quote:'t is wel je taak als topic starter.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Turken BMW'smaar even hier posten dan wat er veranderd moet worden in de OP ik ga niet alles teruglezen.
quote:Sorry an, zat te multi tasken en in de tussentijd had jij gepost
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Turken BMW'smaar even hier posten dan wat er veranderd moet worden in de OP ik ga niet alles teruglezen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:35 schreef tha_rizzo het volgende:
....
Yoshi, pas de OP eens aan, SC en Alicey hebben nu ook een E70.
Wel erg streng zeg, geen Turks in het BMW-topicquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbie je oor kapot Turq ? lame excuus, d'r zit ruim een half uur tussen Anne d'r waarschuwing en je post![]()
Het is niet grappig, het is gewoon ronduit onbeschoft om in een taal te gaan zitten posten die 98% van de anderen niet kunnen ontcijferen..
De volgende turkse tekst levert een note op.. als je turks wilt lullen met een andere user zoek je maar een turks forum op the interwebz..
Sommige mensen spreken hier geen turks, zoals ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wel erg streng zeg, geen Turks in het BMW-topic![]()
Bebek is trouwens wel een leuk woord, want in Turks betekent het "schatje" maar in het Indonesisch is het "eend"
Oh bedankt Anne voor het toevoegen van de E70 in de OP, is Rizzo ook weer blij.
Ik haalde dat uit 't vorig topic. Alicey zei dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef SingleCoil het volgende:
Voor de OP: wij hebben geen X5 E70 maar een sedan
Tot België? Ik weet niet hoe ver je van de grens woont, maar dat kan nog een aardig eind rijden zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Mikkie het volgende:
Hoort één van jullie al bij de streepjesclub? Dat je je tank zo ver leeg rijdt dat je volgens de BC geen km meer kan rijden? Ik was even gauw op en neer naar België (eer)gisteren en was vergeten te tanken. Lampje brandde al een tijdje en vergat telkens te tanken... tot ik op een gegeven moment nog enkel streepjes had... Heel economisch met 90 op de teller naar de eerste afslag gerold en daar maar op zoek gegaan naar een pomp. In mijn tank van 63 liter heb ik 63,39 liter getankt. Werd wel even warm, want de BC stond al een km of tien op streepjes en een droogloper had ik liever niet gehad
.
Ja klopt, daarom kreeg ik het ook wel warm. Scheelt wel dat de BC het aantal te rijden km's baseert op je rijstijl van vlak daarvoor, en ik na de streepjes dus wel een stuk rustiger ben gaan rijden die laatste tien km, dus als het goed is nog wat bespaardquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja heb ik ook gehad, maar toen streepjes kwamen moest ik nog maar 200m. Was wel even zweten10km op streepjes is wel heel riskant en vooral in een diesel.
Het was zo'n 450km retourquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Tot België? Ik weet niet hoe ver je van de grens woont, maar dat kan nog een aardig eind rijden zijn
Ik heb nog gisteren met een bijna lege tank door Anvers gereden op zoek naar een pomp
quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Mikkie het volgende:
Hoort één van jullie al bij de streepjesclub? Dat je je tank zo ver leeg rijdt dat je volgens de BC geen km meer kan rijden? Ik was even gauw op en neer naar België (eer)gisteren en was vergeten te tanken. Lampje brandde al een tijdje en vergat telkens te tanken... tot ik op een gegeven moment nog enkel streepjes had... Heel economisch met 90 op de teller naar de eerste afslag gerold en daar maar op zoek gegaan naar een pomp. In mijn tank van 63 liter heb ik 63,39 liter getankt. Werd wel even warm, want de BC stond al een km of tien op streepjes en een droogloper had ik liever niet gehad
.
Bij benzines kan dat ook wel jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het leuke is, hij kan echt veel lager. Op die stand kan ik serieus nog een km of 40/50 rijden
Ik kan in die stand nog 40/50km totdat het lampje gaat branden, waarna ik nog steeds ~5L hebquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij benzines kan dat ook wel ja. En mocht je dan leeg komen te staan is het tanken, doorstarten en gaan. Geen schade ofzo. Zo heb ik met m'n vorige auto soms ook bizar ver doorgereden
. Maar met een diesel is dat toch wat meer tricky, je zit ook niet echt gerust in de auto kan ik je vertellen
Meestal zijn dat je niet-geregistreerde reserveliters ja, maar eigenlijk moet je daar niet op rekenen. Zo gauw je lampje gaat branden is het slim om te gaan tanken. Ik kan dan volgens de BC nog 150 km ofzo, maar meestal tank ik dan wel vlot. Gewoon om geen gedoe te hebben en onnodig risico te lopen. Maar vaak begin ik boven de 800km op m'n dagteller sowieso alweer te denken aan tanken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef von_Preussen het volgende:
Is het niet zo dat als de tank leeg is, er altijd in de leidingen nog een liter of 2 a 3 aanwezig is?
En soms heb je die reserve dus nodig, so be itquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:46 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon gaan tanken als je lampje gaat branden of eerder; heb je altijd 100 km reserve.
Kan ik wel eens zijn geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 11:05 schreef piekartz87 het volgende:
oeh alweer een nieuwe..
ik zag in het vorige topic iemand praten over beginnende roest en geen zin/tijd om er wat aan te doen.
tip: ik zou het zsm doenals het uit het zicht is lekker schuren, novarox en lekker tectileren.
in het zicht wordt wat kut maar ik zou het toch wel zsm aanpakken. vooral voor de winter in ieder geval.
anders krijg je gaten
afspuiten helpt zeker. toch kan het ineens hard gaan als je er geen aandacht meer aan besteed.quote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan ik wel eens zijn geweest.
Misschien dat ik het gaat schuren en nog wat novorox er op, het is nog niet zichtbaar (behalve bij 1 wielkast) aan de buitenkant. Nu nog even de tijd/zin vinden...
Maar zo was 'ie ook vorige winter, en de roest is niet substantieel erger geworden ofzo. Wielkasten om det wee weken goed uitspuiten (of uberhaupt de auto) hielp dunkt me.
Laatst nog, het zijn wel een beetje wazige foto's:quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Mikkie het volgende:
.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:54 schreef Turquaz52 het volgende:
LOOOOLLLL BMW E39 M5 Reclame van 7 minuten![]()
Dat was deel 1quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het einde ook "BMW recommends you always wear your seat belt".
Alsof dat het ergste was wat je zag in de commercial
Ik zou sowieso niet slechts 1 band vervangen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:20 schreef nelisb het volgende:
1 band aan gort. Heb 1 nieuwe nodig en 4 winterbanden.
Maat 205 55/16.
Welke merk raden jullie aan? BMW 320d uit 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |