Zien er cool uitquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Net een paar Nike Court Force Lows gehaald.
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag jullie eerlijke meningen wat jullie ervan vinden.
Iets te opvallendquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks voor je hulp nog, voor de size-charts.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef thaWarhead het volgende:
Omdat er hier zoveel mensen zitten dat het teveel bandbreedte kost voor IS.
Waarom niet? Gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 25 maart 2007 18:13 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet verkeerd maar ik zou ze zelf nooit gekocht hebben.
Die zool steekt gewoon af tegen de rest van schoen, vind ik niks. Als de schoen helemaal zwart was met die 'regenboog' lining, zou ik 'm doper vinden.quote:
True, gewoon met witte zoolen zou wel een stuk mooier zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Die zool steekt gewoon af tegen de rest van schoen, vind ik niks. Als de schoen helemaal zwart was met die 'regenboog' lining, zou ik 'm doper vinden.
Sja, ik weet het nu ook niet meer ckerquote:Op zondag 25 maart 2007 19:06 schreef Teije het volgende:
[..]
True, gewoon met witte zoolen zou wel een stuk mooier zijn.
Als je ze zelf toch maar dope vind. They are neckbreakers.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Sja, ik weet het nu ook niet meer cker
Vind het maar niks, die zool is veels te kleurrijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee joh, niet doen!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Sja, ik weet het nu ook niet meer cker
ik vind ze tofquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan toch ook de lage nemen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Hmmm, die hoge zijn wel en echte poepkleur zeg. Jammer, want als die hoge ook zwart waren zou ik ze wel kopen denk ik.
Die zijn mij iets te rozequote:Op zondag 25 maart 2007 20:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/DSC00323.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Stüssy shirt (20e 8))
Nike Dunk High Year of the Pig (met de nieuwe doos), tier0 van Nort Berlin
Uffie LP
Berlijn
Nah, lage Court Forces vind ik niet echt tof, maar die colorway is gewoon te erg.quote:
Zeer dope pickups.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Jeltos het volgende:
Van week weer 2 nieuwe paartjes binnen gekregen![]()
[afbeelding]
adidas metro echt super lang naar moeten zoeken maar uiteindelijk via marktplaats nieuw voor 62 euro![]()
[afbeelding]
Cruff spots ook via marktplaats ook echt bruut vindt ik en deze heeft echt niemand![]()
en hier dan men collectie tot nu toe morgen nog nieuwe Nike Dunks halen want men oude zijn gestolen GVD![]()
http://images.sugababes.nl/user_pics/859/859983_d061f89762.jpg
maja de adidas en cruff verzacht de pijn![]()
Nike Af1 ?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:37 schreef J_Velsink het volgende:
Ik ben bang dat mijn vraag hier ook niet beantwoordt gaat worden maar ik probeer het toch!
Ik zoek een schoen waarvan ik weinig weet.
Het lijkt op een Nike Low Dunk schoen maar volgens mij is het niet van Nike zelf.
De kleur is zwart glimmend leer, en de randen zijn afgewerkt met goud (met randen bedoel ik het gestickte van de schoen).
Iemand die dit bekend voor komt en mij kan vertellen welk merk de schoen is?
sh!t ik ben pas volgende week in groningenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:48 schreef Apekoek het volgende:
tip!
de jack en jones in groningen doet alle schoenen en dus ook sneakers voor 10 euro per paar de deur uit wegens een nieuwe collectie.
ik weet het, het zijn geen nike's, bikkembergs of quicks, maar het is wel echt leer, goede kwaliteit. en ook nog op dit moment modieus.
Nee het lijkt meer op het lage model (low dunks).quote:
Das zeker een mooie actie! helaas woon ik in A'damquote:Op maandag 26 maart 2007 10:48 schreef Apekoek het volgende:
tip!
de jack en jones in groningen doet alle schoenen en dus ook sneakers voor 10 euro per paar de deur uit wegens een nieuwe collectie.
ik weet het, het zijn geen nike's, bikkembergs of quicks, maar het is wel echt leer, goede kwaliteit. en ook nog op dit moment modieus.
Mmmmh heb wel hoge gezien waren van Hugo boss ook glimmend zwartr maar ze leken percies op nike dunk High ik heb ze in zilver en wit maar daar hadden ze geen lage toen in die winkel maar dat model is precies zelfde als dunk high maja het was low hequote:Op maandag 26 maart 2007 11:02 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Nee het lijkt meer op het lage model (low dunks).
[afbeelding]
Een beetje zoals dit alleen dan is het glimmend.
zeker, jack en jones is best okay!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Das zeker een mooie actie! helaas woon ik in A'dam![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Teije het volgende:
Beh me Vans Slip-on's zijn toch een halve maat te klein.. hopelijk kan ik ze nog ruilen. Anders bye bye 50 euro![]()
weheh je had net gebeldquote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Teije het volgende:
Beh me Vans Slip-on's zijn toch een halve maat te klein.. hopelijk kan ik ze nog ruilen. Anders bye bye 50 euro![]()
Haha was jij dat?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:10 schreef Luie-princes het volgende:
Door niet door de modder te gaan banjeren.![]()
Plassen ontwijken/overheen springen, uitkijken als je de bus uitstapt, op de stoep blijven lopen, en als ze toch vies zijn goudzeep.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:07 schreef zquing het volgende:
hoe houden jullie eigenlijk jullie schoenen schoon?
nee dat doe ik ook allemaal, ik hem een maand niet met mijn nieuwe schoenen gelopen omdat ik niet wilde dat mn zolen vies werdenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:30 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Plassen ontwijken/overheen springen, uitkijken als je de bus uitstapt, op de stoep blijven lopen, en als ze toch vies zijn goudzeep.
En als je wil dat ze absoluut niet/zo min mogelijk creasen, heel raar penquin achtig lopen (wat ik uit mijzelf al redelijk doe) en/of een hard plastic plaatje onder de toebox plakken.
heb je ze niet eerst gepast ofzo?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:55 schreef Teije het volgende:
Haha, tuurlijk welquote:
Vans.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef roelvdlende het volgende:
Welke sneakers dragen jullie het liefst onder skinny jeans?
hahaahquote:Op maandag 26 maart 2007 14:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nu nog die safety track jacket en dan ben je helemaal compleet!![]()
[afbeelding]
Welke ga je halen? En in hoeveel termijnen ga je betalen???quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef thaWarhead het volgende:
(groene) zeep op een washandje of tandenborstel, een natte doek werkt soms ook al heel goed.
Deze week waarschijnlijk een paartje bestellen bij Flight Club in New York, morgen even maat checken.
Die moet je ff bij xs.to of een andere host uploaden, zie de startpost voor meer infoquote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Noddie het volgende:
mijn adidas metro attitude![]()
[afbeelding]
en van de week deze air force 2 binnen![]()
[afbeelding]
edit: hoe zit het met de gele kikkers nu![]()
ik heb net gechecked en ik heb geen slip-ons meer in maat 11.5quote:Op maandag 26 maart 2007 13:17 schreef Teije het volgende:
[..]
Haha was jij dat?Ja dat was ik dus Genuiz
![]()
p.s beetje fokken op je werk? kan toch niet man! tot hoelaat werk je? ik denk dat ik vanmiddag nog ff langs kom na me werk om de maat te checken.
zou je voor me kunnen checken of jullie ze wel in 11.5/46 hebben?![]()
nietquote:Op maandag 26 maart 2007 13:07 schreef zquing het volgende:
hoe houden jullie eigenlijk jullie schoenen schoon?
Werkt die zeep echt goed?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef thaWarhead het volgende:
(groene) zeep op een washandje of tandenborstel, een natte doek werkt soms ook al heel goed.
Deze week waarschijnlijk een paartje bestellen bij Flight Club in New York, morgen even maat checken.
Ok bedankt man, wel in 11 gewoon? wil wel ff 100% zeker weten of ik 11 of 11.5 moet anders heb ik straks weer het zelfdequote:Op maandag 26 maart 2007 14:58 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
ik heb net gechecked en ik heb geen slip-ons meer in maat 11.5
en we zijn in de magna plaza altijd tot 7 uur open ( bastards)
[..]
niet
Geen, skinny jeans zijn veel te strak. Er moet toch ruimte zijn om het 1 en ander rustig te laten hangen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:13 schreef roelvdlende het volgende:
Welke sneakers dragen jullie het liefst onder skinny jeans?
ff mezelf quotenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Noddie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nogmaals, maar nu via photobucket
Dat had ik ook bij mn vans, maar na een paar keer dragen word het al minder.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:54 schreef Teije het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk welmaar had nogal haast en dacht dat ze lekker zaten (zitten ze ook) alleen me kleine teen is het daar niet mee eens
![]()
Die adidas zijn té vet. Waar gekocht?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef Noddie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nogmaals, maar nu via photobucket
nein heb ik ook niet meer.... zit een beetje krap nu met de voorraad als het goed is komt er deze week weer wat binnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:08 schreef Teije het volgende:
[..]
Ok bedankt man, wel in 11 gewoon? wil wel ff 100% zeker weten of ik 11 of 11.5 moet anders heb ik straks weer het zelfde![]()
![]()
Mmmm das klote, ik ga nog wel even langs een andere zaak dan om ze te passen. En dan bestel ik ze online zoals jij had aangegevenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:36 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
nein heb ik ook niet meer.... zit een beetje krap nu met de voorraad als het goed is komt er deze week weer wat binnen.
geen probleem !quote:Op maandag 26 maart 2007 15:43 schreef Teije het volgende:
[..]
Mmmm das klote, ik ga nog wel even langs een andere zaak dan om ze te passen. En dan bestel ik ze online zoals jij had aangegeveniig bedankt voor de hulp man!
Why dat?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef Shortzz het volgende:
Messenga doe dat nooit meer wil je, kreeg bijna een hartverzakking
toendertijd (2 maanden geleden) bij dr. jays in Oosterhoutquote:Die adidas zijn té vet. Waar gekocht?
Hij vind ze denk ik niet zo tofquote:
Het lijkt meer op een paard dan op een schoen.quote:
je kan het via ons proberen. we hebben dat model wel gehad namelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Nosh het volgende:
Warhead, weet jij een Nederlandse Vans-dealer die veel aan import doet?
Wil deze Old skools nog halen, vandaar:
[afbeelding]
kut broertje ik wil mango stabsquote:Op maandag 26 maart 2007 17:00 schreef parselmouth het volgende:
Vanavond twee paar stabs bestellen via Kickz
M'n broertje neemt die Mango-colourway en ik die paarse![]()
Paartje Vans als het goed is. Prijs valt wel mee. Morgen een hetzelfde model in die maat passen en dan wat mensen in NY inschakelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Welke ga je halen? En in hoeveel termijnen ga je betalen???
Opstellen is tof, ik wou dat ik er nog ruimte voor had.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
nieuwe stuff, tijd voor een nieuwe pic, vorige pic was van december ofzo
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07131/DSC00326.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nice.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
kut broertje ik wil mango stabs
Haal ze ook gewoon!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
kut broertje ik wil mango stabs
Haha, ik ook sinds januari. Is me best wel uit de hand gelopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Huppelei het volgende:
Ik ben sinds kort echt helemaal weg van sneakers!
Maar ik heb er niet zo veel geld voor
Klopt. Vooral bij de Vans shop slaag je snel. Als je daar in de outlet bent zou ik ook zeker een kijkje nemen bij Puma.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Als je in de buurt van Roermond bent moet je de outlet daar checken, best wel wat vette sneakers voor goedkoop. Nike Dunk low helemaal wit voor 40 of 50 euro enzo. En mooie paarse Nike Stabs. En veel toffe vans voor heel erg goedkoop.
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
EDIT: Dagguzz, nice!
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
aiiii die denims zijn tofquote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
Dope schoen!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
Je kan ook op frontrunner.nl kijken en daar naar toe mailen. Komt bij hetzelfde kantoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
Weet iemand hoe ik Subzero in a'dam kan emailen?
Als ik een 11 in Half Cabs draag (met een klein beetje ruimte) en een strakke 11 in Sk8 Hi's, hoe vallen Authentics dan? Zou een 11.5 kunnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ben weer in de winkel dus als je vragen hebt over vans, rodolfo's of iets dergelijks ik hoor het wel
ik weet niet hoe strak je sk8-hi's zitten maar als je egt iets ruimer wilt zou ik je tog aanraden om dan een 11.5 van authentics te nemen, je moet er alleen wel bij bedenken dat omdat authentics niet hoog zijn dat het ook iets anders zit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Als ik een 11 in Half Cabs draag (met een klein beetje ruimte) en een strakke 11 in Sk8 Hi's, hoe vallen Authentics dan? Zou een 11.5 kunnen?
Oh en hebben jullie de Neck Face Vans ook gehad?
oh weheh d8 dat het een band was ofzo, had namelijk nog nooit van ze gehoord dus googlede ffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:42 schreef thaWarhead het volgende:
Neck Face is geen bandSk8 Hi's zijn draagbaar, maar als ik een dik paar sokken aantrek passen ze denk ik niet meer. Zal straks wel even langs de Vans winkel in Utrecht gaan om te passen.
Waar kan je die halen/bestellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
Deze foto heeft me overgehaalt ze toch te kopen. Ik twijvelde eerst te erg. Hoelang duurde het bij jou?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
idd, kickz.comquote:
het duurde wel aardig lang, meer dan een week. Maar ik had gewoon overgeboekt via internetbankieren, geen extra kosten en geen verzendkosten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Deze foto heeft me overgehaaltd ze toch te kopen. Ik twijvfelde eerst te erg. Hoelang duurde het bij jou?
Als ik dat wist had ik ook via internetbankieren gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
idd, kickz.com
[..]
het duurde wel aardig lang, meer dan een week. Maar ik had gewoon overgeboekt via internetbankieren, geen extra kosten en geen verzendkosten.![]()
En ze vallen groter, maar normaal haal ik ook lows in 10/10.5 (10.5 is een klein beetje ruimer, maar ze zitten wel ok)
oeh! tof! dat wil ik ook wel eens weten! am1squote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Waar en wanner zijn deze te koop in NL of op internet?
Iemand enig idee?
Rabobank is wel zo nice dat ze geen extra kosten rekenen voor een buitenlandse overboeking. Maar idd, 65 is wel een lekkere prijs.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik ook via internetbankieren gedaan.![]()
Ach ja, 65 euro voor dunks is niet duur![]()
Het beste wat je kan proberen is ebay (heb je een link naar die artikel bij sneakerfreaker?)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
Heb ze gezien bij de Puma Store in A'damquote:Op zondag 25 maart 2007 17:09 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek veterloze puma's waarvan de neus gevlochten iets was. Grootste gedeelte was wit leer. Kan iemand em helpen? Vorig jaar had p'leisure ze nog. Model lijkt op die van Vans.
Deze bedoelde ikAlleen zijn ze er niet meer in hett wit geloof ik.
[afbeelding]
Tof opgesteldquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Badassquote:
Komen bij Patta te liggen. Geen precieze datum maar ergens tussen nu en eind volgende maand als het goed is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
ik vind het echt meidenschoenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:24 schreef Noddie het volgende:
lol hoezo dat dan![]()
adidas skywalkers toch zeker wel mannenmodel![]()
www.kix-files.comquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
Poeh, veel Vansquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef Karimo het volgende:
weer nieuwe era-tjes (bovenste, bruin)
[afbeelding]
Die rode zijn nice.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef Karimo het volgende:
[afbeelding]
Ja die heb ik samen met die paars/roze gekocht @ roermond outlet store, 36 euro in totaal, is toch geen geldquote:
Wow, nette prijsquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef Karimo het volgende:
[..]
Ja die heb ik samen met die paars/roze gekocht @ roermond outlet store, 36 euro in totaal, is toch geen geld![]()
Nette prijs idd, ik heb laatst ook Vans Era's gehaald voor ¤25quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef Karimo het volgende:
[..]
Ja die heb ik samen met die paars/roze gekocht @ roermond outlet store, 36 euro in totaal, is toch geen geld![]()
Kan je bij Patta ze ook online bestellen/reserveren? Patta is voor mij namelijk niet echt om de hoek.....jammer genoeg....quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Komen bij Patta te liggen. Geen precieze datum maar ergens tussen nu en eind volgende maand als het goed is.
Ik dacht dat ik die in een advertentie in de spits zag staan. En ze waren volgens mij van o'neill.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Octagen het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Oslo, daar zag ik deze schoenen hangen, maar helaas was de winkel dicht en had ik geen tijd om er achteraan te gaan of om te zien welk merk dit is... Dus maar snel even een fototje van gemaakt...
Heeft iemand enig idee welk merk / type schoenen dit zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks in advance
Ze hebben een website maar niet alles staat daar op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Kan je bij Patta ze ook online bestellen/reserveren? Patta is voor mij namelijk niet echt om de hoek.....jammer genoeg....![]()
Dat zijn niet die.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die in een advertentie in de spits zag staan. En ze waren volgens mij van o'neill.
Ok, maar ze lijken er wel een beetje op toch? Ik gok wel dat ze van een surfmerk zijn als ik de achtergrond zo zie.quote:
Teije gaat morgen ook op Vans jachtquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef Karimo het volgende:
[afbeelding]
Welke krijg jequote:Op donderdag 29 maart 2007 01:10 schreef thaWarhead het volgende:
Voor mij wordt er gejaagdOver een week of 2 binnen als alles goed loopt.
Ik weet niet precies welke je bedoelt maar bij de sub zero in Utrecht staan wel wat adicolors. Dus ik gok bij die in amsterdam ook wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef roelvdlende het volgende:
Weet iemand waar ze AdiColor Low Mulitcolor verkopen?
Die liggen volgens mij wel bij de sub zero in Utrecht. Zal vanmiddag in mijn pauze wel ff kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef roelvdlende het volgende:
uhm hier een linkje: http://www.overkillshop.com/de/product_info/info/1348/
Ga ik doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef roelvdlende het volgende:
kan je ff kijken wat ze kosten en of ze er nog in maar 43 zijn, dan ga ik iig niet voor niets naar utrecht (A)
Nicequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef Snever het volgende:
Heb net me linoleums gehaald. Kreeg een limited edition t-shirt van nike sb gratis. YES!
Ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef Snever het volgende:
Heb net me linoleums gehaald. Kreeg een limited edition t-shirt van nike sb gratis. YES!
Heb gekeken maar ze hebben hem niet meer. Dus ik zou of de adidas store in amsterdam ff bellen of de sub zero in amsterdam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:54 schreef roelvdlende het volgende:
Dankje!!!!
Nice (nette prijs ook!)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:50 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Gisteren voor 30 euro in de bijlmer gehaalt.. kon ze niet laten liggenwel een halve maat te groot maar dat valt te overzien met zooltjes/dikke sokken.
Heb er net 2 uur gelopen en geen problemen mee gehad, had dit echt wel met mijn te grote allstars. kan je adviseren om er een zooltje in te doen (heb ik ook meteen gedaan) en het zat echt een stuk beter, met een beetje mazzel heb je er dan geen last meer vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:03 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Nice (nette prijs ook!)
Heb je geen problemen dat als ze te groot zijn, ze erg bij de achillespees gaan schuren? Tenminste, ik heb daar wel last van met m'n slip-ons, terwijl ze qua maat precies goed zijn
Hoop dat het werkt.. weet je zeker dat ze niet gewoon te klein zijn? dan gaat het namelijk (bijna) niks uithalenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:10 schreef hydraulix het volgende:
Ok thanx voor de tip! Ga ik maar uitproberen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:26 schreef Luie-princes het volgende:
Wie heeft er wel eens wat gekocht bij wesoldout.com?
Zoja hoelang moest je wachten op je product?..
het duurt idd wel ff, maar het verzenden duurt ook 3-4 dagen. Maar het wachten wordt beloondquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:47 schreef parselmouth het volgende:
Dezelfde vraag voor Kickz.com... Hoelang duurt het nadat ze je geld ontvangen hebben?
vetquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het duurt idd wel ff, maar het verzenden duurt ook 3-4 dagen. Maar het wachten wordt beloond![]()
edit laatste toevoeging:
[afbeelding]
BANG!
[afbeelding]
Sloeberpattaatjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef parselmouth het volgende:
OngetwijfeldM'n geld is in elk geval gisteren afgeschreven...
[afbeelding]
Sloeberpattaatjes, beetje vans rip off, maar opzich wel cute voor 7,90.
Ze lijken wel erg op mijn vansquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef parselmouth het volgende:
OngetwijfeldM'n geld is in elk geval gisteren afgeschreven...
[afbeelding]
Sloeberpattaatjes, beetje vans rip off, maar opzich wel cute voor 7,90.
niemand nog ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:22 schreef steve-urkel het volgende:
die schoenen die nu bij de us wear te koop zijn... de naam is united, of un1ted... wie weet daarvan precies de naam ? Je hebt ze in het zwart of in het wit (bevat kleine goudkleurige lettertjes)...
Het zijn És Justin Eldridge pro models edit:(genaamd theory als ik de site zo bekijk.). És is een skatemerk www.esfootwear.com dus te vinden in een skatewinkel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Octagen het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Oslo, daar zag ik deze schoenen hangen, maar helaas was de winkel dicht en had ik geen tijd om er achteraan te gaan of om te zien welk merk dit is... Dus maar snel even een fototje van gemaakt...
Heeft iemand enig idee welk merk / type schoenen dit zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks in advance
Ze zijn allebei... wit... en van stof...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ze lijken wel erg op mijn vans
[afbeelding]
yepquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]doe je goed dan, inc shipping?
is het niet ecko unltd?quote:
Waarom staat er bij die premium sp stabs 'reserved' bij status en bij die andere stabs 'backorder'. En wat wordt er in hemelsnaam mee bedoeld?quote:Item No./Item Descr./Item Description: 901712651 air stab premium sp
Ordered: 26.03.2007
status: Reserved
Item No./Item Descr./Item Description: 908563161 air stab
Ordered: 26.03.2007
status: BackOrder
omfg wat een schoenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
een maat van me zoekt deze jordans,
air jordan spizike heet het model volgens mij.
iemand enig idee waar ze verkocht worden in nederland, want hij wilt ze liever eerst in het echt zien voordat hij een miskoop doet.
danke![]()
backorder betekend dat de schoenen nog bij nike moeten worden besteld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:55 schreef parselmouth het volgende:
Mailtje van Kickz gehad... Beetje vaag alleen, misschien dat iemand weet wat er bedoeld wordt
[..]
Waarom staat er bij die premium sp stabs 'reserved' bij status en bij die andere stabs 'backorder'. En wat wordt er in hemelsnaam mee bedoeld?
Niet........er gaat/ging een gerucht dat ze nog bij de FootLocker zouden komen te liggen maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[afbeelding]
een maat van me zoekt deze jordans,
air jordan spizike heet het model volgens mij.
iemand enig idee waar ze verkocht worden in nederland, want hij wilt ze liever eerst in het echt zien voordat hij een miskoop doet.
danke![]()
Kopen...........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik aan deze schoen kan komen?
www.kickz.comquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:32 schreef duncannn het volgende:
Waar zijn die dunk low denims te krijgen? en hoeveel zijn ze![]()
Wat is (A)?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:50 schreef roelvdlende het volgende:
http://www.overkillshop.c(...)up_images/1434_0.jpg
Deze gisteren gehaald (A)
Ik moest even kijken van welk geslacht je bent in je profielquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het duurt idd wel ff, maar het verzenden duurt ook 3-4 dagen. Maar het wachten wordt beloond![]()
edit laatste toevoeging:
[afbeelding]
BANG!
[afbeelding]
Ik heb maatje 10,5 bij mn mids, zou 11 dan nog kunnen? Icm een zooltje/dikke sokken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
kickz.com voor 50 euro. maar alleen nog maat 11 volgens mij.
Je wordt gesmst door breezahs!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Die krijg ik ook wel is in smsjes, altijd al afgevraagd wat ze nou bedoelde ermee.
Nu weet ik het dus......
Ik word tenminste nog gesmst...........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je wordt gesmst door breezahs!!!![]()
Ja kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:55 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ik heb maatje 10,5 bij mn mids, zou 11 dan nog kunnen? Icm een zooltje/dikke sokken?
Al jarenlang niet meer geretroed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe ik aan deze schoen kan komen?
JaLaLaLLaLaLa g0mE$ g0mE$!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je wordt gesmst door breezahs!!!![]()
E©Ht eEn h0tTiE ViNd iK 'tquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef roelvdlende het volgende:
http://www.overkillshop.c(...)up_images/1434_0.jpg
moet het zijn
Had ik ook, gewoon terugveranderd naar Niederlande had je kunnen en moeten doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:40 schreef MFPascal het volgende:
Heb de bestelling maar geplaatst, alleen nu stond tijdens dat orderformulier ineens weer Deutschland terwijl ik toch echt op Niederlande heb geklikt. Als ik in m'n account kom dat staat dat daar ook, alleen als ik daar dan bij my orders kijk staat er een leeg veld.Gaat lekker dus. Maarja, maar ff een email gestuurd over dat landgebeuren dus.
Dat ie in de wacht staat, dus ze wachten op betaling of ze wachten op bevestiging, of ze wachten tot het postkantoor opengaat om ze te versturen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:50 schreef Luie-princes het volgende:
Bij mij staat bij wesoldout: Pending..
Wat houdt dan in?
Oke dankje!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Dat ie in de wacht staat, dus ze wachten op betaling of ze wachten op bevestiging, of ze wachten tot het postkantoor opengaat om ze te versturen.
Ja, blijkbaar te snel doorgedrukt, maar is toch een bug in hun bestelsysteem. Maar hoe zit het nu bij die betaling, moet ik nu aangeven dat ik ook kosten moet betalen voor die bank daar in Duitsland ofzo, mochten die er zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:19 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon terugveranderd naar Niederlande had je kunnen en moeten doen.
Maar ze komen er zelf ook wel uit gok ik.
En dat van my orders klopt ook.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik moest even kijken van welk geslacht je bent in je profiel![]()
Aight, klotequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:23 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
backorder betekend dat de schoenen nog bij nike moeten worden besteld.
Dat gaat dus nog wel even duren.
Hoezo backorder? Die mango's zijn toch gewoon op? Kutnederlandersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Aight, klote. Was ik nou maar niet zo sociaal geweest en had ik m'n broertje dus maar nooit ingelicht over kickz, dan had ik m'n stabs volgende week misschien al gehad
.
Maar goed, misschien vergeet ik wel dat ik ze besteld heb en is het alleen maar een heel aangename verrassing als er ineens een Duitsch pakketje in m'n handen wordt gedrukt
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:34 schreef jovink het volgende:
die dingen verkopen ze nog net niet in de scapino
45 in low, mids/highs zijn ongeveer gelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:52 schreef duncannn het volgende:
fftjes snel, m'n mids zijn 45,5. Wat moeten m'n lows en highs dan zijn?![]()
Via kickz besteld. Leuke sneakers om te hebben en ik heb geld overquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:56 schreef SHOOOTO het volgende:
SinjiOnO, net opgepikt of gewoon een mooie schoen?
Dus ik kan die low denims US 11 kopen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
45 in low, mids/highs zijn ongeveer gelijk
Zou ik daar telefonisch ook iets kunnen regelen of via i-net?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Komen bij Patta te liggen. Geen precieze datum maar ergens tussen nu en eind volgende maand als het goed is.
Mail gaat niet werken, daar zijn Gee en Edzon te lui voor + ze snappen niks van computers.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Zou ik daar telefonisch ook iets kunnen regelen of via i-net?
Ik wil die NAM's echt hebben, ongeacht de prijs!![]()
Ze hebben voor mij wel eens schoenen 2 dagen weggelegd en m'n maat heeft d'r z'n homegrowns gekocht en laten versturen. Zou gewoon ff bellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:03 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Mail gaat niet werken, daar zijn Gee en Edzon te lui voor + ze snappen niks van computers.
Je kan Lee@patta.nl even proberen maar verwacht daar ook niet al te veel van.
Bellen kan ook maar je zal ze toch echt op moeten halen en wegleggen doen ze niet bij patta (tenzij je vaste klant bent).
Ze liggen trouwens als het goed is morgen in de winkel.
Die groene..quote:Op zondag 1 april 2007 10:30 schreef De_Brandweer het volgende:
Dat is kut. Welke heb je gekocht?
P-Rod II inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2007 10:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Die heb ik nog nooit gezien in de winkels. Zijn dat P-rod2's of gewoon normale P-rods?
Wat een goeie 1 april grap.quote:Op zondag 1 april 2007 10:27 schreef Piet_Veerman het volgende:
Geweldig, mijn P-Rods liggen al een week bij de douane. Dat wordt dus en een fijne na-rekening en met een beetje pech een schoenendoos die fucked up is.![]()
Alleen voor een paar zooltjes?quote:Op zondag 1 april 2007 12:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee, maar het is wel onhandig vidn ik. Ik ga gewoon ergens voor onder 50 euro een paar dunks proberen te scoren bij de outlet ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |