Hopelijk is het snel/makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik verkoop 'm (nog) niet.
Het lekken, tsja, wellicht het afsluitklemmetje wat niet goed vast zit, gaar is, of de brandstofslag die gewoon poreus is.
Maar ik heb even geen zin om onder de auto te liggen en heb er even ook geen tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor auto had je ook alweer? Ik was laatst in Duitsland, maar niet op de autobahn geweest, wel andere snelwegen waar genoeg duitsers ook de max. snelheid reden. Op de A7 in NL wel even de 230 aangetikt, maar toen kwam net op het goede moment een licht daling in de snelweg denk ik. Na de 220 gaat het echt opvallend langzaam. De E36 van m'n broertje (318is) heeft ook de 220 aangetikt. Ik vind het nog wel redelijk hoog voor 4-cilinders, je zou toch verwachten dat 6-cilinders veel harder kunnen gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef hamkaastosti het volgende:
gisteren op de autobahn weer even 220 aangetikt. het was helaas te druk om harder te gaan
wel het hardste wat ik heb gereden op blote voeten
Ik ga zonnepanelen verkopenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jammer van de 330, maar wel tof dat je voor jezelf bent begonnen.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je doet of gaat doen?
Ik rij een BMW 118d..quote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele tijd maar lopen opscheppen in dit topic terwijl je eigenlijk geen BMW hebt of zal krijgen... nou tot ziens dan, kom je maar weer melden als je er wel eentje rijdt
323iquote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat voor auto had je ook alweer? Ik was laatst in Duitsland, maar niet op de autobahn geweest, wel andere snelwegen waar genoeg duitsers ook de max. snelheid reden. Op de A7 in NL wel even de 230 aangetikt, maar toen kwam net op het goede moment een licht daling in de snelweg denk ik. Na de 220 gaat het echt opvallend langzaam. De E36 van m'n broertje (318is) heeft ook de 220 aangetikt. Ik vind het nog wel redelijk hoog voor 4-cilinders, je zou toch verwachten dat 6-cilinders veel harder kunnen gaan.
Lekker kort diff dusquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef rival het volgende:
Ik heb mijn 3.0 E30 dit weekend ook in de toerenteller gehad, 210 was de top
Ja joh, elke auto slammed to the ground zodat je er niet meer normaal mee op straat kunt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er nice uit, imo had ik hem toch een cmtje of 5 lager gezet, maar dat is mijn smaak
Ik vind het nog wel meevallen met de eibach pro kit. Goeie vering vind ik het wel, ik kan voor mijn gevoel toch nog wel redelijk over de drempels. Misschien maakt het wel wat uit dat ik 18 inch heb icm pro kit? Ik had laatst even opgemeten wat de afstand van de wielkast tot de grond was. 64 cm bij mij, voor en achter even hoog (laag).quote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
Precies, en eibach pro ligt dacht ik ook rond de 30mm. Die van mij staat op 35mm omdat het noodzaak was (in verband met bepaalde merken die beginnen bij een minimale verlaging). Af en toe was het een afschuwelijk geluid in oost europa (heel sporadisch hier) als m'n voorbumper weer 's licht ergens overheen schraapte...of nog erger....je een boenk hoorde op het carter/de uitlaatquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Dit is ook een eibach pro kitquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb er nooit last van, een auto die over de weg schraapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik ook niet, moest letterlijk 4km om rijden om na huis te gaan.. (gerekend vanaf 200meter achter mijn huis).quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Dit is ook een eibach pro kit![]()
@turquaz52: nog 5 cm lager?dan kom ik het woonerf niet meer op
Ik hou van hoe lager hoe mooier, liefst plat op zn bek.. Mooie grote ruimte vullende velgjes er onder en de auto is afquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, moest letterlijk 4km om rijden om na huis te gaan.. (gerekend vanaf 200meter achter mijn huis).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |