Whehe, dat valt meequote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef Xtr3mE het volgende:
als je maar geen ongeluk veroorzaakt zonder winterbanden
2 euro extra niet voor over gehad?quote:Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Had ik inderdaad aan gedacht, maar dan moest ik 2 spuitbussen kopen het geld groeit niet op m'n rug
En dan krijgt ie er een gratis e36 bij?quote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 euro extra niet voor over gehad?![]()
Kom nou toch, ik sponsor je 2 spuitbussen als je ze komt ophalen.. Heb ook nog wit en goud over![]()
Artiestquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jaaaaa, hema spuitbusje. Gewoon 3x gespoten, maar is nog crap. Zie je zo niet, maar van dichtbij wel. Zal na paar weken wel allemaal krassen en gaten in zitten van de steentjes etc. Maar goed, ga ook niet voor de schoonheidsprijsBeter zo dan die roestige shit van eerst:
[ afbeelding ]
Het zou wel mooi zijn inderdaad... maar moet ik weer afplakken enzo is kut werkquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 euro extra niet voor over gehad?![]()
Kom nou toch, ik sponsor je 2 spuitbussen als je ze komt ophalen.. Heb ook nog wit en goud over![]()
Jij post alleen maar onder werktijd hequote:Op maandag 8 november 2010 08:45 schreef rival het volgende:
Turq ik wil die E36 van je kopen..
350 euro.
In het weekend heb ik andere dingen te doenquote:Op maandag 8 november 2010 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij post alleen maar onder werktijd hede ICT afdeling houd je in de gaten hoor... of werk je daar
quote:Op maandag 8 november 2010 08:45 schreef rival het volgende:
Turq ik wil die E36 van je kopen..
350 euro.
die 1000 aanpakken, gelukkig zijn en nooit meer aan die bak denken. dat weet je zelf ook wel gozer...quote:Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al een bod van 1000 euro waar ik hem dus niet voor weg doe.
1500 meenemen.
M'n auto is weer door de APK. Viel me eigenlijk wel mee dat er slechts 1 (achter)wiellager vervangen moest worden, aangezien ik er toch 7.000km door Oost-Europa mee heb gemaakt.quote:sarcasme
sar` cas - me («Frans«Latijn) het -woord sarcasmen bittere, bijtende spot; uiting daarvan
waarom maak je dat ding niet een keer cosmetisch mooi? je hebt er een leuk blok in liggen. als je nou eens de details aan pakt word dat ding misschien nog een keer echt 1500 waard ook nog.quote:Op maandag 8 november 2010 14:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb -zoals ik vaker gezegd heb- geen haast met de verkoop.. Er zal vast wel iemand zijn die 1500 euro te veel heeft..
Zou ik niet snel doen onder een donkerkleurige auto, en al helemaal niet als de velgkleur niet matcht met de kleur van de auto.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:59 schreef nelisb het volgende:
Dit is mijn wagen.
Wat denken jullie van zwarte velgen?
ik zou ook niet voor zwarte velgen gaan. doe je dat wel neem dan een velg waarbij de rand nog wel metaalkleurig isquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:06 schreef nelisb het volgende:
Ja dat had ik ook al. Vind alleen zwart weleens wat anders. M'n vrouw zei hetzelfde als jou.
Jep, dan heb je tenminste nog iets van een accentje. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niet mooi zal staan, zwarte velgen onder die automobiel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou ook niet voor zwarte velgen gaan. doe je dat wel neem dan een velg waarbij de rand nog wel metaalkleurig is
ik heb de andere maat doorgegeven... ik verwacht deze avond een prijs..quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef nelisb het volgende:
Ja twijfel nog. Misschien toch alleen banden, afhankelijk van de prijs.
Nou, da's wel de ultieme bevestiging nelisquote:
Exactly what I meanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef nelisb het volgende:
Gezien zijn smaak voor bmw's en mijn smaak denk ik niet dat we hetzelfde denken
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef nelisb het volgende:
Gezien zijn smaak voor bmw's en mijn smaak denk ik niet dat we hetzelfde denken
Waarschijnlijk dat iemand geen 1500 gaat betalen voor zo'n kermisding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn velgen zijn anders prachtig.. Al zeg ik het zelf..![]()
En ik ben niet de enige.. Dus wat is je punt?
Niet verkeerd, maar ik zou even vragen welk merk en type band het is. En bovendien hoeveel profiel ze nog hebben. Eén winter gebruik kan duiden op 5k of 25k slijtage en dat scheelt natuurlijk nogalquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Belde ik net de garage waar ik mijn auto heb gekocht.
Hij heeft banden liggen die 1 winter zijn gebruikt inclusief originele BMW M-velg. 750 euro.
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.. Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat iemand geen 1500 gaat betalen voor zo'n kermisding.
Nou joh, dan zegt dit manneke met zijn 325i die een paar keer meer dan 1500 waard is toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.. Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats?Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangen
Geen punt. Smaken verschilen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn velgen zijn anders prachtig.. Al zeg ik het zelf..![]()
En ik ben niet de enige.. Dus wat is je punt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.
Is dat niet een beetje zonde; M velgen in de pekel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Belde ik net de garage waar ik mijn auto heb gekocht.
Hij heeft banden liggen die 1 winter zijn gebruikt inclusief originele BMW M-velg. 750 euro.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar ik zou even vragen welk merk en type band het is. En bovendien hoeveel profiel ze nog hebben. Eén winter gebruik kan duiden op 5k of 25k slijtage en dat scheelt natuurlijk nogal.
7-8 mm nog. Merk band is nokian.
Velg hetzelfde als ik nu heb.
Heb nu ook m velgen. Maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zonde; M velgen in de pekel?
Ik zou op alle auto's zwarte velgen monteren.
Maar wel met white wall banden, of course.
Je overschat mijn levenservaring.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i..
De mijne rijdt goed en ziet er goed uit. Beiden zijn bij jouw barrels doorgaans een probleem.quote:Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats?Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |