Ik zou sowieso niet slechts 1 band vervangen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:20 schreef nelisb het volgende:
1 band aan gort. Heb 1 nieuwe nodig en 4 winterbanden.
Maat 205 55/16.
Welke merk raden jullie aan? BMW 320d uit 2006.
Want? Heb met die 4 banden pas 11.000 km gereden en 1 is aan gort. Beetje zonde om nu al 4 nieuwe banden te kopen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet slechts 1 band vervangen.
Hoeft niet per sé 4, maar waarom niet 2? Anders rijd je straks met oneven (qua profiel, profieldiepte, eigenschappen) banden aan 1 as.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want? Heb met die 4 banden pas 11.000 km gereden en 1 is aan gort. Beetje zonde om 4 nieuwe banden al te kopen.
Als je een beetje dicht bij de grens woont kun je een mooi voordeel scoren door je banden in Duitsland te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef nelisb het volgende:
I see. Zien we later wel. Vind 5 banden wel genoeg voorlopig.
Maar goed welk merk kan ik het beste nemen?
Zoveel keuze.
Bridgestone? Vredenstein, continental etc.
Dat was de reden dat ik de 52 er op liet staanquote:
dit dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:49 schreef Hyperdude het volgende:
Winterbanden:
Dunlop 3D is momenteel de beste
ik vind Vredestein Wintrac extreme wel een goed compromis tussen kosten en prestaties
Duitsland is te ver helaas.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je een beetje dicht bij de grens woont kun je een mooi voordeel scoren door je banden in Duitsland te halen.
Wel slim is het om, als je alleen die ene band vervangt, wel een exact dezelfde band terug te kopen.
Dat moet (veel)goedkoper kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
...De winterbanden haal ik elder. Hij rekent 225¤ per stuk en ik weet niet eens wat ik krijg dan.
Als Amsterdam wel voor je te doen is kan ik wel even kijken wat ik je kan aanbieden.quote:
Amsterdam is 45 minuten, dus zeker te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
Als Amsterdam wel voor je te doen is kan ik wel even kijken wat ik je kan aanbieden.
waar gaat je voorkeur naar uit en in welke maat?
PBquote:Op donderdag 4 november 2010 20:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
Amsterdam is 45 minuten, dus zeker te doen.
205 55 16
Als Vredenstein goed is heeft dat mijn voorkeur.
Hoor graag van je.
LOL, ja daar zit ik nuquote:Op donderdag 4 november 2010 16:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Van wie heb je die 316i gekocht als ik vragen mag? Die parkeerplaats is namelijk het accountantskantoor waar ik heb gewerkt.
Masterbak![]()
edit: wtf wacht... jij werkt daar?
wanneer was je hier weg?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha, tja, er gaat een BMW-master weg en er komt er weer 1 voor in de plaats![]()
M'n tante zoekt een witte BMW, voor hoeveel verkoop je die E30?
Da's niet duurquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Gloednieuwe banden + velgen gekocht voor m'n Einzer.
[ afbeelding ]
475 euro. Runflat's van Michelin..
Slikted, jij hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef MrSelected het volgende:
Heb runflats onder m'n '01 E46 gehad.. reed kudt.
Huidige E46 (iets jonger) gewoon 16 inch met ballonbandjes.![]()
[ afbeelding ]
Waarom gaat ie weg?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[TK] BMW E36 318i 2.5 24v Alpin Weiss Sedan Project auto!
Ik ben jaloers... heb alleen maar 15" staalquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Xtr3mE het volgende:
Mijn auto ook ondertussen op de winterset (Styling 73)
[ afbeelding ]
Mooie wagen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Xtr3mE het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke velgen voor een wintersetjequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Xtr3mE het volgende:
[ afbeelding ]
Enerzijds waar, anderzijds: boeiequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Xtr3mE het volgende:
kan ik niet maken, zwart staal op een coupe
Zijn/waren de standaard wintervelgen voor de E46 330i/dquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dikke velgen voor een wintersetje
Jaaaaa, hema spuitbusje. Gewoon 3x gespoten, maar is nog crap. Zie je zo niet, maar van dichtbij wel. Zal na paar weken wel allemaal krassen en gaten in zitten van de steentjes etc. Maar goed, ga ook niet voor de schoonheidsprijsquote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Xtr3mE het volgende:
vers gespoten ?zit er wel gangstah uit op die bak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |