quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef k_man het volgende:
Misschien moet dat dan in de 5, niet in de 6. Dat de 6 vooral voor economisch rijden is, zoals de overdrive van vroeger.
Ik heb maar 1 318 gehad, en die bezit ik nog steeds.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is sneller dan de 318 die je had
Oh en zijn electrische spiegels doen het, kan jij dat ook zeggen
Geen V-Power. Wat ook nog zou kunnen is dat de top wat lager lag omdat het dak open was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:11 schreef oYo het volgende:
[..]
Je moet in de 5 doortrekken. Gebruik je vpower benzine? Zo nee, tank dat eens een keertje of 4 a 5 en ga dan weer scheuren, je zal het verschil wel merken met het hogere octaangehalte.
Zit een andere motor inquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 318 gehad, en die bezit ik nog
Zou best kunnen.... dak eraf heeft wel invloed, maar niet op je toerental toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Geen V-Power. Wat ook nog zou kunnen is dat de top wat lager lag omdat het dak open was.
Blijft een 318..quote:
blijft geen 318. blijft een 3 serie.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Blijft een 318..![]()
Maar ik durf ook eerlijk toe te geven dat mijn 318i automaat met zijn 1.8je zelfs verloor van een e36 316i coupe handgeschakeld..![]()
Maar nu?
Ja, een 3 serie 318i.quote:
We hebben het nu over de motor, niet over koplampen meneerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, een 3 serie 318i.
Als ik bij jou 2 stel tieten plant dan ben jij nog steeds een vent, nogsteeds Mr. Rival en niet Mrs Rival.. Toch?
Ik denk dat het zo is dat de motor niet sterk genoeg is om de toenemende luchtweerstand nog te overwinnen. Dat punt kan eerder bereikt worden dan dat je het maximum toerental bereikt hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:29 schreef oYo het volgende:
[..]
Zou best kunnen.... dak eraf heeft wel invloed, maar niet op je toerental toch?
Jammer van de 330, maar wel tof dat je voor jezelf bent begonnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Goed, mij was van het bedrijf waar ik voor zou gaan werken een dikke BMW beloofd.. 330 ofzo. Maar ik ga niet voor het bedrijf werken, want heb mijn eigen bedrijf opgericht..Die dikke BMW moet dus nog even wachten
Dus je hebt de hele tijd maar lopen opscheppen in dit topic terwijl je eigenlijk geen BMW hebt of zal krijgen... nou tot ziens dan, kom je maar weer melden als je er wel eentje rijdtquote:Op maandag 26 juli 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Goed, mij was van het bedrijf waar ik voor zou gaan werken een dikke BMW beloofd.. 330 ofzo. Maar ik ga niet voor het bedrijf werken, want heb mijn eigen bedrijf opgericht..Die dikke BMW moet dus nog even wachten
Gewoon negeren.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
Ah, allemaal leuk geflame weer zie ik. Niks gemist
Oke!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Dan probeer ik me bij sommige personen ook in te houden om te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen tussen 17 en 18 uur ophalen. Mijn eerste Bmwquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Net gekocht. Papierwerk regelen we vandaag of morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oke!Whehehehe, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik hier al verteld dat ik na het plaatsen van een andere pomp er na een dag weer benzine aan het lekken was?
Nou ja, ik heb er even geen zin meer in, daar komt nog bovenop dat ik volgens mij echt de veerpoten achter moet vervangen.
Ik ben de auto een beetje moe, ik moest zonodig een oldtimer kopen in plaats van een auto die daadwerkelijk rijdt
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Morgen tussen 17 en 18 uur ophalen. Mijn eerste Bmw
Had het even gelezen inderdaad. Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Whehehehe, lul
Had ik hier al verteld dat ik na het plaatsen van een andere pomp er na een dag weer benzine aan het lekken was?
Nou ja, ik heb er even geen zin meer in, daar komt nog bovenop dat ik volgens mij echt de veerpoten achter moet vervangen.
Ik ben de auto een beetje moe, ik moest zonodig een oldtimer kopen in plaats van een auto die daadwerkelijk rijdt
Hopelijk is het snel/makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik verkoop 'm (nog) niet.
Het lekken, tsja, wellicht het afsluitklemmetje wat niet goed vast zit, gaar is, of de brandstofslag die gewoon poreus is.
Maar ik heb even geen zin om onder de auto te liggen en heb er even ook geen tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor auto had je ook alweer? Ik was laatst in Duitsland, maar niet op de autobahn geweest, wel andere snelwegen waar genoeg duitsers ook de max. snelheid reden. Op de A7 in NL wel even de 230 aangetikt, maar toen kwam net op het goede moment een licht daling in de snelweg denk ik. Na de 220 gaat het echt opvallend langzaam. De E36 van m'n broertje (318is) heeft ook de 220 aangetikt. Ik vind het nog wel redelijk hoog voor 4-cilinders, je zou toch verwachten dat 6-cilinders veel harder kunnen gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef hamkaastosti het volgende:
gisteren op de autobahn weer even 220 aangetikt. het was helaas te druk om harder te gaan
wel het hardste wat ik heb gereden op blote voeten
Ik ga zonnepanelen verkopenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jammer van de 330, maar wel tof dat je voor jezelf bent begonnen.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je doet of gaat doen?
Ik rij een BMW 118d..quote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele tijd maar lopen opscheppen in dit topic terwijl je eigenlijk geen BMW hebt of zal krijgen... nou tot ziens dan, kom je maar weer melden als je er wel eentje rijdt
323iquote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat voor auto had je ook alweer? Ik was laatst in Duitsland, maar niet op de autobahn geweest, wel andere snelwegen waar genoeg duitsers ook de max. snelheid reden. Op de A7 in NL wel even de 230 aangetikt, maar toen kwam net op het goede moment een licht daling in de snelweg denk ik. Na de 220 gaat het echt opvallend langzaam. De E36 van m'n broertje (318is) heeft ook de 220 aangetikt. Ik vind het nog wel redelijk hoog voor 4-cilinders, je zou toch verwachten dat 6-cilinders veel harder kunnen gaan.
Lekker kort diff dusquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef rival het volgende:
Ik heb mijn 3.0 E30 dit weekend ook in de toerenteller gehad, 210 was de top
Ja joh, elke auto slammed to the ground zodat je er niet meer normaal mee op straat kunt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ziet er nice uit, imo had ik hem toch een cmtje of 5 lager gezet, maar dat is mijn smaak
Ik vind het nog wel meevallen met de eibach pro kit. Goeie vering vind ik het wel, ik kan voor mijn gevoel toch nog wel redelijk over de drempels. Misschien maakt het wel wat uit dat ik 18 inch heb icm pro kit? Ik had laatst even opgemeten wat de afstand van de wielkast tot de grond was. 64 cm bij mij, voor en achter even hoog (laag).quote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
Precies, en eibach pro ligt dacht ik ook rond de 30mm. Die van mij staat op 35mm omdat het noodzaak was (in verband met bepaalde merken die beginnen bij een minimale verlaging). Af en toe was het een afschuwelijk geluid in oost europa (heel sporadisch hier) als m'n voorbumper weer 's licht ergens overheen schraapte...of nog erger....je een boenk hoorde op het carter/de uitlaatquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Dit is ook een eibach pro kitquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb er nooit last van, een auto die over de weg schraapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik ook niet, moest letterlijk 4km om rijden om na huis te gaan.. (gerekend vanaf 200meter achter mijn huis).quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Dit is ook een eibach pro kit![]()
@turquaz52: nog 5 cm lager?dan kom ik het woonerf niet meer op
Ik hou van hoe lager hoe mooier, liefst plat op zn bek.. Mooie grote ruimte vullende velgjes er onder en de auto is afquote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb er een eibach pro kit onder zitten en ik schraap regelmatig met m'n voorbumper over de grond.
nog lager = wansmaak
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, moest letterlijk 4km om rijden om na huis te gaan.. (gerekend vanaf 200meter achter mijn huis).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |