Ik zat al met mixed feelings naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lees nou wat die link precies zegt.
Flauw, maar kan toch geen toeval zijn?
een blauwequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Hyper, wtf @ Peugeot-link? Franse auto's
Wat voor BMW heb je Zimmer?
Mensen die een blauwtje hebben opgelopenquote:
Nope, roze velgjes.. daar blijft het bijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik zie Turq wel aan om een roze BMW te hebben
SRSLY?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, roze velgjes.. daar blijft het bij
Dat zeg je nu...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
staat vast netjes naast mijn neongroenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wel hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat groene op de velgen ziet er wel cool uit
Nou ik heb nu nog me M velgjes onder liggen, die worden zwartquote:
Had je nieren ook gelijk zwart gemaakt.. Of zelfde kleur groen als je velgen (alleen de lijst) en (eventueel) de spiegels..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:42 schreef rival het volgende:
[..]
staat vast netjes naast mijn neongroen
Tuurlijk wel.. Chrome staat toch niet op een Mat zwarte Bimmerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:16 schreef YoshiBignose het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet de nieren zwart.
Agree, maar ik zou ze dieprood maken.. Als je toch bezig bent..;)quote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Chrome staat toch niet op een Mat zwarte Bimmer
owquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ik heb nu nog me M velgjes onder liggen, die worden zwart![]()
Me andere setje moest eigenlijk roze worden, wat in het toekomst nog gebeurd, tot die tijd is ie paars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo gaat hij +/- uit zien (maar dan met mijn velgjes en zonder e46 front):
[ afbeelding ]
zeur niet smaken verschillen en niemand dwingt jou erin te rijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
moet een verbod op komen he, automishandeling
wel om ernaar te kijken als ie voor me rijdt!quote:Op zondag 18 juli 2010 09:17 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
zeur niet smaken verschillen en niemand dwingt jou erin te rijden.
Your life must be so hard..quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel om ernaar te kijken als ie voor me rijdt!
zolang jij roze velgen mooi vindt en een fout verbouwde bak kun je beter eens in het stratenmakerferrari's topic gaan rondneuzen. daar kun je al je liefdes vinden! niet de teksten lezen he, die gaan je zeer doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat komen deze randdebielen nou weer doen
quote:Op zondag 18 juli 2010 09:07 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Agree, maar ik zou ze dieprood maken.. Als je toch bezig bent..;)
Tja, tot die tijd ben ik safe denk ik?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow
my
god!
moet een verbod op komen he, automishandeling
Dan zie je ook echt mijn velgen he?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel om ernaar te kijken als ie voor me rijdt!
Onder een Witte auto kun je elke kleur velgen pleuren.. Ben geen Barbiefan of weet ik veel wat.. Maar het past er mooi onder, het is apart itt zwarte/witte/chrome velgen wat iedereen doet tegenwoordig...quote:Op zondag 18 juli 2010 10:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zolang jij roze velgen mooi vindt en een fout verbouwde bak kun je beter eens in het stratenmakerferrari's topic gaan rondneuzen. daar kun je al je liefdes vinden! niet de teksten lezen he, die gaan je zeer doen.
dag liefje
Alleen ze moesten nog Alpin Weiss zijn, dan was het uber geil geweest..quote:
Die dakdragers zijn toffer dan al die lelijke wielen in dit topic tot nu toe.quote:
Tja.. mijn smaak..quote:Op zondag 18 juli 2010 15:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die dakdragers zijn toffer dan al die lelijke wielen in dit topic tot nu toe.
* FkTwkGs2012 likesquote:Op zondag 18 juli 2010 15:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja.. mijn smaak..![]()
Okee dan, goedmakertje en weer ergens anders over kletsen dan over gekleurde velgen of Hellaflush auto's..![]()
[ afbeelding ]
3 witte M3's om precies te zijnquote:
Gewoon er in gooienquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Betreft een BMW E36.
Wat is het verschil tussen anti-vries + water, en koelvloeistof?
Het instructieboekje beweert namelijk "Het koelvloeistof bestaat uit water en een permanent anti-vriesmiddel met anti-corrosieve eigenschappen. Vanwege de anti-corrosieve eigenschappen moet de mengverhouding het gehele jaar op 50:50 worden gehouden. Verdere toevoegingen zijn niet nodig. Elke 3 jaar verversen".
Wat moet ik doen? Het boekje aanhouden en de combinatie anti-vries + water erin gooien, of de volwaardige pure blauwe koelvloeistof van de Brezan?
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?quote:
Gewoon op de koelvloeistoffles/verpakking kijken of je de koelvloeistof moet verdunnen, en hoeveel,quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?
Gewoon kvs er in gooien, kan niet mis gaan, wel ff ontluchtenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt de koelvloeistof? En niet die anti-vries/water mix...?
en waar ga je nu voor kijken?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef Bowny het volgende:
Gewoon zin om ff te ranten: Fuck de E46 OEM remblokjes.....de hoeveelheid rem-stof op m'n velg is echt niet normaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |