Subtiel k_man, heel subtielquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef k_man het volgende:
Oh wacht, het is je eigen auto?
Ik dacht dat je op internet gezocht had naar een ultiem fout plaatje en daar uitermate goed in geslaagd was.
oh de geblindeerde zijramen, die waren al zo toen ik hem kocht.... ik kan me er echt niet aan storen hoor...quote:
Ja, die velgen zijn lekker origineel zeker? En ja, zwarte achterlichten en zwarte folie zijn inderdaad sjonniedingen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef rival het volgende:
dus wat originele delen in de kleur van je auto maken, maakt iets een sjonniemobiel
Nee, dat interesseert me helemaal niks. Als ik snelheid belangrijk had gevonden, had ik wel een Z4 met zwaardere motor gekocht. Een beetje toeren met open dak over leuke dijkjes en bosweggetjes, is veel leuker dan met 250 over de snelweg razen terwijl horen en zien je vergaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef rival het volgende:
en je voelt je toch wel lullig als je met je Z4 deze sjonniebak niet in kan halen
Alpina zit erop, erg fout ja nu je het zegtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die velgen zijn lekker origineel zeker?
daar heb ik een echte auto voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef k_man het volgende:
Een beetje toeren met open dak over leuke dijkjes en bosweggetjes, is veel leuker dan met 250 over de snelweg razen terwijl horen en zien je vergaat.
het is 17 inch. die maakt alpina voor de BMW.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef k_man het volgende:
Ja, inderdaad. Vooral in combinatie met die auto. Ze zijn te groot, steken te ver uit. Het staat ordinair.
Ah, leuk. een rijdende badkuip.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik een echte auto voor
[ afbeelding ]
Ja, alles wat volgens de wet mag is smaakvol.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef rival het volgende:
het is 17 inch. die maakt alpina voor de BMW.
volgens de wet steken ze niet te ver uit...
wat zeg je toch rare dingen
mij zien ze iig niet als een homofiele kapperquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, leuk. een rijdende badkuip.
Maar goed, dit ziet er inderdaad een stuk beter uit dan die coupé. Geen idee waarom je die coupé zo hebt toegetakeld als je weet dat het ook zo kan.
staat er nu in, bij 1 serie... klopt toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat zit erin dan? En Rival, zou je oYo nog in de OP kunnen zetten, zie mijn post aan begin van dit topic. Alhoewel ik die gast nooit heb zien posten hier...
zal nog dichtbij de standaard liggen van de 2.8 dus 193pk wat zou moeten uitkomen op ongeveer 220.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef M.O.D het volgende:
Mar hoeveel PK"s komen er nu dan ongeveer uit?
beweerde iemand dat dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Er bestaat bovendien niet eens een M van de E89.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef k_man het volgende:
Nee, het was een aanvulling. Vandaar het woordje 'bovendien'.
Laat het gerust weten als ik nog andere dingen aan je uit moet leggen die verder voor iedereen duidelijk zijn. Schaam je niet, het geeft echt niet hoor.
er bestaat bovendien geen AMG versie van de E92, slaat op net zo weinig als wat jij zegtquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef k_man het volgende:
Nee, het was een aanvulling. Vandaar het woordje 'bovendien'.
Laat het gerust weten als ik nog andere dingen aan je uit moet leggen die verder voor iedereen duidelijk zijn. Schaam je niet, het geeft echt niet hoor.
welke van de 5?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ah. Ik dacht al dat ik de enige was die de bmw van TS een pauperbak vond. .
En jij noemt je een BMW fan? De E89 is de opvolger van de E85 en heeft een metalen opklapbaar dak waardoor er geen coupe meer is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat is een E89?
Zet er even achter dat 't een Z4 is, motorinhoud is onbelangrijk
Ik heb al gepost hoor, in het vorige topic.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat zit erin dan? En Rival, zou je oYo nog in de OP kunnen zetten, zie mijn post aan begin van dit topic. Alhoewel ik die gast nooit heb zien posten hier...
Staat er ook niet, maar misschien moet er ook nog maar inhoud, vermogen, PK bij voor de nitwits zoals jij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat is een E89?
Zet er even achter dat 't een Z4 is, motorinhoud is onbelangrijk
Gaan we eisen stellen? Dat puntje hoort inderdaad niet, maar zoals je misschien aan de andere auto's in de OP kan zien wordt alleen het BMW E-nummer gegeven en het type. Dus lijkt me E89 Z4 35i of als je het echt precies wil hebben E89 Z4 sDrive35i mij ruim voldoende.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef oYo het volgende:
[..]
In ieder geval sta ik nu in de OP, maar maak er even Z4 (e89)SDrive 35i met DCT van
Dat puntje hoort er echt niet tussen, want het is een 3 liter.
Ow?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef oYo het volgende:
[..]
Staat er ook niet, maar misschien moet er ook nog maar inhoud, vermogen, PK bij voor de nitwits zoals jij.
Ja, als dat ding nauwelijks rijdt is dat ook niet lastig. Bovendien maak jij een post met "wat is een E89" en daaronder "zet er dan bij dat het een Z4 is". Dus eigenlijk antwoord op je eigen vraagquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Yoshi, omdat ik dol ben op BMW's moet ik dan echt alles weten?
Nou ja, ik ben wel zo dol op m'n auto dat ik 'm niet ergens tegenaan parkeer.
Mijn koelvloeistof is in orde en dat geluid hoor ik al maanden dus dat zal het wel niet zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Bowny het volgende:
Weet ik veel wat die doet, weet alleen dat ik wat koelvloeistof op m'n klauwen kreeg, toen ik de slang eraf rukte.
Ik stel geen eisen (zie de smiley ) maar het type moet wel correct zijn, een 3.5i bestaat nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gaan we eisen stellen? Dat puntje hoort inderdaad niet, maar zoals je misschien aan de andere auto's in de OP kan zien wordt alleen het BMW E-nummer gegeven en het type. Dus lijkt me E89 Z4 35i of als je het echt precies wil hebben E89 Z4 sDrive35i mij ruim voldoende.
Aangepastquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef oYo het volgende:
[..]
Ik stel geen eisen (zie de smiley ) maar het type moet wel correct zijn, een 3.5i bestaat niet
Misschien is het juist voor anderen? Ow ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, als dat ding nauwelijks rijdt is dat ook niet lastig. Bovendien maak jij een post met "wat is een E89" en daaronder "zet er dan bij dat het een Z4 is". Dus eigenlijk antwoord op je eigen vraag
Tsja als je als een oud vrouwtje rijdt zal je niet snel uit een bocht vliegen....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Ach ja, ik heb m'n auto wel onder controle gehouden in de winter, terwijl 't jou niet in de regen lukt.
Hehe.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja als je als een oud vrouwtje rijdt zal je niet snel uit een bocht vliegen....
wel of geen schade hebben gemaakt in je leven zegt best weinig over je rijkunsten. denk je dat schumacher nooit een auto in de prak rijdt? als je vaak risico's neemt kan het weleens mis gaan natuurlijk
in principe kan het weinig kwaad, je moet de mijne eens horen tikkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef Ysblok het volgende:
Vanwege het gebrek aan airco rijd ik met deze temperaturen met de ramen open. Wat me dan opvalt is dat (waarschijnlijk?) de klepstoters hoorbaak tikken, dit zowel bij koude als warme motor.
In hoeverre kan dit nou eigenlijk kwaad?
Lees nou wat die link precies zegt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Hyper, wtf @ Peugeot-link? Franse auto's
ik zie daar al een fokker binnen komen... :" wie is hier de mod?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lees nou wat die link precies zegt.
Flauw, maar kan toch geen toeval zijn?
Ik zat al met mixed feelings naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lees nou wat die link precies zegt.
Flauw, maar kan toch geen toeval zijn?
een blauwequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Hyper, wtf @ Peugeot-link? Franse auto's
Wat voor BMW heb je Zimmer?
Mensen die een blauwtje hebben opgelopenquote:
Bweheheheheheeheheheheheheheehquote:
Nope, roze velgjes.. daar blijft het bijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zie Turq wel aan om een roze BMW te hebben
SRSLY? laat zienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, roze velgjes.. daar blijft het bij
Dat zeg je nu...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, roze velgjes.. daar blijft het bij
staat vast netjes naast mijn neongroenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, roze velgjes.. daar blijft het bij
wel hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat groene op de velgen ziet er wel cool uit
Nou ik heb nu nog me M velgjes onder liggen, die worden zwartquote:
Had je nieren ook gelijk zwart gemaakt.. Of zelfde kleur groen als je velgen (alleen de lijst) en (eventueel) de spiegels..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:42 schreef rival het volgende:
[..]
staat vast netjes naast mijn neongroen
Tuurlijk wel.. Chrome staat toch niet op een Mat zwarte Bimmerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef YoshiBignose het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet de nieren zwart.
Agree, maar ik zou ze dieprood maken.. Als je toch bezig bent..;)quote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Chrome staat toch niet op een Mat zwarte Bimmer
owquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ik heb nu nog me M velgjes onder liggen, die worden zwart
Me andere setje moest eigenlijk roze worden, wat in het toekomst nog gebeurd, tot die tijd is ie paars :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo gaat hij +/- uit zien (maar dan met mijn velgjes en zonder e46 front):
[ afbeelding ]
zeur niet smaken verschillen en niemand dwingt jou erin te rijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
moet een verbod op komen he, automishandeling
wel om ernaar te kijken als ie voor me rijdt!quote:Op zondag 18 juli 2010 09:17 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
zeur niet smaken verschillen en niemand dwingt jou erin te rijden.
Your life must be so hard..quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel om ernaar te kijken als ie voor me rijdt!
zolang jij roze velgen mooi vindt en een fout verbouwde bak kun je beter eens in het stratenmakerferrari's topic gaan rondneuzen. daar kun je al je liefdes vinden! niet de teksten lezen he, die gaan je zeer doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat komen deze randdebielen nou weer doen
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:07 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Agree, maar ik zou ze dieprood maken.. Als je toch bezig bent..;)
Tja, tot die tijd ben ik safe denk ik?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow
my
god!
moet een verbod op komen he, automishandeling
Dan zie je ook echt mijn velgen he?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel om ernaar te kijken als ie voor me rijdt!
Onder een Witte auto kun je elke kleur velgen pleuren.. Ben geen Barbiefan of weet ik veel wat.. Maar het past er mooi onder, het is apart itt zwarte/witte/chrome velgen wat iedereen doet tegenwoordig...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zolang jij roze velgen mooi vindt en een fout verbouwde bak kun je beter eens in het stratenmakerferrari's topic gaan rondneuzen. daar kun je al je liefdes vinden! niet de teksten lezen he, die gaan je zeer doen.
dag liefje
Alleen ze moesten nog Alpin Weiss zijn, dan was het uber geil geweest..quote:
Die dakdragers zijn toffer dan al die lelijke wielen in dit topic tot nu toe.quote:
Tja.. mijn smaak..quote:Op zondag 18 juli 2010 15:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die dakdragers zijn toffer dan al die lelijke wielen in dit topic tot nu toe.
* FkTwkGs2012 likesquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja.. mijn smaak..
Okee dan, goedmakertje en weer ergens anders over kletsen dan over gekleurde velgen of Hellaflush auto's..
[ afbeelding ]
3 witte M3's om precies te zijnquote:
Gewoon er in gooienquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Betreft een BMW E36.
Wat is het verschil tussen anti-vries + water, en koelvloeistof?
Het instructieboekje beweert namelijk "Het koelvloeistof bestaat uit water en een permanent anti-vriesmiddel met anti-corrosieve eigenschappen. Vanwege de anti-corrosieve eigenschappen moet de mengverhouding het gehele jaar op 50:50 worden gehouden. Verdere toevoegingen zijn niet nodig. Elke 3 jaar verversen".
Wat moet ik doen? Het boekje aanhouden en de combinatie anti-vries + water erin gooien, of de volwaardige pure blauwe koelvloeistof van de Brezan?
Gewoon op de koelvloeistoffles/verpakking kijken of je de koelvloeistof moet verdunnen, en hoeveel,quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?
Gewoon kvs er in gooien, kan niet mis gaan, wel ff ontluchtenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?
en waar ga je nu voor kijken?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef Bowny het volgende:
Gewoon zin om ff te ranten : Fuck de E46 OEM remblokjes.....de hoeveelheid rem-stof op m'n velg is echt niet normaal
quote:
quote:
Oi! niemand?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:22 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wat moet je doen als je klok in de auto het niet doet haha!
Ik had m laatst goed gezet maar hij blijft steeds achterlopen...
Ja okéquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is waar. Maar roest blijft een groot gevaar.
En taxatie; daardoor stijgt ie niet in waarde. Verkoopopbrengst is het enige dat telt.
Geen idee, wellicht een kapotte batterij.quote:
Het is maar een gok hoor. Kan ook zijn dattie direct op de accu zit aangesloten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef zimmerzimmer het volgende:
oh wist niet dat die dingen op een batterij liepen..
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Breng maar naar de sloop.
Neen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Welk model BMW hebben we het eigenlijk over?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef zimmerzimmer het volgende:
oh wist niet dat die dingen op een batterij liepen..
Nee precies het is zo'n grotere niet onder de radio zoals bij mn vorige auto.. vind het ook raar heb ook geen boekje erbij dus geen id..quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Analoge in E36 dus, ipv toerenteller. Sommige E36 hebben ook een klein klokje onder de radio, maar die bedoel je dus niet. Hoe die dingen werken....... ik heb geen idee.
Net gekocht. Papierwerk regelen we vandaag of morgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef nelisb het volgende:
Tvp! Zal gauw eens bijlezen.
Ga waarschijnlijk een 320D uit 2006 kopen aankomende week.
Tof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Net gekocht. Papierwerk regelen we vandaag of morgen.
[ afbeelding ]
Zit je me uit te lachen ik wil gewoon een werkende klok geen megaflashyturbodruktoerenteller!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Turquaz52 het volgende:
@ Zimmer..
Ik heb wel een toerenteller voor je? Van een 318..
En als je er per se een klokje bij wilt kan ik je er wel eentje cadeau doen (neem wel mee van de sloop, zo'n kleintje net boven je zonnebril vakje).. (de mijne is vervangen door een turbodruk meter )
Maar een scheepsklok ipv je toerenteller?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Zit je me uit te lachen ik wil gewoon een werkende klok geen megaflashyturbodruktoerenteller!
Maar toch bedankt voor je aanbod
nahh.. strippen en de front overzetten op mijn e36 zoals gezegd..quote:
Juist een auto die technisch niet in orde is of er slecht uit ziet heb je meer kans om met losse onderdelen meer te verdienenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Gast, jij hebt een half werkende 28 jarige auto waarbij elk onderdeel problemen geeft en dan ga je dat in onderdelen verkopen. Tja, er zal heus wel wat bruikbaars tussen zitten maar het gaat je niet veel opleveren.
Dat is niet relevant, wat je ervoor wilt geven wil ik horenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Voor hoeveel gekocht?
Hoop wel met flinke korting.quote:
niet meer als 2 meijers.. wtf moet ik met een 316iquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, wat je ervoor wilt geven wil ik horen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
niet meer als 2 meijers.. wtf moet ik met een 316i
Ja, de 2.0. Die heeft een top van 220, volgens BMW.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:39 schreef YoshiBignose het volgende:
210 op de GPS haalt de E36 318is zelfs. Jij had toch een Z4?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef k_man het volgende:
Misschien moet dat dan in de 5, niet in de 6.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
dat zal wel niet, maar als je een luie (underpowered) auto hebt, is het meestal wel het beste om hem in 5 te redlinen, en dán pas in 6 te gooien, zodat je meteen zo hoog mogelijk in vermogen zit in 6
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht, er zal ook altijd weer iemand zijn die met dat gelul komt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef k_man het volgende:
Misschien moet dat dan in de 5, niet in de 6. Dat de 6 vooral voor economisch rijden is, zoals de overdrive van vroeger.
Ik heb maar 1 318 gehad, en die bezit ik nog steeds.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is sneller dan de 318 die je had
Oh en zijn electrische spiegels doen het, kan jij dat ook zeggen
Geen V-Power. Wat ook nog zou kunnen is dat de top wat lager lag omdat het dak open was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:11 schreef oYo het volgende:
[..]
Je moet in de 5 doortrekken. Gebruik je vpower benzine? Zo nee, tank dat eens een keertje of 4 a 5 en ga dan weer scheuren, je zal het verschil wel merken met het hogere octaangehalte.
Zit een andere motor inquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 318 gehad, en die bezit ik nog
Zou best kunnen.... dak eraf heeft wel invloed, maar niet op je toerental toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen V-Power. Wat ook nog zou kunnen is dat de top wat lager lag omdat het dak open was.
Blijft een 318..quote:
blijft geen 318. blijft een 3 serie.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Blijft een 318..
Maar ik durf ook eerlijk toe te geven dat mijn 318i automaat met zijn 1.8je zelfs verloor van een e36 316i coupe handgeschakeld..
Maar nu?
Ja, een 3 serie 318i.quote:
We hebben het nu over de motor, niet over koplampen meneerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, een 3 serie 318i.
Als ik bij jou 2 stel tieten plant dan ben jij nog steeds een vent, nogsteeds Mr. Rival en niet Mrs Rival.. Toch?
Ik denk dat het zo is dat de motor niet sterk genoeg is om de toenemende luchtweerstand nog te overwinnen. Dat punt kan eerder bereikt worden dan dat je het maximum toerental bereikt hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:29 schreef oYo het volgende:
[..]
Zou best kunnen.... dak eraf heeft wel invloed, maar niet op je toerental toch?
Jammer van de 330, maar wel tof dat je voor jezelf bent begonnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Goed, mij was van het bedrijf waar ik voor zou gaan werken een dikke BMW beloofd.. 330 ofzo. Maar ik ga niet voor het bedrijf werken, want heb mijn eigen bedrijf opgericht.. Die dikke BMW moet dus nog even wachten
Dus je hebt de hele tijd maar lopen opscheppen in dit topic terwijl je eigenlijk geen BMW hebt of zal krijgen... nou tot ziens dan, kom je maar weer melden als je er wel eentje rijdtquote:Op maandag 26 juli 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Goed, mij was van het bedrijf waar ik voor zou gaan werken een dikke BMW beloofd.. 330 ofzo. Maar ik ga niet voor het bedrijf werken, want heb mijn eigen bedrijf opgericht.. Die dikke BMW moet dus nog even wachten
Gewoon negeren.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
Ah, allemaal leuk geflame weer zie ik. Niks gemist
Oke!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Dan probeer ik me bij sommige personen ook in te houden om te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen tussen 17 en 18 uur ophalen. Mijn eerste Bmwquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Net gekocht. Papierwerk regelen we vandaag of morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oke!Whehehehe, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik hier al verteld dat ik na het plaatsen van een andere pomp er na een dag weer benzine aan het lekken was?
Nou ja, ik heb er even geen zin meer in, daar komt nog bovenop dat ik volgens mij echt de veerpoten achter moet vervangen.
Ik ben de auto een beetje moe, ik moest zonodig een oldtimer kopen in plaats van een auto die daadwerkelijk rijdtJe weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Morgen tussen 17 en 18 uur ophalen. Mijn eerste Bmw
Had het even gelezen inderdaad. Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehehehe, lul
Had ik hier al verteld dat ik na het plaatsen van een andere pomp er na een dag weer benzine aan het lekken was?
Nou ja, ik heb er even geen zin meer in, daar komt nog bovenop dat ik volgens mij echt de veerpoten achter moet vervangen.
Ik ben de auto een beetje moe, ik moest zonodig een oldtimer kopen in plaats van een auto die daadwerkelijk rijdt
Hopelijk is het snel/makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik verkoop 'm (nog) niet.
Het lekken, tsja, wellicht het afsluitklemmetje wat niet goed vast zit, gaar is, of de brandstofslag die gewoon poreus is.
Maar ik heb even geen zin om onder de auto te liggen en heb er even ook geen tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor auto had je ook alweer? Ik was laatst in Duitsland, maar niet op de autobahn geweest, wel andere snelwegen waar genoeg duitsers ook de max. snelheid reden. Op de A7 in NL wel even de 230 aangetikt, maar toen kwam net op het goede moment een licht daling in de snelweg denk ik. Na de 220 gaat het echt opvallend langzaam. De E36 van m'n broertje (318is) heeft ook de 220 aangetikt. Ik vind het nog wel redelijk hoog voor 4-cilinders, je zou toch verwachten dat 6-cilinders veel harder kunnen gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef hamkaastosti het volgende:
gisteren op de autobahn weer even 220 aangetikt. het was helaas te druk om harder te gaan
wel het hardste wat ik heb gereden op blote voeten
Ik ga zonnepanelen verkopenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jammer van de 330, maar wel tof dat je voor jezelf bent begonnen.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je doet of gaat doen?
Ik rij een BMW 118d..quote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele tijd maar lopen opscheppen in dit topic terwijl je eigenlijk geen BMW hebt of zal krijgen... nou tot ziens dan, kom je maar weer melden als je er wel eentje rijdt
323iquote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat voor auto had je ook alweer? Ik was laatst in Duitsland, maar niet op de autobahn geweest, wel andere snelwegen waar genoeg duitsers ook de max. snelheid reden. Op de A7 in NL wel even de 230 aangetikt, maar toen kwam net op het goede moment een licht daling in de snelweg denk ik. Na de 220 gaat het echt opvallend langzaam. De E36 van m'n broertje (318is) heeft ook de 220 aangetikt. Ik vind het nog wel redelijk hoog voor 4-cilinders, je zou toch verwachten dat 6-cilinders veel harder kunnen gaan.
Staat ook in de OP.quote:
Lekker kort diff dusquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef rival het volgende:
Ik heb mijn 3.0 E30 dit weekend ook in de toerenteller gehad, 210 was de top
Ja joh, elke auto slammed to the ground zodat je er niet meer normaal mee op straat kunt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er nice uit, imo had ik hem toch een cmtje of 5 lager gezet, maar dat is mijn smaak
Ik vind het nog wel meevallen met de eibach pro kit. Goeie vering vind ik het wel, ik kan voor mijn gevoel toch nog wel redelijk over de drempels. Misschien maakt het wel wat uit dat ik 18 inch heb icm pro kit? Ik had laatst even opgemeten wat de afstand van de wielkast tot de grond was. 64 cm bij mij, voor en achter even hoog (laag).quote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
Precies, en eibach pro ligt dacht ik ook rond de 30mm. Die van mij staat op 35mm omdat het noodzaak was (in verband met bepaalde merken die beginnen bij een minimale verlaging). Af en toe was het een afschuwelijk geluid in oost europa (heel sporadisch hier) als m'n voorbumper weer 's licht ergens overheen schraapte...of nog erger....je een boenk hoorde op het carter/de uitlaatquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Dit is ook een eibach pro kitquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb er nooit last van, een auto die over de weg schraapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik ook niet, moest letterlijk 4km om rijden om na huis te gaan.. (gerekend vanaf 200meter achter mijn huis).quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Dit is ook een eibach pro kit
@turquaz52: nog 5 cm lager? dan kom ik het woonerf niet meer op
Ik hou van hoe lager hoe mooier, liefst plat op zn bek.. Mooie grote ruimte vullende velgjes er onder en de auto is afquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
Je hebt er veel voor over Ik moet 300meter extra lopen naar me werk toe omdat ik met mijn verlaging het parkeerdek niet meer afkom zonder grrrrk geluiden te horenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, moest letterlijk 4km om rijden om na huis te gaan.. (gerekend vanaf 200meter achter mijn huis).
[ afbeelding ]
Ruilen tegen de mijne?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef minispilie het volgende:
[..]
Hey die velgen heb ik ook
[ afbeelding ]
misschien zit/zat er iets klem waardoor er teveel belasting op het motortje kwam?quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Waar kan dat aan liggen dan? Is nog nooit eerder gebeurd
quote:Moeder en dochter zien motor overvliegen terwijl ze stilstaan aan verkeerslichten
Biker springt over wachtende auto
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G8O2TAJCJquote:EEKLO - Nicole Dobbelaere en haar dochter Jolien schrokken zich vorige week een aap toen een roekeloze motorrijder letterlijk over hun wagen sprong aan het station van Eeklo. 'Hadden we sneller opgetrokken, hij was in onze voorruit beland. Onverantwoord.'
Trialpiloten zijn kunstenaars op de motorfiets, maar meestal beperken ze hun waaghalzerijen tot het circuit. Eentje alvast doet het liever in volle stadscentrum, overdag. Dat ondervonden Nicole Dobbelaere en haar dochter Jolien Van Holderbeke in Eeklo.
'Mama en ik stonden rond half acht 's avonds aan te schuiven voor het rode licht aan het station van Eeklo', zegt Jolien. 'Toen het licht op groen sprong, zag ik plots een motorfiets met hoge snelheid achter ons opduiken. Zijn motor brulde. Ik zei mama dat ze beter wat naar links zou uitwijken, want ik dacht dat de piloot ons op het kruispunt rechts voorbij zou stuiven. Toen we de motor een paar seconden later voor onze neus zagen landen, amper een halve meter voor onze auto, zaten we allebei als aan de grond genageld. Die man was gewoon over onze auto gesprongen. Wij konden onze ogen niet geloven. Hoe hij dat gedaan heeft, weet ik niet. De baan aan het station is biljartvlak, er zijn geen uitsteeksels die als schans gebruikt kunnen worden. Hoe dan ook, zo'n manoeuvre is onverantwoord, zeker aan een druk kruispunt in een stad als Eeklo.'
Vinnig beestje
Nicole Dobbelaere rijdt met een BMW1, een kleine maar vinnige wagen die 4,23 meter lang is. 'Onze auto is inderdaad een energiek beestje dat snel optrekt', zegt Jolien. 'Normaal gezien geeft mijn moeder ook goed gas als het groen wordt, gelukkig deed ze dat nu niet. Hadden we sneller opgetrokken, dan was die piloot op onze motorkap beland, zo close was het. We zijn de piloot nog een tijdje gevolgd en enkele kilometers later is hij ijzig kalm afgestapt. Zulke dwaasheden, zo'n roekeloos gedrag, dat hoort toch niet thuis op de openbare weg? Stel dat zijn stunt mislukt of dat wij toch sneller hadden aangezet, de gevolgen waren niet te overzien geweest. Iemand die zo onverantwoord rijdt, zou zijn rijbewijs afgenomen mogen worden.'
Waarom zou je zulke achterlijke dingen doen met je fiets?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:49 schreef Hyperdude het volgende:
Oppassen met je BMW in België
[..]
[..]
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G8O2TAJCJ
Ja, haal een 6 pitter, al is het maar een 320iquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Daar ben ik ook weer. Begin een beetje van het idee van een 320d af te stappen. Qua km's is het net aan dat diesel rendabel is, maar heb nogal wat horrorverhalen gehoord over de 150pk diesel van de E46. Zit nu te kijken naar een E46 318i touring van 2001 of later. In Duitsland te krijgen om en nabij en 7k... klinkt aantrekkelijk. Mensen met tips?
Daar heb ik naar zitten kijken, want het lijkt me heerlijk ja. Probleem is alleen dat die, op basis van de verbruikscijfers van de fabriek, per jaar al 500 euro duurder is in brandstof. En dan heb ik het nog niet over m'n eigen gescheur dat met een zespitter waarschijnlijk erger is dan met een vierpitter . Dat kan ik nu nog even niet hebben . In de toekomst komt er absoluut iets leuks, maar ik denk dat ik het al niet onaardig doe wanneer ik als student zijnde een 3-serie Touring van na 2001 rij . Een dikkere auto komt daarna wel weer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, haal een 6 pitter, al is het maar een 320i
Minder trappen, scheelt je ook boetes..quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik naar zitten kijken, want het lijkt me heerlijk ja. Probleem is alleen dat die, op basis van de verbruikscijfers van de fabriek, per jaar al 500 euro duurder is in brandstof. En dan heb ik het nog niet over m'n eigen gescheur dat met een zespitter waarschijnlijk erger is dan met een vierpitter . Dat kan ik nu nog even niet hebben . In de toekomst komt er absoluut iets leuks, maar ik denk dat ik het al niet onaardig doe wanneer ik als student zijnde een 3-serie Touring van na 2001 rij . Een dikkere auto komt daarna wel weer.
Die heerlijke roffel komt nog wel een keer. Verschil in prestaties tussen de 4 en 6 pitter valt tegen (318 vs 320), dat geluid komt wel een keer. We hebben het wel over een aanschaf richting de 10k en running costs van duizenden euro's per jaar. 500 euro alleen al aan brandstof (en waarschijnlijk nog wel meer) scheelt nogal op het budget. Dus voorlopig is dat gewoon een no-go. Niet zo drammenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Minder trappen, scheelt je ook boetes..
Verbruik van een 6 pitter valt mee, ik rij met 60 liter 550km, en dit met een automaat, 2.5 liter, 80% stad trappen en 20% snelweg (waaronder 3x 200+).. ik rij er ook rustig mee..
1 op 9,5 gemiddeld dus.. Dat geroffel van een 6 pitter vs. dat miezerig 4 pittertje, keuze is toch snel gemaakt?
Juist, kan. En dat gebeurt dus NOOIT. En volgens mij is een 330i bijv. in geen enkel opzicht zuiniger dan een 4-cilinder behalve als we over constant hoge snelheden praten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik hoorde ooit dat je met een zwaardere (meer cc) zuiniger kan rijden.
Ik schrap de Z4 effetjes, ben me al aan het orienteren op iets veel leukersquote:
Omdat ik een vetter idee heb dan een Z4quote:
Gezin en hond zijn voorlopig nog niet in beeld . Punt is dat ik de sedan gewoon niet het mooiste model vind. De touring is mooier. De cabrio is ook mooi maar te duur. De coupé is op zich ook wel netjes, maar heeft alweer snel zo'n Sjonnie-uiterlijk vind ik. Bovendien vind ik het best praktisch om simpel wat spullen op de achterbank te kunnen gooien door een extra deur, maar helemaal doorslaggevend is dat niet . Het voordeel met tourings is in Duitsland overigens wel groter. De coupé begint een beetje vanaf 7,5k à 8k terwijl je een touring tegen de 7k kan vinden (liefst met een schuifdakje en die zie je in de coupé bijna niet). Bovendien hoop/denk ik een touring in NL over een tijdje weer makkelijker kwijt te raken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon E46 318i nemen hoor (wel de 2.0) is helemaal niks mis met die motor. Als je nu al een 6 neemt dan kan je nooit meer terug Maar wat moet je als student met een touring? Of heb je ook al een gezin en een hond.
In de schuur waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik schrap de Z4 effetjes, ben me al aan het orienteren op iets veel leukers
Goed om te horen . Ik ben er ook nog niet helemaal over uit wat verstandig is. Zo'n coupé is ook wel sjiek natuurlijk. Qua kofferruimte minder praktisch dus je moet niet met vijf man op vakantie willen, wat met een touring wel prima kan. Anderzijds kan ik dan wellicht nog wel een auto ruilen met een bekende.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:35 schreef Hyperdude het volgende:
318i Touring is een prima keuze.
Facelift modellen (na zomer 2001) schijnen redelijk uit-ontwikkeld te zijn, en vrijwel foutloos, maar ik heb zelf weinig gedoe met mijn pré-facelift versie Touring uit 2001. Let wel op dat alles wat er op en aan zit ook daadwerkelijk werkt; reparaties en onderdelen zijn nooit echt goedkoop.
Het kan dicht bij elkaar liggen . Als je er geen protserige velgen onder legt, het ding gewoon netjes houdt en niet als een aap scheef erin gaat liggen, kan het gewoon sjiek zijn. Doe je dat wel, dan wordt het al snel fout en Sjonnie. Je moet in die auto haast je best doen om normaal gevonden te worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Net was het nog sjonnie en nu is het sjiek. Een wereld van verschil lijkt me........ Coupe is zeker niet praktisch, maar wel verreweg het mooiste
Ik zou wat exemplaren bij je in de buurt bekijken. Als het allemaal niet echt nette auto's zijn met een NAP/stapeltje rekeningen zou ik eens een dagje in Duitsland kijken. Importeren is een makkie en je hebt er veel meer keuze. Ver is het ook niet; bij Arnhem de grens over.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:05 schreef Mikkie het volgende:
...Voor rond de 10k staan de coupés en tourings in NL ook, onderkant van de markt. Duurdere secties loopt het richting de 13k. Zijn die dan allemaal overpriced of is de onderkant v/d markt gewoon vol met verrotte modellen? Meestal hebben ze rond de 150 à 200k gelopen, al twijfel ik in NL regelmatig aan de tellerstand (te makkelijk mee te knoeien). In Duitsland heb je dezelfde modellen, regelmatig met iets minder km's voor (inclusief import) rond de 8,5 à 9,5k. Is dat dan de moeite waard? 40k tot 80k minder gereden kan natuurlijk een flink voordeel zijn in onderhoud. Bovendien is tellerstanden knoeien daar bij wet strenger bestraft en heb ik meer vertrouwen in onderhoudsboekjes enzo. Iemand ervaring?
Die past zelfs in een e30quote:
Maar ook genoeg benzine?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Hyperdude het volgende:
Altijd nog genoeg PK's om naar zijn project topic te tuffen.
Kijk jij snapt hetquote:
Ik ben gewoon niet zo'n fan van NL-verkoop. Zit nu in Duitsland te kijken inderdaad, via Internet. Hooguit een km of 400 rijden, da's nog te overzien als je een mooi voordeeltje kan scoren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik zou wat exemplaren bij je in de buurt bekijken. Als het allemaal niet echt nette auto's zijn met een NAP/stapeltje rekeningen zou ik eens een dagje in Duitsland kijken. Importeren is een makkie en je hebt er veel meer keuze. Ver is het ook niet; bij Arnhem de grens over.
NB. Het gaat om auto's van bijna 10 jaar oud, en toch staan er erg veel te koop met 120000 of minder op de teller. Zou ik alleen vertrouwen met volledige documentatie.
Dat klopt, Amerikaanse auto's (en dus ook motoren) zijn gemaakt om lange afstanden te maken. Maar er is natuurlijk een reden waarom Europese auto's verschillen met die Amerikaanse dingen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het
Er zijn blokken te vinden van 200pk die niet snel zijn. Maar die wel zonder problemen een bus een berg oprijden
Maar zo zijn er zat verschillende motoren, verdiep je er eens in voordat je gekke dingen roept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Ik wou een 320i coupe/cabrio kopen voor donor onderdelen om de motor te swappen in de 316i coupe van een maat. EN om de gat te vullen onder de motorkap wou ik daar een V8 in gooien..quote:
En gij geleuf da?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef Turquaz52 het volgende:
5.7 liter met +/- 400PK, en met kleine aanpassingkjes krik je dat zo omhoog..
...(1 op 11 gemiddeld)....
1 op 11 haal je zeker wel als je rustig rijdt, als ik 400PK heb wilt niet zeggen dat ik het steeds oproep..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En gij geleuf da?
Die 1 op 11 haal misschien als je 'm in een rollator schroeft en nooit meer van het McDrive terrein af komt.
Als je ooit je achterbanden die 400 pk wilt laten voelen kom je nooit meer in de buurt van die 1 op 11.
NB respect als je het voor elkaar krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |