerplaats
Ik heb de foto's al gezien Frank, ontkennen is zinloosquote:
Pssst...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de foto's al gezien Frank, ontkennen is zinloos![]()
De bosberg is al jaren gesloten ..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wil jij dan wel met zn allen op de bosberg afspreken![]()
tsss, dat lijkt zo, moet je er maar eens komen, 's avonds als het donker isquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De bosberg is al jaren gesloten ..helaas!!
Dat doe ik regelmatig! maar verder dan de betonnen afzetting kom ik niet ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tsss, dat lijkt zo, moet je er maar eens komen, 's avonds als het donker is![]()
je moet ook niet via de A27, maar ff snel via hilversum binnendoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig! maar verder dan de betonnen afzetting kom ik niet ...![]()
Ja .. ik weet het .. je kan daar ook ergens parkeren .. dan loop je via het natuur gebiedje of via de brug over de a27 naar de 'afwerkplek' .. maar die is ook helemaal afgetimmert ... echt een gemis! Ik hoop dat er snel kamervragen over gesteld wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet ook niet via de A27, maar ff snel via hilversum binnendoor![]()
Ooh! ik weet al waar jij het terrein op gaat! Na dat bankje staat altijd die man van 80 die je alleen langs laat als je hem tevreden stelt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:06 schreef IJsmuts het volgende:
jah er is helemaal links, bij dat bankje een plek waar planken los zitten. daar ga ik altijd tussendoor![]()
maar idd jammer hoor, hoop ook dat we er snel weer gewoon terecht kunnen![]()
jah, droge joop is datquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh! ik weet al waar jij het terrein op gaat! Na dat bankje staat altijd die man van 80 die je alleen langs laat als je hem tevreden stelt!
Maar wat doet frank daar dan??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh! ik weet al waar jij het terrein op gaat! Na dat bankje staat altijd die man van 80 die je alleen langs laat als je hem tevreden stelt!
Aardig! maar ik vond die druiper niet echt heel erg aantrekkelijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah, droge joop is dataardige vent is dat hoor
![]()
Warme knieën krijgenquote:
nee das waar. maar als je een doekje bij je hebt om de boel een beetje te deppen en je daarna een pepermuntje neemt vind ik het altijd wel meevallen. en ik doe het ook altijd een beetje voor hem. hij is toch de ongekroonde koning van de bosbergquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aardig! maar ik vond die druiper niet echt heel erg aantrekkelijk!!
Sja .. ik heb de bosberg-periode al lang afgesloten .. ben nu natuurlijk getrouwd dus heb het niet meer nodig ... maar hij is nog steeds aanwezig? Doe je hem de groeten van me??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee das waar. maar als je een doekje bij je hebt om de boel een beetje te deppen en je daarna een pepermuntje neemt vind ik het altijd wel meevallen. en ik doe het ook altijd een beetje voor hem. hij is toch de ongekroonde koning van de bosberg![]()
Hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik heb de bosberg-periode al lang afgesloten .. ben nu natuurlijk getrouwd dus heb het niet meer nodig ... maar hij is nog steeds aanwezig? Doe je hem de groeten van me??![]()
Rustiger dan jij? Nieuwe job??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef ursel het volgende:
![]()
[..]
Hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk??![]()
Zo te merken ben je nog rustiger dan mij![]()
zal ik doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik heb de bosberg-periode al lang afgesloten .. ben nu natuurlijk getrouwd dus heb het niet meer nodig ... maar hij is nog steeds aanwezig? Doe je hem de groeten van me??![]()
Ik heb eventueel nog een schriftje vol aantekeningen van vaste gasten van de bosberg hier thuis!quote:
ja best wel he?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:05 schreef BattleLies het volgende:
*bla bla wat een slap geouwehoer eigenlijk*
Je bent alvast een voorsprong aan het opbouwen?quote:
jep, ik wil de award voor beste poster in aprilquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent alvast een voorsprong aan het opbouwen?
Ik heb m al drie keer op rij dus deze maand istie voor jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef IJsmuts het volgende:
jep, ik wil de award voor beste poster in april![]()
das lief zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m al drie keer op rij dus deze maand istie voor jou
Geef je het na 2 dagen al opquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m al drie keer op rij dus deze maand istie voor jou
quote:
Doe ik m gewoon edittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef IJsmuts het volgende:
dan moet je wel kappen met replien he ferdi![]()
of moet ik er even wat kick ass quattro posts in gooien![]()
je bent al bezigquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nutteloze posts weer om een topic vol te spammenDaar doe ik niet aan mee
wat ben je de laatste tijd toch aant zijken zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
of het is een nep BoFferquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat ben je de laatste tijd toch aant zijken zegheb je een blauwtje gelopen? zit je gewoon even niet lekker in je vel
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |