Mark, Michiel, Maikelquote:
Owkequote:
Hij heeft al teveel verteld..quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Owkein ruil voor een update over je escapades op de parkeerplaats
Ik weet van niks en nu opdonderenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Owkein ruil voor een update over je escapades op de parkeerplaats
Ik heb de foto's al gezien Frank, ontkennen is zinloosquote:
Pssst...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de foto's al gezien Frank, ontkennen is zinloos![]()

De bosberg is al jaren gesloten ..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wil jij dan wel met zn allen op de bosberg afspreken![]()
tsss, dat lijkt zo, moet je er maar eens komen, 's avonds als het donker isquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De bosberg is al jaren gesloten ..helaas!!
Dat doe ik regelmatig! maar verder dan de betonnen afzetting kom ik niet ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tsss, dat lijkt zo, moet je er maar eens komen, 's avonds als het donker is![]()
je moet ook niet via de A27, maar ff snel via hilversum binnendoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat doe ik regelmatig! maar verder dan de betonnen afzetting kom ik niet ...![]()
Ja .. ik weet het .. je kan daar ook ergens parkeren .. dan loop je via het natuur gebiedje of via de brug over de a27 naar de 'afwerkplek' .. maar die is ook helemaal afgetimmert ... echt een gemis! Ik hoop dat er snel kamervragen over gesteld wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet ook niet via de A27, maar ff snel via hilversum binnendoor![]()
Ooh! ik weet al waar jij het terrein op gaat! Na dat bankje staat altijd die man van 80 die je alleen langs laat als je hem tevreden stelt!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:06 schreef IJsmuts het volgende:
jah er is helemaal links, bij dat bankje een plek waar planken los zitten. daar ga ik altijd tussendoor![]()
maar idd jammer hoor, hoop ook dat we er snel weer gewoon terecht kunnen![]()
jah, droge joop is datquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh! ik weet al waar jij het terrein op gaat! Na dat bankje staat altijd die man van 80 die je alleen langs laat als je hem tevreden stelt!
Maar wat doet frank daar dan??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh! ik weet al waar jij het terrein op gaat! Na dat bankje staat altijd die man van 80 die je alleen langs laat als je hem tevreden stelt!
Aardig! maar ik vond die druiper niet echt heel erg aantrekkelijk!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah, droge joop is dataardige vent is dat hoor
![]()
Warme knieën krijgenquote:
nee das waar. maar als je een doekje bij je hebt om de boel een beetje te deppen en je daarna een pepermuntje neemt vind ik het altijd wel meevallen. en ik doe het ook altijd een beetje voor hem. hij is toch de ongekroonde koning van de bosbergquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aardig! maar ik vond die druiper niet echt heel erg aantrekkelijk!!
Sja .. ik heb de bosberg-periode al lang afgesloten .. ben nu natuurlijk getrouwd dus heb het niet meer nodig ... maar hij is nog steeds aanwezig? Doe je hem de groeten van me??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee das waar. maar als je een doekje bij je hebt om de boel een beetje te deppen en je daarna een pepermuntje neemt vind ik het altijd wel meevallen. en ik doe het ook altijd een beetje voor hem. hij is toch de ongekroonde koning van de bosberg![]()
Hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik heb de bosberg-periode al lang afgesloten .. ben nu natuurlijk getrouwd dus heb het niet meer nodig ... maar hij is nog steeds aanwezig? Doe je hem de groeten van me??![]()
Rustiger dan jij? Nieuwe job??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef ursel het volgende:
![]()
[..]
Hoe bevalt je nieuwe job eigenlijk??![]()
Zo te merken ben je nog rustiger dan mij![]()
zal ik doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik heb de bosberg-periode al lang afgesloten .. ben nu natuurlijk getrouwd dus heb het niet meer nodig ... maar hij is nog steeds aanwezig? Doe je hem de groeten van me??![]()
Ik heb eventueel nog een schriftje vol aantekeningen van vaste gasten van de bosberg hier thuis!quote:
ja best wel he?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:05 schreef BattleLies het volgende:
*bla bla wat een slap geouwehoer eigenlijk*
Je bent alvast een voorsprong aan het opbouwen?quote:
jep, ik wil de award voor beste poster in aprilquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent alvast een voorsprong aan het opbouwen?
Ik heb m al drie keer op rij dus deze maand istie voor jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef IJsmuts het volgende:
jep, ik wil de award voor beste poster in april![]()
das lief zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m al drie keer op rij dus deze maand istie voor jou
Geef je het na 2 dagen al opquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m al drie keer op rij dus deze maand istie voor jou
quote:
Doe ik m gewoon edittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef IJsmuts het volgende:
dan moet je wel kappen met replien he ferdi![]()
of moet ik er even wat kick ass quattro posts in gooien![]()
je bent al bezigquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nutteloze posts weer om een topic vol te spammenDaar doe ik niet aan mee
wat ben je de laatste tijd toch aant zijken zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
of het is een nep BoFferquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat ben je de laatste tijd toch aant zijken zegheb je een blauwtje gelopen? zit je gewoon even niet lekker in je vel
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |