quote:'t is wel je taak als topic starter.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Turken BMW's maar even hier posten dan wat er veranderd moet worden in de OP ik ga niet alles teruglezen.
quote:Sorry an, zat te multi tasken en in de tussentijd had jij gepost
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Turken BMW's maar even hier posten dan wat er veranderd moet worden in de OP ik ga niet alles teruglezen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:35 schreef tha_rizzo het volgende:
....
Yoshi, pas de OP eens aan, SC en Alicey hebben nu ook een E70.
Wel erg streng zeg, geen Turks in het BMW-topicquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbie je oor kapot Turq ? lame excuus, d'r zit ruim een half uur tussen Anne d'r waarschuwing en je post
Het is niet grappig, het is gewoon ronduit onbeschoft om in een taal te gaan zitten posten die 98% van de anderen niet kunnen ontcijferen..
De volgende turkse tekst levert een note op.. als je turks wilt lullen met een andere user zoek je maar een turks forum op the interwebz..
Sommige mensen spreken hier geen turks, zoals ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wel erg streng zeg, geen Turks in het BMW-topic
Bebek is trouwens wel een leuk woord, want in Turks betekent het "schatje" maar in het Indonesisch is het "eend"
Oh bedankt Anne voor het toevoegen van de E70 in de OP, is Rizzo ook weer blij.
Ik haalde dat uit 't vorig topic. Alicey zei dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
Voor de OP: wij hebben geen X5 E70 maar een sedan
Tot België? Ik weet niet hoe ver je van de grens woont, maar dat kan nog een aardig eind rijden zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Mikkie het volgende:
Hoort één van jullie al bij de streepjesclub? Dat je je tank zo ver leeg rijdt dat je volgens de BC geen km meer kan rijden? Ik was even gauw op en neer naar België (eer)gisteren en was vergeten te tanken. Lampje brandde al een tijdje en vergat telkens te tanken... tot ik op een gegeven moment nog enkel streepjes had... Heel economisch met 90 op de teller naar de eerste afslag gerold en daar maar op zoek gegaan naar een pomp. In mijn tank van 63 liter heb ik 63,39 liter getankt . Werd wel even warm, want de BC stond al een km of tien op streepjes en een droogloper had ik liever niet gehad .
Ja klopt, daarom kreeg ik het ook wel warm. Scheelt wel dat de BC het aantal te rijden km's baseert op je rijstijl van vlak daarvoor, en ik na de streepjes dus wel een stuk rustiger ben gaan rijden die laatste tien km, dus als het goed is nog wat bespaard . Maar inderdaad, een droogloper is niet tof voor je brandstofpomp, en dat is al een kwetsbaar punt bij de pre-facelift 320d . Dit ga ik dus ook niet meer doen... dan maar even wat duurder tanken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja heb ik ook gehad, maar toen streepjes kwamen moest ik nog maar 200m. Was wel even zweten 10km op streepjes is wel heel riskant en vooral in een diesel.
Het was zo'n 450km retour .quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Tot België? Ik weet niet hoe ver je van de grens woont, maar dat kan nog een aardig eind rijden zijn
Ik heb nog gisteren met een bijna lege tank door Anvers gereden op zoek naar een pomp
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Mikkie het volgende:
Hoort één van jullie al bij de streepjesclub? Dat je je tank zo ver leeg rijdt dat je volgens de BC geen km meer kan rijden? Ik was even gauw op en neer naar België (eer)gisteren en was vergeten te tanken. Lampje brandde al een tijdje en vergat telkens te tanken... tot ik op een gegeven moment nog enkel streepjes had... Heel economisch met 90 op de teller naar de eerste afslag gerold en daar maar op zoek gegaan naar een pomp. In mijn tank van 63 liter heb ik 63,39 liter getankt . Werd wel even warm, want de BC stond al een km of tien op streepjes en een droogloper had ik liever niet gehad .
Bij benzines kan dat ook wel ja . En mocht je dan leeg komen te staan is het tanken, doorstarten en gaan. Geen schade ofzo. Zo heb ik met m'n vorige auto soms ook bizar ver doorgereden . Maar met een diesel is dat toch wat meer tricky, je zit ook niet echt gerust in de auto kan ik je vertellenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leuke is, hij kan echt veel lager. Op die stand kan ik serieus nog een km of 40/50 rijden
Ik kan in die stand nog 40/50km totdat het lampje gaat branden, waarna ik nog steeds ~5L hebquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij benzines kan dat ook wel ja . En mocht je dan leeg komen te staan is het tanken, doorstarten en gaan. Geen schade ofzo. Zo heb ik met m'n vorige auto soms ook bizar ver doorgereden . Maar met een diesel is dat toch wat meer tricky, je zit ook niet echt gerust in de auto kan ik je vertellen
Meestal zijn dat je niet-geregistreerde reserveliters ja, maar eigenlijk moet je daar niet op rekenen. Zo gauw je lampje gaat branden is het slim om te gaan tanken. Ik kan dan volgens de BC nog 150 km ofzo, maar meestal tank ik dan wel vlot. Gewoon om geen gedoe te hebben en onnodig risico te lopen. Maar vaak begin ik boven de 800km op m'n dagteller sowieso alweer te denken aan tanken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
Is het niet zo dat als de tank leeg is, er altijd in de leidingen nog een liter of 2 a 3 aanwezig is?
En soms heb je die reserve dus nodig, so be it . Gelukkig laatst wel al een additief in de brandstof erbij gemikt om wat rotzooi weg te werken, dus de schade blijft vast beperkt . En zo niet: dikke vette pech, is nu toch te laat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:46 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon gaan tanken als je lampje gaat branden of eerder; heb je altijd 100 km reserve.
Kan ik wel eens zijn geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 11:05 schreef piekartz87 het volgende:
oeh alweer een nieuwe..
ik zag in het vorige topic iemand praten over beginnende roest en geen zin/tijd om er wat aan te doen.
tip: ik zou het zsm doen als het uit het zicht is lekker schuren, novarox en lekker tectileren.
in het zicht wordt wat kut maar ik zou het toch wel zsm aanpakken. vooral voor de winter in ieder geval.
anders krijg je gaten
afspuiten helpt zeker. toch kan het ineens hard gaan als je er geen aandacht meer aan besteed.quote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan ik wel eens zijn geweest.
Misschien dat ik het gaat schuren en nog wat novorox er op, het is nog niet zichtbaar (behalve bij 1 wielkast) aan de buitenkant. Nu nog even de tijd/zin vinden...
Maar zo was 'ie ook vorige winter, en de roest is niet substantieel erger geworden ofzo. Wielkasten om det wee weken goed uitspuiten (of uberhaupt de auto) hielp dunkt me.
Laatst nog, het zijn wel een beetje wazige foto's:quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Mikkie het volgende:
Hoort één van jullie al bij de streepjesclub? Dat je je tank zo ver leeg rijdt dat je volgens de BC geen km meer kan rijden? Ik was even gauw op en neer naar België (eer)gisteren en was vergeten te tanken. Lampje brandde al een tijdje en vergat telkens te tanken... tot ik op een gegeven moment nog enkel streepjes had... Heel economisch met 90 op de teller naar de eerste afslag gerold en daar maar op zoek gegaan naar een pomp. In mijn tank van 63 liter heb ik 63,39 liter getankt . Werd wel even warm, want de BC stond al een km of tien op streepjes en een droogloper had ik liever niet gehad .
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:54 schreef Turquaz52 het volgende:
LOOOOLLLL BMW E39 M5 Reclame van 7 minuten
Dat was deel 1quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het einde ook "BMW recommends you always wear your seat belt".
Alsof dat het ergste was wat je zag in de commercial
Ik zou sowieso niet slechts 1 band vervangen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:20 schreef nelisb het volgende:
1 band aan gort. Heb 1 nieuwe nodig en 4 winterbanden.
Maat 205 55/16.
Welke merk raden jullie aan? BMW 320d uit 2006.
Whehe geniaalquote:
Want? Heb met die 4 banden pas 11.000 km gereden en 1 is aan gort. Beetje zonde om nu al 4 nieuwe banden te kopen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet slechts 1 band vervangen.
Hoeft niet per sé 4, maar waarom niet 2? Anders rijd je straks met oneven (qua profiel, profieldiepte, eigenschappen) banden aan 1 as.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want? Heb met die 4 banden pas 11.000 km gereden en 1 is aan gort. Beetje zonde om 4 nieuwe banden al te kopen.
Als je een beetje dicht bij de grens woont kun je een mooi voordeel scoren door je banden in Duitsland te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef nelisb het volgende:
I see. Zien we later wel. Vind 5 banden wel genoeg voorlopig.
Maar goed welk merk kan ik het beste nemen?
Zoveel keuze.
Bridgestone? Vredenstein, continental etc.
Dat was de reden dat ik de 52 er op liet staanquote:
dit dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Hyperdude het volgende:
Winterbanden:
Dunlop 3D is momenteel de beste
ik vind Vredestein Wintrac extreme wel een goed compromis tussen kosten en prestaties
Duitsland is te ver helaas.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je een beetje dicht bij de grens woont kun je een mooi voordeel scoren door je banden in Duitsland te halen.
Wel slim is het om, als je alleen die ene band vervangt, wel een exact dezelfde band terug te kopen.
Dat moet (veel)goedkoper kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
...De winterbanden haal ik elder. Hij rekent 225¤ per stuk en ik weet niet eens wat ik krijg dan.
Als Amsterdam wel voor je te doen is kan ik wel even kijken wat ik je kan aanbieden.quote:
Amsterdam is 45 minuten, dus zeker te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Als Amsterdam wel voor je te doen is kan ik wel even kijken wat ik je kan aanbieden.
waar gaat je voorkeur naar uit en in welke maat?
PBquote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Amsterdam is 45 minuten, dus zeker te doen.
205 55 16
Als Vredenstein goed is heeft dat mijn voorkeur.
Hoor graag van je.
LOL, ja daar zit ik nuquote:Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Van wie heb je die 316i gekocht als ik vragen mag? Die parkeerplaats is namelijk het accountantskantoor waar ik heb gewerkt.
Masterbak
edit: wtf wacht... jij werkt daar?
wanneer was je hier weg?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha, tja, er gaat een BMW-master weg en er komt er weer 1 voor in de plaats
M'n tante zoekt een witte BMW, voor hoeveel verkoop je die E30?
Da's niet duur . Ik ben voor alleen winterbanden al tegen de 700 euro kwijt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Gloednieuwe banden + velgen gekocht voor m'n Einzer.
[ afbeelding ]
475 euro. Runflat's van Michelin..
Slikted, jij hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef MrSelected het volgende:
Heb runflats onder m'n '01 E46 gehad.. reed kudt.
Huidige E46 (iets jonger) gewoon 16 inch met ballonbandjes.
[ afbeelding ]
Waarom gaat ie weg?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!
Ik ben jaloers... heb alleen maar 15" staal . Wel komende week maar eens op pad voor wintersloffen denk ik, om de ergste drukte voor te zijn. Twijfel alleen of monteren al handig is...quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Xtr3mE het volgende:
Mijn auto ook ondertussen op de winterset (Styling 73)
[ afbeelding ]
Mooie wagen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Xtr3mE het volgende:
Mijn auto ook ondertussen op de winterset (Styling 73)
[ afbeelding ]
Dikke velgen voor een wintersetjequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Xtr3mE het volgende:
Mijn auto ook ondertussen op de winterset (Styling 73)
[ afbeelding ]
Enerzijds waar, anderzijds: boeie . Bovendien zijn grotere bandenmaten ook wel echt een stuk duurder. 15" kan ik halen voor 300 euro incl montage en balanceren, maar hoe groter de velgmaat, hoe duurder de band ook wordt. Zo wordt het natuurlijk wel een dure hobby .quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Xtr3mE het volgende:
kan ik niet maken, zwart staal op een coupe
Zijn/waren de standaard wintervelgen voor de E46 330i/dquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dikke velgen voor een wintersetje
Jaaaaa, hema spuitbusje. Gewoon 3x gespoten, maar is nog crap. Zie je zo niet, maar van dichtbij wel. Zal na paar weken wel allemaal krassen en gaten in zitten van de steentjes etc. Maar goed, ga ook niet voor de schoonheidsprijs Beter zo dan die roestige shit van eerst:quote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Xtr3mE het volgende:
vers gespoten ? zit er wel gangstah uit op die bak
Whehe, dat valt mee Maar kwam net op BMWPortal een link tegen naar autobandenmarkt.nl die ineens een stuk goedkoper is geworden dan toen ik laatst keek. Heb nu voor iets meer dan 300 euro vier nieuwe banden besteld die 10km verderop geleverd en gemonteerd worden, ergens in de loop van de komende week. Geen gedoe met Duits praten en toch relatief voordelig .quote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef Xtr3mE het volgende:
als je maar geen ongeluk veroorzaakt zonder winterbanden
2 euro extra niet voor over gehad?quote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Had ik inderdaad aan gedacht, maar dan moest ik 2 spuitbussen kopen het geld groeit niet op m'n rug
En dan krijgt ie er een gratis e36 bij? .quote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 euro extra niet voor over gehad?
Kom nou toch, ik sponsor je 2 spuitbussen als je ze komt ophalen.. Heb ook nog wit en goud over
Artiestquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jaaaaa, hema spuitbusje. Gewoon 3x gespoten, maar is nog crap. Zie je zo niet, maar van dichtbij wel. Zal na paar weken wel allemaal krassen en gaten in zitten van de steentjes etc. Maar goed, ga ook niet voor de schoonheidsprijs Beter zo dan die roestige shit van eerst:
[ afbeelding ]
Het zou wel mooi zijn inderdaad... maar moet ik weer afplakken enzo is kut werkquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 euro extra niet voor over gehad?
Kom nou toch, ik sponsor je 2 spuitbussen als je ze komt ophalen.. Heb ook nog wit en goud over
Jij post alleen maar onder werktijd he de ICT afdeling houd je in de gaten hoor... of werk je daarquote:Op maandag 8 november 2010 08:45 schreef rival het volgende:
Turq ik wil die E36 van je kopen..
350 euro.
In het weekend heb ik andere dingen te doenquote:Op maandag 8 november 2010 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij post alleen maar onder werktijd he de ICT afdeling houd je in de gaten hoor... of werk je daar
quote:Op maandag 8 november 2010 08:45 schreef rival het volgende:
Turq ik wil die E36 van je kopen..
350 euro.
die 1000 aanpakken, gelukkig zijn en nooit meer aan die bak denken. dat weet je zelf ook wel gozer...quote:Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb al een bod van 1000 euro waar ik hem dus niet voor weg doe.
1500 meenemen.
M'n auto is weer door de APK. Viel me eigenlijk wel mee dat er slechts 1 (achter)wiellager vervangen moest worden, aangezien ik er toch 7.000km door Oost-Europa mee heb gemaakt.quote:sarcasme
sar` cas - me («Frans«Latijn) het -woord sarcasmen bittere, bijtende spot; uiting daarvan
waarom maak je dat ding niet een keer cosmetisch mooi? je hebt er een leuk blok in liggen. als je nou eens de details aan pakt word dat ding misschien nog een keer echt 1500 waard ook nog.quote:Op maandag 8 november 2010 14:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb -zoals ik vaker gezegd heb- geen haast met de verkoop.. Er zal vast wel iemand zijn die 1500 euro te veel heeft..
Zou ik niet snel doen onder een donkerkleurige auto, en al helemaal niet als de velgkleur niet matcht met de kleur van de auto.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:59 schreef nelisb het volgende:
Dit is mijn wagen.
Wat denken jullie van zwarte velgen?
ik zou ook niet voor zwarte velgen gaan. doe je dat wel neem dan een velg waarbij de rand nog wel metaalkleurig isquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef nelisb het volgende:
Ja dat had ik ook al. Vind alleen zwart weleens wat anders. M'n vrouw zei hetzelfde als jou.
Jep, dan heb je tenminste nog iets van een accentje. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niet mooi zal staan, zwarte velgen onder die automobiel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou ook niet voor zwarte velgen gaan. doe je dat wel neem dan een velg waarbij de rand nog wel metaalkleurig is
ik heb de andere maat doorgegeven... ik verwacht deze avond een prijs..quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef nelisb het volgende:
Ja twijfel nog. Misschien toch alleen banden, afhankelijk van de prijs.
Nou, da's wel de ultieme bevestiging nelisquote:
Exactly what I mean .quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef nelisb het volgende:
Gezien zijn smaak voor bmw's en mijn smaak denk ik niet dat we hetzelfde denken
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef nelisb het volgende:
Gezien zijn smaak voor bmw's en mijn smaak denk ik niet dat we hetzelfde denken
Waarschijnlijk dat iemand geen 1500 gaat betalen voor zo'n kermisding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn velgen zijn anders prachtig.. Al zeg ik het zelf..
En ik ben niet de enige.. Dus wat is je punt?
Niet verkeerd, maar ik zou even vragen welk merk en type band het is. En bovendien hoeveel profiel ze nog hebben. Eén winter gebruik kan duiden op 5k of 25k slijtage en dat scheelt natuurlijk nogal .quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Belde ik net de garage waar ik mijn auto heb gekocht.
Hij heeft banden liggen die 1 winter zijn gebruikt inclusief originele BMW M-velg. 750 euro.
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.. Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats? Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat iemand geen 1500 gaat betalen voor zo'n kermisding.
Nou joh, dan zegt dit manneke met zijn 325i die een paar keer meer dan 1500 waard is toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.. Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats? Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangen
Geen punt. Smaken verschilen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn velgen zijn anders prachtig.. Al zeg ik het zelf..
En ik ben niet de enige.. Dus wat is je punt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.
Is dat niet een beetje zonde; M velgen in de pekel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Belde ik net de garage waar ik mijn auto heb gekocht.
Hij heeft banden liggen die 1 winter zijn gebruikt inclusief originele BMW M-velg. 750 euro.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar ik zou even vragen welk merk en type band het is. En bovendien hoeveel profiel ze nog hebben. Eén winter gebruik kan duiden op 5k of 25k slijtage en dat scheelt natuurlijk nogal .
7-8 mm nog. Merk band is nokian.
Velg hetzelfde als ik nu heb.
Heb nu ook m velgen. Maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zonde; M velgen in de pekel?
Ik zou op alle auto's zwarte velgen monteren.
Maar wel met white wall banden, of course.
Je overschat mijn levenservaring.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i..
De mijne rijdt goed en ziet er goed uit. Beiden zijn bij jouw barrels doorgaans een probleem.quote:Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats? Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangen
Heb je in mijn auto gereden/gezeten dan dat je het bestempeld als barrel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je overschat mijn levenservaring.
[..]
De mijne rijdt goed en ziet er goed uit. Beiden zijn bij jouw barrels doorgaans een probleem.
Ja klopt, het is als een hybride zo'n 518i, de eerste 150meter moet je zelf aantrappenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Xtr3mE het volgende:
ach die flintstone wagen is tenminste streetlegal
Zit wat in. Maar de nokians komen uit Finland, waar 8 maanden per jaar sneeuw ligt, en als ik erop google bevallen ze vaak erg goed en komen ook goed uit de testen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef Xtr3mE het volgende:
tja nokians, geen ervaring mee, maar je Bimmer verdient wel A-merk toch, ik zou lekker vooral niet op winterbanden besteden als je zo'n wagen rijdt en weet dat het in de winter klote kan zijn met die zelfde wagen.
Maar dat is dan mijn mening
Voor dat geld haal ik een 335i/335d cabrio E92quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Maharbal het volgende:
Voor dat geld koop ik liever een E46 M3
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef nelisb het volgende:
Eens! Smaken verschillen en m'n pa wilde er van jongs af aan al 1tje. En soms moet je je dromen waarmaken. Maar m'n vind nu dromer leuker dan hebben. 1200km in 1,5 jaar tijd. Hij blijft toch rijden in zijn dagelijkse auto.
Maar die heb je niet voor 35k voor de deur staan, wel eerlijk blijven hè...moet nog BPM bij .quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Voor dat geld haal ik een 335i/335d cabrio E92
Ook nog eens een kleine 8 jaartjes jonger:
http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
En http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
Dat is wel ontzettend zonde zeg! Zo'n auto heb je voor je plezier en is natuurlijk niet praktisch, maar dit zijn wel echt bizar weinig km's. Dat heeft een flinke kmkostprijs met zich meegebracht .quote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef nelisb het volgende:
Precies vind m'n pa ook en na 1,5 jaar is ie er wel weer klaar mee.
1500km in 1,5 jaar.
1 grote beurt gehad, verzekering maandelijks en wegenbelasting. Dure Km's haha.
Nadat ik de naam las dacht ik, dat merk ken ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef Xtr3mE het volgende:
tja nokians, geen ervaring mee, maar je Bimmer verdient wel A-merk toch, ik zou lekker vooral niet op winterbanden besteden als je zo'n wagen rijdt en weet dat het in de winter klote kan zijn met die zelfde wagen.
Maar dat is dan mijn mening
+ BPM + alle overige invoerkosten. En dan is die auto ineens 10k duurder ofzo, mathematisch wonderkindquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Voor dat geld haal ik een 335i/335d cabrio E92
Ook nog eens een kleine 8 jaartjes jonger:
http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
En http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
Je droomauto halen is altijd goedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef nelisb het volgende:
Eens! Smaken verschillen en m'n pa wilde er van jongs af aan al 1tje. En soms moet je je dromen waarmaken. Maar m'n vind nu dromer leuker dan hebben. 1200km in 1,5 jaar tijd. Hij blijft toch rijden in zijn dagelijkse auto.
Kijk dan eens verder dan je neus langer is.. 2 klikjes en je zat op de resultatenlijst:quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
+ BPM + alle overige invoerkosten. En dan is die auto ineens 10k duurder ofzo, mathematisch wonderkind
En dan heb ik nog steeds liever een E46 M3. En wellicht moet je leren lezen. Er stond liever hebben, niet halen.
Blijft nog steeds meer dan 35.000.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kijk dan eens verder dan je neus langer is.. 2 klikjes en je zat op de resultatenlijst:
http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
en
http://suchen.mobile.de/f(...)3420524&pageNumber=1
335i E92
Ok. Dat zeiden ze ook over mijn BMW dat ie nooit meer zou lopen etc..quote:
Nee, er werd gezegd dat je E36 niet af zou komen. En dat is 'ie ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ok. Dat zeiden ze ook over mijn BMW dat ie nooit meer zou lopen etc..
Wie het laatst lacht, lacht het best.. toch?
Bla bla bladiebla.. kunnen jullie niet tegen he?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, er werd gezegd dat je E36 niet af zou komen. En dat is 'ie ook niet.
Maargoed, iedereen moet dromen he.
Heb ik ook, Origineel E46 M3 CSL velgen...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef SingleCoil het volgende:
en die buget schroefset natuurlijk. Onze E34 heeft gewoon een BWM standaard schroefset. En standaard BMW LM velgen. Enzo. Maar die is dan ook niet zo duur.
Hate to burst your bubble, maar echte E46 M3 CSL velgen komen alleen bij de CSL (en kon je dus niet apart bestellen) en kosten een kleine ¤2000 tot ¤3000 origineel (2e hands) van wie dan ook die ze van z'n CSL haalt. Maar hey, je hebt vast goede replica'squote:Op donderdag 11 november 2010 18:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik ook, Origineel E46 M3 CSL velgen...
225/65/17 niet onder een E90?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef nelisb het volgende:
Banden + velgen opgehaald gisteren.
Ze passen maar heb voor de zekerheid BMW gebeld. Die raden het ten zeerste af.
Dus banden gaan weer terug vanavond naar degene waar ik ze gisteren van heb gekocht.
Morgen worden dezelfde velgen + winterbanden geplaatst.
Heb dus 2 dezelfde sets velgen, prima en makkelijk met wisselen.
Sorry Haarbal, mijn fout.. (technisch gezien van een gozer die het mij had wijs gemaakt)..quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar echte E46 M3 CSL velgen komen alleen bij de CSL (en kon je dus niet apart bestellen) en kosten een kleine ¤2000 tot ¤3000 origineel (2e hands) van wie dan ook die ze van z'n CSL haalt. Maar hey, je hebt vast goede replica's
225/50/17 was het(5 serie zaten ze onder). Passen wel. Maar je omwentelingen etc gaan niet goed. Afwijking op snelheid was ruim 3,5%. BMW raadde mij het ten zeerste af.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
225/65/17 niet onder een E90?
Nee goh:quote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef rycemasta het volgende:
Je hebt 4 originele M3 voorvelgen? Naar mijn weten passen de E46 M3 achtervelgen voor geen meter op de E36, veel te lage ET.
Ik zie het probleem niet, maar goed maakt niet uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
225/50/17 was het(5 serie zaten ze onder). Passen wel. Maar je omwentelingen etc gaan niet goed. Afwijking op snelheid was ruim 3,5%. BMW raadde mij het ten zeerste af.
Ga dus geen risico's nemen.
Ik wel, BMW dealert ruikt geld, klant kan voor goedkoper ergens anders kopen, BMW dealert steekt er een stokje voor om hun eigen velgen voor duurder te verkopen..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed maakt niet uit.
Maar dealert zou toch wel zijn bandjes kwijt willen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat klinkt logisch, maar hij koopt nu toch niet bij de dealer?
Ach, je mag überhaupt niet met die auto rijden, dus wat maakt het uit?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee goh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zit er daarom ook net kiele kiele in.. Bijna elke drempel schuurt ie ook aan, je vinger er tussen stoppen is zowiezoo onmogelijk, al was het een papieren blaadje wat je er tussen zou willen steken..
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef nelisb het volgende:
Heb gewoon BMW Nederland gebeld.
Die hebben aan de hand van het kenteken en een nummer in een velg aangegeven dat het niet goed werkt.
De auto rijd er niet goed door en je wordt een gevaar op de weg.
Wie ben ik om BMW Nederland niet te geloven?
Toevoeging;
De rolomtrek word dusdanig vergroot dat dit een zeer nedelige gevolgen heeft voor de rijeigenschappen.
het stabiliteitssysteem ook van slag zijn/raken en niet goed functioneren, omdat deze immers uitgaat van 225/45R17...
De dealer heeft hier niks mee te maken.
RVD?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, je mag überhaupt niet met die auto rijden, dus wat maakt het uit?
Eigenlijk zou iemand die rammelbak 'ns moeten tippen bij de RVD. .
Ik ben een Turq, dus kamp doet me niks.. Shoarma tent is wat voor afganen en egyptenaren, dus dat valt ook al af..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef k_man het volgende:
Op het kamp, bedoel je? Of bij de shoarmatent?
Daar wordt ie niet opeens legaal van hoor.
Ja misschien prima Bij jou auto, maar mijn auto was een keer of 25 duurder dan die van jou. Vraagt een iets andere behandeling.quote:
Zoals te doen gebruikelijk is er altijd één constante in de oorzaak van het gebash. You do the maths on this onequote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat een topic over een tof automerk zó naar de klote moet worden geholpen door dom gebash, kunnen jullie niet gewoon eens een meet houden bij een sportschool, en elkaar in de ring eens lekker aftuigen onder toezicht van een kleuterleidster ofzo??
End of bashing nu please, 2e en tevens laatste verzoek
Meet bij mij is toch niet een sportschool?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef k_man het volgende:
Ja, dat heb ik al eens voorgesteld. Kwam niet echt van de grond.
Ja doei, het is hier geen Lancia/Volvo/Saab/Mini/Citroen-topic; hiero stroomt nog ouderwetsch RWD-testosteron.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat een topic over een tof automerk zó naar de klote moet worden geholpen door dom gebash, kunnen jullie niet gewoon eens een meet houden bij een sportschool, en elkaar in de ring eens lekker aftuigen onder toezicht van een kleuterleidster ofzo??
End of bashing nu please, 2e en tevens laatste verzoek
Niet gaan zitten wijzen; flauw.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef Maharbal het volgende:
Zoals te doen gebruikelijk is er altijd één constante in de oorzaak van het gebash. You do the maths on this one
Mooi, dan ga je er lekker een stukkie om racenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja doei, het is hier geen Lancia/Volvo/Saab/Mini/Citroen-topic; hiero stroomt nog ouderwetsch RWD-testosteron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als je een BMW inruilt voor een Alfa, wordt het serieus tijd voor zwaardere pilletjesquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef k_man het volgende:
BMW-rijders zijn natuurlijk allemaal wannabe alfamannetjes. Dat snapt die mod met z'n kermisklantenauto's helemaal niet.
quote:
Wel jammer dat de tweede een auto met waterschade is en de eerste ook wel wat twijfel opwekt... Hoe dan ook, voor 35k heb je zo'n ding niet rijklaar in NL, hoe leuk dat ook zou zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kijk dan eens verder dan je neus langer is.. 2 klikjes en je zat op de resultatenlijst:
http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
en
http://suchen.mobile.de/f(...)3420524&pageNumber=1
335i E92
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef nelisb het volgende:
Banden + velgen opgehaald gisteren.
Ze passen maar heb voor de zekerheid BMW gebeld. Die raden het ten zeerste af.
Dus banden gaan weer terug vanavond naar degene waar ik ze gisteren van heb gekocht.
Morgen worden dezelfde velgen + winterbanden geplaatst.
Heb dus 2 dezelfde sets velgen, prima en makkelijk met wisselen.
Mja, da's een eigen keuze. 65 of 50 scheelt inderdaad nogal, maar als je de 3,5% meerekent op je teller is er weinig aan de hand. Volgens de wet mag het officieel niet, maar ja...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
225/50/17 was het(5 serie zaten ze onder). Passen wel. Maar je omwentelingen etc gaan niet goed. Afwijking op snelheid was ruim 3,5%. BMW raadde mij het ten zeerste af.
Ga dus geen risico's nemen.
Ik snap oprecht niet waarom je originele M3-velgen lelijker maakt door ze goud te spuiten en bovendien ook nog eens onder een E36 gooit waar ze eigenlijk niet onder passen, maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sorry Haarbal, mijn fout.. (technisch gezien van een gozer die het mij had wijs gemaakt)..
iig, ik heb E46 M3 velgen, origineel. Dat wel.
[ afbeelding ]
Mja, daar waag ik aan te twijfelen. 65 ipv 50 heeft primair invloed op de hoogte van je banden, deinen etc (het ballonbanden-idee), maar de stabiliteit blijft nagenoeg gelijk, vooral als je bandenspanning verder goed is. Qua rijeigenschappen merk je ook dat je met hogere banden rijdt, maar da's niet heel gek en dat weet je als je ze koopt. Voor veiligheid hoeft dat niets uit te maken. Ergens snap ik je redenering wel: je neemt liever het zekere voor het onzekere en in die zin begrijp ik je beslissing 100%, maar ergens bekruipt me ook het gevoel van "wij van WC-eend, adviseren..."quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef nelisb het volgende:
Heb gewoon BMW Nederland gebeld.
Die hebben aan de hand van het kenteken en een nummer in een velg aangegeven dat het niet goed werkt.
De auto rijd er niet goed door en je wordt een gevaar op de weg.
Wie ben ik om BMW Nederland niet te geloven?
Toevoeging;
De rolomtrek word dusdanig vergroot dat dit een zeer nedelige gevolgen heeft voor de rijeigenschappen.
het stabiliteitssysteem ook van slag zijn/raken en niet goed functioneren, omdat deze immers uitgaat van 225/45R17...
De dealer heeft hier niks mee te maken.
Oh noesss.. hang me op! of zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 04:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom je originele M3-velgen lelijker maakt door ze goud te spuiten en bovendien ook nog eens onder een E36 gooit waar ze eigenlijk niet onder passen, maar dat zal wel aan mij liggen...
Coolquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef nelisb het volgende:
Nieuwe velgen, nieuwe banden en door de wasstraat.
Foto gemaakt met mijn IPhone, vandaar beetje crappy.
[ afbeelding ]
Masterbak facelift is nog bruter dan de eerste versie. Volgende topic kom je in de OP, kan nou niet meer editten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:08 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mijn BMW, 740iL 1999, wielen styling 32 18" voor met 235-50, achter met 255-45
Volgende week gaan de winterbanden eronder (16")
enorm gave bak kerel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:08 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van mijn BMW, 740iL 1999, wielen styling 32 18" voor met 235-50, achter met 255-45
Volgende week gaan de winterbanden eronder (16")
Ach ja maar dat mag de (rij) pret niet drukkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
Rijden wel.
Wegenbelasting betalen niet.
Ik welquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Masterbak facelift is nog bruter dan de eerste versie. Volgende topic kom je in de OP, kan nou niet meer editten.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:39 schreef nelisb het volgende:
Serieus?
Zo'n sticker zoek ik ook nog.
Hoe is het met jouw project...ben je er al een beetje uit over wat je wil wilt gaan doen of blijft het een langdurig verhaal?quote:
Ben weer begonnen met werken, dus ff cash sparen en dat blok kopen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:38 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw project...ben je er al een beetje uit over wat je wil wilt gaan doen of blijft het een langdurig verhaal?
Ken je prioriteiten,goed om te lezen..ik hoop oprecht dat ik Turq"s projecten Bmw e36 dingetje met lol kan blijven volgen..het ging de goede kant uit,fuck het bashen en maak de juiste keuzes..ik wens je veel succesquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Die witte gaat de deur niet uit.. Beetje slim nadenken en je raad waarom
En mijn huidige baantje is bij een groot bedrijf kwaliteit controleur. Iets als leidinggevende, maar dan puur op het gebied van producten, vind ik iets niet mooi keur ik dan alles af voordat het na de klant toe gaat.
Ik rij momenteel geen auto, doe het eventjes rustig aan.. om de 3 dagen 100 euro tanken zit er niet meer in
Jaa luister, ik trek me van niemand wat aan.. Dan ben ik maar een 'sjonnie' wel tof eigenlijk, ik weet niet waar ik het aan verdien? Ik heb geen lexuslooks, M spiegels of stickers, heb voldoende vermogen (200PK) met 316i logo achterop..quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:06 schreef Charged het volgende:
[..]
Ken je prioriteiten,goed om te lezen..ik hoop oprecht dat ik Turq"s projecten Bmw e36 dingetje met lol kan blijven volgen..het ging de goede kant uit,fuck het bashen en maak de juiste keuzes..ik wens je veel succes
Wat een teringgrap Die auto is van een gozer geweest uit DE die de dealer niet kon betalen en zo de auto moest inleverenquote:Gegevens ;
BMW E36 Coupé, 6 cilinder 24v Single Vanos motor.
Automaat
Bouwjaar 26-03-1993
Kilometerstand 169.246km
200pk
Duitse auto, heeft dus nog geen kenteken. Alle complete papieren zitten erbij, zelfs de BPM aangiftepapieren heb ik er bij. Deze mag je compleet overnemen. Dat scheelt je weer gezeur en gereken. Er komt 10 euro bpm bij!
Alle Duitse onderhoudsboekjes aanwezig, auto is altijd in onderhoud geweest bij BMW vakgarages in Keulen (Koln).
De auto heeft ruim 6 jaar stilgestaan in een garage bij een Mevrouw, de auto was van haar man. Maar sinds zijn overlijden heeft de auto alleen maar in de garage gestaan.
Toen heeft de mevrouw de auto te koop aangeboden bij een Duitse handelaar en hier heb ik de auto van overgenomen.
Ik had de auto op een privé terrein neergezet, hier hebben ze de auto flink mishandeld zonder reden.
De motorkap was vernield en de voorbumper gejat, krassen op de auto gezet. Daarom is de auto de opslag in gegaan.
Ik heb toen een gebruikte motorkap gemonteerd en een nieuwe m3 voorbumper aangeschaft. De motorkap moet je nog wel even stellen.
En eigenlijk zou de auto compleet moeten worden overgespoten, dan heb je een echt strakke coupé in je bezit.
Ja eentje van RV (wat hersteld is)quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef piekartz87 het volgende:
Dat je auto 2x een ongeluk gehad heeft lijkt me wel handig om te vertellen bij zo'n advertentie
Is ie ook.. Zie je iets scheefs dan? Mijn bumper moet alleen vervangen worden en thats it qua front.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef Hyperdude het volgende:
Gelukkig zitten dat rechter spatbord en die motorkap er wel netjes recht in gemonteerd.
Nogmaals..:quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Charged het volgende:
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb maar je achteras/remmen moesten nog aangepast worden?
Bedoelde die Duitse Deuk waar je zelf mee aan kwam zettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is ie ook.. Zie je iets scheefs dan? Mijn bumper moet alleen vervangen worden en thats it qua front.
....
Duitse deuk? ik snap em nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bedoelde die Duitse Deuk waar je zelf mee aan kwam zetten
2? Een 316/318i heeft maar 1 nokkenas?quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja goeie vraag. Er zit eentje bij uhmm inlaat en uitlaat dacht ik, .........................
De E30 heeft een eigen foto gekregen. ze vonden het zonde om die met al die zwabberaars op de foto te zettenquote:Op maandag 15 november 2010 08:55 schreef Maharbal het volgende:
Ik geloof dat rechts van die E36 nog een E30 staat. Het gaat immers wel om handling
We hebben het over E46's hoor, check anders even de OP als je niet meer weet welke auto een user heeftquote:Op maandag 15 november 2010 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:
huh? das een M44 blok ofwat? wel een DOHC iig..
Bedoelt de persoon hier in kwestie geen E36 M40/M43 blok? Of ben ik nu gigantisch in de war?
Wat ga je met die andere witte doen?quote:Op maandag 15 november 2010 09:02 schreef rival het volgende:
De E30 heeft een eigen foto gekregen. ze vonden het zonde om die met al die zwabberaars op de foto te zetten
Ik heb overigens een andere E30. 318i.
[ afbeelding ]
Ik heb 2 gebruikte 205/45/16 liggen die hebben nog maar 3mm. michelin pilot exalto.. 4 tientjesquote:Op maandag 15 november 2010 09:39 schreef Maharbal het volgende:
Rival, even voor de beeldvorming.
Hoeveel voor 2 goede (desnoods) gebruikte achterbanden? Maten kunnen varieren van 205/45/16 / 215/45/16 / 225/45/16 / 225/40/16 en dat soort dingen, zolang ze maar niet aanlopen met m'n verlaging (-35 mm beide kanten). Ik moet me ff orienteren of ik nog nieuwe banden wil, of dat ik gewoon wacht tot het volgende jaar en ondertussen door blijf rijden op die zwarte velgen met bijbehorende banden...
Die gaat verkocht worden.quote:Op maandag 15 november 2010 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat ga je met die andere witte doen?
3mm is wel wat weinig . En welke maten ik dan zou willen...hangt er vanaf wat het meest gangbaar is. Ik weet dat 215/45/16 (volgens mij) relatief duur is omdat het zo'n afwijkende maat is. Ik wil gewoon even weten waar ik dan aan moet denken, zodat ik kan beslissen of ik ze dit jaar nog wil. Ik meen me te herinneren dat een bedrijf me ooit heeft gezegd dat ik rond de ¤200 zat inclusief montage, maar weet het merk niet meer.quote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb 2 gebruikte 205/45/16 liggen die hebben nog maar 3mm. michelin pilot exalto.. 4 tientjes
ik heb die 3 maten verder niet liggen gebruikt....
ik wil wel voor nieuw laten kijken in de computer maar zeg dan ff welke van die maten je wilt
Keep me postedquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Die gaat verkocht worden.
heb hem nog niet op de brug gehad omdat ik mijn tijd in de andere wagens steek.. dus ik kan nog niet met zekerheid zeggen hoe het onderstel precies is. voelt wel oke aan allemaal met rijden
kan wel al wat minpuntjes opnoemen, zit een te kort diff onder, bougiekabels moeten vervangen worden. en de einddemper zal vervangen moeten worden.. hij is niet rot maar het binnenwerk zit los oid. maakt dus een stom geluid...
de apk loopt eind deze maand af, weet dus nog niet precies wat er dan moet gebeuren.. ik hoop dat de apk man em deze week ff bekijkt..
Jawel, motorlampje en handremlampje. Ook ASC lampje ging soms branden na opnieuw starten. Ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat het je nokkenassensor is hoor, maar het lijkt wel verdacht veel op wat ik had Beter even laten uitlezen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef Bowny het volgende:
Yoshi, toen jij een nieuwe nokkenassensor moest hebben, brandde je motormanagement-lampje ook? Als het goed is wordt dat op de dashboard niet aangegeven als ie kapoet is.
Ja weet ik. die liggen er ook eigenlijk voor een daggie driften oidquote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
3mm is wel wat weinig . En welke maten ik dan zou willen...hangt er vanaf wat het meest gangbaar is. Ik weet dat 215/45/16 (volgens mij) relatief duur is omdat het zo'n afwijkende maat is. Ik wil gewoon even weten waar ik dan aan moet denken, zodat ik kan beslissen of ik ze dit jaar nog wil. Ik meen me te herinneren dat een bedrijf me ooit heeft gezegd dat ik rond de ¤200 zat inclusief montage, maar weet het merk niet meer.
Ik denk dat ik de stationairklepding eerst ga schoonmaken om te kijken of het wat oplevert. Je leest idd heel veel over de nokkenassensor, maar dit gaat heel vaak gepaard met uitvallende motoren (zoals bij jou). Vandaag had ie weer geen neiging tot afslaan, maar draaide stationair tussen de 900-1050 toeren, alsof de choke continue aan staat.quote:Op maandag 15 november 2010 10:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kan ook niet met zekerheid zeggen dat het je nokkenassensor is hoor, maar het lijkt wel verdacht veel op wat ik had Beter even laten uitlezen.
Die was te lelijk om op de foto te mogenquote:Op maandag 15 november 2010 08:55 schreef Maharbal het volgende:
Ik geloof dat rechts van die E36 nog een E30 staat. Het gaat immers wel om handling
Vertel mij watquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, maar als ik zo'n ding zou hebben dan zou het niet lang duren voordat ik of verongeluk of in de cel beland na een achtervolging van de politie.
Was n.a.v. een postquote:Op woensdag 17 november 2010 08:43 schreef Maharbal het volgende:
Ik had zin om te rellen, maar na koffie is die zin weg
Het scheelt natuurlijk al heel wat als je het van jezelf al weet Beter dan zo'n naïeve sukkel zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, maar als ik zo'n ding zou hebben dan zou het niet lang duren voordat ik of verongeluk of in de cel beland na een achtervolging van de politie.
Een 1-serie zou ik toch heel gauw inruilen voor een nieuwe Giuliettaquote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je een BMW inruilt voor een Alfa, wordt het serieus tijd voor zwaardere pilletjes
Tja een verkeerspsycholoog die heeft er verstand vanquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
'Winterbanden hebben weinig effect'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |