Nice.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
kut broertje ik wil mango stabs
nieuwe stuff, tijd voor een nieuwe pic, vorige pic was van december ofzo
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07131/DSC00326.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Haal ze ook gewoon!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
kut broertje ik wil mango stabs
Haha, ik ook sinds januari. Is me best wel uit de hand gelopen.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:48 schreef Huppelei het volgende:
Ik ben sinds kort echt helemaal weg van sneakers!
Maar ik heb er niet zo veel geld voor
Klopt. Vooral bij de Vans shop slaag je snel. Als je daar in de outlet bent zou ik ook zeker een kijkje nemen bij Puma.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Als je in de buurt van Roermond bent moet je de outlet daar checken, best wel wat vette sneakers voor goedkoop. Nike Dunk low helemaal wit voor 40 of 50 euro enzo. En mooie paarse Nike Stabs. En veel toffe vans voor heel erg goedkoop.
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
EDIT: Dagguzz, nice!
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
aiiii die denims zijn tofquote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
Dope schoen!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
Je kan ook op frontrunner.nl kijken en daar naar toe mailen. Komt bij hetzelfde kantoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
Weet iemand hoe ik Subzero in a'dam kan emailen?
Als ik een 11 in Half Cabs draag (met een klein beetje ruimte) en een strakke 11 in Sk8 Hi's, hoe vallen Authentics dan? Zou een 11.5 kunnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:08 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ben weer in de winkel dus als je vragen hebt over vans, rodolfo's of iets dergelijks ik hoor het wel
ik weet niet hoe strak je sk8-hi's zitten maar als je egt iets ruimer wilt zou ik je tog aanraden om dan een 11.5 van authentics te nemen, je moet er alleen wel bij bedenken dat omdat authentics niet hoog zijn dat het ook iets anders zit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Als ik een 11 in Half Cabs draag (met een klein beetje ruimte) en een strakke 11 in Sk8 Hi's, hoe vallen Authentics dan? Zou een 11.5 kunnen?
Oh en hebben jullie de Neck Face Vans ook gehad?
oh weheh d8 dat het een band was ofzo, had namelijk nog nooit van ze gehoord dus googlede ffquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:42 schreef thaWarhead het volgende:
Neck Face is geen bandSk8 Hi's zijn draagbaar, maar als ik een dik paar sokken aantrek passen ze denk ik niet meer. Zal straks wel even langs de Vans winkel in Utrecht gaan om te passen.
Waar kan je die halen/bestellen?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
Deze foto heeft me overgehaalt ze toch te kopen. Ik twijvelde eerst te erg. Hoelang duurde het bij jou?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef SHOOOTO het volgende:
^^kan 't nog droger![]()
vandaag bezorgd:
[afbeelding]
idd, kickz.comquote:
het duurde wel aardig lang, meer dan een week. Maar ik had gewoon overgeboekt via internetbankieren, geen extra kosten en geen verzendkosten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Deze foto heeft me overgehaaltd ze toch te kopen. Ik twijvfelde eerst te erg. Hoelang duurde het bij jou?
Als ik dat wist had ik ook via internetbankieren gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
idd, kickz.com
[..]
het duurde wel aardig lang, meer dan een week. Maar ik had gewoon overgeboekt via internetbankieren, geen extra kosten en geen verzendkosten.![]()
En ze vallen groter, maar normaal haal ik ook lows in 10/10.5 (10.5 is een klein beetje ruimer, maar ze zitten wel ok)
oeh! tof! dat wil ik ook wel eens weten! am1squote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Waar en wanner zijn deze te koop in NL of op internet?
Iemand enig idee?
Rabobank is wel zo nice dat ze geen extra kosten rekenen voor een buitenlandse overboeking. Maar idd, 65 is wel een lekkere prijs.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als ik dat wist had ik ook via internetbankieren gedaan.![]()
Ach ja, 65 euro voor dunks is niet duur![]()
Het beste wat je kan proberen is ebay (heb je een link naar die artikel bij sneakerfreaker?)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
Heb ze gezien bij de Puma Store in A'damquote:Op zondag 25 maart 2007 17:09 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek veterloze puma's waarvan de neus gevlochten iets was. Grootste gedeelte was wit leer. Kan iemand em helpen? Vorig jaar had p'leisure ze nog. Model lijkt op die van Vans.
Deze bedoelde ikAlleen zijn ze er niet meer in hett wit geloof ik.
[afbeelding]
Tof opgesteldquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Badassquote:
Komen bij Patta te liggen. Geen precieze datum maar ergens tussen nu en eind volgende maand als het goed is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
ik vind het echt meidenschoenenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:24 schreef Noddie het volgende:
lol hoezo dat dan![]()
adidas skywalkers toch zeker wel mannenmodel![]()
www.kix-files.comquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
Poeh, veel Vansquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef Karimo het volgende:
weer nieuwe era-tjes (bovenste, bruin)
[afbeelding]
Die rode zijn nice.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef Karimo het volgende:
[afbeelding]
Ja die heb ik samen met die paars/roze gekocht @ roermond outlet store, 36 euro in totaal, is toch geen geldquote:
Wow, nette prijsquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef Karimo het volgende:
[..]
Ja die heb ik samen met die paars/roze gekocht @ roermond outlet store, 36 euro in totaal, is toch geen geld![]()
Nette prijs idd, ik heb laatst ook Vans Era's gehaald voor ¤25quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:04 schreef Karimo het volgende:
[..]
Ja die heb ik samen met die paars/roze gekocht @ roermond outlet store, 36 euro in totaal, is toch geen geld![]()
Kan je bij Patta ze ook online bestellen/reserveren? Patta is voor mij namelijk niet echt om de hoek.....jammer genoeg....quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:09 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Komen bij Patta te liggen. Geen precieze datum maar ergens tussen nu en eind volgende maand als het goed is.
Ik dacht dat ik die in een advertentie in de spits zag staan. En ze waren volgens mij van o'neill.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Octagen het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Oslo, daar zag ik deze schoenen hangen, maar helaas was de winkel dicht en had ik geen tijd om er achteraan te gaan of om te zien welk merk dit is... Dus maar snel even een fototje van gemaakt...
Heeft iemand enig idee welk merk / type schoenen dit zijn?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks in advance
Ze hebben een website maar niet alles staat daar op.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:50 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Kan je bij Patta ze ook online bestellen/reserveren? Patta is voor mij namelijk niet echt om de hoek.....jammer genoeg....![]()
Dat zijn niet die.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die in een advertentie in de spits zag staan. En ze waren volgens mij van o'neill.
Ok, maar ze lijken er wel een beetje op toch? Ik gok wel dat ze van een surfmerk zijn als ik de achtergrond zo zie.quote:
Teije gaat morgen ook op Vans jachtquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:30 schreef Karimo het volgende:
[afbeelding]
Welke krijg jequote:Op donderdag 29 maart 2007 01:10 schreef thaWarhead het volgende:
Voor mij wordt er gejaagdOver een week of 2 binnen als alles goed loopt.
Ik weet niet precies welke je bedoelt maar bij de sub zero in Utrecht staan wel wat adicolors. Dus ik gok bij die in amsterdam ook wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:17 schreef roelvdlende het volgende:
Weet iemand waar ze AdiColor Low Mulitcolor verkopen?
Die liggen volgens mij wel bij de sub zero in Utrecht. Zal vanmiddag in mijn pauze wel ff kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:30 schreef roelvdlende het volgende:
uhm hier een linkje: http://www.overkillshop.com/de/product_info/info/1348/
Ga ik doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:39 schreef roelvdlende het volgende:
kan je ff kijken wat ze kosten en of ze er nog in maar 43 zijn, dan ga ik iig niet voor niets naar utrecht (A)
Nicequote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef Snever het volgende:
Heb net me linoleums gehaald. Kreeg een limited edition t-shirt van nike sb gratis. YES!
Ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef Snever het volgende:
Heb net me linoleums gehaald. Kreeg een limited edition t-shirt van nike sb gratis. YES!
Heb gekeken maar ze hebben hem niet meer. Dus ik zou of de adidas store in amsterdam ff bellen of de sub zero in amsterdam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:54 schreef roelvdlende het volgende:
Dankje!!!!
Nice (nette prijs ook!)quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:50 schreef Teije het volgende:
[afbeelding]
Gisteren voor 30 euro in de bijlmer gehaalt.. kon ze niet laten liggenwel een halve maat te groot maar dat valt te overzien met zooltjes/dikke sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |