Heb je in mijn auto gereden/gezeten dan dat je het bestempeld als barrel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je overschat mijn levenservaring.
[..]
De mijne rijdt goed en ziet er goed uit. Beiden zijn bij jouw barrels doorgaans een probleem.
Ja klopt, het is als een hybride zo'n 518i, de eerste 150meter moet je zelf aantrappenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Xtr3mE het volgende:
ach die flintstone wagen is tenminste streetlegal
Zit wat in. Maar de nokians komen uit Finland, waar 8 maanden per jaar sneeuw ligt, en als ik erop google bevallen ze vaak erg goed en komen ook goed uit de testen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef Xtr3mE het volgende:
tja nokians, geen ervaring mee, maar je Bimmer verdient wel A-merk toch, ik zou lekker vooral niet op winterbanden besteden als je zo'n wagen rijdt en weet dat het in de winter klote kan zijn met die zelfde wagen.
Maar dat is dan mijn mening
Voor dat geld haal ik een 335i/335d cabrio E92quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Maharbal het volgende:
Voor dat geld koop ik liever een E46 M3
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef nelisb het volgende:
Eens! Smaken verschillen en m'n pa wilde er van jongs af aan al 1tje. En soms moet je je dromen waarmaken. Maar m'n vind nu dromer leuker dan hebben. 1200km in 1,5 jaar tijd. Hij blijft toch rijden in zijn dagelijkse auto.
Maar die heb je niet voor 35k voor de deur staan, wel eerlijk blijven hè...moet nog BPM bijquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Voor dat geld haal ik een 335i/335d cabrio E92![]()
Ook nog eens een kleine 8 jaartjes jonger:
http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
En http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
Dat is wel ontzettend zonde zeg! Zo'n auto heb je voor je plezier en is natuurlijk niet praktisch, maar dit zijn wel echt bizar weinig km's. Dat heeft een flinke kmkostprijs met zich meegebrachtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef nelisb het volgende:
Precies vind m'n pa ook en na 1,5 jaar is ie er wel weer klaar mee.
1500km in 1,5 jaar.
1 grote beurt gehad, verzekering maandelijks en wegenbelasting. Dure Km's haha.
Nadat ik de naam las dacht ik, dat merk ken ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef Xtr3mE het volgende:
tja nokians, geen ervaring mee, maar je Bimmer verdient wel A-merk toch, ik zou lekker vooral niet op winterbanden besteden als je zo'n wagen rijdt en weet dat het in de winter klote kan zijn met die zelfde wagen.
Maar dat is dan mijn mening
+ BPM + alle overige invoerkosten. En dan is die auto ineens 10k duurder ofzo, mathematisch wonderkindquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Voor dat geld haal ik een 335i/335d cabrio E92![]()
Ook nog eens een kleine 8 jaartjes jonger:
En http://suchen.mobile.de/f(...)s=Cabrio&tabNumber=1
Je droomauto halen is altijd goedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef nelisb het volgende:
Eens! Smaken verschillen en m'n pa wilde er van jongs af aan al 1tje. En soms moet je je dromen waarmaken. Maar m'n vind nu dromer leuker dan hebben. 1200km in 1,5 jaar tijd. Hij blijft toch rijden in zijn dagelijkse auto.
Kijk dan eens verder dan je neus langer is.. 2 klikjes en je zat op de resultatenlijst:quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
+ BPM + alle overige invoerkosten. En dan is die auto ineens 10k duurder ofzo, mathematisch wonderkind![]()
En dan heb ik nog steeds liever een E46 M3. En wellicht moet je leren lezen. Er stond liever hebben, niet halen.
Blijft nog steeds meer dan 35.000.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kijk dan eens verder dan je neus langer is.. 2 klikjes en je zat op de resultatenlijst:
en
http://suchen.mobile.de/f(...)3420524&pageNumber=1
![]()
335i E92![]()
Ok. Dat zeiden ze ook over mijn BMW dat ie nooit meer zou lopen etc..quote:
Nee, er werd gezegd dat je E36 niet af zou komen. En dat is 'ie ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ok. Dat zeiden ze ook over mijn BMW dat ie nooit meer zou lopen etc..
Wie het laatst lacht, lacht het best.. toch?
Bla bla bladiebla.. kunnen jullie niet tegen he?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, er werd gezegd dat je E36 niet af zou komen. En dat is 'ie ook niet.
Maargoed, iedereen moet dromen he.
Heb ik ook, Origineel E46 M3 CSL velgen...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef SingleCoil het volgende:
en die buget schroefset natuurlijk. Onze E34 heeft gewoon een BWM standaard schroefset. En standaard BMW LM velgen. Enzo. Maar die is dan ook niet zo duur.
Hate to burst your bubble, maar echte E46 M3 CSL velgen komen alleen bij de CSL (en kon je dus niet apart bestellen) en kosten een kleine ¤2000 tot ¤3000 origineel (2e hands) van wie dan ook die ze van z'n CSL haalt. Maar hey, je hebt vast goede replica'squote:Op donderdag 11 november 2010 18:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik ook, Origineel E46 M3 CSL velgen...
225/65/17 niet onder een E90?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef nelisb het volgende:
Banden + velgen opgehaald gisteren.
Ze passen maar heb voor de zekerheid BMW gebeld. Die raden het ten zeerste af.
Dus banden gaan weer terug vanavond naar degene waar ik ze gisteren van heb gekocht.
Morgen worden dezelfde velgen + winterbanden geplaatst.
Heb dus 2 dezelfde sets velgen, prima en makkelijk met wisselen.
Sorry Haarbal, mijn fout.. (technisch gezien van een gozer die het mij had wijs gemaakt)..quote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar echte E46 M3 CSL velgen komen alleen bij de CSL (en kon je dus niet apart bestellen) en kosten een kleine ¤2000 tot ¤3000 origineel (2e hands) van wie dan ook die ze van z'n CSL haalt. Maar hey, je hebt vast goede replica's
225/50/17 was het(5 serie zaten ze onder). Passen wel. Maar je omwentelingen etc gaan niet goed. Afwijking op snelheid was ruim 3,5%. BMW raadde mij het ten zeerste af.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
225/65/17 niet onder een E90?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |