Die dakdragers zijn toffer dan al die lelijke wielen in dit topic tot nu toe.quote:
Tja.. mijn smaak..quote:Op zondag 18 juli 2010 15:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die dakdragers zijn toffer dan al die lelijke wielen in dit topic tot nu toe.
* FkTwkGs2012 likesquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja.. mijn smaak..![]()
Okee dan, goedmakertje en weer ergens anders over kletsen dan over gekleurde velgen of Hellaflush auto's..![]()
[ afbeelding ]
3 witte M3's om precies te zijnquote:
Gewoon er in gooienquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Betreft een BMW E36.
Wat is het verschil tussen anti-vries + water, en koelvloeistof?
Het instructieboekje beweert namelijk "Het koelvloeistof bestaat uit water en een permanent anti-vriesmiddel met anti-corrosieve eigenschappen. Vanwege de anti-corrosieve eigenschappen moet de mengverhouding het gehele jaar op 50:50 worden gehouden. Verdere toevoegingen zijn niet nodig. Elke 3 jaar verversen".
Wat moet ik doen? Het boekje aanhouden en de combinatie anti-vries + water erin gooien, of de volwaardige pure blauwe koelvloeistof van de Brezan?
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?quote:
Gewoon op de koelvloeistoffles/verpakking kijken of je de koelvloeistof moet verdunnen, en hoeveel,quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?
Gewoon kvs er in gooien, kan niet mis gaan, wel ff ontluchtenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?
en waar ga je nu voor kijken?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef Bowny het volgende:
Gewoon zin om ff te ranten: Fuck de E46 OEM remblokjes.....de hoeveelheid rem-stof op m'n velg is echt niet normaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |