wie scheldt em uit dan?quote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind onderstaande:
[..]
best veelzeggend over jullie.
Jullie bepalen niet wie er in deze reeks komt. Als een gebruiker jullie niet aan staat kan je hem natuurlijk altijd negeren, maar als hij zo wordt uitgescholden op het moment dat hij normaal de reeks binnenkomt dan is het heel leuk dat jullie allemaal tegen hem zijn, maar dan sta ik aan zijn kant.
nou poepoe ik zou me gelijk laten behandelen bij de psychiater bij zulk soort grove taal, zeg!quote:
Ik heb het meer over de toon die gezet wordt. En for the record, hem een hardnekkig gezwel noemen valt onder uitschelden.quote:Op maandag 2 april 2007 15:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie scheldt em uit dan?
hem huilie of triest noemen is bij lange na niet zo erg als sommige woorden die ik op Fok! lees
Ik weet dondersgoed wie het is. De specifieke link met BoF ken ik niet, maar ik weet uit de Apple slowchat dat het negen van de tien keer begint met de mensen die op hem reageren. Niet hijzelf.quote:Op maandag 2 april 2007 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
NJ,
Met alle respect maar weet je wel wie i-spy24 aka editor02 aka sanni is? Ken je zoiezo de geschiedenis van BoF!?
quote:Op maandag 2 april 2007 15:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga hier niet over in discussie. Mocht iemand zich binnen deze reeks niet kunnen gedragen, dan kan je de mods inschakelen. Maar als iemand gewoon normaal deze reeks binnenkomt en er totaal uit het niets zó over hem gepost wordt, dan gaat de reeks dicht.
Toverwoord.quote:Op maandag 2 april 2007 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
negeren
En jij scheert nu elke vaste bezoeker van dit topic over 1 kam? Met je 'jullie' dit en 'jullie' dat ...quote:Op maandag 2 april 2007 15:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind onderstaande:
[..]
best veelzeggend over jullie.
Jullie bepalen niet wie er in deze reeks komt. Als een gebruiker jullie niet aan staat kan je hem natuurlijk altijd negeren, maar als hij zo wordt uitgescholden op het moment dat hij normaal de reeks binnenkomt dan is het heel leuk dat jullie allemaal tegen hem zijn, maar dan sta ik aan zijn kant.
Ik hoor dat Incolumis voor iedereen spreekt. Val hem daar maar op aan.quote:Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En jij scheert nu elke vaste bezoeker van dit topic over 1 kam? Met je 'jullie' dit en 'jullie' dat ...![]()
of??
Als jij je aangesproken voelt, bedoelen we jou ookquote:Op maandag 2 april 2007 15:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En jij scheert nu elke vaste bezoeker van dit topic over 1 kam? Met je 'jullie' dit en 'jullie' dat ...![]()
of??
kom maar op rotjong, ik schop je verrot!quote:Op maandag 2 april 2007 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Bang om te posten nu ofzo
Spank my buttquote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kom maar op rotjong, ik schop je verrot!![]()
![]()
er zijn geen combatboots in kindermaat!quote:Op maandag 2 april 2007 15:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Spank my butt
O nee we mochten niet Offtopic gaan anders moet deze SC dicht het moet over BF2
WACHT MAAR IK PWN JE WEL IN BF2
IK SCHOP JE IN BF2 MET ME MES
Ik vind het gewoon wat jammer dat er opeens twee extra mods hier opeens in het topic zijn en er opeens een discussie ontstaat die totaal onnodig is! Schijnbaar hebben bepaalde leden ervaringen met een zekere persoon en die uiten dat door hem/haar geen antwoord te willen geven ... sinds wanneer moeten daarvoor twee extra mods zich daarin gaan mengen? Volgens mij gebeurd het in verschillende topics wel eens dat er wat dingen voor gevallen zijn waardoor er soms wel eens iemand een beetje genegeerd wordt .. so what?quote:Op maandag 2 april 2007 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij je aangesproken voelt, bedoelen we jou ook.
ja!quote:Op maandag 2 april 2007 15:41 schreef BattleLies het volgende:
Ik zou zeggen; laten we ons (= bof en mods) alsjeblieft druk maken om dingen die de moeite waard zijn!
Je mag geen kindjes pijn doenquote:
Geen antwoord geven en negeren vinden we prima! Een user bashen en wegjagen is niet de bedoelingquote:Op maandag 2 april 2007 15:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wat jammer dat er opeens twee extra mods hier opeens in het topic zijn en er opeens een discussie ontstaat die totaal onnodig is! Schijnbaar hebben bepaalde leden ervaringen met een zekere persoon en die uiten dat door hem/haar geen antwoord te willen geven ... sinds wanneer moeten daarvoor twee extra mods zich daarin gaan mengen? Volgens mij gebeurd het in verschillende topics wel eens dat er wat dingen voor gevallen zijn waardoor er soms wel eens iemand een beetje genegeerd wordt .. so what?
Dat Inco zegt voor iedereen te spreken .. sja hij bedoeld waarschijnlijk voor iedereen die die ervaring met die persoon heeft! Is dat niet meer dan logisch? hebben jullie (mods) die situaties ook terug gelezen/onderzocht? Jullie hebben nu gelijk een mening over 'ons boffers' maar is dat dan terecht? Moet hier nou opeens zo'n heisa ontstaan om iets wat in mijn ogen eigenlijk niet eens heisa waard is??
Ik zou zeggen; laten we ons (= bof en mods) alsjeblieft druk maken om dingen die de moeite waard zijn!
quote:Op maandag 2 april 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen antwoord geven en negeren vinden we prima! Een user bashen en wegjagen is niet de bedoelingen dat is wat hier zojuist gebeurde. Daarom komen wij hier even binnenvallen. 'Jullie' (ja, ik zet het maar even tussen haakjes) vinden het misschien niet de moeite waard, omdat 'jullie' geen fluit om die user geven. Wij, daarentegen, stellen iedereen gelijk
, wat voor een geschiedenis die persoon ook heeft hier, zolang hij nu normaal doet is het best. Als hij abnormaal zou reageren was het een ander verhaal, maar dat is nu dus niet aan de orde.
ik wist wel dat je me leuk vindquote:Op maandag 2 april 2007 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het een puik idee, IJsmuts. Volgens mij is ieder zijn of haar boodschap nu wel duidelijk.
quote:Dear Mr. ,
We thank you very much for your order dated 03/26/2007.
We have charged already via your credit card. You will received a bill, the payee is TISNET Technology Inc.Taipei TW ( our cash transfer company). Due to the exchange rate, the amount will not in an integer.
We are pleased to inform you that we are sending on 04/02 your parcel by EMS ( ee449326882tw ).Which should reach you in 5 to 7 days.
https://postserv.prsb.gov.tw/Trade/post/CN_Postal50.htm
We remain at your disposal for any further information or future order.
Thank you !!
--------------------------------------------------------------------------------
Pro-forma invoice
No. Code Latin-Name Locality Sex US$ Quantity Total
1 Cer3002 Batocera hercules Sulawesi M+80mm Indonesia P 15 1 15
2 Cer3005 Batocera aeneonigra occidentalis Halmahera M+60mm Indonesia P 12 1 12
3 Cer3006 Batocera rosenbergi rosenbergi Flores Is. M+55mm Indonesia P 10 1 10
4 Cer3010 Rosenbergia straussi M+55mm,F+60mm P.N.G. P 18 1 18
5 Cer3013 Rosenbergia vetusta 55mmA2 P.N.G. F 18 1 18
6 Cer3016 Batocera numitor javanica E.Java A2,M+65mm Indonesia P 4 1 4
7 Cer3033 Batocera tigris tigris +55mm Malaysia M 6 1 6
8 Cer3038 Batocera bruyni Sanggir Is. M+55mm Indonesia P 12 1 12
9 Cer3057 Batocera laena gracilis Kei Is. M+45mm Indonesia P 9 1 9
10 Cer3096 Batocera gerstaeckeri Taliabu Is. M+60mm Indonesia P 12 1 NO
11 Cer3098 Batocera gigas E.Java M+50mm Indonesia P 6 1 6
12 Cer3113 Batocera rubus immaculipennis M+55mm Malaysia P 7 1 7
13 Cer3157 Batocera rubus ssp Banda Is. M+45mm Indonesia P 6 1 6
14 Cer3158 Batocera lineolata M+50mm Thailand P 8 1 8
15 Cer3163 Batocera laena papuana M+45mm P.N.G. P 6 1 6
16 Cer3173 Batocera rubus albofasciata Kalimantan M+45mm Indonesia P 6 1 6
17 Cer3219 Batocera porioni Makira Is. +55mmA2 Solomon F 3 1 3
18 Cer3228 Batocera numitor ferruginea M+55mm Malaysia P 7 1 7
19 Cer3245 Batocera parryi M+45mm Malaysia P 5 1 5
20 Cer3246 Batocera victoriana victoriana M+65mm Malaysia P 15 1 15
21 Cer3301 Rosenbergia xenium +60mmA2 P.N.G. F 20 1 20
22 Cer3303 Batocera tigris menelaus (E.Java) +50mm Indonesia M 4 1 4
23 Cer4007 Callipogon armillatus +100mm Peru M 30 1 30
Subtotal US$227
Postage( EMS Express ) & Package = US$ 25.00
Total amount = US$ 252.00
--------------------------------------------------------------------------------
Best regards from Taiwan.
F.Y. Huang -Manager
E-mail : Huang@insect-sale.com
Website : http://www.insect-sale.com
Heb ik een echoquote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef dekkered het volgende:
om nog heel even op dat vorige terug te komen..
Wij als BoFfers weten wat sanni heeft aangericht.. Weten jullie mod en admin dat ook?
quote:Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wij weten wie Sanni is wij hebben er verleden mee en jullie weten niet wie het is dus
![]()
o kutquote:
Ik ben te oud voor kinderopvangquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
o kut
overgeslagen (ik sla altijd post van foxie over maaja)
maare jij zegt het ook nog heel anders
3jaar mee gestoptquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel de na schoolse opvang
verdere uitleg?quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch grappig dat de jeugd van BoF weer door blijft gaan terwijl het nu wel duidelijk is.
dat weet je dondersgoed pielequote:
leg het dan gewoon uitquote:Op maandag 2 april 2007 17:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat weet je dondersgoed piele![]()
zelfs ik weet het dan moet jij het helemaal weten![]()
Gewoon kappen om op gesloten discussie's een antwoord te geven als iedereen er mee is opgehouden.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 18:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vreest Hoopt nog voor op een lange post van FJD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |