nee, kon gewoon aanloggenquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef SoA-Holic het volgende:
iemand anders problemen met inloggen?
Ik krijg de volgende foutmelding:
[afbeelding]
daar is een BF2142 topic voor Ruben euh i-spy24 euh Iwan Spyrosquote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] " Morgu ajac..[afbeelding] landstitel komt eraan " [afbeelding]
ff serieus: Zijn hier nog veel mensen die BF2142 spelen en wat zijn de ervaringen ivg met BF2?
Ik speel het nog af en toe, tis wel gaaf...quote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
[afbeelding] " Morgu ajac..[afbeelding] landstitel komt eraan " [afbeelding]
ff serieus: Zijn hier nog veel mensen die BF2142 spelen en wat zijn de ervaringen ivg met BF2?
doei danquote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef sanni het volgende:
Oh ja, dat is een reden. Lekker makkelijk en kort door de bocht. Als dat de insteek wordt dan zijn we snel
uit geluld.
Nee, maar ik zat op een server en iedereen was private first class en mijn stats worden ook niet geupdate :xquote:Op maandag 2 april 2007 13:10 schreef SoA-Holic het volgende:
iemand anders problemen met inloggen?
Ik krijg de volgende foutmelding:
[afbeelding]
Tuurlijk mag dat wel. Even doorbijten sanniquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef sanni het volgende:
sorry,maar praat me gerust ff bij want ik heb dit al eerder zie langskomen en het blijkt nergens op te zijn gebaseerd.
Ik kom hier omdat ik BF2 speel en een geinige topic vind met toffe gasten. Het lijkt wel alsof ik hier niet mag komen.
juist niet, het is een hardnekkig gezwel die maar terug blijft komenquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Even doorbijten sanni, je laat je wel erg makkelijk wegjagen.
jij dan?quote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef 3lmo het volgende:
Inco, moet jij niet in 't centrum zitten in het zonnetje van een biertje genieten?
Ow, ben jij degene die bepaalt wie hier mag komen?quote:Op maandag 2 april 2007 14:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
juist niet, het is een hardnekkig gezwel die maar terug blijft komen
oh ja, was editor2 nog vergeten![]()
zo triest is ie, dat ie moet liegen over zijn leven, en stiekem foto's maakt bij een meet waar hij officieel niet eens bij was
ik vind sanni ook een domme lulquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ben jij degene die bepaalt wie hier mag komen?
Ik vind zoveel FOK!kers kneuzen. Nah en. Als ie een vraagt heeft wat betrekking heeft op Battlefield 2, kan ie hier terecht. Wie het ook is.quote:Op maandag 2 april 2007 14:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik vind sanni ook een domme lulmag van mij ook ver wegblijven
![]()
ja!quote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow, ben jij degene die bepaalt wie hier mag komen?
Zou eigenlijk wel moeten, maar m'n vrienden zitten nog @ school en ik ben al vrij (nou ja, heb vrijgenomen) probleem is dat we amper tegelijk vrij zijn, anders zou het inderdaad wel moetenquote:Op maandag 2 april 2007 14:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij dan?
ik heb 2 tuinen waar ik dat kan doen
wat inco ook al zegt, dis geen BF2 topic, maar een BoF SC topicquote:Op maandag 2 april 2007 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind zoveel FOK!kers kneuzen. Nah en. Als ie een vraagt heeft wat betrekking heeft op Battlefield 2, kan ie hier terecht. Wie het ook is.
Punt.
Ik zie toch duidelijk: Het Grote BoF! BF2 Topic staan. Dus jullie zijn vast niet te lui om wat vraagjes te beantwoorden van medeusers.quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat inco ook al zegt, dis geen BF2 topic, maar een BoF SC topic
das nus helemaal niet voor BF2 vraagjes etc![]()
ijsmeis snapt dat nog nietquote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat inco ook al zegt, dis geen BF2 topic, maar een BoF SC topic
das nus helemaal niet voor BF2 vraagjes etc![]()
BF2 is een bijkomstigheid hier, ongeveer 70% van de BoF members spelen allang geen BF2 meerquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk: Het Grote BoF! BF2 Topic staan. Dus jullie zijn vast niet te lui om wat vraagjes te beantwoorden van medeusers.
okquote:Op maandag 2 april 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk: Het Grote BoF! BF2 Topic staan. Dus jullie zijn vast niet te lui om wat vraagjes te beantwoorden van medeusers.
Dus er zijn nog mensen die het wel spelenquote:Op maandag 2 april 2007 14:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
BF2 is een bijkomstigheid hier, ongeveer 70% van de BoF members spelen allang geen BF2 meer
er staat alleen maar BF2 in om nog een beetje naamsbekendheid te houden, maar zoals wij al zeiden in het begin va nde splitsing, hier is offtopic, andere topic in ontopic
+ waarom vraagt sanni hier in over BF2142, veel spelers hier hebben het nog nooit gespeeld. vraag het dan in het BF2142 topic, daar zitten veel BF2 veteranen
om je nog even te hulp te schieten: [PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :Pquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef sanni het volgende:
Ik heb dus gevraagd om mij bij te praten over e.e.a. Enige wat ik voor mijn kiezen krijg is dat ik spy/ruben en nog 300 namen ben en verder mijn bek moet houden. Zomaar iemand wegtrappen heet dat en de topic verkloten.Stoer hoor. Ik stel voor dat ze de dit topic lekker uitmesten want het ruikt onfris met dit reacties.
Braaf *aait*.quote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
om je nog even te hulp te schieten: [PC] Battlefield 2142 #2 Waar Rudy nog in 1995 leeft :P
daar is deze topic niet voorquote:Op maandag 2 april 2007 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus er zijn nog mensen die het wel spelen. Dus kunnen die vast wat vragen beantwoorden.
Wie ik?quote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Jij bent echt een vette kneus!
nee me buurvrouw nou goedquote:
hij is NU niet sfeerverziekend nee, maar ik ben ontzettend haatdragend als je mijn plezier vernaait en dat kan ik lang volhouden, erg lang.quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef NJ het volgende:
Een stelregel op FOK! is dat een SC altijd toegankelijk moet zijn voor iedereen die er in wenst te posten. Dus als die persoon niet sfeerverziekend bezig is, dan is hij gewoon welkom in de SC en als dat niet het geval is, zoals nu, dan gaat de SC dicht.
Wat is een SC ???quote:Op maandag 2 april 2007 14:49 schreef NJ het volgende:
Een stelregel op FOK! is dat een SC altijd toegankelijk moet zijn voor iedereen die er in wenst te posten. Dus als die persoon niet sfeerverziekend bezig is, dan is hij gewoon welkom in de SC en als dat niet het geval is, zoals nu, dan gaat de SC dicht.
Dus omdat jij haatdragend bent mag iemand anders hier niet posten?quote:Op maandag 2 april 2007 14:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hij is NU niet sfeerverziekend nee, maar ik ben ontzettend haatdragend als je mijn plezier vernaait en dat kan ik lang volhouden, erg lang.
de reden dat ik nu als enige post is dat de rest allemaal druk is, anders hadden ze wel achter me gestaan
quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef sanni het volgende:
Ik heb dus gevraagd om mij bij te praten over e.e.a. Enige wat ik voor mijn kiezen krijg is dat ik spy/ruben en nog 300 namen ben en verder mijn bek moet houden. Zomaar iemand wegtrappen heet dat en de topic verkloten.Stoer hoor. Ik stel voor dat ze de dit topic lekker uitmesten want het ruikt onfris met dit reacties.
wij (en dan bedoel ik heel de BoF clan) voeren al een hele tijd oorlog tegen hemquote:Op maandag 2 april 2007 14:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus omdat jij haatdragend bent mag iemand anders hier niet posten?
Ik vind onderstaande:quote:Op maandag 2 april 2007 14:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wij (en dan bedoel ik heel de BoF clan) voeren al een hele tijd oorlog tegen hem
hij kan vragen wat ie wil, maar een fatsoenlijk antwoord krijgt ie toch niet. dat hij na 1.5 jaar nog niet snapt dat ie niet geliefd is hier, zegt meer over hem dan over ons
best veelzeggend over jullie.quote:hij kan vragen wat ie wil, maar een fatsoenlijk antwoord krijgt ie toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |